Bid bond

Bid bond in 2 minutes

Get a deposit without paperwork and walking away from your computer in 3 steps

click fill the details pay online

Check how to do it - Video

Proceeding: Wykonanie dokumentacji projektowo- kosztorysowej zagospodarowania terenyu przy Przedszkolu Integracyjnym w Kwidzynie

Justyna Terpiłowska
Urząd Miejski w Kwidzynie Department: Zespół ds. Rozwoju Miasta i Zamówień Publicznych
Deadlines:
Published : 17-03-2023 10:25:00
Placing offers : 23-03-2023 10:00:00
Offers opening : 23-03-2023 10:05:00
Procedure: Zapytanie ofertowe
Type: Service

Requirements and specifications

Szanowni Państwo,


informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.

Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.



Opis przedmiotu zamówienia

 

1.      Informacje podstawowe

Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie wielobranżowej dokumentacji projektowo- kosztorysowej poprzedzonej wykonaniem koncepcji zagospodarowania terenu przy przedszkolu Integracyjnym w Kwidzynie w ramach inwestycji: "KBO- Rozwijaj się z nami czyli plac zabaw na terenie Przedszkola z Oddziałami Integracyjnymi w Kwidzynie"


2.      Zakres dokumentacji projektowej obejmuje:


  • koncepcję zagospodarowania terenu (między innymi: montaż nowych urządzeń na podstawie złożonego wniosku do Kwidzyńskiego Budżetu Obywatelskiego, przesunięcie wiaty śmietnikowej, uporządkowanie terenu)
  • mapę do celów projektowych
  • projekt zagospodarowania terenu

Link do wniosku złożonego do KBO 2023, Projekt nr 13 "Rozwijaj się z nami czyli plac zabaw na terenie Przedszkola z Oddziałami Integracyjnymi w Kwidzynie":  https://kwidzyn.budzet-obywatelski.org/wyniki

Dokumentacja techniczna w ilościach:

- projekt zagospodarowania terenu (6 egz.),

- projekt architektoniczno- budowlany (6 egz.),

- projekt techniczny (4 egz.)

- przedmiar robót - w formie papierowej (2 egz.),

 - kosztorys inwestorski - w formie papierowej (2 egz.),

 - specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót - w formie papierowej (4 egz.).

 

Dokumentacja powinna zawierać:

- informacji bezpieczeństwa i ochrony zdrowia,



 

3.      Informacje dodatkowe

Koncepcja projektowa wraz z szacunkiem kosztów  wymagają uzgodnienia z Zamawiającym.

W załączeniu wzór umowy.

Uzyskanie niezbędnych uzgodnień, opinii oraz pozwolenia na prowadzenia robót budowlanych leży po stronie wykonawcy.

Kosztorys inwestorski będzie wymagał aktualizacji w ciągu dwóch lat od daty przekazania.

Dokumentację projektową, przedmiary robót, kosztorysy inwestorskie, specyfikacje techniczne, należy wykonać zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Rozwoju z dnia 11 września 2020 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego ( Dz.U.2022.1679 tj.).

Formę elektroniczną dokumentacji należy zapisać w formacie PDF oraz w formatach plików źródłowych (np. doc,.docx, xls, xlsx, kst, dwg, itp.) i przekazać na nośniku pendrive lub drogą elektroniczną.

 

4.      Termin realizacji

Termin realizacji do określenia przez oferenta.

Termin realizacji może być przesunięty, jeżeli czas uzgodnienia przez Zamawiającego koncepcji lub poszczególnych etapów wykonywania projektu będzie dłuższy aniżeli 5 dni oraz jeżeli czas wydawania stosownych uzgodnień lub decyzji administracyjnych będzie dłuższy aniżeli 15 dni.

Zamawiający potwierdzi przyjęcie dokumentacji protokołem przyjęcia po przekazaniu kompletnej dokumentacji projektowej, zatwierdzonej przez Zamawiającego oraz po przedstawieniu wniosku o pozwolenie na budowę/zgłoszenia robót budowlanych z potwierdzeniem wpływu do Starostwa Powiatowego w Kwidzynie.

Płatność nastąpi po uzyskaniu prawomocnej decyzji pozwolenia na budowę.

 

Oferty podlegać będą ocenie na podstawie następujących kryteriów:

  • Cena:            100%

Wymagania stawiane Wykonawcy:


1. Dysponowanie odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do

wykonania zmówienia.

2. Posiadanie stosownych pozwoleń wymaganych prawem na prowadzenie działalności

w zakresie, którego dotyczy zapytanie ofertowe.

3. Należy przewidzieć wizje w terenie na etapie realizacji.


 

Warunki i forma płatności   - Płatność przelewem 14 dni od daty otrzymania faktury. Wykonawca wystawi fakturę po dostarczeniu Zamawiającemu ostatecznej decyzji pozwolenia na budowę.

 


Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku przekroczenia szacowanych środków.



W przypadku pytań: 

- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk w prawym dolnym rogu formularza "Wyślij wiadomość" lub do Justyny Terpiłowskiej pod nr tel. 556464748

- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00.

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl


Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. 

Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

Attachments

NAME EXTENSION SIZE (kB) PUBLISHING DATE SOURCE DOWNLOAD
wzór umowy.pdf pdf 260.6 2023-03-17 10:25:00 Proceeding

Announcements

Buyer has not publish any additional messages

Subject of the request

No. Name Description and attachments Quantity
/ Unit
Net price / Unit Vat Gross price / Unit Currency Delivery address Attach
file
1 wykonanie dokumentacji projektowo- kosztorysowej wykonanie wielobranżowej dokumentacji projektowo- kosztorysowej wraz z uzyskaniem decyzji pozwolenia na budowę/ zgłoszenia robót 1 pc. - (0)
Currency rates NBP , EUR: 4.2685 PLN

Criteria and formal conditions

No. Name Criterium weight Description and attachments Your suggestion or comment Attach file
1 Price 100% Offer value 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
(0)
Unlock the form

The number of page views: 332