Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: IR-I.7013.41.2023 Wykonanie robót budowlanych budowlanych dla zadania inwestycyjnego pn.: "Wykonanie strefy rekreacji na ul. Spacerowej w Koronowie"

Justyna Drawska
Urząd Miejski Koronowo Oddział: Wydział Inwestycji i Remontów
Termin:
Zamieszczenia : 17-03-2023 08:27:00
Składania : 24-03-2023 08:00:00
Otwarcia : 24-03-2023 08:15:00
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Usługa

Wymagania i specyfikacja

 

    

 

Wytyczne

 

do postępowania przetargowego na sporządzenie projektu zagospodarowania terenu na dz. nr 1850 w m. Koronowo, gmina Koronowo pod nazwą „Wykonanie strefy rekreacji na ul. Spacerowej w Koronowie ”.

Opis przedmiotu zamówienia:

 

1.      Przedmiotem zamówienia jest:

Ø  pozyskanie we własnym zakresie i na własny koszt wszystkich danych wyjściowych do projektowania oraz uzgodnień, w tym: opinii technicznych, aktualnej mapy do celów projektowych,

Ø  opracowanie mapy do celów projektowych,

Ø  opracowanie dokumentacji projektowo – kosztorysowej, w tym:

·         projektu koncepcyjnego – (1 egz. w wersji papierowej i 1 egz. w wersji elektronicznej w formacie .pdf)

·         projektu budowlano i wykonawczego/technicznego wraz ze wszelkimi uzgodnieniami oraz opiniami niezbędnymi do złożenia wniosku o wydanie pozwolenia na budowę lub zgłoszenia robót i jego uzyskania (4 egz. w wersji papierowej i 1 egz. na nośniku elektronicznym),

·         specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych (4 egz. w wersji papierowej i 1 egz. na nośniku elektronicznym),

·         innych opracowań, których konieczność wykonania wyniknie na etapie projektowania (2 egz. w wersji papierowej i 1 egz. na nośniku elektronicznym),

·         przedmiarów i kosztorysów

Ø  uzyskanie opinii geotechnicznej (jeśli jest konieczność),

Ø  uzyskania pozwolenia na budowę lub zgłoszenia,

Ø  uzgodnienia projektu z gestorami sieci infrastruktury technicznej,

 

2.      Projekt powinien zawierać:

Ø  zaprojektowanie strefy rekreacji dla dzieci z uwzględnieniem różnych grup wiekowych,

Ø  zaprojektowanie placu zabaw dla dzieci w wieku przedszkolnym oraz miejsca rekreacji dla dzieci szkolnych typu park linowy,

Ø  zaprojektowanie ławek parkowych oraz koszy ulicznych,

Ø  projekt winien zawierać demontaż urządzeń i ogrodzenia po „starym” placu zabaw,

Ø  zaprojektowanie oświetlenia terenu,

Ø  uporządkowanie terenu wraz z zaprojektowaniem ogrodzenia, nasadzeń oraz wykonaniem trawnika i nawierzchni bezpiecznych dostosowanych pod daną strefę,

Ø  zaprojektowanie ciągów komunikacyjnych stanowiących dojście do obiektu

Jednostka projektowa zobowiązana będzie do:

-        pozyskania we własnym zakresie i na własny koszt wszystkich danych wyjściowych do projektowania oraz uzgodnień, w tym np.: opinii technicznych, aktualnej mapy do celów projektowych,

-        opracowanie mapy do celów projektowych dla powyższego zadania,

-        uzyskanie decyzji na wycinkę drzew, o ile będzie taka potrzeba,

-        uzgodnienia projektu z gestorami sieci infrastruktury technicznej,

-        uzgodnienia z Wydziałem Inwestycji i Remontów Urzędu Miejskiego w Koronowie  przed przystąpieniem do prac projektowych zakresu robót oraz aspektów technicznych do ujęcia w opracowaniu,

-        uzyskania zezwolenia przed właściwym organem zgłoszenia robót budowlanych bądź w przypadku konieczności złożenie wniosku i uzyskanie decyzji pozwolenia na budowę,

-        opracowania kompletnej dokumentacji kosztorysowej tzn. kosztorysów inwestorskich i ofertowych wraz z przedmiarami robót dla wszystkich branż i kategorii robót budowlanych niezbędnych do prawidłowej realizacji zadania,

-        opracowania Szczegółowych Specyfikacji Technicznych Wykonania
i Odbioru Robót budowlanych dla wszystkich branż i kategorii robót budowlanych będących w zakresie projektu,

 

Forma opracowania

Dokumentację projektową należy wykonać w formie tradycyjnej:

-        projekty budowlane/wykonawcze/techniczne 4 egz. dla zamawiającego oraz  w liczbie niezbędnej do uzyskania koniecznych decyzji i zgłoszeń,

-        szczegółowe specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych - 4 egz.,

-        przedmiar robót - 2 egz.,

-        kosztorys inwestorski - 1 egz. 

oraz elektronicznej -  1 egz. kompletnej dokumentacji na płytach CD lub innych nośnikach (musi ściśle odpowiadać wersji papierowej, tj. zawierać jej całą zawartość)

Uwagi do zadania:

Termin wykonania zadania: 4 miesiące od dnia podpisania umowy

Doświadczenie: Ubiegający się o zamówienie przedstawi dokumenty potwierdzające wykonanie 2 projektów palców zabaw/ stref rekreacji/ stref fitness o wartości minimum 40 000,00 zł jednej z nich.

Posiada przynajmniej jedną osobę w zespole projektowym posiadającą uprawnienia budowlane w specjalności architektoniczno - budowlanej oraz minimum dwuletnie doświadczenie w zakresie projektowania.


Komunikacja między Zamawiającym a wykonawcami tj. zadawanie pytań i składanie ofert wykonawców oraz udzielanie odpowiedzi i przekazywanie innych informacji dotyczących postępowania przez zamawiającego odbywa się wyłącznie za pośrednictwem Platformy.

 

Pozostałe informacje:

Zamawiający zastrzega sobie prawo do:

- wprowadzenia zmian do niniejszego postępowania przed upływem terminu składania ofert, o czym powiadomi wykonawców,

- negocjacji,

- odstąpienia od wyboru ofert bez podania przyczyny; z tego tytułu nie przysługuje wykonawcy roszczenie przeciwko Zamawiającemu.

 

W przypadku pytań: 

- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel 52 382 64 52  

- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00.

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl


Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. 

Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Wytyczne do postępowania.pdf pdf 463.57 2023-03-17 08:27:00 Postępowanie
Zał. graficzny.pdf pdf 202.94 2023-03-17 08:27:00 Postępowanie
Informacja dot. przetwarzania danych osobowych-1.pdf pdf 123.97 2023-03-17 08:27:00 Kryterium
Załącznik nr 1- oferta cenowa strefa rekreacji ul. Spacerowa.pdf pdf 486.1 2023-03-17 08:27:00 Kryterium
Załącznik nr 1- oferta cenowa wersja edytowalna strefa rekreacji ul. Spacerowa.doc doc 44.5 2023-03-17 08:27:00 Kryterium
Umowa- wzór ul. Spacerowa.pdf pdf 1234.25 2023-03-17 08:27:00 Kryterium
Załącznik nr 3 - wykaz wykonanych usług pdf.pdf pdf 442.42 2023-03-17 08:27:00 Kryterium
Załącznik nr 3 - wykaz wykonanych usług wersja edytowalna.docx docx 16.44 2023-03-17 08:27:00 Kryterium
Załącznik nr 4 - oświadczenie o niezaleganiu w ZUS, KRUS i US ul. Spacerowa pdf.pdf pdf 367.14 2023-03-17 08:27:00 Kryterium
Załącznik nr 4 - oświadczenie o niezaleganiu w ZUS, KRUS iUS wersja edytowalna ul. Spacerowa.docx docx 16.74 2023-03-17 08:27:00 Kryterium

Komunikaty

Osoba wystawiająca postępowanie nie zamieściła dodatkowych komunikatów

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Wykonanie strefy rekreacji na ul. Spacerowej w Koronowie - 1 szt. - (0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.3309 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - Przelew 30 dni od dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
3 Termin realizacji - 4 miesiące od podpisania umowy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
4 Wypełnienie obowiązku informacyjnego - Oświadczam, że wypełniłem obowiązki informacyjne przewidziane w art. 13 lub art. 14 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. U.E. L 119 z 04.05.2016) wobec osób fizycznych, od których dane osobowe bezpośrednio lub pośrednio pozyskałem w celu ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego w przedmiotowym postępowaniu, jeżeli dotyczy proszę potwierdzić (0)
5 Zapoznanie się z klauzulą informacyjną - Oświadczam, że zapoznałem się z klauzulą informacyjną z art. 13 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. U.E. L 119 z 04.05.2016), przedstawioną przez Zamawiającego, w celu związanym z realizacją niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, proszę potwierdzić (Zamawiający wymaga załączenia pliku)

Informacja dot. prze [...].pdf

(0)
6 Oświadczenie biała lista podatników VAT - Oświadczam, że jestem czynnym podatnikiem i figuruje w wykazie prowadzonym przez Szefa Krajowej Administracji Skarbowej (Biała lista podatników VAT) Proszę potwierdzić wpisując "Oświadczam" lub jeśli nie jestem czynnym podatnikiem - płatnikiem podatku VAT wpisać "Nie jestem" (0)
7 Załącznik nr 1 do zapytania ofertowego - Formularz - oferta cenowa (Zamawiający wymaga załączenia pliku)

Załącznik nr 1- ofer [...].pdf

Załącznik nr 1- ofer [...].doc

(0)
8 Załącznik nr 2 do zapytania ofertowego - Wzór umowy do zapoznania się. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję"

Umowa- wzór ul. Spac [...].pdf

(0)
9 Załącznik nr 3 do zapytania ofertowego - Formularz - wykaz wykonanych usług (Zamawiający wymaga załączenia pliku)

Załącznik nr 3 - wyk [...].pdf

Załącznik nr 3 - wyk [...].docx

(0)
10 Załącznik nr 4 do zapytania ofertowego - Formularz - oświadczenie o niezaleganiu w ZUS, KRUS i US (Zamawiający wymaga załączenia pliku)

Załącznik nr 4 - ośw [...].pdf

Załącznik nr 4 - ośw [...].docx

(0)
11 Aktualny odpis z właściwego rejestru lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji - Proszę o załączenie dokumentu - odpis z właściwego rejestru lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 550