Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 17-03-2023 08:27:00 |
Składania : | 24-03-2023 08:00:00 |
Otwarcia : | 24-03-2023 08:15:00 |
Tryb: | Zapytanie ofertowe |
Rodzaj: | Usługa |
Wytyczne
do postępowania przetargowego na sporządzenie projektu zagospodarowania terenu na dz. nr 1850 w m. Koronowo, gmina Koronowo pod nazwą „Wykonanie strefy rekreacji na ul. Spacerowej w Koronowie ”.
Opis przedmiotu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest:
Ø pozyskanie we własnym zakresie i na własny koszt wszystkich danych wyjściowych do projektowania oraz uzgodnień, w tym: opinii technicznych, aktualnej mapy do celów projektowych,
Ø opracowanie mapy do celów projektowych,
Ø opracowanie dokumentacji projektowo – kosztorysowej, w tym:
· projektu koncepcyjnego – (1 egz. w wersji papierowej i 1 egz. w wersji elektronicznej w formacie .pdf)
· projektu budowlano i wykonawczego/technicznego wraz ze wszelkimi uzgodnieniami oraz opiniami niezbędnymi do złożenia wniosku o wydanie pozwolenia na budowę lub zgłoszenia robót i jego uzyskania (4 egz. w wersji papierowej i 1 egz. na nośniku elektronicznym),
· specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych (4 egz. w wersji papierowej i 1 egz. na nośniku elektronicznym),
· innych opracowań, których konieczność wykonania wyniknie na etapie projektowania (2 egz. w wersji papierowej i 1 egz. na nośniku elektronicznym),
· przedmiarów i kosztorysów
Ø uzyskanie opinii geotechnicznej (jeśli jest konieczność),
Ø uzyskania pozwolenia na budowę lub zgłoszenia,
Ø uzgodnienia projektu z gestorami sieci infrastruktury technicznej,
2. Projekt powinien zawierać:
Ø zaprojektowanie strefy rekreacji dla dzieci z uwzględnieniem różnych grup wiekowych,
Ø zaprojektowanie placu zabaw dla dzieci w wieku przedszkolnym oraz miejsca rekreacji dla dzieci szkolnych typu park linowy,
Ø zaprojektowanie ławek parkowych oraz koszy ulicznych,
Ø projekt winien zawierać demontaż urządzeń i ogrodzenia po „starym” placu zabaw,
Ø zaprojektowanie oświetlenia terenu,
Ø uporządkowanie terenu wraz z zaprojektowaniem ogrodzenia, nasadzeń oraz wykonaniem trawnika i nawierzchni bezpiecznych dostosowanych pod daną strefę,
Ø
zaprojektowanie
ciągów komunikacyjnych stanowiących dojście do obiektu
Jednostka projektowa zobowiązana będzie do:
- pozyskania we własnym zakresie i na własny koszt wszystkich danych wyjściowych do projektowania oraz uzgodnień, w tym np.: opinii technicznych, aktualnej mapy do celów projektowych,
- opracowanie mapy do celów projektowych dla powyższego zadania,
- uzyskanie decyzji na wycinkę drzew, o ile będzie taka potrzeba,
- uzgodnienia projektu z gestorami sieci infrastruktury technicznej,
- uzgodnienia z Wydziałem Inwestycji i Remontów Urzędu Miejskiego w Koronowie przed przystąpieniem do prac projektowych zakresu robót oraz aspektów technicznych do ujęcia w opracowaniu,
- uzyskania zezwolenia przed właściwym organem zgłoszenia robót budowlanych bądź w przypadku konieczności złożenie wniosku i uzyskanie decyzji pozwolenia na budowę,
- opracowania kompletnej dokumentacji kosztorysowej tzn. kosztorysów inwestorskich i ofertowych wraz z przedmiarami robót dla wszystkich branż i kategorii robót budowlanych niezbędnych do prawidłowej realizacji zadania,
-
opracowania
Szczegółowych Specyfikacji Technicznych Wykonania
i Odbioru Robót budowlanych dla wszystkich branż i kategorii robót budowlanych
będących w zakresie projektu,
Forma opracowania
Dokumentację projektową należy wykonać w formie tradycyjnej:
- projekty budowlane/wykonawcze/techniczne 4 egz. dla zamawiającego oraz w liczbie niezbędnej do uzyskania koniecznych decyzji i zgłoszeń,
- szczegółowe specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych - 4 egz.,
- przedmiar robót - 2 egz.,
- kosztorys inwestorski - 1 egz.
oraz elektronicznej - 1 egz. kompletnej dokumentacji na płytach CD lub innych nośnikach (musi ściśle odpowiadać wersji papierowej, tj. zawierać jej całą zawartość)
Uwagi do zadania:
Termin wykonania zadania: 4 miesiące od dnia podpisania umowy
Doświadczenie: Ubiegający się o zamówienie przedstawi dokumenty potwierdzające wykonanie 2 projektów palców zabaw/ stref rekreacji/ stref fitness o wartości minimum 40 000,00 zł jednej z nich.
Posiada przynajmniej jedną osobę w zespole projektowym posiadającą uprawnienia budowlane w specjalności architektoniczno - budowlanej oraz minimum dwuletnie doświadczenie w zakresie projektowania.
Komunikacja między Zamawiającym a wykonawcami tj. zadawanie pytań i składanie ofert wykonawców oraz udzielanie odpowiedzi i przekazywanie innych informacji dotyczących postępowania przez zamawiającego odbywa się wyłącznie za pośrednictwem Platformy.
Pozostałe informacje:
Zamawiający zastrzega sobie prawo do:
- wprowadzenia zmian do niniejszego postępowania przed upływem terminu składania ofert, o czym powiadomi wykonawców,
- negocjacji,
- odstąpienia od wyboru ofert bez podania przyczyny; z tego tytułu nie przysługuje wykonawcy roszczenie przeciwko Zamawiającemu.
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel 52 382 64 52
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
Komunikaty