Bid bond

Bid bond in 2 minutes

Get a deposit without paperwork and walking away from your computer in 3 steps

click fill the details pay online

Check how to do it - Video

Proceeding: Przegląd, konserwacja i serwis zintegrowanego systemu bezpieczeństwa zainstalowanego w Zarządzie CBŚP w Poznaniu

Awatar Pracownika
Henryka Łuczka
Komenda Wojewódzka Policji w Poznaniu Department: Wydział Inwestycji i Remontów
Deadlines:
Published : 14-03-2023 12:33:00
Placing offers : 21-03-2023 08:38:43
Offers opening : 21-03-2023 08:05:00
Procedure: Zapytanie ofertowe
Type: Service

Requirements and specifications

 Komenda Wojewódzka Policji w Poznaniu Wydział Inwestycji i Remontów zwraca się z prośbą o przedstawienie oferty cenowej na wykonanie usług w zakresie przeglądu, konserwacji i serwisu zintegrowanego systemu bezpieczeństwa zainstalowanego w Zarządzie CBŚP w Poznaniu

Adresy jednostek:

  1. Zarząd CBŚP w Poznaniu- ul. Kochanowskiego 3, 60-846 Poznań

  2. CBŚP w Poznaniu- ul. Taborowa 22, 60-790 Poznań

Termin realizacji wykonania usługi wynosi 12 miesięcy od podpisania zlecenia. w terminach zgodnych z załącznikiem nr 1, który przedstawia szczegółowy zakres czynności konserwacyjnych.

Konserwację należy wykonać z częstotliwością wymaganą obowiązującymi przepisami w niżej wskazanym zakresie:

  1. System sygnalizacji alarmu pożarowego (SSP) wraz z automatyką pożaru(SAP)

  2. System sygnalizacji włamania i napadu (SSWiN)

  3. System Kontroli dostępu (SKD)

  4. System monitoringu wizyjnego obiektu (CCTV IP)

  5. System zarządzania i integracji wszystkich systemów (SEE TEC)

W ramach konserwacji systemu kontroli dostępu proszę również o ujęcie konserwacji samozamykaczy oraz zamków w poszczególnych drzwiach współpracujących z systemem.

W razie awarii systemu lub wykrycia usterki czy nieprawidłowości przyjazd do Zarządu w Poznaniu CBŚP oraz Sekcji XI Zarządu I CBŚP wymagany jest w ciągu 10 godzin od zgłoszenia takiej potrzeby i usunięcia usterki (możliwe wydłużenie czasu przyjazdu w przypadku, jeśli upływ wyznaczonego czasu nastąpił w godzinach 22.00-6.00).

Materiały zużyte do naprawy w przypadku awarii zostaną rozliczone osobną fakturą. Przeglądy okresowe nie obejmują interwencji serwisowych wynikających z awarii. Wszelkie naprawy są płatne po wcześniejszym uzgodnieniu z inwestorem zakresu naprawy oraz akceptacji przez niego kosztów, natomiast wszelkie czynności serwisowe są bezpłatne.


Wymagane dokumenty składane razem z ofertą

  1.  Przedstawienie dotychczas wykonywanych prac w obszarze konserwacji systemów: SSP, SAP, SWiN, SKD, CCTV IP, SEE TEC -  co najmniej 2 usługi dla każdego z wymienionych systemów. Dane należy przedstawić w formie wykazu, który winien zawierać informacje dotyczące podmiotu na rzecz, którego została wymieniona usługa, czas, rodzaj i system.

Wymagania Zamawiającego:

  • Zamówienia realizowane przez KWP w Poznaniu za pośrednictwem Internetowej Platformy Zakupowej odbywają się wyłącznie przy wykorzystaniu strony internetowej www.platformazakupowa.pl..

  • KWP w Poznaniu nie rozpatruje ofert składanych w inny sposób niż za pośrednictwem Platformy Zakupowej.

  • O ile nie wskazano inaczej, oferty składa się w cenie brutto

  • Termin realizacji zamówienia 12 miesięcy od podpisania zlecenia
    w terminach zgodnych z załącznikiem nr 1, który przedstawia szczegółowy zakres czynności konserwacyjnych.

  • Wykonawca zobowiązany jest do przedstawienia dokumentów zawartych w treści ogłoszenia.

  • Wszelkie koszty związane z realizacją zamówienia w tym koszt transportu/ przesyłki leżą po stronie wykonawcy.

  • Płatność – przelew z terminem płatności do 30 dni od wykonania usługi, dostarczenia towaru wraz z fakturą pod wskazany przez zamawiającego adres. Podstawę rozliczenia robót będzie stanowił zatwierdzony przez Zamawiającego protokół odbioru robót. Roboty zostaną opłacone przelewem po otrzymaniu prawidłowych faktur łącznie
    z podpisanym protokołem odbioru robót potwierdzających wykonanie wad. Wykonawca gwarantuje, że produkt jest nowy, fabrycznie zapakowany i wolny od wad.

  • Przeprowadzone postępowanie nie musi zakończyć się wyborem dostawcy

  • Zastrzegamy sobie prawo do częściowego realizowania zamówienia

  • Kryterium oceny najniższa cena, termin wykonania, wcześniejsza terminowa realizacja tego typu zleceń

  • Dostawca, który niejednokrotnie nie wywiązał się z oferty (terminowość dostaw, zgodność faktury z zamówieniem itp. Nie będzie brany pod uwagę w postępowaniu.

  • Do zamówienia nie ma zastosowanie art.2 ust.1 pkt1 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych. 


Attachments

NAME EXTENSION SIZE (kB) PUBLISHING DATE SOURCE DOWNLOAD
Załacznik nr 1. Zakres prac CBŚP.doc doc 31 2023-03-14 12:34:15 Proceeding
Zał. CBŚP.doc doc 39.5 2023-03-17 14:18:03 Proceeding

Announcements

2023-03-21 08:38 Henryka Łuczka Postępowanie zostało unieważnione. Uzasadnienie: Postępowanie zostało anulowane z powodu zmiany szacowania usługi

Subject of the request

No. Name Description and attachments Quantity
/ Unit
Net price / Unit Vat Gross price / Unit Currency Delivery address Attach
file
1 1 Przegląd, konserwacja i serwis zintegrowanego systemu bezpieczeństwa zainstalowanego w Zarządzie CBŚP w Poznaniu 1 service KWP w Poznaniu
ul. Kochanowskiego 2a
60-844, Poznan
(0)
Currency rates NBP , EUR: 4.2685 PLN

Criteria and formal conditions

No. Name Criterium weight Description and attachments Your suggestion or comment Attach file
1 Price 100% Offer value 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - Przelew 30 dni od dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
3 Termin realizacji - ... dni od otrzymania zamówienia. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
4 Dodatkowe koszty - Wszelkie dodatkowe koszty, w tym koszty transportu, po stronie wykonawcy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
(0)

The number of page views: 483