Get a deposit without paperwork and walking away from your computer in 3 steps
click fill the details pay online
Check how to do it - Video
Published : | 07-03-2023 18:37:00 |
Placing offers : | 17-03-2023 10:00:00 |
Offers opening : | 17-03-2023 10:30:00 |
Procedure: | PL - Tryb Podstawowy (art. 275) |
Type: | Supply |
Szanowni Państwo,
w załącznikach do postępowania zamieszczono dokumentację związaną z postępowaniem.
Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców.
Pliki dołączane w formularzu należy opatrzyć:
- kwalifikowanym podpisem elektronicznym,
- podpisem zaufanym,
- lub elektronicznym podpisem osobistym.
W związku z powyższym Formularz znajdujący się na niniejszej stronie służy złożeniu oferty wraz z załącznikami, natomiast przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do:
Zadawania pytań Zamawiającemu,
Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty lub złożenia wyjaśnień,
Przesłania odwołania/inne.
Zgodnie z art. 61. ust. 1. oraz art. 63 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 11 września 2019 r. komunikacja w niniejszym postępowaniu odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.
Jeżeli będą Państwo mieli pytania techniczne związane z procesem złożenia oferty na platformie zakupowej, prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
2023-03-30 18:30 | Zamówienia Publiczne |
ZAWIADOMIENIE
O
WYBORZE
OFERTY
NAJKORZYSTNIEJSZEJ Działając na podstawie art. 253 ust. 2 ustawy z 11 września 2019 r. — Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2022 poz. 1710 z późn. zm.), zamawiający informuje, że dokonał wyboru oferty najkorzystniejszej w ww. postępowaniu. Jako ofertę najkorzystniejszą uznano ofertę nr 1, złożoną przez wykonawcę: Arcus S.A., ul. Kolejowa 5/7, 01-217 Warszawa. Numer oferty Wykonawca Cena/koszt pkt. Termin płatności pkt. Termin realizacji dostawy pkt. SUMA pkt. 1. Arcus S.A. ul. Kolejowa 5/7 01-217 Warszawa 60 pkt. 20 pkt. 20 pkt. 100 pkt. |
2023-03-17 14:47 | Zamówienia Publiczne |
INFORMACJA
Z
OTWARCIA
OFERT Działając na podstawie art. 222 ust. 5 ustawy z 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2022 r. poz. 1710 z późn. zm.) Zamawiający informuje, że w postępowaniu wpłynęły następujące oferty: Numer oferty Wykonawca Cena/koszt Termin płatności faktury Termin realizacji dostawy 1. Arcus S.A. ul. Kolejowa 5/7 01-217 Warszawa 15 907,59 zł 31 dni 30 dni od dnia podpisania umowy |
2023-03-17 10:00 | Buyer message | Zamawiający zamierza przeznaczyć na realizację zamówienia kwotę 18 116,87 zł brutto. |
2023-03-14 15:57 | Zamówienia Publiczne |
Sprostowanie
odpowiedzi
z
dnia
13
marca
2023
r.
na
pytanie
nr
5
Działając na podstawie art. 284 ust. 1, ust. 2 i ust. 6 ustawy z 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2022 r. poz. 1710 z późn. zm.) Gmina Brodnica dokonuje sprostowania odpowiedzi na pytanie. W dniu 13 marca 2023 r. na pytanie nr 5 zadane przez Wykonawcę: „Zamawiający w OPZ wymaga: Możliwość rozbudowy: finiszer- taca odbiorcza o pojemności 4000 ark.- proszę o dopuszczenie do postępowania Wykonawcy oferującego finiszer o pojemności 3300 ark. Według rekomendacji Prezesa UZP wymaganie funkcji dodatkowych związanych z sortowaniem, dziurkowaniem, składaniem, itp. może być stosowane zależnie od rzeczywistych potrzeb dotyczących efektu końcowego. Nie należy stosować tego wymogu, w przypadku gdy funkcjonalność ta nie będzie stosowana przez zamawiającego lub nie jest uzasadniona realnymi potrzebami zamawiającego”, Zamawiający udzielił następującej odpowiedzi: „Wykonawca zobowiązany będzie do dostarczenia urządzenia wyposażonego w finiszer zszywający do 50 kartek o gramaturze 80 g/m2, min. 1 taca odbiorcza o pojemności min. 3.300 ark. (A4, 80 g/m2). Zmiana została ujęta w załączniku nr 1 do SWZ Opis przedmiotu zamówienia, który stanowi również załącznik do niniejszych odpowiedzi - „UG.OK.271.1.2023 Załącznik nr 1 po zmianie z dn. 13.03.23 r”.” Zamawiający informuje, iż odpowiedz na powyższe pytanie powinna brzmieć: „Wykonawca zobowiązany będzie do dostarczenia urządzenia z możliwością rozbudowy w finiszer zszywający do 50 kartek o gramaturze 80 g/m2, min. 1 taca odbiorcza o pojemności min. 3.300 ark. (A4, 80 g/m2). Zmiana została ujęta w załączniku nr 1 do SWZ Opis przedmiotu zamówienia, który stanowi również załącznik do niniejszych odpowiedzi - „UG.OK.271.1.2023 Załącznik nr 1 po zmianie z dn. 13.03.23 r”.” Pozostałe odpowiedzi, a także dokumenty pozostają bez zmian. |
2023-03-13 17:01 | Zamówienia Publiczne |
ODPOWIEDZI
Z
DNIA
13
MARCA
2023
ROKU
NA
PYTANIA
WYKONAWCÓW Działając na podstawie art. 284 ust. 1, ust. 2 i ust. 6 ustawy z 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2022 r. poz. 1710 z późn. zm.) Gmina Brodnica udziela odpowiedzi na pytania: Pytanie 1 1. Zamawiający w OPZ wymaga: Rozdzielczość drukowania: 600 x 600 dpi oraz 1200 x 1200 dpi- proszę o dopuszczenie do postępowania Wykonawcy oferującego rozdzielczość 1800 x 600 dpi oraz 1200 x 1200 dpi Odpowiedź: Zamawiający dopuszcza do postępowania Wykonawcę oferującego rozdzielczość 1800 x 600 dpi oraz 1200 x 1200 dpi. Zmiana została ujęta w załączniku nr 1 do SWZ Opis przedmiotu zamówienia, który stanowi również załącznik do niniejszych odpowiedzi - „UG.OK.271.1.2023 Załącznik nr 1 po zmianie z dn. 13.03.23 r”. Pytanie 2 2. Zamawiający w OPZ wymaga: Automatyczny podajnik dokumentów 140 ark- proszę o podpuszczenie do postępowania Wykonawcy oferującego podajnik dokumentów na 100 ark. Według rekomendacji Prezesa UZP określanie pojemności poszczególnych podajników jako wielokrotności 250 lub 500. W przypadku druku a4 podajnik o pojemności 100 arkuszy. Odpowiedź: Wykonawca zobowiązany będzie do dostarczenia urządzenia wyposażonego w co najmniej 2 kasety automatycznego podajnika na papier o pojemności co najmniej 500 arkuszy każda, z czego jedna obsługująca format A3 i jedna obsługująca format A4 oraz podajnik uniwersalny o pojemności minimum 100 arkuszy. Zmiana została ujęta w załączniku nr 1 do SWZ Opis przedmiotu zamówienia, który stanowi również załącznik do niniejszych odpowiedzi - „UG.OK.271.1.2023 Załącznik nr 1 po zmianie z dn. 13.03.23 r”. Pytanie 3 Zamawiający w OPZ wymaga: Obsługa papieru z podajnika automatycznego o gramaturze 600-300 g/m2.- proszę o dopuszczenie do postępowania Wykonawcę oferującego obsługę papieru 52-256 g/m2. Według rekomendacji Prezesa UZP możliwe jest określenie minimalnej gramatury obsługiwanego papieru w zastosowaniach biurowych, jako graniczne uważa się arkusze o gramaturze od 60 - 200 g/m2. Odpowiedź: Wykonawca zobowiązany będzie do dostarczenia urządzenia, które zapewnia obsługę papieru z podajnika automatycznego i tacy bocznej o gramaturze 60-250 g/m2. Zmiana została ujęta w załączniku nr 1 do SWZ Opis przedmiotu zamówienia, który stanowi również załącznik do niniejszych odpowiedzi - „UG.OK.271.1.2023 Załącznik nr 1 po zmianie z dn. 13.03.23 r”. Pytanie 4 Materiały eksploatacyjne- Zamawiający wymaga bębny w ilości, która zapewni wydrukowanie min. 200 000 stron kolorowych A4. Według rekomendacji Prezesa UZP nie jest rekomendowane narzucanie technologii wykonania i użytkowania materiałów eksploatacyjnych przez ustanowienie wymogu rozdzielności bębna i tonera bądź wymogu zespolonego bębna z tonerem. Biorąc pod uwagę fakt, że bębny i tonery są charakterystyczne wyłącznie dla laserowej lub LEDowej technologii wydruku, żadne wymaganie związane z bębnami lub tonerami nie powinno być definiowane. W związku z tym Wykonawca wnosi o nieokreślanie w/w parametru w postępowaniu. Odpowiedź: Z uwagi na fakt, że przedmiotem zamówienia objęta jest dostawa urządzenia wielofunkcyjnego laserowego, Zamawiający pozostawia wymogi dotyczące bębna i tonerów bez zmian. Pytanie 5 Zamawiający w OPZ wymaga: Możliwość rozbudowy: finiszer- taca odbiorcza o pojemności 4000 ark.- proszę o dopuszczenie do postępowania Wykonawcy oferującego finiszer o pojemności 3300 ark. Według rekomendacji Prezesa UZP wymaganie funkcji dodatkowych związanych z sortowaniem, dziurkowaniem, składaniem, itp. może być stosowane zależnie od rzeczywistych potrzeb dotyczących efektu końcowego. Nie należy stosować tego wymogu, w przypadku gdy funkcjonalność ta nie będzie stosowana przez zamawiającego lub nie jest uzasadniona realnymi potrzebami zamawiającego." Odpowiedź: Wykonawca zobowiązany będzie do dostarczenia urządzenia wyposażonego w finiszer zszywający do 50 kartek o gramaturze 80 g/m2, min. 1 taca odbiorcza o pojemności min. 3.300 ark. (A4, 80 g/m2). Zmiana została ujęta w załączniku nr 1 do SWZ Opis przedmiotu zamówienia, który stanowi również załącznik do niniejszych odpowiedzi - „UG.OK.271.1.2023 Załącznik nr 1 po zmianie z dn. 13.03.23 r”. Pytanie 6 "W umowie sprzedaży paragraf 2, punkt 11, podpunkt K, napisali Państwo, że maksymalnie 3 udokumentowane naprawy tego samego sprzętu wyłączające dany sprzęt eksploatacji uprawniają Państwa do żądania wymiany sprzętu na nowy. Tego typu zapisy nie są stosowane w kartach gwarancyjnych urządzeń. W związku z tym prosimy o usunięcie wspomnianego zapisu, lub ewentualnie jego zmianę na formę, że maksymalnie 3 udokumentowane naprawy tego samego elementu sprzętu wyłączające dany sprzęt eksploatacji uprawniają Państwa do żądania wymiany sprzętu na nowy. Odpowiedź: Zamawiający zmienił zapis § 2 ust. 11 pkt. k, który otrzymał następujące brzmienie: „maksymalnie 3 udokumentowane naprawy gwarancyjne tego samego elementu sprzętu, wyłączające dany sprzęt z eksploatacji uprawniają do wymiany sprzętu na nowy”. Zmiana został ujęta w załączniku nr 7 do SWZ - Projekt umowy, który stanowi również załącznik do niniejszych odpowiedzi - „UG.OK.271.5.2023 Załącznik nr 7 po zmianie z dn. 13.03.23 r”. Odpowiedzi z dnia 13 [...].pdf |
2023-03-13 16:53 | Zamówienia Publiczne |
ZMIANA
SWZ
I
ZMIANA
OGŁOSZENIA
O
ZAMÓWIENIU Gmina Brodnica zgodnie z art. 286 ust. 1 i ust. 3 Ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych, zmienia treść SWZ oraz treść załączników nr 1 i 7 do SWZ. SWZ otrzymuje brzmienie jak w załączniku „UG.OK.271.5.2023 SWZ po zmianie z dn. 13.03.2023 r.”. Załącznik nr 1 do SWZ – Opis przedmiotu zamówienia otrzymuje brzmienie jak w załączniku „UG.OK.271.1.2023 Załącznik nr 1 po zmianie z dn. 13.03.23 r”. Załącznik nr 7 do SWZ - Projekt umowy otrzymuje brzmienie jak w załączniku „UG.OK.271.5.2023 Załącznik nr 7 po zmianie z dn. 13.03.23 r”. W pozostałym zakresie SWZ pozostaje bez zmian. Zmiana SWZ z dn. 13. [...].pdf UG.OK.271.1.5.2023 S [...].pdf UG.OK.271.1.2023 Zał [...].docx |
Announcements