Bid bond

Bid bond in 2 minutes

Get a deposit without paperwork and walking away from your computer in 3 steps

click fill the details pay online

Check how to do it - Video

Proceeding: UG.OK.271.5.2023 Dostawa sprzętu komputerowego w ramach projektów grantowych Wsparcie dzieci z rodzin pegeerowskich w rozwoju cyfrowym – Granty PPGR oraz Cyfrowa Gmina – część II – Cyfrowa Gmina

Zamówienia Publiczne
Gmina Brodnica
Deadlines:
Published : 07-03-2023 18:37:00
Placing offers : 17-03-2023 10:00:00
Offers opening : 17-03-2023 10:30:00
Procedure: PL - Tryb Podstawowy (art. 275)
Type: Supply

Requirements and specifications

Szanowni Państwo,  

w załącznikach do postępowania zamieszczono dokumentację związaną z postępowaniem. 

Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców. 

 

Pliki dołączane w formularzu należy opatrzyć:

- kwalifikowanym podpisem elektronicznym,

- podpisem zaufanym,

- lub elektronicznym podpisem osobistym

 

W związku z powyższym Formularz znajdujący się na niniejszej stronie służy złożeniu oferty wraz z załącznikami, natomiast przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do: 

  • Zadawania pytań Zamawiającemu,

  • Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty lub złożenia wyjaśnień,

  • Przesłania odwołania/inne. 

 

Zgodnie z art. 61. ust. 1. oraz art. 63 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 11 września 2019 r. komunikacja w niniejszym postępowaniu odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.

 

Jeżeli będą Państwo mieli pytania techniczne związane z procesem złożenia oferty na platformie zakupowej, prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl 


Attachments

NAME EXTENSION SIZE (kB) PUBLISHING DATE SOURCE DOWNLOAD
Ogłoszenie o zamówieniu z dn. 07.03.23 r..pdf pdf 136.9 2023-03-07 18:37:00 Proceeding
UG.OK.271.1.5.2023 SWZ z dn. 07.03.2023 r..pdf pdf 459.6 2023-03-07 18:37:00 Proceeding
UG.OK.271.5.2023 Załączniki do SWZ.zip zip 1630.1 2023-03-07 18:37:00 Proceeding
Zmiana SWZ z dn. 13.03.2023 r..pdf pdf 35.55 2023-03-13 16:53:09 Public message
UG.OK.271.1.5.2023 SWZ po zmianie z dn. 13.03.23 r..pdf pdf 459.63 2023-03-13 16:53:09 Public message
UG.OK.271.1.2023 Załącznik nr 1 po zmianie z dn. 13.03.23 r..docx docx 270.36 2023-03-13 16:53:09 Public message
UG.OK.271.5.2023 Załącznik nr 7 po zmianie z dn. 13.03.23 r..docx docx 284.51 2023-03-13 16:53:09 Public message
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia z dn. 13.03.23 r..pdf pdf 37.31 2023-03-13 16:53:09 Public message
Odpowiedzi z dnia 13.03.2023 r. na pytania Wykonawców.pdf pdf 163 2023-03-13 17:01:39 Public message
UG.OK.271.1.2023 Załącznik nr 1 po zmianie z dn. 13.03.23 r..docx docx 270.36 2023-03-13 17:01:39 Public message
UG.OK.271.5.2023 Załącznik nr 7 po zmianie z dn. 13.03.23 r..docx docx 284.51 2023-03-13 17:01:39 Public message
Sprosotowanie odpowiedzi na pytanie nr 5.pdf pdf 67.27 2023-03-14 15:57:53 Public message
Informacja z otwarcia ofert z dn. 17.03.23 r..pdf pdf 36.19 2023-03-17 14:47:36 Public message
Zawiadomienie o wyborze oferty najkorzystniejszej - platforma zakupowa - 30.03.23.pdf pdf 279.05 2023-03-30 18:30:03 Public message

Announcements

2023-03-30 18:30 Zamówienia Publiczne ZAWIADOMIENIE O WYBORZE OFERTY NAJKORZYSTNIEJSZEJ

Działając na podstawie art. 253 ust. 2 ustawy z 11 września 2019 r. — Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2022 poz. 1710 z późn. zm.), zamawiający informuje, że dokonał wyboru oferty najkorzystniejszej w ww. postępowaniu.

Jako ofertę najkorzystniejszą uznano ofertę nr 1, złożoną przez wykonawcę: Arcus S.A., ul. Kolejowa 5/7, 01-217 Warszawa.

Numer oferty Wykonawca Cena/koszt pkt. Termin płatności pkt. Termin realizacji dostawy pkt. SUMA pkt.
1. Arcus S.A.
ul. Kolejowa 5/7
01-217 Warszawa 60 pkt. 20 pkt. 20 pkt. 100 pkt.

Zawiadomienie o wybo [...].pdf

2023-03-17 14:47 Zamówienia Publiczne INFORMACJA Z OTWARCIA OFERT

Działając na podstawie art. 222 ust. 5 ustawy z 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2022 r. poz. 1710 z późn. zm.) Zamawiający informuje, że w postępowaniu wpłynęły następujące oferty:

Numer oferty Wykonawca Cena/koszt
Termin płatności faktury

Termin realizacji dostawy

1. Arcus S.A.
ul. Kolejowa 5/7
01-217 Warszawa 15 907,59 zł 31 dni 30 dni od dnia podpisania umowy

Informacja z otwarci [...].pdf

2023-03-17 10:00 Buyer message Zamawiający zamierza przeznaczyć na realizację zamówienia kwotę 18 116,87 zł brutto.
2023-03-14 15:57 Zamówienia Publiczne Sprostowanie odpowiedzi z dnia 13 marca 2023 r. na pytanie nr 5

Działając na podstawie art. 284 ust. 1, ust. 2 i ust. 6 ustawy z 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2022 r. poz. 1710 z późn. zm.) Gmina Brodnica dokonuje sprostowania odpowiedzi na pytanie.

W dniu 13 marca 2023 r. na pytanie nr 5 zadane przez Wykonawcę:

„Zamawiający w OPZ wymaga: Możliwość rozbudowy: finiszer- taca odbiorcza o pojemności 4000 ark.- proszę o dopuszczenie do postępowania Wykonawcy oferującego finiszer o pojemności 3300 ark. Według rekomendacji Prezesa UZP wymaganie funkcji dodatkowych związanych z sortowaniem, dziurkowaniem, składaniem, itp. może być stosowane zależnie od rzeczywistych potrzeb dotyczących efektu końcowego. Nie należy stosować tego wymogu, w przypadku gdy funkcjonalność ta nie będzie stosowana przez zamawiającego lub nie jest uzasadniona realnymi potrzebami zamawiającego”,

Zamawiający udzielił następującej odpowiedzi:
„Wykonawca zobowiązany będzie do dostarczenia urządzenia wyposażonego w finiszer zszywający do 50 kartek o gramaturze 80 g/m2, min. 1 taca odbiorcza o pojemności min. 3.300 ark. (A4, 80 g/m2). Zmiana została ujęta w załączniku nr 1 do SWZ Opis przedmiotu zamówienia, który stanowi również załącznik do niniejszych odpowiedzi - „UG.OK.271.1.2023 Załącznik nr 1 po zmianie z dn. 13.03.23 r”.”

Zamawiający informuje, iż odpowiedz na powyższe pytanie powinna brzmieć:
„Wykonawca zobowiązany będzie do dostarczenia urządzenia z możliwością rozbudowy w finiszer zszywający do 50 kartek o gramaturze 80 g/m2, min. 1 taca odbiorcza o pojemności min. 3.300 ark. (A4, 80 g/m2). Zmiana została ujęta w załączniku nr 1 do SWZ Opis przedmiotu zamówienia, który stanowi również załącznik do niniejszych odpowiedzi - „UG.OK.271.1.2023 Załącznik nr 1 po zmianie z dn. 13.03.23 r”.”

Pozostałe odpowiedzi, a także dokumenty pozostają bez zmian.

Sprosotowanie odpowi [...].pdf

2023-03-13 17:01 Zamówienia Publiczne ODPOWIEDZI Z DNIA 13 MARCA 2023 ROKU NA PYTANIA WYKONAWCÓW

Działając na podstawie art. 284 ust. 1, ust. 2 i ust. 6 ustawy z 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2022 r. poz. 1710 z późn. zm.) Gmina Brodnica udziela odpowiedzi na pytania:

Pytanie 1
1. Zamawiający w OPZ wymaga: Rozdzielczość drukowania: 600 x 600 dpi oraz 1200 x 1200 dpi- proszę o dopuszczenie do postępowania Wykonawcy oferującego rozdzielczość 1800 x 600 dpi oraz 1200 x 1200 dpi
Odpowiedź:
Zamawiający dopuszcza do postępowania Wykonawcę oferującego rozdzielczość 1800 x 600 dpi oraz 1200 x 1200 dpi. Zmiana została ujęta w załączniku nr 1 do SWZ Opis przedmiotu zamówienia, który stanowi również załącznik do niniejszych odpowiedzi - „UG.OK.271.1.2023 Załącznik nr 1 po zmianie z dn. 13.03.23 r”.

Pytanie 2
2. Zamawiający w OPZ wymaga: Automatyczny podajnik dokumentów 140 ark- proszę o podpuszczenie do postępowania Wykonawcy oferującego podajnik dokumentów na 100 ark.
Według rekomendacji Prezesa UZP określanie pojemności poszczególnych podajników jako wielokrotności 250 lub 500. W przypadku druku a4 podajnik o pojemności 100 arkuszy.
Odpowiedź:
Wykonawca zobowiązany będzie do dostarczenia urządzenia wyposażonego w co najmniej 2 kasety automatycznego podajnika na papier o pojemności co najmniej 500 arkuszy każda, z czego jedna obsługująca format A3 i jedna obsługująca format A4 oraz podajnik uniwersalny o pojemności minimum 100 arkuszy. Zmiana została ujęta w załączniku nr 1 do SWZ Opis przedmiotu zamówienia, który stanowi również załącznik do niniejszych odpowiedzi - „UG.OK.271.1.2023 Załącznik nr 1 po zmianie z dn. 13.03.23 r”.

Pytanie 3
Zamawiający w OPZ wymaga: Obsługa papieru z podajnika automatycznego o gramaturze 600-300 g/m2.- proszę o dopuszczenie do postępowania Wykonawcę oferującego obsługę papieru 52-256 g/m2. Według rekomendacji Prezesa UZP możliwe jest określenie minimalnej gramatury obsługiwanego papieru w zastosowaniach biurowych, jako graniczne uważa się arkusze o gramaturze od 60 - 200 g/m2.
Odpowiedź:
Wykonawca zobowiązany będzie do dostarczenia urządzenia, które zapewnia obsługę papieru z podajnika automatycznego i tacy bocznej o gramaturze 60-250 g/m2. Zmiana została ujęta w załączniku nr 1 do SWZ Opis przedmiotu zamówienia, który stanowi również załącznik do niniejszych odpowiedzi - „UG.OK.271.1.2023 Załącznik nr 1 po zmianie z dn. 13.03.23 r”.

Pytanie 4
Materiały eksploatacyjne- Zamawiający wymaga bębny w ilości, która zapewni wydrukowanie min. 200 000 stron kolorowych A4. Według rekomendacji Prezesa UZP nie jest rekomendowane narzucanie technologii wykonania i użytkowania materiałów eksploatacyjnych przez ustanowienie wymogu rozdzielności bębna i tonera bądź wymogu zespolonego bębna z tonerem. Biorąc pod uwagę fakt, że bębny i tonery są charakterystyczne wyłącznie dla laserowej lub LEDowej technologii wydruku, żadne wymaganie związane z bębnami lub tonerami nie powinno być definiowane. W związku z tym Wykonawca wnosi o nieokreślanie w/w parametru w postępowaniu.
Odpowiedź:
Z uwagi na fakt, że przedmiotem zamówienia objęta jest dostawa urządzenia wielofunkcyjnego laserowego, Zamawiający pozostawia wymogi dotyczące bębna i tonerów bez zmian.

Pytanie 5
Zamawiający w OPZ wymaga: Możliwość rozbudowy: finiszer- taca odbiorcza o pojemności 4000 ark.- proszę o dopuszczenie do postępowania Wykonawcy oferującego finiszer o pojemności 3300 ark. Według rekomendacji Prezesa UZP wymaganie funkcji dodatkowych związanych z sortowaniem, dziurkowaniem, składaniem, itp. może być stosowane zależnie od rzeczywistych potrzeb dotyczących efektu końcowego. Nie należy stosować tego wymogu, w przypadku gdy funkcjonalność ta nie będzie stosowana przez zamawiającego lub nie jest uzasadniona realnymi potrzebami zamawiającego."
Odpowiedź:
Wykonawca zobowiązany będzie do dostarczenia urządzenia wyposażonego w finiszer zszywający do 50 kartek o gramaturze 80 g/m2, min. 1 taca odbiorcza o pojemności min. 3.300 ark. (A4, 80 g/m2). Zmiana została ujęta w załączniku nr 1 do SWZ Opis przedmiotu zamówienia, który stanowi również załącznik do niniejszych odpowiedzi - „UG.OK.271.1.2023 Załącznik nr 1 po zmianie z dn. 13.03.23 r”.

Pytanie 6
"W umowie sprzedaży paragraf 2, punkt 11, podpunkt K, napisali Państwo, że maksymalnie 3 udokumentowane naprawy tego samego sprzętu wyłączające dany sprzęt eksploatacji uprawniają Państwa do żądania wymiany sprzętu na nowy. Tego typu zapisy nie są stosowane w kartach gwarancyjnych urządzeń. W związku z tym prosimy o usunięcie wspomnianego zapisu, lub ewentualnie jego zmianę na formę, że maksymalnie 3 udokumentowane naprawy tego samego elementu sprzętu wyłączające dany sprzęt eksploatacji uprawniają Państwa do żądania wymiany sprzętu na nowy.
Odpowiedź:
Zamawiający zmienił zapis § 2 ust. 11 pkt. k, który otrzymał następujące brzmienie: „maksymalnie 3 udokumentowane naprawy gwarancyjne tego samego elementu sprzętu, wyłączające dany sprzęt z eksploatacji uprawniają do wymiany sprzętu na nowy”. Zmiana został ujęta w załączniku nr 7 do SWZ - Projekt umowy, który stanowi również załącznik do niniejszych odpowiedzi - „UG.OK.271.5.2023 Załącznik nr 7 po zmianie z dn. 13.03.23 r”.

Odpowiedzi z dnia 13 [...].pdf

UG.OK.271.1.2023 Zał [...].docx

UG.OK.271.5.2023 Zał [...].docx

2023-03-13 16:53 Zamówienia Publiczne ZMIANA SWZ I ZMIANA OGŁOSZENIA O ZAMÓWIENIU

Gmina Brodnica zgodnie z art. 286 ust. 1 i ust. 3 Ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych, zmienia treść SWZ oraz treść załączników nr 1 i 7 do SWZ.

SWZ otrzymuje brzmienie jak w załączniku „UG.OK.271.5.2023 SWZ po zmianie z dn. 13.03.2023 r.”.

Załącznik nr 1 do SWZ – Opis przedmiotu zamówienia otrzymuje brzmienie jak w załączniku „UG.OK.271.1.2023 Załącznik nr 1 po zmianie z dn. 13.03.23 r”.

Załącznik nr 7 do SWZ - Projekt umowy otrzymuje brzmienie jak w załączniku „UG.OK.271.5.2023 Załącznik nr 7 po zmianie z dn. 13.03.23 r”.

W pozostałym zakresie SWZ pozostaje bez zmian.

Zmiana SWZ z dn. 13. [...].pdf

UG.OK.271.1.5.2023 S [...].pdf

UG.OK.271.1.2023 Zał [...].docx

UG.OK.271.5.2023 Zał [...].docx

Ogłoszenie o zmianie [...].pdf

Offer form

No. Name Criterium weight Description and attachments Your suggestion or comment Attach file
1 Dokumenty jawne np. Oferta/wniosek wykonawcy - W tym miejscu załącz dokumenty wymagane przez Zamawiającego opatrzone podpisem elektronicznym. Wymogi dotyczące podpisu elektronicznego zostały szczegółowo wyjaśnione pod linkiem: bit.ly/podpis_elektroniczny Attachment required (0)
2 Dokumenty niejawne np. Tajemnica przedsiębiorstwa - W tym miejscu załącz opatrzone podpisem elektronicznym dokumenty stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2019 r. poz. 1010 i 1649). Zgodnie z art. 18 ust. 3 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo Zamówień Publicznych tajemnicą przedsiębiorstwa nie mogą być informacje, o których mowa w art. 222 ust.5 ustawy Pzp. (0)
(0)
Unlock the form

The number of page views: 490