Bid bond

Bid bond in 2 minutes

Get a deposit without paperwork and walking away from your computer in 3 steps

click fill the details pay online

Check how to do it - Video

Proceeding: Nr sprawy: PR.271.1.2023 Opracowanie jednolitego systemu identyfikacji wizualnej oraz modernizacji stron www/BIP ze szczególnym uwzględnieniem szablonów dokumentów dla osób z niepełnosprawnościami.

Katarzyna Leszczyńska
Gmina Mosina Department: PR
Deadlines:
Published : 01-03-2023 14:56:00
Placing offers : 06-03-2023 12:00:00
Offers opening : 06-03-2023 12:05:00
Procedure: Szacowanie wartości zamówienia
Type: Service

Requirements and specifications

Szanowni Państwo,  

informujemy, że poniższe postępowanie ma charakter szacowania wartości zamówienia.  

Dlaczego warto odpowiedzieć na szacowanie wartości zamówienia?

Informujemy, iż niniejsze postępowanie nie stanowi zaproszenia do składania ofert w rozumieniu art. 66 Kodeksu cywilnego, nie zobowiązuje Zamawiającego do zawarcia umowy, czy też udzielenia zamówienia i nie stanowi części procedury udzielania zamówienia publicznego realizowanego na podstawie ustawy Prawo zamówień publicznych. 

Jednocześnie Zamawiający zastrzega, że odpowiedź na niniejsze postępowanie o charakterze szacowania ceny może skutkować:

  • zaproszeniem do złożenia oferty lub/i 

  • zaproszeniem do negocjacji warunków umownych lub 

  • zawarciem umowy, której przedmiot został określony w niniejszym postępowaniu. 

W przypadku pytań:

  • technicznych lub merytorycznych, proszę o kontakt za pośrednictwem przycisku "Wyślij wiadomość do zamawiającego",

  • związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus pod nr 22 101 02 02, czynnym od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 do 17:00.  

Oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.  Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

Projekt pt. „Rozwój elektronicznych usług publicznych w Gminach Luboń, Mosina, Włoszakowice” nr RPWP.02.01.01-30-0045/20-00
w ramach:
Osi Priorytetowej 2 „Społeczeństwo informacyjne”
Działania 2.1 „Rozwój elektronicznych usług publicznych”
Poddziałania 2.1.1 „Rozwój elektronicznych usług publicznych”
Wielkopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2014-2020
Realizacja zadania "Rozwój elektronicznych systemów obsługi obywateli
oraz systemów wspomagających funkcjonowanie Gminy Mosina"
Zamówienie planowane jest do dofinansowania w ramach projektu „Rozwój elektronicznych usług publicznych w Gminach Luboń, Mosina i Włoszakowice” Wielkopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2014-2020, oś priorytetowa 2: Społeczeństwo informacyjne. Działanie 2.1 Rozwój elektronicznych usług publicznych. Poddziałanie 2.1.1 Rozwój elektronicznych usług publicznych.


Attachments

NAME EXTENSION SIZE (kB) PUBLISHING DATE SOURCE DOWNLOAD
platforma_szacowanie_1_3_23.pdf pdf 1096.2 2023-03-01 14:56:00 Proceeding
Załącznik nr 3 - FORMULARZ SZACOWANIA WARTOŚCI ZAMÓWIENIA.docx docx 16.92 2023-03-01 14:56:00 Proceeding

Announcements

Buyer has not publish any additional messages

Subject of the request

No. Name Description and attachments Quantity
/ Unit
Net price / Unit Vat Gross price / Unit Currency Delivery address Attach
file
1 Gmina Mosina - Szacowanie wartości zamówienia - Platforma zakupowa 1 marca 2023.pdf Komplet dokumentów dotyczący szacowania wartości zamówienia dotyczącego "Opracowania jednolitego systemu identyfikacji wizualnej oraz modernizacji stron www/BIP ze szczególnym uwzględnieniem szablonów dokumentów dla osób z niepełnosprawnościami". 1 pc. - (0)
Currency rates NBP , EUR: 4.2685 PLN

Criteria and formal conditions

No. Name Criterium weight Description and attachments Your suggestion or comment Attach file
1 Price 60% Offer value Attachment required 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Termin realizacji do 21 kwietnia 2023r. - Zgodnie z Opisem Przedmiotu Zamówienia - Załącznik nr 1 do postępowania (0)
3 Opis przedmiotu zamówienia - Zgodnie z Opisem Przedmiotu Zamówienia - Załącznik nr 1 do postępowania. Jeżeli w załączonym wstępnym opisie przedmiotu zamówienia zamawiający nie ujął wszystkich istotnych czynników kosztotwórczych, proszę o stosowny komentarz. (0)
4 Dwie przykładowowe realizacje Systemu Identyfikacji Wizualnej i Księgi Znaku 40% Zgodnie z Opisem Przedmiotu Zamówienia - Załącznik nr 1 do postępowania (0)
(0)
Unlock the form

The number of page views: 345