Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: Nr sprawy: PR.271.1.2023 Opracowanie jednolitego systemu identyfikacji wizualnej oraz modernizacji stron www/BIP ze szczególnym uwzględnieniem szablonów dokumentów dla osób z niepełnosprawnościami.

Katarzyna Leszczyńska
Gmina Mosina Oddział: PR
Termin:
Zamieszczenia : 01-03-2023 14:56:00
Składania : 06-03-2023 12:00:00
Otwarcia : 06-03-2023 12:05:00
Tryb: Szacowanie wartości zamówienia
Rodzaj: Usługa

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,  

informujemy, że poniższe postępowanie ma charakter szacowania wartości zamówienia.  

Dlaczego warto odpowiedzieć na szacowanie wartości zamówienia?

Informujemy, iż niniejsze postępowanie nie stanowi zaproszenia do składania ofert w rozumieniu art. 66 Kodeksu cywilnego, nie zobowiązuje Zamawiającego do zawarcia umowy, czy też udzielenia zamówienia i nie stanowi części procedury udzielania zamówienia publicznego realizowanego na podstawie ustawy Prawo zamówień publicznych. 

Jednocześnie Zamawiający zastrzega, że odpowiedź na niniejsze postępowanie o charakterze szacowania ceny może skutkować:

  • zaproszeniem do złożenia oferty lub/i 

  • zaproszeniem do negocjacji warunków umownych lub 

  • zawarciem umowy, której przedmiot został określony w niniejszym postępowaniu. 

W przypadku pytań:

  • technicznych lub merytorycznych, proszę o kontakt za pośrednictwem przycisku "Wyślij wiadomość do zamawiającego",

  • związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus pod nr 22 101 02 02, czynnym od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 do 17:00.  

Oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.  Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

Projekt pt. „Rozwój elektronicznych usług publicznych w Gminach Luboń, Mosina, Włoszakowice” nr RPWP.02.01.01-30-0045/20-00
w ramach:
Osi Priorytetowej 2 „Społeczeństwo informacyjne”
Działania 2.1 „Rozwój elektronicznych usług publicznych”
Poddziałania 2.1.1 „Rozwój elektronicznych usług publicznych”
Wielkopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2014-2020
Realizacja zadania "Rozwój elektronicznych systemów obsługi obywateli
oraz systemów wspomagających funkcjonowanie Gminy Mosina"
Zamówienie planowane jest do dofinansowania w ramach projektu „Rozwój elektronicznych usług publicznych w Gminach Luboń, Mosina i Włoszakowice” Wielkopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2014-2020, oś priorytetowa 2: Społeczeństwo informacyjne. Działanie 2.1 Rozwój elektronicznych usług publicznych. Poddziałanie 2.1.1 Rozwój elektronicznych usług publicznych.


Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
platforma_szacowanie_1_3_23.pdf pdf 1096.2 2023-03-01 14:56:00 Postępowanie
Załącznik nr 3 - FORMULARZ SZACOWANIA WARTOŚCI ZAMÓWIENIA.docx docx 16.92 2023-03-01 14:56:00 Postępowanie

Komunikaty

Osoba wystawiająca postępowanie nie zamieściła dodatkowych komunikatów

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Gmina Mosina - Szacowanie wartości zamówienia - Platforma zakupowa 1 marca 2023.pdf Komplet dokumentów dotyczący szacowania wartości zamówienia dotyczącego "Opracowania jednolitego systemu identyfikacji wizualnej oraz modernizacji stron www/BIP ze szczególnym uwzględnieniem szablonów dokumentów dla osób z niepełnosprawnościami". 1 szt. - (0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.3294 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 60% Wartość oferty (Zamawiający wymaga załączenia pliku) 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Termin realizacji do 21 kwietnia 2023r. - Zgodnie z Opisem Przedmiotu Zamówienia - Załącznik nr 1 do postępowania (0)
3 Opis przedmiotu zamówienia - Zgodnie z Opisem Przedmiotu Zamówienia - Załącznik nr 1 do postępowania. Jeżeli w załączonym wstępnym opisie przedmiotu zamówienia zamawiający nie ujął wszystkich istotnych czynników kosztotwórczych, proszę o stosowny komentarz. (0)
4 Dwie przykładowowe realizacje Systemu Identyfikacji Wizualnej i Księgi Znaku 40% Zgodnie z Opisem Przedmiotu Zamówienia - Załącznik nr 1 do postępowania (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 341