Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 01-03-2023 12:28:00 |
Składania : | 10-03-2023 10:00:00 |
Otwarcia : | 10-03-2023 10:30:00 |
Tryb: | Zapytanie ofertowe |
Rodzaj: | Usługa |
Szanowni Państwo,
Burmistrz Bobolic zaprasza do składania ofert na zadanie pod nazwą:
„Wykonanie opinii biegłego:analiza związku przyczynowego między przeprowadzonymi pracami na działkach numer 314,315/1,315/2,422 wmiejscowości Dobrowo, a ich wpływem na stan wód na drodze powiatowej nr 1175Z oraz wskazanie – w razie takiego przesądznia-na rodzaj koniecznych do wykonania urządzeń zapobiegających szkodom.”
1. Nazwa i adres Zamawiającego:
Gmina Bobolice
Siedziba: Urząd Miejski w Bobolicach ul. Ratuszowa 1, 76-020 Bobolice.
NIP 4990441187, REGON 330920558
Adres mailowy: gmina@bobolice.pl
Numer telefonu: 943458401
2. Tryb udzielenia zamówienia:
Zamówienie zwolnione ze stosowania ustawy z dnia 11 września 2019 Prawo zamówień publicznych na podstawie art. 2 ust. 1 PZP (t.j. z dnia 16 sierpnia 2022 r. Dz. U. z 2022 r. poz. 1710 ze zm.).
3. Przedmiot zamówienia:
4. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie opinii biegłego w dziedzinie budownictwa drogowego/ hydrologi/gospodarki wodne/postępowań wodno-prawnych, posiadającego stosowne uprawnienia w związku z prowadzonym postępowaniem administracyjnym w sprawie wpływu prac przeprowadzonych na działkach numer 314, 315/1, 315/2, 422 w miejscowości Dobrowo na stan wód na drodze powiatowej nr 1175Z. W przypadku takiego przesądzenia – wskazanie rodzaju urządzeń zapobiegających szkodom koniecznych do wykonania.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia:
Postanowieniem nr SKO.4173.218.2019 z dnia 01.02.2019 r. Samorządowe Kolegium Odwoławcze wyznaczyło Burmistrza Bobolic do rozpatrzenia wniosku Zarządu Dróg Powiatowych w Białogardzie w sprawie przeprowadzenia postępowania w trybie przepisów ustawy Prawo Wodne, dotyczącego nakazania właścicielowi gruntów objętych działkami nr 314, 315/1, 315/2 i 422 w miejscowości Dobrowo, gm. Tychowo stanowiących własność Gminy Tychowo, przywrócenia stanu poprzedniego lub wykonania urządzeń zapobiegających szkodom na sąsiednim gruncie stanowiącym drogę powiatową nr 1175Z. W toku sprawy Burmistrz Bobolic wydał 3 decyzje odmawiające właścicielowi gruntów objętych działkami nr 314, 315/1, 315/2 i 422 w miejscowości Dobrowo, gm. Tychowo stanowiących własność Gminy Tychowo, przywrócenia stanu poprzedniego lub wykonania urządzeń zapobiegających szkodom na sąsiednim gruncie stanowiącym drogę powiatową nr 1175Z. Wszystkie decyzje Wyrokiem SA/Sz 1153/21, SKO.420.2401.2021 (załącznik nr 2 do opisu przedmiotu zamowienia) zostały uchylone, a w uzasadnieniu wyroku WSA wskazuje, że opinia biegłego ma być dowodem bez którego nie jest możliwe przesądzenie o istnieniu lub braku istnienia związku przyczynowego między pracami przeprowadzonymi na działce nr 314 a stanem wód na drodze powiatowej nr 1175Z. Opinia w razie przsądzenia takiego związku – ma wskazywać na rodzaj koniecznych do wykonania urządzeń zapobiegającym szkodom i czy należy przywrócić grunt do stanu pierwotnego.
Opinia zostanie sporządzona w wersji papierowej (3 szt.) i elektronicznej na płycie CD (3 szt).
Opinia powinna zawierać:
· opis istniejącego stanu wód w w przedmitowym obszarze oraz ustalenie wszystkich istotnych faktów do sporządzenia opinii,
· dokumentację fotograficzną obecnej sytuacji na gruncie,
· ustalenie aktualnego kierunku spływu wód opadowych oraz kierunku spływu wód przed wykonaniem prac z oznaczeniem kierunku wód na mapie,
· ustalenia przedstawione w opinii powinny zostać udokumentowane niezbędnymi pomiarami geodezyjnymi, obliczeniami hydrogeologicznymi itp.,
· uzasadnienie poczynionych ustaleń i wskazanych działań obejmujących przywrócenie terenu do stanu poprzedniego lub wykonanie urządzeń zapobiegających szkodom,
· w przypadku wskazania konieczności wykonania urządzeń zapobiegających szkodom należy podać ich opis, sposób i miejsce wykonania.
· opinia będzie stanowiła podstawę do oceny czy w sprawie znajduje zastosowanie art. 234 ust. 3 Prawa wodnego, tj. czy na wymienionych Gruntach Gminy Dobrowo dokonano zmian stanu wody, które szkodliwie wpływają na grunt stanowiący drogę powiatową nr 1175Z i wydania decyzji w postępowaniu. Wykonawca dołoży wszelkich starań, aby opinia była wykonana z należytą starannością, z uwzględnieniem wszelkich aspektow mających znaczenie w sprawie.
Wykonawca w treści opinii winien:
· wykazać czy właściciel gruntu dokonał zmiany stanu wody na swoim gruncie oraz czy te zmiany szkodliwie wpływają na grunty sąsiednie, tzn. czy pomiędzy zmianą stanu wody a szkodą na nieruchomości sąsiedniej istnieje związek przyczynowo-skutkowy,
· precyzyjnie ustalić zakres prac przeprowadzonych na gruncie w celu zakwalifikowania tych prac jako przebudowę, odtworzenie, budowę drogi, itp., w taki sposób aby Organ, czyli Gmina Bobolice, mógł rozstrzygnąć czy konieczne jest przeprowadzenie dodatkowego postępowania dowodowego w tym zakresie i przeprowadzenie rozprawy administracyjnej,
5. Termin realizacji zamówienia:
3 miesiące od daty zawarcia umowy.
W przypadku wystąpienia okoliczności, które uniemożliwiają wykonanie usługi w w/w terminie, wykonanie umowy może ulec zmianie za porozumieniem stron na podstawie aneksu do umowy sporządzonego w formie pisemnej pod rygorem nieważności.
6. Warunki udziału w postępowaniu:
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy posiadają uprawnienia z zakresu budownictwa, hydrologii, hydrogeologii, gospodarki wodnej lub melioracji wodnej.
7. Miejsce i termin składania oferty:
7.1. Ofertę należy złożyć za pośrednictwem platformy zakupowej.
7.2. Termin składania ofert 10.03.2023 r. do godziny 10.00.
7.3. Oferty złożone po terminie nie zostaną rozpatrzone.
8. Opis sposobu przygotowania oferty
8.1. Wykonawca jest zobowiązany wypełnić załączony formularz ofertowy stanowiący załącznik nr 1 do zapytania ofertowego oraz dołączyć kopię/skan dokumentu potwierdzającego posiadanie stosownych uprawnień.
8.2. Oferta musi być podpisana przez osobę/osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy, zgodnie z wpisem do właściwego rejestru lub Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub przez osobę umocowaną do podpisania oferty, posługującą się odpowiednim pełnomocnictwem.
8.3. W toku badania i oceny oferty Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert.
9. Kryterium wyboru oferty: najniższa cena brutto – znaczenie 100%
9.1. Wykonawca wskazuje w formularzu ofertowym (załącznik nr 1) cenę netto i brutto za wykonane zamówienie.
9.2. Wybrana zostanie najkorzystniejsza oferta zawierająca najniższą cenę (jako cenę należy rozumieć kwotę brutto za wykonanie całości zamówienia).
9.3. Cena podana w ofercie powinna zawierać wszelkie koszty i składniki związane za wykonaniem zamówienia, uwzględniając cały zakres przedmiotu zamówienia. W cenie należy przewidzieć ewentualne koszty, które mogą wynikać z trakcie realizacji zadania a będą niezbędne do jego prawidłowego wykonania.
9.4. Jeżeli nie będzie można dokonać wyboru oferty najkorzystniejszej ze względu na to, że zostały złożone oferty o takiej samej cenie, Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy złożyli te oferty do złożenia w terminie wyznaczonym przez Zamawiającego ofert dodatkowych. Wykonawcy w ofertach dodatkowych nie mogą zaoferować cen wyższych niż zaoferowane w złożonych ofertach.
9.5. Zamawiający dopuszcza przeprowadzenie negocjacji z Wykonawcą, który złoży najkorzystniejszą ofertę, a którego oferta przekracza kwotę jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na realizację zamówienia.
10. Miejsce i termin otwarcia ofert:
10.1. Otwarcie ofert nastąpi w Urzędzie Miejskim w Bobolicach (pok. 17) ul. Ratuszowa 1, 76-020 Bobolice w dniu 10.03.2023 r. o godzinie 10.30.
10.2. O wynikach postępowania Zamawiający poinformuje na platformie zakupowej.
11. Warunki płatności.
Za prawidłowe wykonanie przedmiotu umowy wynagrodzenie Wykonawcy będzie płatne przelewem na wskazany rachunek bankowy w terminie do 30 dni od daty otrzymania przez Zamawiającego prawidłowo wystawionej faktury. Nieprawidłowe wystawienie faktury powoduje naliczenie nowego 30 dniowego terminu płatności. Za datę płatności uznaje się dzień obciążenia rachunku bankowego Zamawiającego.
12. Osoba do kontaktu: Agata Tomkowska, tel. 943458438, email: drogi@bobolice.pl
13. Zamawiający zastrzega prawo do unieważnienia postępowania i nie dokonania wyboru oferty bez podania przyczyny i bez możliwości dochodzenia przez oferentów roszczeń z tego tytułu.
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel 943458438.
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
2023-03-14 12:00 | Agata Tomkowska |
Szanowni
Wykonawcy,
serdecznie dziękujemy za wzięcie udział w postępowaniu i złożenie ofert. Zamawiający wybrał ofertę firmy GEOPROFIT MICHAŁ GWOŹDZIEWICZ ul. Szopienicka 43/42. Kryterium wyboru oferty była najniższa cena. |
Komunikaty