Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 22-02-2023 13:18:00 |
Składania : | 06-03-2023 11:00:00 |
Otwarcia : | 06-03-2023 11:10:00 |
Tryb: | Zapytanie ofertowe |
Rodzaj: | Usługa |
ZAPYTANIE OFERTOWE
dotyczy zamówienia o wartości szacunkowej poniżej równowartości 130 000,00 zł netto na podstawie art. 2 ust 1) pkt. 1 ustawy z dnia 11 września 2019 roku Prawo zamówień publicznych (Dz. U z 2022 r. poz. 1710 z późniejszymi zmianami). Prowadzonego na podstawie Regulaminu Udzielania Zamówień Publicznych w Starostwie Powiatowym w Lwówku Śląskim.
Powiat Lwówecki zwraca się z prośbą o złożenie oferty w postępowaniu pn.: Wykonanie strony internetowej dostosowanej do osób niepełnosprawnych – ZPEW w Lwówku Śląskim
I. Opis przedmiotu zamówienia:
Zamówienie obejmuje wykonanie strony internetowej dostosowanej do osób niepełnosprawnych dla ZPEW w Lwówku Śląskim wraz z migracją danych z obecnych stron internetowych ZPEW w Lwówku Śląskim
1. Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia znajduje się w Załączniku nr 1 do niniejszego Zapytania.
2. Postępowanie nie jest podzielone na części.
3. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych w postępowaniu.
4. Główny kod CPV zamówienia 72413000-8 Usługi w zakresie projektowania stron WWW
5.
Miejsce wykonania usługi:
Zespół Placówek Edukacyjno – Wychowawczych w Lwówku Śląskim ul. Parkowa 9, 59-600
Lwówek Śląski
6. Wykonawca ma obowiązek zapoznania się w sposób bardzo szczegółowy z opisem przedmiotu zamówienia.
7. Wykonawca ma obowiązek wyjaśnić z Zamawiającym wszystkie wątpliwości w stosunku do przedmiotu zamówienia, przed złożeniem ofert. Po złożeniu oferty, Zamawiający będzie uważał, że Wykonawca nie ma wątpliwości i uwag w stosunku do zakresu ujętego w zapytaniu.
8. Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z realizacją przedmiotu zamówienia w tym koszt usług oraz wszystkie koszty związane z przygotowaniem oferty.
II. Termin realizacji zamówienia:
Realizacja zamówienia w nieprzekraczalnym terminie do 15 maja 2023r.
III. Sposób obliczania ceny
1. Do wyceny należy przyjąć łączną wartość przedmiotu usługi, wraz z kosztami przyjazdu do ZPEW w Lwówku Śląskim.
2. Ceną oferty jest cena w rozumieniu przepisów art. 3 ust. 1 pkt 1 i ust. 2 ustawy z dnia 9 maja 2014 r. o informowaniu o cenach towarów i usług (Dz.U.2019.178 t.j.) - jest to wartość wyrażona w jednostkach pieniężnych, którą Zamawiający (kupujący) jest obowiązany zapłacić Wykonawcy (przedsiębiorcy) za towar lub usługę. W cenie uwzględnia się podatek od towarów i usług oraz podatek akcyzowy, jeżeli na podstawie odrębnych przepisów sprzedaż towaru (usługi) podlega obciążeniu podatkiem od towarów i usług lub podatkiem akcyzowym. Przez cenę rozumie się również stawkę taryfową.
3. Wykonawca obliczając cenę oferty winien uwzględnić wszelkie koszty jakie musi ponieść w celu wykonania zamówienia w tym wszelkie cła, podatki i inne należności płatne przez wykonawcę, według stanu prawnego na dzień składania oferty.
4. Cenę oferty należy podać w złotych polskich z podatkiem od towarów i usług VAT.
5. Obliczenie końcowej ceny ofertowej należy dokonać z dokładnością do 1 grosza (2 miejsca po przecinku). Kwotę oferty należy podać cyfrowo oraz słownie.
6. Cena oferty jest ceną ryczałtową.
7. Jeżeli złożona oferta powodować będzie powstanie obowiązku podatkowego Zamawiającego zgodnie z przepisami o podatku od towarów i usług w zakresie dotyczącym wewnątrzwspólnotowego nabycia towarów, Zamawiający w celu oceny takiej oferty doliczy do oferowanej ceny podatek od towarów i usług, który miałby obowiązek zapłacić zgodnie z obowiązującymi przepisami. W takim przypadku Wykonawca składając ofertę jest zobligowany poinformować Zamawiającego, że wybór jego oferty będzie prowadzić do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego, wskazując nazwę (rodzaj) towaru, którego dostawa będzie prowadzić do jego powstania oraz wskazując ich wartość bez kwoty podatku.
8. W przypadku, gdy oferta zostanie złożona przez osobę, która nie prowadzi działalności gospodarczej, Zamawiający dokona przeliczenia ceny takiej oferty poprzez doliczenie do jej wartości zobowiązań cywilnoprawnych (składki ZUS) jakie będzie musiał oprowadzić.
IV. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie:
1. Przy wyborze oferty Zamawiający będzie kierował się następującymi kryteriami i ich znaczeniem:
nazwa waga (znaczenie)%
1. cena 100,0
W kryterium „cena” (Kc) punkty będą przyznawane w następujący sposób zgodnie z formułą
Cmin
KCn= ---------- x 100 pkt
Cn
gdzie:
KCn – ilość punktów przyznana danej ofercie w kryterium „Cena” (n – numer oferty);
Cmin – cena (brutto) oferty najniższej;
Cn – cena (brutto) oferty ocenianej (n – numer oferty)
oferty będą oceniane w odniesieniu do najkorzystniejszych warunków przedstawionych przez wykonawców w zakresie powyższych kryteriów;
UWAGA! Wszystkie kwoty wskazane w formularzu oferty należy podać w zaokrągleniu do pełnych groszy (do dwóch miejsc po przecinku) zgodnie z zasadą, że końcówki poniżej 0,5 grosza pomija się, a końcówki 0,5 grosza i wyższe zaokrągla się do 1 grosza.
2. Oferty będą oceniane w odniesieniu do najkorzystniejszych warunków przedstawionych przez Wykonawców w zakresie powyższego kryterium.
3. Oferta spełniająca w najwyższym stopniu wyżej wymienione kryterium otrzyma maksymalną liczbę punktów. Maksymalna liczba punktów, jaką może otrzymać oferta to 100 pkt.
4. Za ofertę najkorzystniejszą uznana zostanie oferta, która w sumie uzyska najwyższą liczbę punktów.
5. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta jest zgodna z treścią ogłoszenia i została oceniona jako najkorzystniejsza w oparciu o podane powyżej kryteria wyboru.
V. Zasady wyjaśniania treści ogłoszenia:
1. Treść zapytań wraz z wyjaśnieniami Zamawiający zamieści niezwłocznie na stronie internetowej, na której publikowane jest ogłoszenie o postępowaniu, chyba że zapytanie wpłynie do Zamawiającego na mniej niż 3 dni przed terminem składania ofert.
VI. Termin, miejsce i forma składania ofert oraz termin otwarcia ofert:
1. Termin złożenia oferty: 6.03.2023 r., godz. 11:00.
2. Miejsce złożenia oferty: https://platformazakupowa.pl/pn/sp_lwowekslaski
3. Forma składania ofert: Oferty należy składać w wersji elektronicznej za pośrednictwem dedykowanej platformy poprzez wypełnienie poszczególnych pól formularza oferty.
4. Otwarcie ofert nastąpi w dniu 6.03.2023r. o godzinie 11:10 w siedzibie zamawiającego a informacja zostanie opublikowana na stronie internetowej https://platformazakupowa.pl/pn/sp_lwowekslaski.
VII. Zmiana lub odwołanie warunków postępowania:
1. Przed upływem terminu składania ofert Zamawiający może zmienić lub odwołać warunki postępowania. Zamawiający zastrzega sobie prawo odwołania postępowania bez podania przyczyny. Informację o dokonanej zmianie lub odwołaniu Zamawiający zamieści na stronie internetowej, na której publikowane jest ogłoszenie o postępowaniu.
2. Warunki zamknięcia postępowania bez dokonania wyboru:
2.1. Zamawiający zamknie postępowanie bez dokonania wyboru, jeżeli:
2.1.1. nie wpłynie żadna oferta lub żadna z ofert nie spełni warunków postępowania,
2.1.2. cena najkorzystniejszej oferty przekroczy kwotę, jaką Zamawiający może przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia,
2.1.3. wystąpi zmiana okoliczności powodująca, że realizacja zamówienia jest niecelowa,
2.1.4. postępowanie obarczone będzie wadą uniemożliwiającą zawarcie ważnej umowy.
2.2. Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia postępowania bez podania przyczyny.
3. Warunki odwołania postępowania:
3.1. Zamawiający zastrzega sobie prawo odwołania postępowania bez podania przyczyny. Informację o odwołaniu postępowania Zamawiający zamieści na stronie internetowej, na której publikowane jest ogłoszenie o postępowaniu.
4. Sytuacje, w których oferty nie będą podlegały ocenie:
4.1. Oferty nie będą podlegały ocenie w przypadku, gdy:
4.1.1. zostaną złożone po upływie terminu składania ofert,
4.1.2. treść oferty nie będzie odpowiadała treści ogłoszenia,
4.1.3. Wykonawca nie uzupełni dokumentów w wyznaczonym terminie,
4.1.4. będą zawierały błędy w obliczeniu ceny, których nie będzie można uznać za oczywistą omyłkę rachunkową.
VIII. Zasady zmiany lub wycofania oferty:
Wykonawca będzie mógł przed upływem terminu składania ofert zmienić lub wycofać ofertę. Szczegółowa instrukcja dla Wykonawców dotycząca złożenia zmiany i wycofania oferty znajduje się na stronie internetowej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje.
IX. Wybór oferty:
1. w przypadku jeżeli Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana nie podpisze umowy w terminie wyznaczonym przez Zamawiającego, Zamawiający będzie uprawniony do wyboru oferty najkorzystniejszej spośród pozostałych ofert lub zamknięcia postępowania bez dokonania wyboru oferty,
2. jeżeli nie będzie można wybrać oferty najkorzystniejszej z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert przedstawią taki sam bilans ceny i innych kryteriów oceny ofert, Zamawiający spośród tych ofert wybierze ofertę z niższą ceną,
3. jeżeli w postępowaniu, w którym jedynym kryterium oceny ofert będzie cena, nie będzie można dokonać wyboru oferty najkorzystniejszej ze względu na to, że zostały złożone oferty o takiej samej cenie, Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego ofert dodatkowych. Oferty dodatkowe, nie będą mogły przedstawiać cen wyższych niż zaproponowane w złożonych ofertach.
X. Warunki płatności i udzielenia zamówienia
1. Przelewem na rachunek wskazany przez wykonawcę na fakturze w terminie 14 dni od daty otrzymania faktury VAT po zrealizowaniu zamówienia.
2. Zamawiający zawrze z wykonawcą, którego oferta została wybrana do realizacji zamówienia umowę według wzoru opublikowanego w Załączniku nr 2 do Zapytania Ofertowego
XI. Osoby upoważnione do kontaktów:
Osobom uprawnioną do kontaktu z Wykonawcami jest: Dawid Kopeć – Naczelnik Wydział Rozwoju, Integracji Europejskiej i Promocji, dostępny w poniedziałek w godz. 8:00 – 16:00 i od wtorku do piątku 7:30 – 15:30 mail d.kopec@powiatlwowecki.pl
XII. Informacja dotycząca RODO
1. 1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (dalej RODO):
1) Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Starosta Lwówecki, którego siedziba znajduje się w Lwówku Śląskim przy ul. Szpitalnej 4.
2) Administrator danych wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, z którym można kontaktować się listownie na adres Administratora, tel.75 7823650 lub e-mail rodo@powiatlwowecki.pl
3) Administrator będzie przetwarzać Pani/Pana dane na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b i c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego.
4) Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą podmioty upoważnione na podstawie przepisów prawa, Instytucja Zarządzająca oraz Beneficjent wiodący Projektu Powiat Lwówecki. Ponadto mogą być one ujawniane podmiotom, z którymi Administrator zawarł umowy na świadczenie usług serwisowych dla systemów informatycznych wykorzystywanych przy ich przetwarzaniu oraz świadczenia usługi serwera mailowego.
5) Posiada Pani/Pan następujące prawa:
a. prawo dostępu do treści swoich danych – art. 15 RODO;
b. prawo do sprostowania danych – art. 16 RODO;
c. prawo do usunięcia danych – art. 17 RODO;
d. prawo do ograniczenia przetwarzania – art. 18 RODO;
e. prawo do przenoszeni danych – art. 20 RODO;
f. prawo do sprzeciwu – art. 21 RODO.
6) Ograniczenia do korzystania z praw w związku z prowadzonym postępowaniem określone w ustawie Prawo zamówień publicznych:
7) Posiada Pani/Pan ma prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych Adres: Stawki 2, 00-193 Warszawa; Telefon: 22 531 03 00
8) Pani/Pana dane, nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany w tym również w formie profilowania.
9) Podanie danych osobowych w zakresie wymaganym prawem jest obligatoryjne. Konsekwencją nie podania tych danych będzie brak możliwości realizacji wniosku, udziału w przetargu lub zawarcia umowy. W pozostałych przypadkach podanie danych jest dobrowolne a zgoda na ich przetwarzania może zostać cofnięta w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody sprzed jej cofnięcia.
10) Pani/Pana dane osobowe pozyskane w związku z prowadzeniem przedmiotowego postępowania o udzielenie zamówienia będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy. W przypadku zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, dane osobowe będą przetwarzane do upływu okresu przedawnienia roszczeń wynikających z umowy w sprawie zamówienia publicznego.
ZATWIERDZAM
Starosta
/-/
Daniel Koko
2023-03-07 13:07 | Dawid Kopeć | Wyniki postępowania |
2023-03-06 15:34 | Michał Mruk | w załączeniu informacja z sesji otwarcia ofert |
Komunikaty