Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: Dostawa gadżetów reklamowych z nadrukiem dla potrzeb Akademii Ignatianum w Krakowie

Termin:
Zamieszczenia : 16-02-2023 12:23:00
Składania : 24-02-2023 10:00:00
Otwarcia : -
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Dostawy

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,


informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.

Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.


Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku: - niewystarczających środków na realizację zamówienia, - zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.


Przedmiotem zamówienia jest dostawa gadżetów reklamowych z nadrukiem dla potrzeb Akademii Ignatianum w Krakowie, z podziałem na dwie części zamówienia. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych, wg wyboru Wykonawcy na jedną lub obie części zamówienia.
Zapraszamy do zapoznania się z załączoną dokumentacją Zapytania Ofertowego. Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 1 do niniejszego Zapytania Ofertowego – Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia. Wymagania dotyczące sposobu realizacji zamówienia i pozostałe postanowienia zawiera Wzór umowy – załącznik nr 2 do niniejszego Zapytania Ofertowego.


W przypadku pytań: 

- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego"

- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00.

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl


Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. 

Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Załacznik_1_do_ZO_SOPZ_gadżety reklamowe.pdf pdf 744.99 2023-02-16 12:23:00 Postępowanie
Załacznik_2_do_ZO_Wzór_umowy.pdf pdf 844.28 2023-02-16 12:23:00 Postępowanie
Zapytanie _Ofertowe_gadżety reklamowe_2023.pdf pdf 368.94 2023-02-16 12:23:00 Postępowanie
Załacznik_1_do_ZO_SOPZ_gadżety reklamowe_AKTUALNY.pdf pdf 745.95 2023-02-20 12:50:57 Postępowanie
Załącznik_3_informacja_RODO.pdf pdf 360.92 2023-02-16 12:23:00 Kryterium
Załącznik_nr_1A_do ZO_Formularz_asortymentowo_cenowy_gadżety_reklamowe.xlsx xlsx 523.84 2023-02-16 12:23:00 Kryterium
Załącznik_nr_1A_do ZO_Formularz_asortymentowo_cenowy_gadżety_reklamowe_AKTUALNY.xlsx xlsx 489.26 2023-02-20 12:41:32 Publiczna wiadomość
Wyniki_dostawa_gadżetów_promocyjnych_14032023.pdf pdf 436.16 2023-03-14 11:51:03 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2023-03-14 11:51 Ewelina Granat Zamawiający - Akademia Ignatianum w Krakowie przekazuje (publikuje) w załączeniu wyniki postępowania prowadzonego w trybie zapytania ofertowego - informację o wyborze najkorzystniejszej oferty na dostawę gadżetów promocyjnych w zakresie objętym częścią nr 1 i 2 zamówienia.

Wyniki_dostawa_gadże [...].pdf

2023-02-20 12:41 Ewelina Granat W związku z zapytaniem Wykonawcy „Chciałam poinformować, że czyścik Trim jest niedostępny i dostawca nie przewiduje nowych dostaw. Proszę o wycofanie pozycji lub zmianę na inny produkt.” Zamawiający informuje o zmianie zakresu zamawianych asortymentów w części nr 1 zamówienia polegającej na wykreśleniu /rezygnacji z zamówienia pozycji o nr 5 „Czyściki do monitorów”.

W związku z powyższym Zamawiający udostępnia także w załącznikach stosownie zmodyfikowany w zakresie części nr 1 zamówienia Formularz asortymentowo – cenowy „AKTUALNY”

Jednocześnie Zamawiający przedłuża termin składania ofert do dnia 24.02.2023 r., godz. 10:00.

W pozostałym zakresie zamówienie pozostaje bez zmian.

Załącznik_nr_1A_do Z [...].xlsx

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 CZĘŚĆ I ZAMÓWIENIA Przedmiotem zamówienia w CZĘŚCI I ZAMÓWIENIA jest dostawa gadżetów reklamowych z nadrukiem dla potrzeb Akademii Ignatianum w Krakowie - worki bawełniane, worki korkowe, torby bawełniane, torby papierowe, przypinki, zakładki do książek, eco indentyfikatory, ołówki, długopisy, zakreślacze, notatniki, smycze reklamowe, piłeczki antystress, kubki eco, filiżanki ceramiczne z podstawką, świeczki zapachowe, wizytowniki, gliniane doniczki z nasionami, krówki reklamowe. Uwaga! W dniu 20.02.2023r. została wykreślona poz. 5 "Czyściki do monitorów" -Zamawiający zrezygnował z zamawiania tej pozycji. Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 1 do niniejszego Zapytania Ofertowego – Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia. Wymagania dotyczące sposobu realizacji zamówienia i pozostałe postanowienia zawiera Wzór umowy – załącznik nr 2 do niniejszego Zapytania Ofertowego. 1 dostawa - (0)
2 CZĘŚĆ II ZAMÓWIENIA Przedmiotem zamówienia w CZĘŚCI II ZAMÓWIENIA jest dostawa gadżetów reklamowych z nadrukiem dla potrzeb Akademii Ignatianum w Krakowie - herbatki kwitnące. Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 1 do niniejszego Zapytania Ofertowego – Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia. Wymagania dotyczące sposobu realizacji zamówienia i pozostałe postanowienia zawiera Wzór umowy – załącznik nr 2 do niniejszego Zapytania Ofertowego. 1 dostawa - (0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.2891 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - Przelew do 14 dni od dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury, na podstawie protokołu odbioru dostawy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
3 Termin realizacji - Przedmiot zamówienia będzie realizowany do 20 dni roboczych licząc od dnia ostatecznej akceptacji artykułów (gadżetów) przez Zamawiającego. Szczegółowe terminy zawiera załącznik nr 1 - SOPZ oraz załącznik nr 2 - Wzór umowy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
4 Dodatkowe koszty - Wszelkie dodatkowe koszty po stronie wykonawcy, w szczególności koszty surowców, materiałów, koszty nadruku i konfekcjonowania, koszty osobowe koszty energii i innych mediów, koszty ewentualnego podwykonawstwa, koszty transportu/ wysyłki, w tym dostarczenia, rozładunku i wniesienia do pomieszczenia w budynku Zamawiającego oraz wszelkie opłaty, narzuty, podatki, koszty zw. z ubezpieczeniem. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
5 Oferowany zakres dostawy (części zamówienia, na które składana jest oferta) i wyliczenie ceny oferty - Należy potwierdzić oferowany zakres dostawy - części zamówienia na które składana jest oferta i w tym celu przedstawić kalkulację ceny ofertowej netto i brutto za oferowany zakres (część I i/ lub II) zamówienia, w tym podać ceny składowych asortymentów i wyliczyć cenę netto i brutto każdej części zamówienia, na którą składana jest oferta. Kalkulację należy sporządzić z wykorzystaniem załącznika nr 1A do Zapytania Ofertowego - Formularz asortymentowo - cenowy i załączyć ww. do oferty. Uwaga! Formularz asortymentowo - cenowy został zmieniony w dniu 20.02.2023 r. (proszę załączyć AKTUALNY) (Zamawiający wymaga załączenia pliku)

Załącznik_nr_1A_do Z [...].xlsx

(0)
6 RODO - Oświadczamy, że wypełniliśmy obowiązki informacyjne przewidziane w art. 13 lub art. 14 RODO 1 wobec osób fizycznych, od których dane osobowe bezpośrednio lub pośrednio pozyskaliśmy w celu ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego w niniejszym postępowaniu. Proszę wpisać odpowiednio "TAK" lub "nie dot."

Załącznik_3_informac [...].pdf

(0)
7 Nie podlegamy wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz.U. z 2022 r., poz. 835). - Proszę potwierdzić (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 528