Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: DRI.271.2.2023 Sukcesywna dostawa tonerów i tuszy do drukarek oraz materiałów do urządzeń powielających na potrzeby Urzędu Miasta Piotrkowa Trybunalskiego.

Jacek Lara
Urząd Miasta Piotrkowa Trybunalskiego Oddział: DRI
Termin:
Zamieszczenia : 10-02-2023 15:28:00
Składania : 15-02-2023 14:00:00
Otwarcia : -
Tryb:
Rodzaj: Dostawy

Wymagania i specyfikacja

ZAPYTANIE OFERTOWE w postępowaniu o udzielenie zamówienia wyłączonego ze stosowania ustawy Prawo zamówień publicznych prowadzonym przez Miasto Piotrków Trybunalski na: Sukcesywna dostawa tonerów i tuszy do drukarek oraz materiałów do urządzeń powielających na potrzeby Urzędu Miasta Piotrkowa Trybunalskiego.

1. Opis przedmiotu zamówienia: opis i ilości zawarte w załącznikach. 

2. Istotne warunki realizacji zamówienia:  1) termin wykonania:  od dnia podpisania umowy do 31.12.2023 r.  2) terminy i warunki płatności: w terminie do 21 dni od dnia dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury VAT. 

3. Nie przewiduje się możliwości dokonania istotnych zmian umowy zawartej w wyniku przeprowadzonego postępowania o udzielenie zamówienia, wzór projektu umowy w załączniku. 

4. Nie przewiduje się przeprowadzania zamówienia uzupełniającego. 

5. Kryteria oceny ofert i ich waga: Cena 60%; Termin dostawy 20 % (2 dni robocze 20%, 3 dni robocze 10%, 4 dni robocze 0%); Czas reakcji na reklamację 20 % (do 2 dni roboczych 20%, do 3 dni roboczych 10%, do 4 dni roboczych 0% od zawiadomienia przez Zamawiającego). Sposób obliczenia najkorzystniejszej oferty: Najkorzystniejszą jest oferta o najwyższej liczbie punktów przy spełnieniu istotnych warunków realizacji zamówienia.  Kryterium cena będzie liczona w następujący sposób:

Ilość punktów = Cmin/Cwn x 100 pkt x 60% (waga kryterium)

Gdzie:

Cmin – cena minimalna spośród zaproponowanych cen ofertowych,
      Cwn – cena zaproponowana przez wykonawcę n

6. Wymagania dotyczące oferty:  1) termin składania ofert: do dnia 15.02.2023 r. do godziny 14:00.   2) ofertę należy złożyć elektronicznie poprzez w platformę zakupową. 3) proszę o dołączenie do oferty wypełnionych załączników nr 1-4.

7. Dodatkowe informacje:   1) Zapytanie ofertowe może zostać zmienione przed upływem terminu składania ofert przewidzianym w zapytaniu ofertowym. W takim przypadku do opublikowanego zapytania ofertowego zostanie dołączona informacja o jego zmianie, która zawierać będzie co najmniej: datę upublicznienia zmienianego zapytania ofertowego, jego numer a także opis dokonanych zmian. Beneficjent przedłuży termin składania ofert o czas niezbędny do wprowadzenia zmian w ofertach, jeżeli jest to konieczne z uwagi na zakres wprowadzonych zmian.  2) Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę.  3) Wykonawca może dokonać zmian lub wycofać złożoną ofertę przed upływem terminu wyznaczonego do składania ofert.  4) Oferty otrzymane po terminie składania ofert zostaną zwrócone wykonawcom bez otwierania.   5) Oferta niezgodna z zapytaniem ofertowym nie stanowi oferty ważnej.  6) Zamawiający zastrzega sobie prawo swobodnego wyboru oferty, odwołania postępowania lub jego zamknięcia bez wybrania którejkolwiek z ofert.   7) Zamawiający udostępnia wnioskodawcy zestawienie ofert złożonych w postępowaniu: - na wniosek wykonawcy, który złożył ofertę, - wg własnego uznania na stronie, na której zostało upublicznione zapytanie ofertowe.  8) Informację o wyniku postępowania (co najmniej nazwę (firmę) albo imię i nazwisko, siedzibę albo miejsce zamieszkania wybranego wykonawcy, a także cenę wybranej oferty) zamawiający upublicznia w taki sposób, w jakim zostało upublicznione zapytanie ofertowe (poprzez skierowanie do potencjalnych wykonawców).  9) Niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty, zamawiający zawiera umowę w sprawie zamówienia publicznego z wyłonionym wykonawcą (udziela zamówienia). 

8. Osoba do kontaktu: Jacek Lara, Referat Informatyki 44 7327723, j.lara@piotrkow.pl 97-300 Piotrków Trybunalski, Pasaż Karola Rudowskiego 10  

W załączeniu wzór umowy i opis przedmiotu zamówienia.

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
DRI zal 1 formularz.xlsx xlsx 16.41 2023-02-10 15:28:00 Postępowanie
IGO zal 2 formularz.xlsx xlsx 14.36 2023-02-10 15:28:00 Postępowanie
IMG zal 3 formularz.xlsx xlsx 14.01 2023-02-10 15:28:00 Postępowanie
DRG zal 4 formularz.xlsx xlsx 14.74 2023-02-10 15:28:00 Postępowanie
Zal10 INFORMACJA DOTYCZĄCA PRZETWARZANIA DANYCH OSOBOWYCH (1).docx docx 15.93 2023-02-10 15:28:00 Postępowanie
Opis przedmiotu zamówienia (1).doc doc 44 2023-02-10 15:28:00 Postępowanie
UMOWA_wzor.docx docx 32.68 2023-02-10 15:28:00 Postępowanie
DRI zal 1 formularz.xlsx xlsx 16.41 2023-02-10 15:28:00 Przedmiot zamówienia
IGO zal 2 formularz.xlsx xlsx 14.36 2023-02-10 15:28:00 Przedmiot zamówienia
IMG zal 3 formularz.xlsx xlsx 14.01 2023-02-10 15:28:00 Przedmiot zamówienia
DRG zal 4 formularz.xlsx xlsx 14.74 2023-02-10 15:28:00 Przedmiot zamówienia
Zal10 INFORMACJA DOTYCZĄCA PRZETWARZANIA DANYCH OSOBOWYCH (1).docx docx 15.93 2023-02-10 15:28:00 Kryterium
UMOWA_wzor.docx docx 32.68 2023-02-10 15:28:00 Kryterium
Kwoty z arkuszy sprawdzających.docx docx 15.52 2023-02-23 10:48:16 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2023-02-23 10:48 Jacek Lara Dzień dobry,
w załączeniu zestawienie ofert po przeliczeniu w formularzach według kolumny "Cena jednost. netto".

pozdrawiam
Jacek Lara

Kwoty z arkuszy spra [...].docx

2023-02-14 09:23 Jacek Lara Dzień dobry,
w związku z otrzymanymi pytaniami do postępowania informuję, iż w części 1 poz. 45, 46 do drukarek ZEBRA taśmy mają być woskowo-żywiczne. W Części 1 poz. 3 chodzi o drukarkę Zebra ZC300.
pozdrawiam
Jacek Lara
2023-02-13 11:20 Jacek Lara Dzień dobry,
W części 1: w pozycji 31 /OKI B432/ występuje błędny kod tonera - zamiast kodu "44917602" winien być kod "45807111"
W części 4: w pozycji 1, 4 ze względu na i informację, iż może być problem z dostępnością oryginałów dopuszcza się dostawę zamienników, proszę w formularzu wpisać odpowiednio "symbol/producent. mat. równoważnego"

pozdrawiam
Jacek Lara

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Według załącznika nr 1 (DRI_zal_1_formularz.xls) Specyfikacja techniczna zgodnie z załącznikiem. "DRI_zal_1_formularz.xlsx"

DRI zal 1 formularz. [...].xlsx

1 komplet - (0)
2 Według załącznika nr 1 (IMG_zal_2_formularz.xls) Specyfikacja techniczna zgodnie z załącznikiem. "IGO_zal_2_formularz.xlsx"

IGO zal 2 formularz. [...].xlsx

1 komplet - (0)
3 Według załącznika nr 1 (IGO_zal_3_formularz.xls) Specyfikacja techniczna zgodnie z załącznikiem. "IMG_zal_3_formularz.xlsx"

IMG zal 3 formularz. [...].xlsx

1 komplet - (0)
4 Według załącznika nr 4 (DRG_zal_4_formularz.xls) Specyfikacja techniczna zgodnie z załącznikiem. "DRG_zal_4_formularz.xlsx"

DRG zal 4 formularz. [...].xlsx

1 komplet - (0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.2567 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 60% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - 21 dni od otrzymania prawidłowo wystawionej faktury, proszę potwierdzić. (0)
3 Czas reakcji na reklamację 20% do 2 dni roboczych 20%, do 3 dni roboczych 10%, do 4 dni roboczych 0% od zawiadomienia przez Zamawiającego (0)
4 Termin dostawy 20% 2 dni robocze 20%, 3 dni robocze 10%, 4 dni robocze 0% od zawiadomienia przez Zamawiającego (0)
5 Umowa - Proszę o akceptację zapisów umowy

UMOWA_wzor.docx

(0)
6 INFORMACJA DOTYCZĄCA PRZETWARZANIA DANYCH OSOBOWYCH - Proszę o potwierdzenie zapoznania się z informacją

Zal10 INFORMACJA DOT [...].docx

(0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 420