- Strona główna
- Postępowanie ID 726728
Wadium w 2 minuty
Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Postępowanie:
WZ.271.7.2023 „Budowa drogi Gotelp-Pustki”
Wystawiający
-
UżytkownikArleta Matusik
-
Organizacja
-
Wiadomość do zamawiającego
Terminy
-
Zamieszczenia2023-02-10 11:41:00
-
Składania2023-02-28 09:00:00
-
Otwarcie ofert2023-02-28 09:05:00
-
TrybPL - Tryb Podstawowy (art. 275)
-
RodzajRobota budowlana
Wymagania i specyfikacja
Szanowni Państwo,
w załącznikach do postępowania zamieszczono dokumentację związaną z postępowaniem.
Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców.
Pliki dołączane w formularzu należy opatrzyć:
- kwalifikowanym podpisem elektronicznym,
- podpisem zaufanym,
- lub elektronicznym podpisem osobistym.
W związku z powyższym Formularz znajdujący się na niniejszej stronie służy złożeniu oferty wraz z załącznikami, natomiast przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do:
Zadawania pytań Zamawiającemu,
Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty lub złożenia wyjaśnień,
Przesłania odwołania/inne.
Zgodnie z art. 61. ust. 1. oraz art. 63 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 11 września 2019 r. komunikacja w niniejszym postępowaniu odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.
Jeżeli będą Państwo mieli pytania techniczne związane z procesem złożenia oferty na platformie zakupowej, prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Załączniki do postępowania
Pobierz wszystkie załączniki
Komunikaty
Wyślij wiadomość do zamawiającego
2023-03-31
10:11:23
|
Arleta Matusik |
OGŁOSZENIE
O
WYNIKU
POSTĘPOWANIA
Załączniki |
2023-03-17
14:31:27
|
Arleta Matusik |
INFORMACJA
O
WYBORZE
NAJKORZYSTNIEJSZEJ
OFERTY
Załączniki |
2023-03-02
09:23:37
|
Arleta Matusik |
INFORMACJA
Z
OTWARCIA
OFERT
Załączniki |
2023-02-28
09:00:00
|
Komunikat Zamawiającego | Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia: 4 786 077,00 zł brutto |
2023-02-22
15:17:32
|
Arleta Matusik |
WYJAŚNIENIE
TREŚCI
SWZ Na podstawie art. 284 ust. 2 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2022 r., poz. 1710 ze zm.) zwanej dalej „ustawą Pzp” Zamawiający udziela wyjaśnień do zadanego przez Wykonawcę pytania: PYTANIE 1: W punkcie 10.1.4 SWZ dotyczący zdolności technicznej lub zawodowej Zamawiający żąda od Wykonawcy wykazania się wykonaniem, nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, minimum 2 robót w zakresie budowy, przebudowy lub rozbudowy drogi o nawierzchni bitumicznej i wartości nie niższej niż 2.000.000,00 złotych brutto każda. Czy zamawiający uzna go za spełniony jeżeli wykonawca wykaże wykonaniem, w okresie ostatnich 5 lat, 2 robót w zakresie budowy, przebudowy lub rozbudowy drogi o nawierzchni bitumicznej i wartości nie niższej niż 1.500.000,00 złotych brutto każda? ODPOWIEDŹ 1: Zamawiający zmienia zapisy w punkcie 10.1.4 SWZ dotyczący zdolności technicznej lub zawodowej: 10.1.4 zdolności technicznej lub zawodowej. 10.1.4.1 Zamawiający żąda od Wykonawcy wykazania się wykonaniem, nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, minimum 2 robót w zakresie budowy, przebudowy lub rozbudowy drogi o nawierzchni bitumicznej i wartości nie niższej niż 1 500.000,00 złotych brutto każda. 10.1.4.1.1 Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu określone w pkt 10.1.4.1, jeżeli przedstawi wykaz wykonanych robót tj. minimum 2 robót w zakresie budowy, przebudowy lub rozbudowy drogi o nawierzchni bitumicznej i wartości nie niższej niż 1.500.000,00 złotych brutto każda, z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów na rzecz, których roboty te zostały wykonane, według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SWZ wraz z dowodami dot. robót wskazanych w wykazie robót, potwierdzającymi, że roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty,” ZMIANA TREŚCI SPECYFIKACJI WARUNKÓW ZAMÓWIENIA Działając na podstawie art. 286 ustawy z dnia 11 września 2019 roku Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. 2022 poz. 1710 ze zm.) Zamawiający wprowadza zmiany w treści specyfikacji warunków zamówienia oraz ogłoszenia o zamówieniu, tj.: 1. Zmienia się pkt 10.1.4 SWZ , który otrzymuje brzmienie: 10.1.4 zdolności technicznej lub zawodowej. 10.1.4.1 Zamawiający żąda od Wykonawcy wykazania się wykonaniem, nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, minimum 2 robót w zakresie budowy, przebudowy lub rozbudowy drogi o nawierzchni bitumicznej i wartości nie niższej niż 1 500.000,00 złotych brutto każda. 10.1.4.1.1 Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu określone w pkt 10.1.4.1, jeżeli przedstawi wykaz wykonanych robót tj. minimum 2 robót w zakresie budowy, przebudowy lub rozbudowy drogi o nawierzchni bitumicznej i wartości nie niższej niż 1.500.000,00 złotych brutto każda, z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów na rzecz, których roboty te zostały wykonane, według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SWZ wraz z dowodami dot. robót wskazanych w wykazie robót, potwierdzającymi, że roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty,” 2. Zmienia się pkt 14.1. SWZ, który otrzymuje brzmienie: 14.1.Wykonawca jest związany ofertą przez okres 30 dni od dnia upływu terminu składania ofert (art. 307 ust. 1 ustawy Pzp). tj.: do dnia 29.03.2023 r. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert. 3. Zmienia się pkt 15.1. SWZ, który otrzymuje brzmienie: 15.1 Ofertę wraz z wymaganymi dokumentami należy umieścić na platformazakupowa.pl pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/czersk 28.02.2023 r. do godz. 09:00. 4. Zmienia się pkt 16.1. SWZ, który otrzymuje brzmienie: „16.1 Otwarcie ofert nastąpi za pośrednictwem platformazakupowa.pl w dniu 28.02.2023 r. do godz. 09:05. tj. zgodnie z art. 222 ust. 1 ustawy Pzp. Powyższe zmiany prowadzą do zmiany treści Ogłoszenia o zamówieniu. W związku z tym Zamawiający zamieszcza ogłoszenie o zmianie ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych. Termin składania ofert zostaje przedłużony do dnia 28 lutego 2023 roku do godz. 09:00. Załączniki: 1) Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia. Załączniki |
Wiadomość nie zostanie wyslana
Twoja wiadomość nie zostanie wysłana, czy jestes pewien ze chcesz zrezygnować z wysłania wiadomości?