Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 10-02-2023 09:48:00 |
Składania : | 28-02-2023 09:00:00 |
Otwarcia : | 28-02-2023 10:30:00 |
Tryb: | Zapytanie ofertowe |
Rodzaj: | Usługa |
Szanowni Państwo,
Informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z Regulaminem udzielania zamówień w Przedsiębiorstwie Komunikacji Miejskiej Sp. z o.o. w Gliwicach.
Przedmiotem zamówienia jest: Sprawowanie nadzoru inwestorskiego dla zadania: "Wykonanie remontu elewacji budynku administracyjnego PKM, Sp. z o.o. w Gliwicach" - nr sprawy: PKM/TR/PP/06/2023
Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku: - niewystarczających środków na realizację zamówienia, - zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel 32 33 04 660
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
2023-04-26 14:39 | Izabela Skiba | Zawiadomienie o unieważnieniu postępowania. |
2023-02-28 12:15 | Izabela Skiba | Zestawienie złożonych ofert |
2023-02-28 09:25 | Izabela Skiba | Zamawiający informuje, że zgodnie z Uchwałą nr 16/2023 z dnia 28.02.2023r. kwota jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie przedmiotowego zamówienia wynosi: 50 000,00 zł netto / 64 500,00 zł brutto. |
Komunikaty