Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: 37/2023/TP/DZP Dostawa mieszadła magnetycznego i bloku grzewczego do Wydziału Geoinżynierii Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie

Termin:
Zamieszczenia : 07-02-2023 10:15:00
Składania : 17-02-2023 10:00:00
Otwarcia : 17-02-2023 10:30:00
Tryb: PL - Tryb Podstawowy (art. 275)
Rodzaj: Dostawy

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,  

w załącznikach do postępowania zamieszczono dokumentację związaną z postępowaniem. 

Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców. 

 

Pliki dołączane w formularzu należy opatrzyć:

- kwalifikowanym podpisem elektronicznym,

- podpisem zaufanym,

- lub elektronicznym podpisem osobistym

 

W związku z powyższym Formularz znajdujący się na niniejszej stronie służy złożeniu oferty wraz z załącznikami, natomiast przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do: 

  • Zadawania pytań Zamawiającemu,

  • Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty lub złożenia wyjaśnień,

  • Przesłania odwołania/inne. 

 

Zgodnie z art. 61. ust. 1. oraz art. 63 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 11 września 2019 r. komunikacja w niniejszym postępowaniu odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.

 

Jeżeli będą Państwo mieli pytania techniczne związane z procesem złożenia oferty na platformie zakupowej, prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl 


Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
1.2. Załącznik nr 2 do SWZ - Formularz oferty.doc doc 82.5 2023-02-07 10:15:00 Postępowanie
1.3. Załącznik nr 3 do SWZ - Ośwadczenie dotyczące podstaw wykluczenia.doc doc 86.5 2023-02-07 10:15:00 Postępowanie
1.4. Załącznik nr 4 do SWZ - Projektowane postanowienia umowy - cz.1,2.pdf pdf 216.96 2023-02-07 10:15:00 Postępowanie
Ogłoszenie o zamówieniu.pdf pdf 147.13 2023-02-07 10:15:00 Postępowanie
SWZ.pdf pdf 790.38 2023-02-07 10:15:00 Postępowanie
1.1. Załącznik nr 1 do SWZ - opis przedmiotu zamówienia.doc doc 101.5 2023-02-07 10:15:00 Postępowanie
Odpowiedzi na pytania nr 1 .pdf pdf 151.61 2023-02-09 09:32:51 Publiczna wiadomość
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia.pdf pdf 36.33 2023-02-09 09:37:06 Publiczna wiadomość
Zawiadomienie o zmianie terminu składania i otwracia ofert.pdf pdf 184.18 2023-02-09 09:37:06 Publiczna wiadomość
Odpowiedzi na pytania nr 2.pdf pdf 162.49 2023-02-13 07:45:17 Publiczna wiadomość
Odpowiedzi na pytania nr 3.pdf pdf 159.14 2023-02-13 08:50:58 Publiczna wiadomość
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia 2.pdf pdf 36.33 2023-02-13 09:00:19 Publiczna wiadomość
Zawiadomienie o zmianie terminu składania i otwracia ofert (2).pdf pdf 190.93 2023-02-13 09:00:19 Publiczna wiadomość
Informacja z otwarcia ofert.pdf pdf 197.48 2023-02-20 11:55:23 Publiczna wiadomość
Sprostowanie Informacji z otwarcia ofert.pdf pdf 202.77 2023-02-21 08:30:13 Publiczna wiadomość
Informacja o unieważnieniu postępowania w części nr 2 (1).pdf pdf 199.07 2023-02-21 08:45:13 Publiczna wiadomość
Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty w zakresie części nr 1.pdf pdf 212.28 2023-02-22 13:03:43 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2023-02-22 13:03 Agnieszka Filipiuk INFORMACJA O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY W ZAKRESIE CZĘŚCI NR 1

Informacja o wyborze [...].pdf

2023-02-21 08:45 Agnieszka Filipiuk Informacja o unieważnieniu postępowania w części nr 2.

Informacja o unieważ [...].pdf

2023-02-21 08:30 Agnieszka Filipiuk Sprostowanie informacji z otwarcia ofert

Sprostowanie Informa [...].pdf

2023-02-20 11:55 Agnieszka Filipiuk Informacja z otwarcia ofert.

Informacja z otwarci [...].pdf

2023-02-17 10:00 Komunikat Zamawiającego Kwota jaką zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia wynosi:
- część nr 1: 2750,00 zł,
- część nr 2: 3500,00 zł.
2023-02-13 09:00 Agnieszka Filipiuk ZAWIADOMIENIE O ZMIANIE TERMINU ZWIĄZANIA OFERTĄ, SKŁADANIA I OTWARCIA OFERT

Ogłoszenie o zmianie [...].pdf

Zawiadomienie o zmia [...].pdf

2023-02-13 08:59 Agnieszka Filipiuk Komunikat został wycofany przez Zamawiającego.
2023-02-13 08:50 Agnieszka Filipiuk Odpowiedzi na pytania nr 3

Odpowiedzi na pytani [...].pdf

2023-02-13 07:45 Agnieszka Filipiuk Odpowiedzi na pytania nr 2

Odpowiedzi na pytani [...].pdf

2023-02-09 09:37 Agnieszka Filipiuk ZAWIADOMIENIE O ZMIANIE TERMINU ZWIĄZANIA OFERTĄ, SKŁADANIA I OTWARCIA OFERT

Ogłoszenie o zmianie [...].pdf

Zawiadomienie o zmia [...].pdf

2023-02-09 09:32 Agnieszka Filipiuk Odpowiedzi na pytania nr 1

Odpowiedzi na pytani [...].pdf

Formularz

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Dokumenty jawne np. Oferta/wniosek wykonawcy - W tym miejscu załącz dokumenty wymagane przez Zamawiającego opatrzone podpisem elektronicznym. Wymogi dotyczące podpisu elektronicznego zostały szczegółowo wyjaśnione pod linkiem: bit.ly/podpis_elektroniczny (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
2 Dokumenty niejawne np. Tajemnica przedsiębiorstwa - W tym miejscu załącz opatrzone podpisem elektronicznym dokumenty stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2019 r. poz. 1010 i 1649). Zgodnie z art. 18 ust. 3 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo Zamówień Publicznych tajemnicą przedsiębiorstwa nie mogą być informacje, o których mowa w art. 222 ust.5 ustawy Pzp. (0)
(0)

Liczba odsłon strony: 738