Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: BZP/2023/000004 Druk i dostawa materiałów promocyjnych – ulotek, kartek świątecznych i okładek dyplomowych

Termin:
Zamieszczenia : 06-02-2023 20:27:00
Składania : 14-02-2023 10:00:00
Otwarcia : 14-02-2023 10:05:00
Tryb: PL - Tryb Podstawowy (art. 275)
Rodzaj: Usługa

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,  

w załącznikach do postępowania zamieszczono dokumentację związaną z postępowaniem. 

Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców. 

 

Pliki dołączane w formularzu należy opatrzyć:

- kwalifikowanym podpisem elektronicznym,

- podpisem zaufanym,

- lub elektronicznym podpisem osobistym

 

W związku z powyższym Formularz znajdujący się na niniejszej stronie służy złożeniu oferty wraz z załącznikami, natomiast przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do: 

  • Zadawania pytań Zamawiającemu,

  • Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty lub złożenia wyjaśnień,

  • Przesłania odwołania/inne. 

 

Zgodnie z art. 61. ust. 1. oraz art. 63 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 11 września 2019 r. komunikacja w niniejszym postępowaniu odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.

 

Jeżeli będą Państwo mieli pytania techniczne związane z procesem złożenia oferty na platformie zakupowej, prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl 


Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Ogłoszenie_o_zamówieniu_2023BZP 0008326601.pdf pdf 145.56 2023-02-06 20:27:00 Postępowanie
SWZ_tryb_podstawowy_bez_negocjacji_druk_materiałów_promocyjnych_BZP_2023_000004.pdf pdf 907.19 2023-02-06 20:27:00 Postępowanie
Załącznik_nr_1_do_SWZ_FO.docx docx 50.3 2023-02-06 20:27:00 Postępowanie
Załącznik_nr_1A_do_SWZ_SOPZ.pdf pdf 579.49 2023-02-06 20:27:00 Postępowanie
Załącznik_nr_1B_do_SWZ_Formularz_asortymentowo_cenowy.xlsx xlsx 23.75 2023-02-06 20:27:00 Postępowanie
Załącznik_nr_2_do_SWZ_PPU.pdf pdf 769.95 2023-02-06 20:27:00 Postępowanie
Informacja_z_otwarcia_ofert_BZP_2023_000004_14022023.pdf pdf 410.2 2023-02-14 11:52:28 Publiczna wiadomość
Wyniki_BZP_2023_000004_www_część_1.pdf pdf 476.67 2023-02-22 18:15:08 Publiczna wiadomość
Wyniki_BZP_2023_000004_www_część_2.pdf pdf 351.85 2023-02-24 12:14:39 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2023-02-24 12:14 Ewelina Granat Zamawiający - Akademia Ignatianum w Krakowie działając zgodnie z dyspozycją art. 253 ust. 2 ustawy Pzp przekazuje (publikuje) w załączeniu informację o wyborze najkorzystniejszej oferty w zakresie części nr 2 zamówienia (druk i dostawa 100 szt. okładek/teczek dyplomowych w twardej oprawie typu eco-skóra/imitacja skóry).

Wyniki_BZP_2023_0000 [...].pdf

2023-02-22 18:15 Ewelina Granat Zamawiający - Akademia Ignatianum w Krakowie działając zgodnie z dyspozycją art. 253 ust. 2 ustawy Pzp przekazuje (publikuje) w załączeniu informację o wyborze najkorzystniejszej oferty w zakresie części nr 1 zamówienia (druk i dostawa 1 000 szt. ulotek A4 do DL w C, 300 szt. kartek świątecznych).

Wyniki_BZP_2023_0000 [...].pdf

2023-02-14 11:52 Ewelina Granat Zamawiający - Akademia Ignatianum w Krakowie zgodnie z dyspozycją art. 222 ust. 5 ustawy - Prawo zamówień publicznych niniejszym w załączeniu udostępnia (publikuje) informację o nazwach/ imionach i nazwiskach oraz siedzibach/ miejscach prowadzonej działalności gospodarczej/ miejscach zamieszkania wykonawców, których oferty zostały otwarte oraz cenach zawartych w ofertach.

Informacja_z_otwarci [...].pdf

2023-02-14 10:00 Komunikat Zamawiającego Zamawiający - Akademia Ignatianum w Krakowie działając zgodnie z dyspozycją art. 222 ust. 4 ustawy Pzp informuje, że zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia kwotę: część nr 1 - 750, 00 zł brutto, część nr 2 - 2 150, 00 zł brutto.

Formularz

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Dokumenty jawne np. Oferta/wniosek wykonawcy - W tym miejscu załącz dokumenty wymagane przez Zamawiającego opatrzone podpisem elektronicznym. Wymogi dotyczące podpisu elektronicznego zostały szczegółowo wyjaśnione pod linkiem: bit.ly/podpis_elektroniczny (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
2 Dokumenty niejawne np. Tajemnica przedsiębiorstwa - W tym miejscu załącz opatrzone podpisem elektronicznym dokumenty stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2019 r. poz. 1010 i 1649). Zgodnie z art. 18 ust. 3 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo Zamówień Publicznych tajemnicą przedsiębiorstwa nie mogą być informacje, o których mowa w art. 222 ust.5 ustawy Pzp. (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 438