Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: Numer wg spisu: ZO-2/2023 Obsługa tj. strojenie, konserwacja oraz utrzymanie w stałej sprawności technicznej pozytywów oraz organów w salach dydaktycznych Akademii Muzycznej im. Krzysztofa Pendereckiego w Krakowie.

Termin:
Zamieszczenia : 28-01-2023 20:43:00
Składania : 09-02-2023 23:59:00
Otwarcia : -
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Usługa

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,


informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.

Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.


W przypadku pytań: 

- merytorycznych, prosimy o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego"

- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00.

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl

Postępowanie jest prowadzone w podziale na dwie części zamówienia. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych -  Wykonawca może złożyć ofertę na jedną część zamówienia lub obie części zamówienia, wg swojego wyboru i możliwości realizacyjnych, przy czym Wykonawca powinien zaoferować całość przedmiotu zamówienia objętego daną częścią.
Zamawiający dopuszcza możliwość zawarcia umowy z jednym wykonawcą na więcej niż jedną część zamówienia.

Każdą wyspecyfikowaną część zamówienia nr 1 i 2 należy traktować jako oddzielny przedmiot zamówienia (oddzielne zamówienie), wszelkie zapisy znajdujące się w Zapytaniu Ofertowym  dotyczące oferty należy rozumieć jako dotyczące oferty częściowej. Jeżeli w Zapytaniu Ofertowym nie został zamieszczony zapis, której części dotyczy określony punkt, warunek, formularz, dokument itp. - oznacza, że dotyczy tak samo każdej części /wszystkich części.

 Informacje dotyczące zawierania umowy:

a.      Zamawiający po przeprowadzeniu zapytania ofertowego zastrzega sobie prawo do niezawierania umowy z wykonawcą.

b.      Po dokonanym wyborze najkorzystniejszej oferty wybrany wykonawca podpisze umowę w Akademii Muzycznej w Krakowie. Umowa   musi zawierać wszystkie postanowienia złożonej oferty.

c.      Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia postępowania bez podawania przyczyny.

d.      Wykonawcy nie przysługują żadne środki odwoławcze.

e.      Zamawiający zastrzega sobie prawo do negocjowania stawek cenowych z Wykonawcą, który złożył najkorzystniejsza ofertę.

f.       Zamawiający zastrzega sobie prawo poprawienia omyłek w ofercie.

g.      Zamawiający zastrzega sobie prawo wezwania do uzupełnienia oferty.

h.      Niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty, Zamawiający powiadomi o tym wybranego Wykonawcę, wskazując jednocześnie miejsce i termin podpisania umowy.

i.      W przypadku, gdy wybór najkorzystniejszej oferty nie będzie możliwy z powodu identycznych cen, Zamawiający przekaże Wykonawcom, którzy je zaoferowali, dodatkowe zapytanie


Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. 

Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
RODO_zapytanie_ofertowe.pdf pdf 444.09 2023-01-28 20:43:00 Kryterium
Formularz_cenowy_CZĘŚĆ_NR_1_obsługa_organów.docx docx 20.43 2023-01-28 20:43:00 Kryterium
Formularz_cenowy_CZĘŚĆ_NR_2_obsługa_pozytywów.docx docx 20.01 2023-01-28 20:43:00 Kryterium
Formularz_cenowy_CZĘŚĆ_NR_1_obsługa_organów_uwzględniający_zmiany_02022023.docx docx 20.53 2023-02-02 16:01:16 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2023-02-14 15:52 Ewelina Granat Akademia Muzyczna im. Krzysztofa Pendereckiego w Krakowie informuje, że w postępowaniu dotyczącym „rozpoznania cenowego” na „Obsługę tj. strojenie, konserwację oraz utrzymanie w stałej sprawności technicznej pozytywów oraz organów w salach dydaktycznych Akademii Muzycznej im. Krzysztofa Pendereckiego w Krakowie” w części nr 1 zamówienia dokonano wyboru oferty, natomiast w części nr 2 postępowanie zostało unieważnione, jak następuje:

W części nr 1 zamówienia (obsługa organów:) wybrana została oferta Pana Łukasza Kmiecika, ul. Gdowska 37, 32-020 Wieliczka jako jedyna i zarazem najtańsza, spełniająca wszystkie warunki określone w zapytaniu ofertowym, w tym Wykonawca nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 7 ust. 1 pkt 1-3 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz.U. z 2022 r., poz. 835). Wartość zamówienia w zakresie części nr 1 wynosi: 30 000, 00 zł brutto.

W części nr 2 zamówienia (obsługa pozytywów) nie dokonano wyboru oferty. Jedyna złożona w odpowiedzi na ogłoszenie AMKP oferta Pana Łukasza Bodzenty ORGANMISTRZOSTWO jest niekompletna – nie zawiera wymaganego formularza asortymentowo – cenowego odnoszącego do obsługi pozytywów. W związku z tym konieczne jest powtórzenie postępowania w zakresie strojenia, konserwacji oraz utrzymania w stałej sprawności technicznej pozytywów pozytywów stanowiących własność AMKP.
2023-02-02 16:01 Ewelina Granat Zamawiający informuje o zmianie zakresu zamawianych prac w części nr 1 zamówienia polegającej na wykreśleniu /rezygnacji ze zlecania obsługi następujących instrumentów:

e. organy piszczałkowe firmy Hammer (1972); 13 głosów, 3 manuały, pedał (sala 1.6 budynek ul. Potebni)
f. organy elektroniczne firmy Viscount, Sonus 60; 3 manuały (sala 523 AMKP; sala 1.8 budynek ul. Potebni)

W związku z powyższym Zamawiający udostępnia także w załącznikach stosownie zmodyfikowany Formularz cenowy dla części nr 1 zamówienia – obsługa organów.

Jednocześnie Zamawiający przedłuża termin składania ofert do dnia 09.02.2023 r., godz. 23:59.

W pozostałym zakresie zamówienie pozostaje bez zmian.

Formularz_cenowy_CZĘ [...].docx

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Część nr 1 zamówienia - obsługa organów Zakres prac wymaganych od opiekuna organów obejmuje utrzymanie w stałej sprawności technicznej następujących instrumentów: a. organy firmy Karl Schuke - Berlin, Niemcy (2002); 29 głosów, 3 manuały, pedał, mechaniczna traktura gry, elektromagnetyczna traktura rejestrowa, system Setzer (sala 404 AMKP); b. organy firmy Alexander Schuke - Potsdam, Niemcy (1976); 13 głosów, 2 manuały, pedał, mechaniczna traktura gry i rejestrów (sala 319 AMKP); c. organy firmy Dirk Andries Flentrop - Zaandam, Holandia (1975); 9 głosów, 2 manuały, pedał, mechaniczna traktura gry i rejestrów (sala 225 AMKP); d. 19-głosowe organy firmy Kamiński (1973)/Siedlar (1998); 2 manuały, pedał, elektropneumatyczna traktura gry i rejestrów (sala 320 AMKP). Do stałych zadań opiekuna organów należy: a. strojenie głosów językowych organów nr 1 (jeden raz w tygodniu oraz w dniu przed każdym koncertem oraz egzaminami); b. cotygodniowa kontrola stanu stroju głosów labialnych we wszystkich ww instrumentach, w razie potrzeby korekta stroju; c. cotygodniowa kontrola funkcjonowania systemu mechaniki poszczególnych instrumentów, szczelności pneumatyki, funkcjonowania dmuchaw (uzupełnianie poziomu oleju) a w razie potrzeby regulacja traktury mechanicznej, pneumatycznej i elektrycznej. Ponadto: a. W razie stwierdzenia drobnej usterki firma usunie ją do 48 godzin od zgłoszenia, o ile nie będzie się to wiązało z koniecznością zakupu materiałów niebędących na wyposażeniu uczelni. b. W razie stwierdzenia konieczności zakupu materiałów potrzebnych do usunięcia awarii (głównie materiały ulegające zużyciu w wyniku eksploatacji), opiekun organów poinformuje Kierownika Katedry Organów AMKP oraz Kanclerza Uczelni. c. W sytuacji braku możliwości dokonania przeglądów (np. w okresie urlopowym lub w przypadku choroby), opiekun organów poinformuje Kierownika Katedry Organów AMKP oraz Kanclerza Uczelni. Proszę tut. podać cenę ofertową za całość zamówienia objętego częścią nr 1. Ponadto proszę załączyć do oferty szczegółową kalkulację ceny ofertowej, w części Kryteria i warunki formalne, pkt 7 (formularz cenowy). 1 usługa Akademia Muzyczna im. Krzysztofa Pendereckiego w Krakowie
ul. św. Tomasza 43
31-027, Kraków
(0)
2 Część nr 2 zamówienia - obsługa pozytywów Zakres prac wymaganych od opiekuna pozytywów obejmuje utrzymanie w stałej sprawności technicznej następujących instrumentów: a. pozytyw przenośny firmy Molin (2011); 2 głosy, manuał bas/dyszkant, transpozycja (sala 319 AMKP); b. pozytyw przenośny firmy Siedlar (1995); 3 głosy, manuał, transpozycja (sala 225 AMKP); c. pozytyw stacjonarny firmy Hammer (1976); 4 głosy, manuał bas/dyszkant, pedał podwieszony (sala 224 AMKP). Do stałych zadań opiekuna pozytywów należy: a. kontrola stroju głosów labialnych ww instrumentów; b. strojenie pozytywów przed każdym koncertem oraz egzaminami organizowanymi przez Akademię Muzyczną im. Krzysztofa Pendereckiego w Krakowie; c. cotygodniowa kontrola funkcjonowania systemu mechaniki poszczególnych instrumentów, szczelności pneumatyki,funkcjonowania dmuchaw a w razie potrzeby regulacja traktury mechanicznej. Ponadto: a. W razie stwierdzenia drobnej usterki firma usunie ją do 48 godzin od zgłoszenia, o ile nie będzie się to wiązało z koniecznością zakupu materiałów niebędących na wyposażeniu Uczelni. b. W razie stwierdzenia konieczności zakupu materiałów potrzebnych do usunięcia awarii (głównie materiały ulegające zużyciu w wyniku eksploatacji), opiekun pozytywów poinformuje Kierownika Katedry Organów AMKP oraz Kanclerza Uczelni. c. W sytuacji braku możliwości dokonania przeglądów (np. w okresie urlopowym lub w przypadku choroby), opiekun pozytywów poinformuje Kierownika Katedry Organów AMKP oraz Kanclerza Uczelni. Proszę tut. podać cenę ofertową za całość zamówienia objętego częścią nr 2. Ponadto proszę załączyć do oferty szczegółową kalkulację ceny ofertowej, w części Kryteria i warunki formalne, pkt 7 (formularz cenowy). 1 usługa Akademia Muzyczna im. Krzysztofa Pendereckiego w Krakowie
ul. św. Tomasza 43
31-027, Kraków
(0)
Kursy walut NBP

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - Płatność za wykonaną usługę realizowana będzie comiesięcznie na podstawie prawidłowo wystawionej faktury/rachunku w terminie 14 dni od daty otrzymania dokumentu. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
3 Termin realizacji - Termin realizacji: 12 miesięcy od dnia podpisania umowy. Przewidywany termin podpisania umowy luty 2023 r. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
4 Dodatkowe koszty - Wszelkie dodatkowe koszty po stronie wykonawcy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
5 Klauzula informacyjna do zapytania ofertowego/ informacje dot. ochrony danych osobowych - -

RODO_zapytanie_ofert [...].pdf

(0)
6 Oświadczam, że nie podlegam wykluczeniu z przedmiotowego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz.U. z 2022 poz. 835) - Proszę potwierdzić (0)
7 Szczególowa kalkulacja ceny oferty - Proszę załączyć szczegółową kalkulację ceny ofertowej na załączonym formularzu, odpowiednio do oferowanej części zamówienia, zawierającą w szczególności: cenę netto i brutto miesięcznej obsługi instrumentów w części/ częściach zamówienia, na którą/ które składana jest oferta; łączną cenę netto i brutto 12 miesięcznej obsługi instrumentów w części/ częściach zamówienia, na którą/ które składana jest oferta, nazwę i adres zamawiającego, imię i nazwisko/ pełną nazwę rejestrową wykonawcy i adres wykonawcy. (Zamawiający wymaga załączenia pliku)

Formularz_cenowy_CZĘ [...].docx

Formularz_cenowy_CZĘ [...].docx

(0)
8 Warunek udziału w postępowaniu - doświadczenie w obsłudze organów i/ lub pozytywów - O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy wykażą się posiadaniem adekwatnego doświadczenia zawodowego w obsłudze organów i/ lub pozytywów (odpowiednio do części na którą składana jest oferta) i należytym wykonaniem usług z tego zakresu. Proszę potwierdzić wpisując "Spełniam" i załączyć do wykaz dotychczas wykonanych i/lub nadal wykonywanych usług obsługi instrumentów (odpowiednio organów i / lub pozytywów) wraz z referencjami/ opiniami podmiotów na rzecz, których te usługi zostały wykonane/ są wykonywane. Oferta Wykonawcy, który nie spełni ww. warunku udziału w postępowaniu, odpowiednio do części, na którą składa ofertę, nie będzie brana pod uwagę przy porównaniu i ocenie (wyborze) ofert. (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
9 Gwarancja - Proszę załączyć oferowane warunki gwarancji (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 675