Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: 4/ZP/TP/23 Świadczenie usług w zakresie odbioru i wywozu nieczystości stałych, płynnych oraz powstających w wyniku oczyszczania ścieków z terenów Wojewódzkiego Zespołu Zakładów Opieki Zdrowotnej Centrum Leczenia Chorób Płuc i Rehabilitacji w Łodzi

Termin:
Zamieszczenia : 01-02-2023 14:33:00
Składania : 09-02-2023 09:30:00
Otwarcia : 09-02-2023 10:00:00
Tryb: PL - Tryb Podstawowy (art. 275)
Rodzaj: Usługa

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,  

w załącznikach do postępowania zamieszczono dokumentację związaną z postępowaniem. 

Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców. 

 

Pliki dołączane w formularzu należy opatrzyć:

- kwalifikowanym podpisem elektronicznym,

- podpisem zaufanym,

- lub elektronicznym podpisem osobistym

 

W związku z powyższym Formularz znajdujący się na niniejszej stronie służy złożeniu oferty wraz z załącznikami, natomiast przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do: 

  • Zadawania pytań Zamawiającemu,

  • Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty lub złożenia wyjaśnień,

  • Przesłania odwołania/inne. 

 

Zgodnie z art. 61. ust. 1. oraz art. 63 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 11 września 2019 r. komunikacja w niniejszym postępowaniu odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.

 

Jeżeli będą Państwo mieli pytania techniczne związane z procesem złożenia oferty na platformie zakupowej, prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl 


Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
4.23 Ogłoszenie.pdf pdf 178.87 2023-02-01 14:33:00 Postępowanie
4.23 SWZ.docx docx 164.28 2023-02-01 14:33:00 Postępowanie
4.23 Informacja z otwarcia ofert.docx docx 753.39 2023-02-09 11:09:14 Publiczna wiadomość
4.23 Sprostowanie informacji dot. kwoty przeznaczonej na realizację zamówienia.docx docx 754.03 2023-02-09 14:23:55 Publiczna wiadomość
4.23 Informacja z otwarcia ofert dodatkowych.docx docx 753.57 2023-02-21 11:50:54 Publiczna wiadomość
4.23 Informacja o wyborze ofert i unieważnieniu postępowania.docx docx 758.88 2023-03-06 12:28:57 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2023-03-06 12:28 Anna Pilarska Informacja o wyborze ofert i unieważnieniu postępowania

4.23 Informacja o wy [...].docx

2023-02-21 11:50 Anna Pilarska Informacja z otwarcia ofert dodatkowych

4.23 Informacja z ot [...].docx

2023-02-09 14:23 Anna Pilarska Sprostowanie informacji dot. kwoty przeznaczonej na sfinansowanie zamówienia opublikowanej w dniu 09.02.2023

4.23 Sprostowanie in [...].docx

2023-02-09 11:09 Anna Pilarska Informacja z otwarcia ofert

4.23 Informacja z ot [...].docx

2023-02-09 09:30 Komunikat Zamawiającego Zamawiający na sfinansowanie zamówienia przeznacza niżej wymienione kwoty brutto:
Część 1 - 335 665,00 zł, Część 2 - 230 145,00 zł, Część 3 - 19 250,00 zł, Część 4 - 60 900,00 zł

Formularz

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Dokumenty jawne np. Oferta/wniosek wykonawcy - W tym miejscu załącz dokumenty wymagane przez Zamawiającego opatrzone podpisem elektronicznym. Wymogi dotyczące podpisu elektronicznego zostały szczegółowo wyjaśnione pod linkiem: bit.ly/podpis_elektroniczny (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
2 Dokumenty niejawne np. Tajemnica przedsiębiorstwa - W tym miejscu załącz opatrzone podpisem elektronicznym dokumenty stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2019 r. poz. 1010 i 1649). Zgodnie z art. 18 ust. 3 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo Zamówień Publicznych tajemnicą przedsiębiorstwa nie mogą być informacje, o których mowa w art. 222 ust.5 ustawy Pzp. (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 363