Bid bond

Bid bond in 2 minutes

Get a deposit without paperwork and walking away from your computer in 3 steps

click fill the details pay online

Check how to do it - Video

Proceeding: PCD.WTIT.2262.35.2023 Wykonywanie przeglądów okresowych central klimatyzacyjnych produkcji Frapol typu AF07 szt.3, AF15 szt.2 oraz AF20, AF25, AF28, AF29 po 1 sztuce, łącznie szt.9 ,wraz z konserwacją , wymianą filtrów i pasków.

Katarzyna Mleczek
Poznańskie Centrum Dziedzictwa Department: Biuro Administracji
Deadlines:
Published : 25-01-2023 12:29:00
Placing offers : 03-02-2023 10:58:08
Offers opening : -
Procedure: Zapytanie ofertowe
Type: Service

Requirements and specifications

Szanowni Państwo,

Poznańskie Centrum Dziedzictwa z siedzibą w Poznaniu zaprasza do złożenia ofert na:

Wykonywanie przeglądów serwisowych central klimatyzacyjnych produkcji Frapol typ AF07, AF15, AF20, AF25, AF28, AF29 łącznie szt.9 w

•   Bramie Poznania Poznaniu przy ul. Gdańskiej 2

1.  Harmonogram wykonywania przeglądów serwisowych: jeden w marcu lub kwietniu br. a drugi w październiku lub listopadzie br.

2.  Zakres przeglądów i prac ujęty jest w załączniku nr 1.

3.  Termin realizacji zamówienia: : od 01.04.2023 r. do 31.03.2024 r.

4.  Wykonawca musi posiadać ważną autoryzację firmy FRAPOL Sp. z o.o. na wykonywanie przeglądów serwisowych w/w urządzeń.        

5.  Kryteria oceny ofert z opisem: 100% oceny ofert stanowi cena wykonania usługi - objęta zapytaniem.

6.  Ofertę należy złożyć poprzez poniższy formularz elektroniczny.

Oferta musi zawierać cenę obejmującą łączne wynagrodzenie za wykonanie dwóch przeglądów.

7.  Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych oraz składania ofert częściowych (na pojedyncze zadania).

8.  Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania bez podania przyczyny.

9.         Osoba upoważniona do kontaktu z wykonawcami:

-      Krzysztof Borowicki  tel. nr 61 647 7618

-      Leszek Sedlaczek       tel. nr 61 647 7619

10.         W przypadku pytań związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00.

·                tel. 22 101 02 02

·                e-mail: cwk@platformazakupowa.pl



Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:

-         Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Poznańskie Centrum Dziedzictwa;

-         Kontakt z Inspektorem ochrony danych osobowych w Poznańskim Centrum Dziedzictwa: iod@pcd.poznan.pl;

-         Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b i c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego w procedurze zapytania ofertowego;

-         odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ust. 1 ustawy z dnia 11 września 2019 – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 2019 z późn. zm.), dalej „ustawa Pzp” oraz osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o ustawę o dostępie do informacji publicznej z dnia 26 września 2001 r. (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 2176).) oraz inne podmioty upoważnione na podstawie przepisów ogólnych. 

-         Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane na podstawie przepisów prawa, przez okres niezbędny do realizacji celów przetwarzania, lecz nie krócej niż okres wskazany w przepisach o archiwizacji.

-         w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;

-         posiada Pani/Pan:

 −     na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;

−     na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych;

−     na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO; 

−     prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;

-      nie przysługuje Pani/Panu:

−     w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;

−     prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;

−      na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

Attachments

NAME EXTENSION SIZE (kB) PUBLISHING DATE SOURCE DOWNLOAD
Załącznik nr 2 - najważniejsze warunki.pdf pdf 107.87 2023-01-25 12:29:00 Proceeding
Załącznik nr1_zakres prac przeglądu.pdf pdf 382.87 2023-01-25 12:29:00 Proceeding
Oświadczenia z umową.pdf pdf 78.41 2023-01-25 12:29:00 Proceeding
Zestawienie filtrów wentyl.xlsx xlsx 11.58 2023-01-30 12:28:55 Public message
Paski klinowe do central.xlsx xlsx 10.52 2023-01-30 12:28:55 Public message

Announcements

2023-02-03 10:58 Łukasz Bartoszyński Postępowanie zostało unieważnione. Uzasadnienie: Zamawiający unieważnia postępowanie gdyż cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówieni.
2023-02-03 10:57 Łukasz Bartoszyński Zamawiający unieważnia postępowanie gdyż cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówieni.
2023-01-30 15:45 Łukasz Bartoszyński Zamawiający informuje, iż w załączniku nr 2 pkt 7 otrzymuje następujące brzmienie:

Termin realizacji zamówienia: od dnia 01.04.2023 r. do 31.03.2024 r.
2023-01-30 12:28 Łukasz Bartoszyński Zamawiający informuje, iż do zapytania wplynęły następujące pytania:

1. Czy w ramach zamówienia brać pod uwagę dostawę filtrów i pasków klinowych do wymienionych central ?
Jeżeli tak - proszę o zestawienie filtrów i pasków do wymienionych central.
2. Kto będzie odpowiedzialny za utylizację zużytych filtrów po ich wymianie ? Czy w ramach oferty wyceniać koszt utylizacji zużytych filtrów ?

Odpowiedzi:
1. Przez wymianę filtrów i pasków Zamawiający rozumie wymianę starych zabrudzonych na filtry i paski nowe. Zestawienie filtrów i pasków klinowych załączone są do niniejszej wiadomości.
2. Utylizacja starych filtrów i pasków jest po stronie Wykonawcy.

Zestawienie filtrów [...].xlsx

Paski klinowe do cen [...].xlsx

Subject of the request

No. Name Description and attachments Quantity
/ Unit
Net price / Unit Vat Gross price / Unit Currency Delivery address Attach
file
1 Cena za wykonywanie przeglądów serwisowych central klimatyzacyjnych. Cena za wykonywanie przeglądów serwisowych central klimatyzacyjnych wraz z konserwacją , wymianą filtrów i pasków zgodnie z załącznikiem nr 1 oraz nr 2. 1 pc. Poznańskie Centrum Dziedzictwa
Gdańska 2
61-123, Poznań
(0)
Currency rates NBP , EUR: 4.2635 PLN

Criteria and formal conditions

No. Name Criterium weight Description and attachments Your suggestion or comment Attach file
1 Price 100% Offer value 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - Przelew 14 dni od dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
3 Oświadczenia - Potwierdzam akceptację wszystkich oświadczeń załączonych do postępowania. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
4 Oświadczenia 2 - Oświadczam, iż nie ma wobec mnie zastosowania art. 7 Ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz.U.2022.835). Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
(0)

The number of page views: 497