Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 25-01-2023 12:29:00 |
Składania : | 03-02-2023 10:58:08 |
Otwarcia : | - |
Tryb: | Zapytanie ofertowe |
Rodzaj: | Usługa |
Szanowni Państwo,
Poznańskie Centrum Dziedzictwa z siedzibą w Poznaniu zaprasza do złożenia ofert na:
Wykonywanie przeglądów serwisowych central klimatyzacyjnych produkcji Frapol typ AF07, AF15, AF20, AF25, AF28, AF29 łącznie szt.9 w
• Bramie Poznania Poznaniu przy ul. Gdańskiej 2
1. Harmonogram wykonywania przeglądów serwisowych: jeden w marcu lub kwietniu br. a drugi w październiku lub listopadzie br.
2. Zakres przeglądów i prac ujęty jest w załączniku nr 1.
3. Termin realizacji zamówienia: : od 01.04.2023 r. do 31.03.2024 r.
4. Wykonawca musi posiadać ważną autoryzację firmy FRAPOL Sp. z o.o. na wykonywanie przeglądów serwisowych w/w urządzeń.
5. Kryteria oceny ofert z opisem: 100% oceny ofert stanowi cena wykonania usługi - objęta zapytaniem.
6. Ofertę należy złożyć poprzez poniższy formularz elektroniczny.
Oferta musi zawierać cenę obejmującą łączne wynagrodzenie za wykonanie dwóch przeglądów.
7. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych oraz składania ofert częściowych (na pojedyncze zadania).
8. Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania bez podania przyczyny.
9. Osoba upoważniona do kontaktu z wykonawcami:
- Krzysztof Borowicki tel. nr 61 647 7618
- Leszek Sedlaczek tel. nr 61 647 7619
10. W przypadku pytań związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.
· tel. 22 101 02 02
· e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:
- Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Poznańskie Centrum Dziedzictwa;
- Kontakt z Inspektorem ochrony danych osobowych w Poznańskim Centrum Dziedzictwa: iod@pcd.poznan.pl;
- Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b i c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego w procedurze zapytania ofertowego;
- odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ust. 1 ustawy z dnia 11 września 2019 – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 2019 z późn. zm.), dalej „ustawa Pzp” oraz osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o ustawę o dostępie do informacji publicznej z dnia 26 września 2001 r. (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 2176).) oraz inne podmioty upoważnione na podstawie przepisów ogólnych.
- Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane na podstawie przepisów prawa, przez okres niezbędny do realizacji celów przetwarzania, lecz nie krócej niż okres wskazany w przepisach o archiwizacji.
- w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
- posiada Pani/Pan:
− na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych;
− na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO;
− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
- nie przysługuje Pani/Panu:
− w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
2023-02-03 10:58 | Łukasz Bartoszyński | Postępowanie zostało unieważnione. Uzasadnienie: Zamawiający unieważnia postępowanie gdyż cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówieni. |
2023-02-03 10:57 | Łukasz Bartoszyński | Zamawiający unieważnia postępowanie gdyż cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówieni. |
2023-01-30 15:45 | Łukasz Bartoszyński |
Zamawiający
informuje,
iż
w
załączniku
nr
2
pkt
7
otrzymuje
następujące
brzmienie: Termin realizacji zamówienia: od dnia 01.04.2023 r. do 31.03.2024 r. |
2023-01-30 12:28 | Łukasz Bartoszyński |
Zamawiający
informuje,
iż
do
zapytania
wplynęły
następujące
pytania: 1. Czy w ramach zamówienia brać pod uwagę dostawę filtrów i pasków klinowych do wymienionych central ? Jeżeli tak - proszę o zestawienie filtrów i pasków do wymienionych central. 2. Kto będzie odpowiedzialny za utylizację zużytych filtrów po ich wymianie ? Czy w ramach oferty wyceniać koszt utylizacji zużytych filtrów ? Odpowiedzi: 1. Przez wymianę filtrów i pasków Zamawiający rozumie wymianę starych zabrudzonych na filtry i paski nowe. Zestawienie filtrów i pasków klinowych załączone są do niniejszej wiadomości. 2. Utylizacja starych filtrów i pasków jest po stronie Wykonawcy. |
Komunikaty