Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: RID.1.2023 Wykonanie oznakowania poziomego w ciągu dróg gminnych i powiatowych na terenie miasta Rumi.

Edyta Plecke
Urząd Miasta Rumi
Termin:
Zamieszczenia : 16-01-2023 15:12:00
Składania : 27-01-2023 12:00:00
Otwarcia : 27-01-2023 12:05:00
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Robota budowlana

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,

Referat Inwestycji Drogowych Wydziału Inżynierii Miejskiej Urzędu Miasta Rumi zaprasza do złożenia oferty cenowej na wykonanie oznakowania poziomego w ciągu dróg gminnych i powiatowych na terenie miasta Rumi.

1.       Zamawiający:

Gmina Miejska Rumia, ul. Sobieskiego 7, 84-230 Rumia, NIP 5882367750

 

2.      Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia:

- wykonanie oznakowania poziomego cienkowarstwowego,

- wykonanie nowego oznakowania poziomego grubowarstwowego,

- usunięcie oznakowania poziomego,

- wykonanie znaku A-5 poziomego,

- wykonanie oznakowania poziomego miejsc postojowych dla osób niepełnosprawnych.

 

3.       Opis sposobu przygotowania oferty

Ofertę, sporządzoną wg załączonego wzoru „Kosztorysu ofertowego” wraz z „Formularzem ofertowym”, w formie pisemnej należy złożyć elektronicznie, za pośrednictwem Platformy Zakupowej pod adresem: https://platformazakupowa/.pl/pn/um_rumia

4.       Termin składania oferty

Ofertę należy złożyć do dnia 27.01.2023 r. (PIĄTEK), do  godz. 12.00 – decyduje data wpływu oferty.

Oferty przesłane po wskazanym terminie nie będą rozpatrywane. W razie wątpliwości prosimy
o kontakt z Referatem Inwestycji Drogowych Wydziału Inżynierii Miejskiej, tel. (058) 679-66-43 w godz. poniedziałki: 09:00 - 17.00, wtorek - piątek: 07.30 - 15.30 lub e-mail:
m.ceynowa@um.rumia.pl

 

5.       Wymagany termin realizacji przedmiotu zapytania ofertowego

Termin realizacji  do 17.11.2023 r.

Gmina Miejska Rumia zastrzega sobie prawo do odwołania procedury wyłonienia Wykonawcy, w każdym momencie jej trwania bez wcześniejszego podania przyczyny. Ponadto Zamawiający zastrzega sobie prawo do zakończenia postępowania bez wyboru Wykonawcy.


6.       Opis kryteriów wyboru najkorzystniej  oferty:

- cena 100 %


7.       Wynagrodzenie za wykonanie przedmiotu zapytania ofertowego

Płatność nastąpi  jedną fakturą po zakończeniu i odbiorze prac. Zapłata za wykonanie przedmiotu zamówienia nastąpi przelewem, w terminie do 25 dni od daty złożenia prawidłowo wystawionej faktury. 

8.       Osoba uprawniona do kontaktów w sprawie zapytania ofertowego

Mirosław Ceynowa – podinspektor Referatu Inwestycji Drogowych, pok.06,
tel. (58)679-66-43,  
m.ceynowa@um.rumia.pl

9.       Informacje dodatkowe

Niniejsze zapytanie ofertowe nie stanowi oferty w rozumieniu Kodeksu Cywilnego.
Niniejsze postępowanie nie podlega przepisom ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych.

10.   Załączniki do zapytania ofertowego:

·         Kosztorys ofertowy

·         Formularz ofertowy

·         Szczegółowa Specyfikacja Techniczna

Informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.

Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.

 

Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku przekroczenia szacowanych środków.


W przypadku pytań: 

- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel………..........  

- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00.

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl


Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. 

Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Zapytanie_ofertowe_.pdf pdf 124.78 2023-01-16 15:12:00 Postępowanie
Szczegółowa_Specyfikacja_Techniczna.pdf pdf 320.4 2023-01-16 15:12:00 Postępowanie
Formularz_ofertowy.docx docx 81.74 2023-01-16 15:12:00 Postępowanie
Kosztorys_ofertowy.XLS XLS 34.5 2023-01-16 15:12:00 Postępowanie
Informacja_z_otwarcia_ofert.pdf pdf 159.66 2023-01-27 13:43:29 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2023-03-01 09:27 Edyta Plecke Zamawiający unieważnia postępowanie, ponieważ cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
2023-01-27 13:43 Edyta Plecke Zamawiający zamieszcza informację z otwarcia ofert.

Informacja_z_otwarci [...].pdf

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Wykonanie oznakowania poziomego Oznakowanie poziome 1 szt. - (0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.3323 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Termin realizacji - ... dni od otrzymania zamówienia. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
3 Dodatkowe koszty - Wszelkie dodatkowe koszty, w tym koszty transportu, po stronie wykonawcy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 576