Bid bond

Bid bond in 2 minutes

Get a deposit without paperwork and walking away from your computer in 3 steps

click fill the details pay online

Check how to do it - Video

Proceeding: Budowa portalu internetowego - Rydułtowski portal usług wzajemnych/przygotowanie dokumentacji obejmującej plan funkcjonowania portalu

Deadlines:
Published : 13-01-2023 09:15:00
Placing offers : 16-01-2023 15:30:00
Offers opening : 16-01-2023 15:31:00
Procedure: Szacowanie wartości zamówienia
Type: Service

Requirements and specifications

Szanowni Państwo,  

Miasto Rydułtowy planuje rozpocząć procedurę wyłonienia wykonawcy opracowania koncepcji funkcjonowania portalu usług wzajemnych. W ramach postępowania koniecznym będzie wypracowanie sposobu funkcjonowania portalu, zasad jego działania i ustalenia odpowiedzialności za poszczególne moduły (ustalenie podmiotu odpowiedzialnego za bieżące funkcjonowanie portalu) oraz przygotowanie minimalnych wymogów technicznych portalu wraz z analizą prawną zamieszczanych dokumentów.

Z uwagi na to, że dokumentacja zostanie sfinansowana ze środków Programu Operacyjnego Pomoc Techniczna, koniecznym jest przeprowadzenie postępowania w przedmiotowym zakresie. Wcześniej jednak niezbędne jest przeprowadzenie szacowanie wartości przedmiotu zamówienia, które objęte będzie publicznym postępowaniem na Platformie Zakupowej Miasta Rydułtowy lub w Bazie Konkurencyjności. W związku z powyższym zwracam się z prośbą o oszacowanie wykonania niżej opisanej dokumentacji funkcjonowania portalu.
Przedmiotem zmówienia będzie przygotowanie przez Wykonawcę koncepcji funkcjonowania portalu usług wzajemnych, który obejmować będzie:
- ofertę gruntów niebędących własnością gminy,
- składanie ofert pomocy w różnych pracach domowych,
- ofertę mieszkań i domów do wynajęcia.

Wykonawca zobowiązany będzie do opisania sposobu funkcjonowania portalu, zasad jego działania i ustalenia zakresu odpowiedzialności komórek organizacyjnych / jednostek organizacyjnych Urzędu Miasta Rydułtowy / Miasta Rydułtowy za poszczególne moduły oraz przygotowanie minimalnych wymogów technicznych portalu, w tym wskazanie dokumentów, które muszą zostać w portalu umieszczone.
Koncepcja musi mieć formę dokumentacji funkcjonalnej i użytkowej, która posłuży miastu w przyszłości jako przygotowanie opisu przedmiotu zamówienia przy zlecaniu wykonania samego portalu. Dokumentacja funkcjonalna i użytkowa musi zawierać Opis wszystkich możliwych funkcjonalności portalu w zakresie:
- modułów: zaplanowanie i opisanie wszystkich modułów, które muszą zostać przygotowane przez Wykonawcę portalu w celu możliwie najlepszej obsługi użytkowników (zarówno po stronie front-office jak i back-office);
-back-office administratora: opis funkcjonalności systemu CMS oraz uprawnień dla administratorów w zakresie obsługi portalu;
-back-office użytkowników: opis funkcjonalności systemu (odrębnego od systemu administracyjnego CMS) umożliwiającego publikowanie ofert przez użytkowników zewnętrznych niezwiązanych z Urzędem Miasta;
-font-office: opis funkcjonalności strony dla niezalogowanych i niezarejestrowanych użytkowników odwiedzających portal (zasady oraz możliwości funkcjonalne strony);
-opis metodologii rejestrowania użytkowników i uwierzytelniania użytkowników (Administratorów, Właścicieli).

Ponadto, niezbędnym będzie wskazanie w dokumentacji minimalnych parametrów technicznych portalu, rodzajów dokumentów, które muszą zostać opracowane na etapie tworzenia portalu przez Wykonawcę (np. umowy, porozumienia etc.), wskazanie porad, które muszą zostać opracowane na etapie tworzenia portalu przez Wykonawcę (np. porad prawnych), wskazanie opisu dobrych praktyk, które muszą zostać opracowane na etapie tworzenia portalu przez Wykonawcę, przedstawienie koncepcji odpowiedzialności za bieżące funkcjonowanie portalu (w zakresie merytorycznym oraz technicznym). Ponadto, Wykonawca dokumentacji zobowiązany będzie do przedstawienia ram prawnych, które muszą być przestrzegane przy tworzeniu portalu oraz dokumentów prawnych (np. Web Content Accessibility Guidelines 2.1 - wytyczne dotyczące dostępności treści internetowych - WCAG 2.1 oraz Ustawa z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznyc (Dz.U. 2019 poz. 848)). Dodatkowo w dokumentacji muszą znaleźć się zapisy dotyczące metodologii administrowania systemem w tym akceptowanie i odrzucanie zgłoszeń do portalu.

Ofertę należy przesłać za pośrednictwem przycisku "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub za pomocą interaktywnego formularza platformy zakupowej.

informujemy, że poniższe postępowanie ma charakter szacowania wartości zamówienia.  

Dlaczego warto odpowiedzieć na szacowanie wartości zamówienia?

Informujemy, iż niniejsze postępowanie nie stanowi zaproszenia do składania ofert w rozumieniu art. 66 Kodeksu cywilnego, nie zobowiązuje Zamawiającego do zawarcia umowy, czy też udzielenia zamówienia i nie stanowi części procedury udzielania zamówienia publicznego realizowanego na podstawie ustawy Prawo zamówień publicznych. 

Jednocześnie Zamawiający zastrzega, że odpowiedź na niniejsze postępowanie o charakterze szacowania ceny może skutkować:

  • zaproszeniem do złożenia oferty lub/i 

  • zaproszeniem do negocjacji warunków umownych lub 

  • zawarciem umowy, której przedmiot został określony w niniejszym postępowaniu. 

W przypadku pytań:

  • technicznych lub merytorycznych, proszę o kontakt za pośrednictwem przycisku "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel Wojciech Kwiecień 32 453 74 79.

  • związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus pod nr 22 101 02 02, czynnym od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 do 17:00.   

 

Oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.  Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

Attachments

There are no attachments in this proceeding

Announcements

Buyer has not publish any additional messages

Subject of the request

No. Name Description and attachments Quantity
/ Unit
Net price / Unit Vat Gross price / Unit Currency Delivery address Attach
file
1 - 1 pc. - (0)
Currency rates NBP , EUR: 4.2685 PLN

Criteria and formal conditions

No. Name Criterium weight Description and attachments Your suggestion or comment Attach file
1 Price - Offer value 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Termin realizacji - Oczekiwany termin realizacji 7 dni. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" lub zaproponować możliwie najszybszy termin realizacji (0)
3 Wstępny opis przedmiotu zamówienia - Jeżeli w załączonym wstępnym opisie przedmiotu zamówienia zamawiający nie ujął wszystkich istotnych czynników kosztotwórczych, proszę o stosowny komentarz (0)
4 Gwarancja - Oczekiwany okres gwarancji 24 miesiące. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" lub zaproponować alternatywne warunki gwarancyjne (0)
(0)
Unlock the form

The number of page views: 426