Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: „Dostawa środków czystości, materiały biurowe, tonery tusze dla Zarządu Gospodarki Mieszkaniowej w Ustrzykach Dolnych na rok 2023”.

Termin:
Zamieszczenia : 12-01-2023 12:24:00
Składania : 23-01-2023 09:00:00
Otwarcia : 23-01-2023 09:15:00
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Dostawy

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,


informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.

Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.


Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku: - niewystarczających środków na realizację zamówienia, - zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.



W przypadku pytań: 

- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel. 134611417 

- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00.

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl


Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. 

Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Część I_materiały biurowe.xls xls 146.5 2023-01-12 12:24:00 Postępowanie
Tonery tusze.xlsx xlsx 10.13 2023-01-12 12:24:00 Postępowanie
Zalacznik_nr_1_formularz_ofertowy-cenowy.docx docx 30.86 2023-01-12 12:24:00 Postępowanie
Zalacznik_nr_3_wzor umowy.doc doc 162 2023-01-12 12:24:00 Postępowanie
Zalacznik_nr_4_oswiadczenie.doc doc 65.5 2023-01-12 12:24:00 Postępowanie
Załącznik nr_2_formularz cenowy.xls xls 45.5 2023-01-12 12:24:00 Postępowanie
Zapytanie_ofertowe.doc doc 109 2023-01-12 12:24:00 Postępowanie
Informacja z otwarcia ofert.docx docx 15.98 2023-01-25 08:36:59 Publiczna wiadomość
Zawiadomienie o wyborze oferty.pdf pdf 117.91 2023-01-31 08:26:23 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2023-01-31 08:26 Wiktor Bartuzi Zawiadomienie o wyborze oferty.

Zawiadomienie o wybo [...].pdf

2023-01-25 08:36 Wiktor Bartuzi Informacja z otwarcia ofert.

Informacja z otwarci [...].docx

2023-01-24 12:32 Wiktor Bartuzi Dzień dobry,
W związku za brakiem (Załącznik nr 2 - Formularz cenowy) oraz (Formularz ofertowy). Proszę o uzupełninie powyższych dokumentów.
2023-01-17 13:19 Wiktor Bartuzi Dzień dobry,
W związku z zapytaniem o dostawę materiałów biurowych dla ZGM Ustrzyki Dolne.
Zamawiający dopuszcza dostawę nieoryginalnych tonerów (zamienników) , lecz nie w odrębnym postępowaniu, zważywszy na małą ilość zamawianych materiałów.

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 - 1 szt. Zarząd Gospodarki Mieszkaniowej
ul. Dworcowa 10
38-700, Ustrzyki Dolne
(0)
Kursy walut NBP

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - Przelew 30 dni od dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
3 Termin realizacji - ... dni od otrzymania zamówienia. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
4 Dodatkowe koszty - Wszelkie dodatkowe koszty, w tym koszty transportu, po stronie wykonawcy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 574