Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 12-01-2023 12:22:00 |
Składania : | 26-01-2023 10:00:00 |
Otwarcia : | 26-01-2023 10:05:00 |
Tryb: | Zapytanie ofertowe |
Rodzaj: | Usługa |
Działając w oparciu o zapisy Regulaminu
udzielania zamówień podprogowych o wartości do 130.000,00 zł zwracamy się z
zapytaniem ofertowym o cenę dostaw/usług/robót budowlanych, prosząc o złożenie
oferty w oparciu o poniższe warunki:
Przedmiot zamówienia: Świadczenie
usług informatycznych w administracji w zakresie obsługi sprzętu komputerowego,
oprogramowania, sieci komputerowej, serwerów, obsługi strony internetowej oraz
szkolenia użytkowników w szczególności
polegających na:
1. Świadczeniu
nadzoru informatycznego nad siecią informatyczną, systemami serwerowymi,
oprogramowaniem systemowym i użytkowym.
2. Administrowaniu
i obsłudze serwisowej sprzętu komputerowego.
3. Kontroli
bezpieczeństwa sieci komputerowej.
4. Administrowaniu
bazami danych i archiwizacji.
5. Administrowaniu
witryną www, pocztą e-mail.
6. Świadczeniu
usług doradczych m.in. poprzez udział w pracach związanych z zakupami sprzętu
komputerowego oraz oprogramowania.
7. Wsparciu i
szkoleniu użytkowników sprzętu komputerowego, oprogramowania systemowego i
użytkowego.
8. Obsłudze
zgłoszeń serwisowych.
ILOŚĆ OBSŁUGIWANYCH STANOWISK
KOMPUTEROWYCH – 15
Opis
przedmiotu zamówienia:
1. ŚWIADCZENIE NADZORU INFORMATYCZNEGO NAD SIECIĄ
INFORMATYCZNĄ, SYSTEMAMI SERWEROWYMI, OPROGRAMOWANIEM SYSTEMOWYM I UŻYTKOWYM
a) Bieżąca kontrola funkcjonowania sieci;
b) Instalacja
i konfigurowanie elementów aktywnych sieci
c) Podłączanie nowych i przełączanie
istniejących stanowisk komputerowych;
d) Instalacja,
konfiguracja, opieka nad systemami operacyjnymi, aktualizacja oprogramowania systemowego
– instalacja uaktualnień i poprawek systemu;
e) Serwisowanie oprogramowania operacyjnego,
użytkowego i specjalistycznego zainstalowanego na stacjach roboczych i
serwerze;
f) Bieżąca pomoc świadczona użytkownikom w
zakresie obsługi zainstalowanego oprogramowania;
g) Instalacja nowych aplikacji – w przypadku
zaistnienia potrzeby; szkolenie użytkowników z zakresu jej obsługi;
h) Kontrola legalności zainstalowanego
oprogramowania
2.
ADMINISTROWANIE I OBSŁUGA SERWISOWA SPRZĘTU KOMPUTEROWEGO
a) Instalacja i konfiguracja sprzętowa stacji
roboczych oraz urządzeń peryferyjnych;
b) Kontrola konfiguracji oraz poprawnej pracy
sprzętu
c) Obsługa
eksploatacyjna, naprawy i konserwacja sprzętu komputerowego oraz urządzeń
peryferyjnych bez naruszenia warunków gwarancji dla sprzętu nowego;
d) Pomoc użytkownikom w bieżącej obsłudze sprzętu
komputerowego i urządzeń peryferyjnych – szkolenia w zakresie uruchamiania
sprzętu i oprogramowania dostarczonego wraz ze sprzętem, obsługi sprzętu i
oprogramowania;
e) Konserwacja sprzętu komputerowego i
utrzymywanie jego dostępności na odpowiednim poziomie;
f) Nieodpłatne udostępnianie sprzętu zastępczego
na czas dłuższej naprawy sprzętu;
3. KONTROLA BEZPIECZEŃSTWA SIECI KOMPUTEROWEJ
a) Zarządzanie
kontami użytkowników zgodnie z wytycznymi Zamawiającego
b) Nadawanie,
zmiana, odbieranie uprawnień użytkownika do zasobów i aplikacji zgodnie z
wytycznymi Zamawiającego
c) Kontrola
dostępu i weryfikacja zabezpieczeń systemu przed ingerencją osób trzecich;
d) Instalowanie
i administrowanie systemami antywirusowymi;
e) Zarządzanie
serwerem poczty elektronicznej;
f) Konfiguracja
serwera w celu kontroli dostępu do Internetu oraz nadzoru nad jego
wykorzystywaniem;
4. ADMINISTROWANIE
BAZAMI DANYCH I ARCHIWIZACJA
a) Opracowanie,
wdrożenie, nadzór nad procedurami zabezpieczenia systemu, w szczególności backupu
danych i ochrony przed nieautoryzowanym dostępem, poprzez stosowanie
odpowiednich metod zabezpieczenia danych przed dostępem osób
niepowołanych;
b) Administrowanie bazami danych oraz
archiwizacja danych gwarantująca pełną ochronę przed utratą, uszkodzeniem,
dostępem osób nieupoważnionych;
c) W ramach
umowy udostępnienie oprogramowania do wykonywania kopii zapasowych;
5.
ADMINISTROWANIE WITRYNĄ WWW, POCZTĄ E-MAIL
a) Zarządzaniem stroną WWW oraz jej bieżąca
aktualizacja;
b)
Administrowanie pocztą elektroniczną
6. ŚWIADCZENIE
USŁUG DORADCZYCH M.IN. POPRZEZ UDZIAŁ W PRACACH ZWIĄZANYCH Z ZAKUPAMI SPRZĘTU
KOMPUTEROWEGO ORAZ OPROGRAMOWANIA
a) Określanie
parametrów sprzętu komputerowego i oprogramowania zgodnego z potrzebami
Zamawiającego pod względem funkcjonalności, ceny, niezawodności.
b) Świadczenie usług doradczych w zakresie
modernizacji lub wymiany sprzętu, aktualizacji lub wymiany oprogramowania.
c) Analiza
wymagań i potrzeb użytkowników skutkująca wprowadzaniem zmian w użytkowanych
systemach informatycznych;
d) Doradztwo w kwestii technologii
informatycznych ze szczególnym uwzględnieniem optymalnych rozwiązań dla Zamawiającego;
7. WSPARCIE I
SZKOLENIE UŻYTKOWNIKÓW SPRZĘTU KOMPUTEROWEGO, OPROGRAMOWANIA SYSTEMOWEGO I
UŻYTKOWEGO
a) Pomoc w
bieżącej obsłudze sprzętów komputerowych i oprogramowania;
b) Szkolenia
pracowników administracyjnych i personelu medycznego z zakresu funkcjonowania i
obsługi systemu informatycznego;
8. OBSŁUGA
ZGŁOSZEŃ SERWISOWYCH
a) Bezpłatne
konsultacje telefoniczne od poniedziałku do piątku w godzinach 7:00 – 16:00 dla
użytkowników administracyjnych.
b) Realizowanie
wizyt serwisowych na podstawie telefonicznych zgłoszeń dokonanych przez osoby
upoważnione;
c) Reagowanie na zgłoszenia serwisowe w czasie
nie dłuższym niż 2 godziny od momentu zgłoszenia dokonanego przez osobę
upoważnioną.
Wartość
wszystkich świadczonych usług musi się zamknąć w kwocie wskazanej w umowie
ryczałtowej, brak możliwości wystawiania faktur dodatkowych za usługi i
dojazdy.
Tryb udzielania zamówienia: nieograniczony
Warunki obsługi:
• Obsługa będzie zrealizowana na podstawie
zamówienia Zamawiającego złożonego na zasadach uzgodnionych w umowie.
• Koszty transportu obciążają
Wykonawcę.
• Termin obsługi (data )
zostanie ustalona przez strony.
• Miejsce obsługi – siedziba
Zamawiającego przy ul. Leśnej 31, 58-100 Świdnica.
Inne informacje:
Termin obowiązywania umowy: rok,
licząc od dnia zawarcia umowy.
Zamawiający przy wyborze oferty
będzie kierował się kryterium:
100 % - Cena
brutto
Jednocześnie Zamawiający informuje,
że fakt przesłania ofert cenowych będących odpowiedzią na zapytanie ofertowe nie
zobowiązuje Zamawiającego do zawarcia z jednym z Oferentów umowy, nawet, jeśli jego
oferta okaże się najkorzystniejsza.
Zamawiający nie przewiduje zwrotu
kosztów za przygotowanie i przesłanie oferty oraz informuje, że skontaktuje się
tylko z wybranymi Oferentami.
Wykonawca składając ofertę poświadcza,
że rozumie treść zapytania ofertowego i nie wnosi zastrzeżeń.
Istotne warunki stawiane Oferentom:
Oferta pod rygorem jej odrzucenia winna
zawierać:
1.
Oferta
musi zawierać ostateczną, sumaryczną cenę obejmującą wszystkie koszty z
uwzględnieniem wszystkich opłat i podatków (także od towarów i usług) oraz
zaproponowanych upustów i rabatów.
2.
Cena
musi być podana w złotych polskich cyfrowo i słownie. Ceny netto i brutto
należy podać z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, zaokrąglając zgodnie
z zasadami rachunkowości.
3.
Wypis z Krajowego Rejestru Sądowego lub wpis do ewidencji
działalności gospodarczej (dokument może być dostarczony w formie potwierdzonej
kopii)
4.
Oświadczenia następującej treści:
Oświadczam, iż :
a.
przedmiot prowadzonej
przeze mnie działalności jest tożsamy z przedmiotem zamówienia
b.
posiadam niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz
dysponuję potencjałem finansowym, technicznym i kadrowym zapewniającym wykonanie
zamówienia
c.
w stosunku do firmy nie otwarto likwidacji i nie
ogłoszono upadłości
d.
jestem związany ofertą do dnia podpisania umowy
e.
nie podlegam wykluczeniu z postępowania na podstawie art.
7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022r. o szczególnych rozwiązaniach w
zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie
bezpieczeństwa narodowego (Dz.U. poz 835).
5.
Parafowany projekt umowy
6.
Parafowaną klauzulę informacyjną dla kontrahentów
Sposób złożenia oferty:
Wykonawca
składa ofertę wraz z załącznikami za pośrednictwem platformy zakupowej do dnia 26.01.2023r.
do godziny 10:00
Dane osoby prowadzącej sprawę:
Pani Anna
Włosińska
Pani Marta
Pankiewicz,
adres do
kontaktu: zp@999.swidnica.pl
Tel. 74
85 00 997
WAŻNE:
Wszelkie zmiany w formularzu
oferty i zapisach umowy winy być uzgadniane
z Zamawiającym
2023-01-27 13:00 | Zamówienia publiczne |
Dzień
dobry. W załączeniu przekazujemy protokół z wyboru najkorzystniejszej oferty w postepowaniu ZC/1/2023. Z poważaniem Zespół Zamówień Publicznych. |
2023-01-27 12:43 | Zamówienia publiczne |
Informacja
uzupełniająca
do
protokołu
wyboru
najkorzystniejszej
oferty. Firma Piotr Majdan & Co. zaproponowała cenę za cały okres świadczenia usług, tj. 01.02.2023 - 31.01.2024 w wysokości 40914,72 zł brutto. Firma ZETO- Świdnica Sp. z o.o. zaproponowała cenę za cały okres świadczenia usług, tj. 01.02.2023 - 31.01.2024 w wysokości 73800,00 zł brutto. Firma Idea Center Sp. z o.o. zaproponowała cenę za cały okres świadczenia usług, tj. 01.02.2023 - 31.01.2024 w wysokości 8118,00 zł brutto. Oferta firmy Idea Center Sp. z o.o. została wybrana ze względu na najkorzystniejszą cenę. Z poważaniem Zespół Zamówień Publicznych. |
2023-01-17 08:47 | Zamówienia publiczne |
W
dniu
16.01.2023r.
wpłynęło
zapytanie
odnośnie
usług
informatycznych
dla
administracji.
Poniżej
zamieszczamy
treść
pytania
i
odpowiedź.
Ile godzin należy świadczyć zdalnie dla Państwa a ile na miejscu? ODP: Zdalnie według potrzeb, na miejscu 3 razy w tygodniu po 2 godziny w godzinach 7:00-14:30, w sytuacjach szczególnych świadczenie usług po godzinach pracy administracji. Z poważaniem Zespół zamówień publicznych |
2023-01-16 10:05 | Zamówienia publiczne |
W
dniu
13.01.2023r.
wpłynęło
zapytanie
odnośnie
usług
informatycznych
dla
administracji.
Poniżej
zamieszczamy
treść
pytania
i
odpowiedź.
Czy usługa może być świadczona w całości zdalnie + rozmowy telefoniczne a tylko przyjazdy do Siedziby mają być w momencie awarii? ODP: NIE Z poważaniem Zespół zamówień publicznych |
Komunikaty