Bid bond

Bid bond in 2 minutes

Get a deposit without paperwork and walking away from your computer in 3 steps

click fill the details pay online

Check how to do it - Video

Proceeding: MZMGO.271-1/5/2023 Wykonanie kontroli osiadania powierzchni składowiska odpadów w oparciu o ustalone repery.

Deadlines:
Published : 16-01-2023 11:14:00
Placing offers : 20-01-2023 12:00:00
Offers opening : 20-01-2023 12:05:00
Procedure: Zapytanie ofertowe
Type: Service

Requirements and specifications

Szanowni Państwo,


informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.

Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.


Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku: - niewystarczających środków na realizację zamówienia, - zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.



W przypadku pytań: 

- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel………..........  

- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00.

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl


Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. 

Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

Attachments

NAME EXTENSION SIZE (kB) PUBLISHING DATE SOURCE DOWNLOAD
Formularz ofertowy geodezja.docx docx 18.53 2023-01-16 11:14:00 Proceeding
zał 1_ Kontrola osiadania powierzchni składowiska.pdf pdf 154.29 2023-01-16 11:14:00 Proceeding
Zapytanie ofertowe_kontrola osiadania spowierzchni skladowiska 2023.doc doc 81 2023-01-16 11:14:00 Proceeding
1.jpg jpg 215.67 2023-01-19 10:29:13 Public message
2.jpg jpg 274.12 2023-01-19 10:29:13 Public message
3.jpg jpg 196.23 2023-01-19 10:29:13 Public message
4.jpg jpg 103.97 2023-01-19 10:29:13 Public message

Announcements

2023-01-19 10:29 Wojciech Kucfir W odpowiedzi na pytania zadane przez Wykonawców, zamawiający odpowiada:
1. w jaki sposób należny wykonać pomiar kontrolny danego składowiska, czy należny tylko zmierzyć w formie niwelacji dany reper jako odniesienie do kontroli osiadania? Czy należny zmierzyć całą wierzchowinę składowiska, skarpy, kształt i zrobić z tego mapę wraz z pomiarem reperu jako odniesienia?
2. Czy są widoczne repery do pomiaru na każdym składowisku i zostaną okazane przed pomiarem dla wykonawcy?
3. Jeżeli trzeba wykonać mapę i pomiar kontrolny, to czy należy powyższą robotę zgłosić w miejscowym PODGiK i przekazać wyniki pomiarów oraz zarejestrować dany operat z pomiaru np w formie mapy po inwentaryzacyjnej na dany dzień pomiaru?
4. Czy są szczególne wymagania co do techniki pomiaru i metody, np. niwelacja, pomiar tachimetryczny, czy pomiar GPS? Czy dokładność metody i urządzenia pozostają do wyboru dla wykonawcy w zależności od jego oceny względem wymagań co do wykonania zadania?
5. Czy wstęp na poszczególny obiekt wymaga pozwolenia i zgody, umówienia się czy każdy obiekt jest otwarty i można w każdej chwili na nim wykonać pomiary?

Odpowiedź
Zamawiający wymaga wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie z wymogami zapytania ofertowego . W załączeniu ostatnie badanie wykonane dla składowiska w Spytkowie gmina Giżycko

6. Czy Zamawiający wymaga wykonania pomiarów w konkretnych datach czy termin może zostać wybrany przez Wykonawcę (z zastrzeżeniem realizacji w terminie umownym 31.05.2023 r.)
Odpowiedź : Wykonawca ma wykonać badanie do 31 maja 2023r.
7. Czy punkty pomiarowe są trwale zastabilizowane i jeśli tak, to w jaki sposób?

Odpowiedź.
Punkty są trwale zestabilizowane. W załączeniu ostatnie badanie wykonane dla składowiska w Spytkowie gmina Gizycko
8. Czy jest konieczny pomiar stateczności skarp, jeśli tak to jaką metodą był wykonywany? Proszę o udostepnienie wyniki pomiarów z lat poprzednich.

Odpowiedź:
W załączeniu ostatnie badanie wykonane dla składowiska w Spytkowie gmina Gizycko

1.jpg

2.jpg

3.jpg

4.jpg

Subject of the request

No. Name Description and attachments Quantity
/ Unit
Net price / Unit Vat Gross price / Unit Currency Delivery address Attach
file
1 Wykonanie kontroli osiadania powierzchni składowiska odpadów w oparciu o ustalone repery. Opis przedmiotu zamówienia: a) Wykonanie kontroli osiadania powierzchni składowiska odpadów w oparciu o ustalone repery, badanie stateczności skarp i przygotowanie raportu z przeprowadzonej kontroli dla każdego z kontrolowanych składowisk odpadów: Banie Mazurskie gm. Banie Mazurskie, Dowiaty gm. Budry, Kruklanki gm. Kruklanki, Miechy gm. Miłki, Knis gm. Ryn, Czerwony Dwór gm. Węgorzewo, Wydminy gm. Wydminy, Spytkowo gm. Giżycko (działka 350/12), Spytkowo gm. Giżycko (działka 350/24, 350/16). b) Zakres badań do wykonania na poszczególnych składowiskach, ich częstotliwość oraz ilości punktów pomiarów stanowi załącznik do zapytania ofertowego (Zał. 1). c) Zakres badanych współczynników zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 30 kwietnia 2013 r. w sprawie składowisk odpadów (Dziennik Ustaw z 2 maja 2013 poz. 523) d) Raport z przeprowadzonych badań musi zawierać co najmniej: wyniki badań osiadania, wyniki badań stateczności skarp, lokalizację wykonywanych pomiarów, lokalizacje składowiska, datę dokonania pomiarów, zastosowaną metodę pomiaru oraz rodzaj urządzenia geodezyjnego, imię i nazwisko oraz nr uprawnień geodety wykonującego pomiar. e) Badanie musi być wykonane przez geodetę uprawnionego do wykonywania badań geodezyjnych. f) Oferta powinna zawierać wszystkie koszty związane z wykonaniem badań oraz przedstawieniem wyników badań w dwóch egzemplarzach dla każdego ze składowisk. g) Oferta powinna zawierać całkowity koszt wykonania usługi oraz w rozbiciu na poszczególne składowisko. 1 pc. - (0)
Currency rates NBP , EUR: 4.2685 PLN

Criteria and formal conditions

No. Name Criterium weight Description and attachments Your suggestion or comment Attach file
1 Price 100% Offer value 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - Przelew 14 dni od dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
3 Termin realizacji - Zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
4 Dodatkowe koszty - Wszelkie dodatkowe koszty, w tym koszty transportu, po stronie wykonawcy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
(0)
Unlock the form

The number of page views: 483