Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 30-12-2022 09:18:00 |
Składania : | 10-01-2023 09:00:00 |
Otwarcia : | 10-01-2023 09:05:00 |
Tryb: | Zapytanie ofertowe |
Rodzaj: | Usługa |
Szanowni Państwo,
informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.
Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.
Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku: - niewystarczających środków na realizację zamówienia, - zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego"
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
UWAGA!
Na podstawie art. 7 ust. 9 w związku z art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego Zamawiający wykluczy:
1. Wykonawcę wymienionego w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisanego na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy;
2. Wykonawcę, którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu (Dz. U. z 2022 r. poz. 593 i 655) jest osoba wymieniona w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisana na listę lub będąca takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r., o ile została wpisana na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy;
3. Wykonawcę, którego jednostką dominującą w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości (Dz. U. z 2021 r. poz. 217, 2105 i 2106), jest podmiot wymieniony w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisany na listę lub będący taką jednostką dominującą od dnia 24 lutego 2022 r., o ile został wpisany na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy.
W niniejszym postępowaniu Zamawiający w pierwszej kolejności
dokona badania wszystkich złożonych ofert pod kątem braku podstaw wykluczenia z
postępowania, a następnie zbada, czy wykonawca, który zaoferował najniższą cenę
spełnia warunki udziału w postępowaniu.
2023-01-10 14:11 | Kinga Ostrowska | Szanowni Państwo, w załączeniu informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty. |
2023-01-10 09:26 | Kinga Ostrowska |
Zamawiający
informuje,
iż
w
przedmiotowym
postępowaniu
do
upływu
terminu
składania
ofert
wpłynęły
2
oferty:
Oferta nr 1 złożona przez Tomasz Solawę prowadzącego działalność gospodarczą pod nazwą FREEWAY, z siedzibą w Bolesławcu przy ul. Stanisława Staszica 105, z wynagrodzeniem brutto w kwocie: 59.040,00 PLN. Oferta nr 2 złożona przez Tomasza Daniłów prowadzącego działalność gospodarczą pod nazwą DANTEX, z siedzibą w Zgorzelcu przy ul. Oliwkowej 3, z wynagrodzeniem brutto w kwocie: 47.970,00 PLN. |
2023-01-10 09:00 | Komunikat Zamawiającego | Zamawiający na sfinansowanie zamówienia zamierza przeznaczyć kwotę brutto w wysokości: 140.544,00 PLN |
2023-01-02 11:43 | Kinga Ostrowska |
W
związku
z
zapytaniami,
jakie
wpłynęły
w
przedmiotowym
postępowaniu,
Zamawiający
przekazuje
treść
zapytań
wraz
z
odpowiedziami: Pytanie nr 1: W związku z zapisami dotyczącymi kar umownych za nieprawidłowości w organizacji rad budowy, proszę o udzielenie informacji z jaką częstotliwością będą się one odbywać i czy wszyscy inspektorzy nadzoru powinni w nich uczestniczyć? Odpowiedź nr 2: Zgodnie z zapisami § 2 ust. 1 pkt 11 projektu umowy Zamawiający wymaga aby zespół inspektorów nadzoru był obecny na budowie minimum raz w tygodniu i na każde uzasadnione wezwanie Zamawiającego. W związku z powyższym rady budowy powinny odbywać się minimum raz w tygodniu w obecności wszystkich wymaganych inspektorów nadzoru. Pytanie nr 2: Czy w związku ze znacznym zakresem robót związanych z wymianą kanalizacji deszczowej (czas wykonania porównywalny do branży drogowej) Zamawiający dopuszcza pełnienie funkcji koordynatora pracy inspektorów przez inspektora branży sanitarnej? Odpowiedź nr 2: Zamawiający nie dopuszcza pełnienia funkcji koordynatora przez inspektora branży sanitarnej. |
Komunikaty