Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 28-12-2022 12:59:00 |
Składania : | 10-01-2023 10:00:00 |
Otwarcia : | 10-01-2023 10:05:00 |
Tryb: | Zapytanie ofertowe |
Rodzaj: | Usługa |
Szanowni Państwo,
informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.
Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.
Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku: - niewystarczających środków na realizację zamówienia, - zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel. 32 2420 133 w. 755
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
1. Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Mieszkaniowej Towarzystwo Budownictwa Społecznego Sp. z o.o. w Rudzie Śląskiej ul. 1-go Maja 218, działając w imieniu i na rzecz Miasta Ruda Śląska – Urząd Miasta Ruda Śląska plac Jana Pawła II 6, 41-709 Ruda Śląska, zaprasza do złożenia oferty na:
Opracowanie projektowe instalacji fotowoltaiki i pompy ciepła
a/ zadanie nr 1- wykonanie projektu instalacji fotowoltaicznej na dachu budynku przy ul. Janasa 13a w Rudzie Śląskiej
b/ Zadanie nr 2- wykonanie projektu instalacji fotowoltaicznej na dachu i pompy ciepła w budynku przy ul. 1 Maja 218 w Rudzie Śląskiej
c/ Zadanie nr 3- wykonanie projektu instalacji fotowoltaicznej na dachu budynku przy ul. Osiedlowej 6 w Rudzie Śląskiej
Ceny ofertowe obejmujące całość zamówienia dla poszczególnych zadań (zadania) należy wpisać w pola przypisane dla każdego zadania osobno.
OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA:
3. Dokumentację techniczną należy wykonać w 4 egzemplarzach i na nośniku elektronicznym oraz w 2 egzemplarzach zgodnie z ustawą z dnia 04.04.2019 roku o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych.
4. Dokumentacja techniczna powinna być wykonana przez osobę/lub osoby posiadające wskazane uprawnienia budowlane bez ograniczeń w odpowiedniej specjalności.
5. Kosztorysy inwestorskie, przedmiary robót i STWiORB należy wykonać w 3 egz. i na nośniku elektronicznym.
6. Termin realizacji umowy: 4 tygodnie od daty podpisania umowy.
7. Ofertę należy złożyć w terminie: do 10.01.2022 r. do godz. 1000.
8. Ofertę zostaną otwarte dnia 10.01.2022 r. o godz. 1005.
9. Zamawiający przewiduje jednorazową płatność przelewem terminie 30 dni od daty prawidłowo wystawionej i złożonej faktury.
10. Dokumentację należy uzgodnić z rzeczoznawcą ds. ppoż. oraz wykonać zgodnie z obowiązującymi warunkami i przepisami, w tym Prawo Budowlane.
11. W dokumentacji, zgodnie z ustawą Prawo zamówień publicznych, nie wskazywać nazw towarowych. Wszystkie zastosowane w projekcie materiały musza być opisane.
2023-01-19 15:39 | Joanna Szykowska | W załączeniu zawiadomienie o wyborze oferty. |
2023-01-13 09:42 | Joanna Szykowska |
W
załączeniu
informacja
z
otwarcia
ofert.
Prosimy
o
zapoznanie
się
z materiałem. |
Komunikaty