Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: znak sprawy ZP.271.zapytanie nr 15/2022/MW Dostawa mebli do oddziału przedszkolnego przy Szkole Podstawowej nr 2 im. Królowej Jadwigi w Bełżycach w ramach projektu pn.: ,,Magiczne Przedszkola"

Małgorzata Węgiel
Gmina Bełżyce
Termin:
Zamieszczenia : 28-12-2022 12:22:00
Składania : 10-01-2023 09:00:00
Otwarcia : 10-01-2023 09:05:00
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Dostawy

Wymagania i specyfikacja


„Dostawa mebli do oddziału przedszkolnego przy Szkole Podstawowej nr 2 im. Królowej Jadwigi w Bełżycach w ramach projektu pn.: ,,Magiczne Przedszkola" współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach RPO województwa Lubelskiego na lata 2014- 2020 Oś priorytetowa 12 Edukacja, kwalifikacje i kompetencje Działanie 12.1 Edukacja przedszkolna”


Klauzula RODO



Szanowni Państwo,


Gmina Bełżyce (nasza geolokalizacja) zaprasza do składania ofert w trybie zapytania ofertowego poprzez poniższy formularz elektroniczny (na dole strony).

Komunikacja oraz składanie ofert odbywa się za pomocą niniejszej platformy zakupowej.

https://platformazakupowa.pl/transakcja/710107


 

1.  Ogłoszenie zostało opublikowane w Bazie Konkurencyjności

numer ogłoszenia: 2022-16398-140531 z dnia 28.12.2022 r.

https://bazakonkurencyjnosci.funduszeeuropejskie.gov.pl/ogloszenia/140531


2.  kody CPV:

39100000-3 – meble

39112000-0 – krzesła

    39121100-7 – biurka

    39121200-8 – stoły

    39131000-9 – regały biurowe

    39141300-5 – szafy

    39143310-2 – stoliki

    39150000-8 – różne meble i wyposażenie

 

3.  Opis przedmiotu zamówienia:

Przedmiotem zamówienia jest dostawa mebli. Opis oraz ilość mebli znajduje się w aktywnym formularzu na dole strony.

4.  Zamawiający zastrzega sobie prawo do dokonania w każdym czasie i bez podania przyczyny zmian lub unieważnienia postępowania bez wybrania którejkolwiek z ofert. Jeżeli zmiany będą mogły mieć wpływ na treść składanych w postępowaniu ofert, Zamawiający prze­dłuży termin ich składania. Do przedmiotowego postępowania nie przysługują Wykonawcom środki ochrony prawnej określone w przepisach ustawy Pzp. Tym samym Wykonawca zrzeka się wszelkich rozszerzeń.

5.  Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. Ofertę należy złożyć na wszystkie pozycje asortymentowe.

6.  Podstawy wykluczenia oraz warunki udziału w postępowaniu:

O zamówienie mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy:

         I.    nie podlegają wykluczeniu

1.    Informacja na temat braku powiązań osobowych lub kapitałowych:

Z postępowania Zamawiający wykluczy Wykonawcę, który jest powiązany z Zamawiającym osobowo lub kapitałowo.

Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między Zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu Zamawiającego czynności związane z przeprowadzeniem procedury wyboru Wykonawcy a Wykonawcą polegające w szczególności na:

a)  uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,

b)  posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji, o ile niższy próg nie wynika z przepisów prawa lub nie został określony przez IZ PO,

c)  pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,

d)  pozostawianiu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.

Przystępując do przedmiotowego zapytania ofertowego, Wykonawca oświadcza, że nie podlega wykluczeniu (nie jest powiązany z Zamawiającym).

Do umowy Zamawiający wymaga załącznika nr 2 – tj. oświadczenia Wykonawcy w tym zakresie.

2.    brak podstaw wykluczenia na podstawie tzw. „polskiej ustawy antyrosyjskiej:

Przystępując do przedmiotowego zapytania ofertowego Wykonawca oświadcza, że nie podlega wykluczeniu z niniejszego postępowania na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego.

Do umowy Zamawiający wymaga załącznika nr 1 – tj. oświadczenia Wykonawcy w tym zakresie.

W przypadku, gdy Wykonawca zostanie wpisany na listy sankcyjne, Zamawiający zastrzega odstąpienie od umowy z tego tytułu.

         II.        spełniają warunki udziału w postępowaniu, dotyczące wiedzy i doświadczenia w realizacji podobnych zamówień.

Zamawiający nie precyzuje szczegółowego warunku udziału w postępowaniu i tym samym nie wymaga dokumentów na jego potwierdzenie. Składając ofertę, Wykonawca oświadcza, że posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie w realizacji dostaw mebli.

7.  Wyliczenie szacowanej wartości zamówienia.

Niniejsze postępowanie nie podlega ustawie Prawo zamówień publicznych ze względu na wartość zamówienia. Zamawiający w 2022 r. przeprowadził postępowanie za zakup mebli w BK (ogłoszenie nr 2022-16398-129335) – dlatego też zastosowano zasadę konkurencyjności.

Zamawiający kierując się zasadami szacowania wartości zamówienia dla podobnych dostaw szacuje, że po udzieleniu niniejszego zamówienia nie przekroczy kwoty 130.000,00 tysięcy zł netto (czyli kwoty, która ustawowo zobowiązuje do przeprowadzenia procedury przetargowej) dla wszystkich zakupów mebli (zarówno pochodzących ze środków własnych oraz pochodzących z niniejszego projektu / projektów).

8.  Kryteria oceny ofert i ich waga: cena ofertowa w zł brutto o wadze 100 %.

Dla porównania i oceny ofert Zamawiający przyjmie całkowitą cenę oferty brutto (tj. cena w zł brutto za wszystkie pozycje asortymentowe = cena oferty brutto).

Zamawiający przyzna zamówienie Wykonawcy, którego oferta odpowiada zasadom określonym w niniejszym zapytaniu oraz została uznana za najkorzystniejszą na podstawie określonego kryterium tj. posiada najniższą cenę.

Obliczenie punktów w kryterium „najniższa cena” zostanie dokonane w oparciu o następujący wzór:

C = (C min / C x) x 100

gdzie:

C - liczba punktów w kryterium najniższa cena

C min - najniższa cena w zł brutto spośród złożonych ofert

Cx - cena oferty badanej w zł brutto

9.     Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.

10.  Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień polegających na powtórzeniu podobnych dostaw, tzw. zamówień uzupełniających.

11.  Termin związania ofertą – 30 dni.

12.  Zamawiający nie przewiduje negocjacji z Wykonawcami.

13.  Termin realizacji: zgodnie z § 2 ust. 3 projektu umowy tj. do 30 dni kalendarzowych od dnia zawarcia umowy.

14.  Zamawiający nie przewiduje udzielenia zaliczek.

15.  Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.

16.  Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w niniejszym postępowaniu. Wykonawcy ponoszą koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty.

17.  Postępowanie jest prowadzone w języku polskim. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski.

18.  Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.

19.  Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian umowy w przypadkach określonych w § 7 projektu umowy.

20.  Zamawiający nie żąda wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy.

21.  W sprawach merytorycznych proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do Zamawiającego"

Urząd Miejski w Bełżycach osoby do kontaktu: 

a) w sprawie procedury

Małgorzata Węgiel nr telefonu: 81- 516-27-37

b) w sprawach merytorycznych

Alicja Szewczyk nr telefonu: 81-517-23-32

Grzegorz Borowiec nr telefonu: 81-516-27-38

c) w sprawach związanych z obsługą platformy:

Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynne od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00.

·         tel. 22 101 02 02

·         e-mail: cwk@platformazakupowa.pl

 

W ofercie należy podać cenę jednostkową w zł netto przy każdej pozycji asortymentowej (bez VAT) z zaokrągleniem do dwóch miejsc po przecinku oraz wybrać odpowiednią stawkę podatku VAT – tym samym platforma automatycznie przeliczy cenę jednostkową w zł brutto za każdą pozycję asortymentu.

Platforma automatycznie przeliczy ilość sztuk x cena jednostkowa oraz wartość netto /VAT/ brutto w zł oferty.

 

 

Projekt umowy

UMOWA nr ____/2023/EPSS/AS

 

Zawarta w dniu ___.01.2023 r. w Bełżycach pomiędzy:

Gminą Bełżyce ul. Lubelska 3, 24-200 Bełżyce

NIP 713-29-84-379, REGON 431020084

zwaną dalej Zamawiającym, reprezentowaną przez:

Burmistrza Bełżyc Pana Ireneusza Łuckę

przy kontrasygnacie Skarbnika Gminy Bełżyce

Pana Piotra Adama Gradowskiego

a

________________________

NIP:____________, REGON: ____________

zwanym dalej w treści niniejszej umowy Wykonawcą.

wspólnie zwanymi dalej Stronami.

 

§ 1 Oświadczenia Stron

1.  Strony oświadczają, że niniejsza umowa, zwana dalej „umową” została zawarta w wyniku przeprowadzonego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego - prowadzonego w trybie zapytania ofertowego ogłoszonego w Bazie Konkurencyjności w oparciu o art. 2 ust. 1 pkt. 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2022 r. poz. 1710 ze zm.) dla zamówień o wartości nieprzekraczającej kwoty 130 tys. zł netto, do których nie stosuje się w/w ustawy.

2.  Wykonawca oświadcza, że zapoznał się z założeniami wykonania przedmiotu umowy i nie zgłasza do nich uwag oraz zobowiązuje się do wykonania umowy zgodnie z tymi założeniami.

3.  Wykonawca oświadcza, że posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie w zakresie realizacji dostaw stanowiących przedmiot umowy. Wykonawca zobowiązuje się do realizacji umowy z dołożeniem najwyższej staranności, z uwzględnieniem zawodowego charakteru działalności Wykonawcy, zgodnie z obowiązującymi przepisami i normami, treścią umowy oraz uzgodnieniami dokonanymi w trakcie realizacji umowy.

4.  Wykonawca zobowiązany jest bezzwłocznie informować o przeszkodach w należytym wykonywaniu umowy, w tym również o okolicznościach leżących po stronie Zamawiającego, które mogą mieć wpływ na wywiązanie się Wykonawcy z postanowień umowy.

 

§ 2 Przedmiot umowy

1.  Przedmiotem zamówienia jest dostawa mebli do oddziału przedszkolnego przy Szkole Podstawowej nr 2 im. Królowej Jadwigi w Bełżycach w ramach projektu pn.: ,,Magiczne Przedszkola" współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach RPO województwa Lubelskiego na lata 2014- 2020 Oś priorytetowa 12 Edukacja, kwalifikacje i kompetencje Działanie 12.1 Edukacja przedszkolna.

2.  Dostarczone meble stanowiące przedmiot zamówienia będą fabrycznie nowe oraz kompletne, najwyższe gatunkowo, pochodzić będą z bieżącej produkcji i posiadać parametry wymagane przez Zamawiającego. Przedmiot zamówienia nie może pochodzić z żadnych pokazów, nie będzie także obciążony prawami na rzecz osób trzecich i nie będzie naruszał praw osób trzecich oraz będzie spełniał wymogi prawa polskiego i europejskiego.

3.  Wykonawca zobowiązuje się do dostarczenia kompletnego przedmiotu zamówienia objętego umową w terminie do 30 dni kalendarzowych od dnia zawarcia niniejszej umowy. Meble należy dostarczyć do oddziału przedszkolnego przy Szkole Podstawowej nr 2 im. Królowej Jadwigi w Bełżycach ul. T. Kościuszki 148, 24-200 Bełżyce (woj. lubelskie).

4.  Koszty i ryzyko dostawy, transportu i rozładunku oraz montażu mebli ponosi Wykonawca.

 

§ 3 Odbiór przedmiotu zamówienia

1.  Odbiór przedmiotu zamówienia nastąpi na podstawie protokołu zdawczo – odbiorczego. Podpisany przez obie Strony protokół zdawczo – odbiorczy będzie stanowił podstawę do wystawienia faktury.

2.  Przedstawiciel Zamawiającego i przedstawiciel Wykonawcy w dniu dostawy dokonają ilościowego i jakościowego sprawdzenia dostarczonego przedmiotu zamówienia i w przypadku braku uwag podpisują protokół zdawczo – odbiorczy.

 

§ 4 Wady i gwarancja

1.  Wykonawca gwarantuje, że przedmiot zamówienia dostarczony w ramach niniejszej umowy jest fabrycznie nowy i nieużywany.

2.  Wykonawca udzieli na dostarczone meble 2 letniej gwarancji. Okres gwarancji liczony jest od dnia podpisania protokołu odbioru przedmiotu zamówienia.

3.  W przypadku stwierdzenia niemożliwych do naprawienia wad ukrytych w dostarczonym przedmiocie zamówienia, Wykonawca zobowiązuje się do jego wymiany na towar o nie gorszych parametrach w czasie ustalonym indywidualnie przez obie Strony (dotyczy to okresu gwarancji i rękojmi).

 

§ 5 Wynagrodzenie

1.  Za przedmiot umowy określony w § 2 Zamawiający zapłaci, zgodnie z ofertą Wykonawcy, wynagrodzenie w kwocie:

cena umowy netto w zł

stawka podatku VAT

wartość podatku VAT

cena umowy brutto w zł

 

 

 

 

tj.

Lp.

Przedmiot umowy

Zaproponowane meble są zgodne z opisem Zamawiającego

Ilość

Jednostka miary

Cena jednostkowa brutto w zł

Wartość brutto w zł

1

Szafa ubraniowa

1

szt.

 

 

2

Krzesło rozmiar 2

25

szt.

 

 

3

Zestaw mebli las

1

komplet

 

 

4

Biurko

2

szt.

 

 

5

Krzesło obrotowe

2

szt.

 

 

6

Pufa

2

szt.

 

 

7

Stoliki

5

szt.

 

 

8

Szafka plastyczna

1

szt.

 

 

9

Szafa uniwersalna

1

szt.

 

 

10

Szafka ekspozycyjna

1

szt.

 

 

11

Biblioteczka

1

szt.

 

 

 

2.  Cena określona w ust. 1 obejmuje wszelkie koszty związane z realizacją niniejszego przedmiotu zamówienia.  

3.  Płatność nastąpi w ciągu 21 dni od dnia otrzymania przez Zamawiającego prawidłowo wystawionej faktury, przelewem na rachunek bankowy Wykonawcy wskazany na fakturze. Za dzień zapłaty uznaje się dzień obciążenia rachunku bankowego Zamawiającego.

4.  Podstawą do wystawienia faktury przez Wykonawcę będzie podpisany przez przedstawiciela Zamawiającego protokół zdawczo – odbiorczy.

5.  Wykonawca wystawi jedną fakturę.

Fakturę należy wystawić na:

Gmina Bełżyce ul. Lubelska 3, 24-200 Bełżyce

NIP 7132984379, REGON 431020084

6. Wykonawca ma możliwość przesłania faktury w postaci ustrukturyzowanej faktury elektronicznej w systemie PEF.

7.  W celu przesłania ustrukturyzowanej faktury elektronicznej należy jako rodzaj adresu PEF Zamawiającego wybrać NIP a jako numer adresu PEF: 7132984379. W ustrukturyzowanej fakturze należy zawrzeć informacje wymienione w ust. 5.

 

§ 6 Kary umowne

1.  Wykonawca zapłaci Zamawiającemu kary umowne:

1)  za niedotrzymanie terminu wykonania przedmiotu niniejszej umowy określonego w § 2 ust. 3 w wysokości 0,05 % całkowitego wynagrodzenia brutto, o którym mowa w § 5 ust. 1 umowy za każdy dzień zwłoki,

2) za odstąpienie od umowy z winy Wykonawcy – w wysokości 10 % całkowitego wynagrodzenia brutto, o którym mowa w § 5 ust. 1 umowy.


2. Łączna maksymalna wysokość kar umownych których mogą dochodzić strony wynosi 15 % wynagrodzenia umownego (brutto) określonego w § 5 ust. 1 niniejszej umowy.

3.  Zamawiający zastrzega sobie:

1) prawo dochodzenia kar umownych ze wszystkich tytułów,

2) prawo dochodzenia na zasadach ogólnych odszkodowania przewyższającego zastrzeżone kary umowne.

4.  Zamawiający zastrzega sobie prawo potrącenia naliczonych kar umownych bezpośrednio z wynagrodzenia przysługującego Wykonawcy, na co wyraża on zgodę.

5.  Zamawiający ma prawo odstąpić od umowy w trybie natychmiastowym, bez zachowania okresu wypo­wiedzenia, w przypadku gdy (z zachowaniem prawa do nałożenia kary umownej o której mowa w ustępie 1 pkt 2) jeżeli podmiot / osoby ze strony Wykonawcy zostaną wpisane na tzw. „listy sankcyjne”, zgodnie z art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13.04.2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego.

 

§ 7 Zmiany umowy

1.  Zmiany w umowie mogą być dokonywane w przypadku:

1) zmiany dotyczącej stawki podatku VAT, która zostanie wprowadzona w trakcie obowiązywania umowy,

2) zaistnienia siły wyższej rozumianej jako zdarzenia pozostające poza kontrolą każdej ze Stron, których Strony nie mogły przewidzieć ani im zapobiec, i które zakłócają lub uniemożliwiają realizację umowy, takie zdarzenia obejmują w szczególności: wojny, rewolucje, pożary, powodzie, działania terrorystyczne, zakłócenia spowodowane wprowadzeniem zabezpieczeń antyterrorystycznych stan zagrożenia epidemicznego, stan epidemii albo w razie niebezpieczeństwa szerzenia się zakażenia lub choroby zakaźnej, które może stanowić zagrożenie dla zdrowia publicznego, w szczególności wystąpienia choroby szczególnie niebezpiecznej lub wysoce zakaźnej, o którym mowa w przepisach o zapobieganiu oraz zwalczaniu zakażeń i chorób zakaźnych u ludzi.

  W przypadku zaistnienia siły wyższej Strona, której dotyczy działanie siły wyższej, zobowiązana jest poinformować drugą Stronę na piśmie o wystąpieniu siły wyższej, ze wskazaniem przewidywanego czasu trwania przeszkody w realizacji wynikających z umowy obowiązków z powodu działania siły wyższej.

W przypadku zaistnienia siły wyższej Strona, której dotyczy działanie siły wyższej, zobowiązana jest poinformować drugą Stronę na piśmie o wystąpieniu siły wyższej, ze wskazaniem przewidywanego czasu trwania przeszkody w realizacji wynikających z umowy obowiązków z powodu działania siły wyższej.

3) uzasadnionych przyczyn technicznych lub funkcjonalnych powodujących konieczność zmiany sposobu wykonania umowy,

4) konieczności zmiany terminu wykonania lub odbioru dostawy spowodowanej przez Zamawiającego.

2.  Zmiany postanowień treści zawartej umowy w przypadku wystąpienia okoliczności, o których mowa powyżej, odbywać się będą w formie pisemnej pod rygorem nieważności.

3.  Niedopuszczalna jest jednak zmiana postanowień zawartej umowy oraz wprowadzanie nowych postanowień do umowy niekorzystnych dla Zamawiającego, jeśli przy ich uwzględnieniu należałoby zmienić treść oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, chyba że konieczność  wprowadzenia tych zmian wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawierania umowy.

4.  Jeżeli przed zakończeniem realizacji zamówienia Zamawiający lub Wykonawca wejdzie w posiadanie interpretacji podatkowej lub wyroku sądu dotyczącej podatku od umów zawartych na podstawie niniejszego postępowania, która w sposób nie budzący wątpliwości wskaże na konieczność zastosowania innej stawki podatku VAT, Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy z Wykonawcą polegającą na zmianie stawki podatku VAT - do tych części zamówienia, do których będzie to uzasadnione w świetle otrzymanej interpretacji (stała zostaje kwota netto, Wykonawca wystawi faktury z właściwym podatkiem VAT). Przy czym ww. możliwość zmiany umowy za zgodą Stron nie daje żadnej ze Stron skutecznego jednostronnego roszczenia o zmianę umowy.

 

§ 8 Klauzula RODO

1.  Jeżeli w trakcie realizacji umowy dojdzie do przekazania wykonawcy danych osobowych niezbędnych do realizacji zamówienia, Zamawiający będzie ich administratorem w rozumieniu art. 4 pkt 7 Rozporządzenia PE i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. (zwane dalej „Rozporządzeniem”), a Wykonawca – podmiotem przetwarzającym te dane w rozumieniu pkt 8 tego przepisu.

2.  Zamawiający powierza Wykonawcy, w trybie art. 28 Rozporządzenia dane osobowe do przetwarzania, wyłącznie w celu wykonania przedmiotu niniejszej umowy.

3.  Wykonawca zobowiązuje się:

1) przetwarzać powierzone mu dane osobowe zgodnie z niniejszą umową, Rozporządzeniem oraz z innymi przepisami prawa powszechnie obowiązującego, które chronią prawa osób, których dane dotyczą,

2) do zabezpieczenia przetwarzanych danych, poprzez stosowanie odpowiednich środków technicznych i organizacyjnych zapewniających adekwatny stopień bezpieczeństwa odpowiadający ryzyku związanym z przetwarzaniem danych osobowych, o których mowa w art. 32 Rozporządzenia,

3) dołożyć należytej staranności przy przetwarzaniu powierzonych danych osobowych,

4) do nadania upoważnień do przetwarzania danych osobowych wszystkim osobom, które będą przetwarzały powierzone dane w celu realizacji niniejszej umowy,

5) zapewnić zachowanie w tajemnicy (o której mowa w art. 28 ust 3 pkt b Rozporządzenia) przetwarzanych danych przez osoby, które upoważnia do przetwarzania danych osobowych w celu realizacji niniejszej umowy, zarówno w trakcie zatrudnienia ich w Podmiocie przetwarzającym, jak i po jego ustaniu.

4.  Wykonawca po wykonaniu przedmiotu zamówienia, usuwa/zwraca Zamawiającemu wszelkie dane osobowe oraz usuwa wszelkie ich istniejące kopie, chyba że prawo Unii lub prawo państwa członkowskiego nakazują przechowywanie danych osobowych.

5.  Wykonawca pomaga Zamawiającemu w niezbędnym zakresie wywiązywać się z obowiązku odpowiadania na żądania osoby, której dane dotyczą oraz wywiązywania się z obowiązków określonych w art. 32-36 Rozporządzenia.

6.  Wykonawca, po stwierdzeniu naruszenia ochrony danych osobowych bez zbędnej zwłoki zgłasza je administratorowi, nie później niż w ciągu 72 godzin od stwierdzenia naruszenia.

7.  Zamawiający, zgodnie z art. 28 ust. 3 pkt h) Rozporządzenia ma prawo kontroli, czy środki zastosowane przez Wykonawcę przy przetwarzaniu i zabezpieczeniu powierzonych danych osobowych spełniają postanowienia umowy, w tym zlecenia jej wykonania audytorowi.

8.  Zamawiający realizować będzie prawo kontroli w godzinach pracy Wykonawcy informując o kontroli minimum 3 dni przed planowanym jej przeprowadzeniem.

9.  Wykonawca zobowiązuje się do usunięcia uchybień stwierdzonych podczas kontroli w terminie nie dłuższym niż 7 dni.

10.      Wykonawca udostępnia Zamawiającemu wszelkie informacje niezbędne do wykazania spełnienia obowiązków określonych w art. 28 Rozporządzenia.

11.      Wykonawca może powierzyć dane osobowe objęte niniejszą umową do dalszego przetwarzania podwykonawcom jedynie w celu wykonania umowy po uzyskaniu uprzedniej pisemnej zgody Zamawiającego.

12.      Podwykonawca, winien spełniać te same gwarancje i obowiązki jakie zostały nałożone na Wykonawcę.

13.      Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność wobec Zamawiającego za działanie podwykonawcy w zakresie obowiązku ochrony danych.

14.      Wykonawca zobowiązuje się do niezwłocznego poinformowania Zamawiającego o jakimkolwiek postępowaniu, w szczególności administracyjnym lub sądowym, dotyczącym przetwarzania przez Wykonawcę danych osobowych określonych w umowie, o jakiejkolwiek decyzji administracyjnej lub orzeczeniu dotyczącym przetwarzania tych danych, skierowanych do Wykonawcy, a także o wszelkich planowanych, o ile są wiadome, lub realizowanych kontrolach i inspekcjach dotyczących przetwarzania danych osobowych, w szczególności prowadzonych przez inspektorów upoważnionych przez Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.

15.      Wykonawca zobowiązuje się do zachowania w tajemnicy wszelkich informacji, danych, materiałów, dokumentów i danych osobowych otrzymanych od Zamawiającego oraz danych uzyskanych w jakikolwiek inny sposób, zamierzony czy przypadkowy w formie ustnej, pisemnej lub elektronicznej („dane poufne”).

16.      Podmiot przetwarzający oświadcza, że w związku ze zobowiązaniem do zachowania w tajemnicy danych poufnych nie będą one wykorzystywane, ujawniane ani udostępniane w innym celu niż wykonanie umowy, chyba że konieczność ujawnienia posiadanych informacji wynika z obowiązujących przepisów prawa lub Umowy.

17.      W przypadku, gdy wykonanie obowiązków, o których mowa w art. 15 ust. 1-3 rozporządzenia 2016/679, wymagałoby niewspółmiernie dużego wysiłku, zamawiający może żądać od osoby, której dane dotyczą, wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu.

18.      Skorzystanie przez osobę, której dane dotyczą, z uprawnienia do sprostowania lub uzupełnienia danych osobowych, o którym mowa w art. 16 rozporządzenia 2016/679, nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą.

19.      W sprawach nieuregulowanych niniejszym paragrafem, zastosowanie będą miały przepisy Kodeksu cywilnego, rozporządzenia RODO, Ustawy o ochronie danych osobowych.

 

§ 9 Postanowienia końcowe

1.  W przypadku, gdy Strony nie dojdą do porozumienia, ewentualne spory związane z realizacją niniejszej umowy Strony poddają pod rozstrzygnięcie Sądu Powszechnego właściwego miejscowo dla siedziby Zamawiającego.

2.  W sprawach nieuregulowanych niniejszą umową mają zastosowanie przepisy Kodeksu Cywilnego, jeżeli przepisy ustawy Prawo zamówień publicznych nie stanowią inaczej.

3.  Osobami wyznaczonymi do koordynacji wykonania niniejszej umowy są:

1)   ze strony Zamawiającego Pani Alicja Szewczyk tel. 81-517-23-32

e-mail a.szewczyk@belzyce.pl  

2) ze strony Wykonawcy ________ tel. _______e-mail ____________________

4.  Cesja, przelew lub czynność o podobnym charakterze praw z niniejszej umowy może mieć miejsce jedynie za zgodą Zamawiającego, wyrażoną w formie pisemnej pod rygorem nieważności. 

5.  Wykonawca ma obowiązek na każde wezwanie Zamawiającego do aktualizacji oświadczenia, stanowiącego załączniki nr 1 i 2 do niniejszej umowy.

6.  Każda ze Stron może rozwiązać umowę za porozumieniem Stron, z zachowaniem 7 dniowego okresu wypowiedzenia, bez zastosowania kar umownych.

7.  Umowę sporządzono w trzech jednobrzmiących egzemplarzach jeden egzemplarz dla Wykonawcy i dwa egzemplarze dla Zamawiającego.

 

 

Załączniki

- załącznik nr 1 - oświadczenie Wykonawcy

- załącznik nr 2 - oświadczenie Wykonawcy

 

podpisy

Zamawiający (Gmina Bełżyce)

Wykonawca

Burmistrz

 

Skarbnik

 

załącznik nr 1 do umowy nr ___/2023/EPSS/AS z dnia ___.01.2023 r.

oświadczenie Wykonawcy

Oświadczam, że podmiot który reprezentuję / osoby ze strony Wykonawcy nie zostały wpisane na tzw. „listy sankcyjne”, zgodnie z art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13.04.2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego.

 

 

załącznik nr 2 do umowy nr ___/2023/EPSS/AS z dnia ___.01.2023 r.

oświadczenie Wykonawcy o braku powiązań osobowych lub kapitałowych z Zamawiającym

Na potrzeby w/w postępowania, prowadzonego przez Gminę Bełżyce oświadczam, co następuje:

Oświadczam, że nie jestem powiązany osobowo lub kapitałowo z Zamawiającym.

Przez powiązania osobowe lub kapitałowe rozumie się wzajemne powiązania między Zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu Zamawiającego czynności związane z przeprowadzeniem procedury wyboru Wykonawcy a Wykonawcą, polegające w szczególności na:

a)    uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,

b)    posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji, o ile niższy próg nie wynika z przepisów prawa lub nie został określony przez IZ PO,

c)    pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,

d)    pozostawianiu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.

 

 

_______________

podpis Wykonawcy

Załączniki do postępowania

Postępowanie nie posiada załączników

Oferty wykonawców

Rozwiń wszystkie
NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) POBIERZ
raport-oferty-1518996.pdf pdf 44.69
NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) POBIERZ
raport-oferty-1524135.pdf pdf 45.61
NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) POBIERZ
raport-oferty-1524156.pdf pdf 44.96
NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) POBIERZ
raport-oferty-1524194.pdf pdf 44.65
NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) POBIERZ
raport-oferty-1524310.pdf pdf 44.84
NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) POBIERZ
raport-oferty-1524820.pdf pdf 44.67
NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) POBIERZ
raport-oferty-1525242.pdf pdf 44.83

Komunikaty

2023-01-10 13:04 Małgorzata Węgiel W niniejszym zapytaniu ofertowym złożono 7 ofert.
Raporty ofert są udostępnione powyżej.
Postępowanie wygrała firma:
NOWA SZKOŁA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
90-248 Łódź, ul. Polskiej Organizacji Wojskowej 25
NIP 7250013378
z ceną 17.780,02 zł brutto
Oferty złożyły także następujące firmy:
1. Tronus Polska Sp. z o.o. z ceną 93.320,10 zł brutto
2. DRZEWIARZ-BIS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ z ceną 20.787 zł brutto.
3. KALL CARRION TRADING SP. Z O.O. SP.K. z ceną 20.208,90 zł brutto
4. KAL-SPORT Paweł Kalita z ceną 36.063,60 zł brutto
5. Moje Bambino Sp. z o.o. z ceną 18.149,88 zł brutto
6. EMI PLUS SPÓŁKA JAWNA MACIEJ DOBROWOLSKI I MIROSŁAW TOPOLSKI z ceną 27.372,42 zł brutto.

Dziękujemy wszystkim za złożenie ofert.
Wybranego Wykonawcę prosi się o kontakt w celu zawarcia umowy.

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Biblioteczka szafka biblioteczka do przechowywania książek i czytanek, wykonana z płyty MDF, dostosowana do użytkowania przez dzieci, posiadająca minimum 3 półki pochyłe do eksponowania książek , szerokość minimalna: 70 cm, wysokość minimalna: 90 cm 1 szt. - (0)
2 Szafka plastyczna Funkcjonalna szafka z półkami do przechowywania artykułów plastycznych, z kółkami ułatwiającymi przemieszczanie. Wykonana z płyty laminowanej w tonacji klonu, lub wielobarwna, wykonana z płyty MDF. wysokość minimum 75 cm. Minimalna ilość półek 3 1 szt. - (0)
3 Szafa uniwersalna z wysuwanymi półkami Szafa wykonana z płyty laminowanej grubość minimum 18 mm, kolor klon lub jasny brąz, fronty szafki w kolorze białym lub ecru. Zawiasy umożliwiają otwieranie drzwiczek pod kątem 180 stopni. Trzy środkowe półki są wysuwane. wym. 100,4 x 60 x 199 cm · wym. półek wysuwanych 85 x 51 cm. Podane wymiary mogą się różnić +/- 10 % 1 szt. - (0)
4 Szafka ekspozycyjna na prace Szafka przeznaczona do eksponowania dziecięcych prac plastycznych, z minimum 6 półkami do przechowywania. Wykonana z płyty laminowanej, białej oraz w tonacji brzozy, lub brązu. Kółka wyposażone są w hamulce. wym. minimalne 80 x 50 x 133 cm 1 szt. - (0)
5 Pufa Miękka pufa. Wypełnienie z pianki. śr minimalna 35 cm wys.minimalna 30 cm. Kolor pomarańczowy. Wykonanie pokrowca - ekoskóra lub bawełna 2 szt. - (0)
6 Stolik dla dzieci Blaty stołów wykonane z płyty laminowanej o gr. 18 mm w tonacji klonu. Narożniki łagodnie zaokrąglone i wykończone białym obrzeżem ABS o gr. 2 mm. Wymiary minimalne blatu 120 x 65 cm. Metalowe nogi 5 szt. - (0)
7 Szafa na ubrania Szafa wyposażona w przegrodę. Po jednej stronie 2 półki (dolna i górna) oraz 2 wieszaki ubraniowe, po drugiej stronie 4 półki. Wykonana z płyty laminowanej o gr. 18 mm, w tonacji klonu, z drzwiami wykonanymi z płyty MDF o gr. 18 mm, pokrytej trwałą okleiną termoplastyczną w kolorze bieli. Wym. 79,2 x 41,5 x 199 cm wym. drzwi 37 x 184 cm wym. półek 36 x 25 cm wym. komór 36 x 134 cm Dopuszczalny rozmiar (+/-10%) 1 szt. - (0)
8 Krzesełko w rozmiarze 2 Krzesło z siedziskiem i oparciem wykonanym z lakierowanej sklejki bukowej o gr. 6 mm. Stelaż wykonany z rury okrągłej o śr. 18 mm. Wyprofilowane siedzisko eliminuje ucisk pod kolanami w trakcie siedzenia. Krzesła można stawiać jedno na drugim. Zgodne z normą PN-EN 1729-1:2016-2 oraz PN-EN 1729-2:2016-2. Kolor biały w rozmiarze 2. Wysokość siedziska 31 cm. 25 szt. - (0)
9 Zestaw meblowy Zestaw meblowy w tematyce lasu. Kolory zieleni i bieli. Wymiary min. 475,2 x 41,5 x 161,6 cm (+/-10%) Meble z klonowej płyty laminowanej, o gr. 18 mm, fronty o gr. 18 mm pokryte trwałą okleiną termoplastyczną. Drzwiczki wyposażone w zawiasy 90 stopni, z cichym domykiem. Zestaw wyposażony jest w : 1)Regał z przegrodą i 3 półkami. Minimalne wym. 79,2 x 41,5 x 161,6 cm (+/-10%). Drzwi 4 sztuki 2 )Regał z 2 przegrodami i 2 półkami o minimalnych wymiarach 116,6 x 41x5 x 124,2 (+/-10%cm). Drzwi 6 sztuk białych 3) Szafka z 2 półkami min. wym. 41,8 x 41,5 x 124,2 cm (+/-10%). Drzwi 2 sztuki białe I jedna pomarańczowe, tematyka leśna. 4) Szafka z 2 półkami. Minimalne wym. 79,2 x 41,5 x 124,2 cm (+/-10%). 5) Szafka ze skrzynią na kółkach. Minimalne wym. 79,2 x 41,5 x 86,8cm (+/-10%). 6) Szafka z 1 półką. Minimalne wym. 79,2 x 41,5 x 86,8 cm (+/-10%). 7) Szafka wym. 41,8 x 41,5 x 86,8 cm 8) 14 sztuk półek pasujące do szafek 9) Regał z półką i przegrodą min. wym. 79,2 x 41,5 x 86,8 cm 1 szt. - (0)
10 Biurko Biurko dla nauczyciela w kolorze klonu z płyty laminowanej w tonacji klonu o gr. 18 mm, z białymi elementami z płyty o gr. 18 mm pokrytej trwałą okleiną termoplastyczną. Szafka w kolorze klonu wyposażona w szufladę w kolorze bieli oraz drzwiczki z zamkiem i zawiasem 90 stopni w kolorze bieli .Wym. 120 x 60 x 76 cm (+/-10%) Wym. frontu szuflady 37 x 18,3 cm (+/-10%). Wym. frontu szafki 37 x 37 cm (+/-10%) 2 szt. - (0)
11 Krzesło obrotowe Wyposażone w wysokie, ergonomicznie wyprofilowane oparcie, zapewniające optymalne wsparcie dla kręgosłupa. Regulowana wysokość. Krzesło na kółkach. Materiał: 100% włókno syntetyczne. śr. 63 cm wys. siedziska 42,5-55,5 cm. Kolor czarny 2 szt. - (0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.2617 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 797