Bid bond

Bid bond in 2 minutes

Get a deposit without paperwork and walking away from your computer in 3 steps

click fill the details pay online

Check how to do it - Video

Proceeding: RGKOŚ.271.16.2022 Dostawę wyrobów metalowych, hydraulicznych, elektrycznych, budowlanych i narzędzi gospodarczych

Deadlines:
Published : 22-12-2022 14:09:00
Placing offers : 02-01-2023 09:02:22
Offers opening : 29-12-2022 10:10:00
Procedure: Zapytanie ofertowe
Type: Supply

Requirements and specifications


Znak sprawy:  RGKOŚ.271.16.2022

ZAPYTANIE OFERTOWE

1. Zamawiający: Gmina Nowa Słupia ul. Rynek 15, 26-006 Nowa Słupia

działając na podstawie Zarządzenia Nr 23/2021 Burmistrza Miasta i Gminy Nowa Słupia z dnia 04.02.2021r. w sprawie wprowadzenia regulaminu udzielania przez Gminę Nowa Słupia zamówień publicznych o wartości poniżej 130 000,00 zł/ netto w Urzędzie Miasta i Gminy Nowa Słupia oraz Zarządzenia Nr 13/2022 z dnia 31.01.2022r., w sprawie zmiany Zarządzenia Nr 23/2021 Burmistrza Miasta i Gminy Nowa Słupia z dnia 04.02.2021r. w sprawie wprowadzenia regulaminu udzielania przez Gminę Nowa Słupia zamówień publicznych o wartości poniżej 130 000,00 zł/ netto w Urzędzie Miasta i Gminy Nowa Słupia zapraszam do złożenia oferty na:

  

„Dostawę wyrobów metalowych, hydraulicznych, elektrycznych,

budowlanych i narzędzi gospodarczych”.

 

2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia:

Przedmiotem zamówienia jest realizowana w miarę zgłaszanego zapotrzebowania dostawa wyrobów metalowych, hydraulicznych, elektrycznych, budowlanych i narzędzi gospodarczych w ilościach i asortymentach wskazanych w załączniku nr 2  – specyfikacji asortymentowej.

Szacunkowe ilości i  rodzaj asortymentów podane w specyfikacji asortymentowej – nie są wiążące dla Zamawiającego przy realizacji umowy, są podstawą dla Wykonawcy do sporządzenia oferty. Zamawiający podczas trwania umowy może dokonywać zamówienia na dodatkowe materiały nie ujęte w specyfikacji asortymentowej. Zamawiający ma obowiązek dołączyć do towaru objętego gwarancją dokumenty, karty gwarancyjne , a także atesty, świadectwa jakości – gdy dostarczony towar je posiada przy zakupie. Wszystkie artykuły będące przedmiotem zamówienia muszą być fabrycznie nowe,
w oryginalnych opakowaniach producenta.

Dostawy będą następować transportem Zamawiającego. Rzeczywiste ilości będą wynikać z bieżącego zapotrzebowania Zamawiającego. Zamawiający w ciągu trwania umowy może dokonywać zamówienia na dodatkowe materiały, nie wymienione w specyfikacji asortymentowej w zależności od potrzeb. Podane ceny jednostkowe nie mogą ulec zmianie w trakcie trwania umowy. Przy zakupie materiałów nie objętych specyfikacją asortymentową Wykonawca zastosuje wobec Zamawiającego upust w wysokości nie mniejszej niż 5% ceny obowiązującej w dniu zakupu towaru wg aktualnego cennika Wykonawcy.

- Wymagany okres gwarancji zgodnie z zaleceniami producenta.

- Wymagany termin związania ofertą  30 dni

- Realizacja zamówienia następowała będzie sukcesywnie od dnia 02.01.2023 r. do  dnia 31.12.2023 r.

3. Warunki udziału:

Wykonawca składając ofertę załącza do niej następujące dokumenty:

- formularz ofertowy załącznik nr 1 do zapytania ofertowego,

- specyfikacja asortymentową załącznik nr 2 do zapytania ofertowego,

- zaparafowany wzór umowy - załącznik nr 3 do zapytania ofertowego,
 -Wykonawca zapewnia możliwość dokonywania zakupów materiałów w odległości do 15 km od  siedziby Urzędu Miasta i Gminy w Nowej Słupi, ul. Rynek 15, 26-006 Nowa Słupia

4. Przy wyborze oferty zamawiający będzie się kierował kryterium / kryteriami:

Cena – 100%

5.  Dodatkowe informacje:

5.1 Zamawiający zastrzega sobie prawo do: negocjacji z wybranym oferentem/oferentami w sytuacji np. gdy we wszystkich złożonych ofertach proponowana cena łączna brutto za dostawy przewyższa kwotę przeznaczoną przez Zamawiającego na realizację zadania.

5.2 Wyjaśnienia treści ofert i poprawianie oczywistych omyłek.

W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawców uzupełnień (jeżeli nie naruszy to zasady konkurencyjności) i wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert. Może również zwracać się z prośbami o poprawienie oczywistych omyłek i błędów rachunkowych.

5.3 Sprawdzanie wiarygodności ofert.

Zamawiający zastrzega sobie prawo do sprawdzania w toku badania i oceny oferty wiarygodności przedstawionych przez Wykonawców dokumentów, oświadczeń, wykazów, danych i informacji.

6.  Ofertę należy złożyć: za pośrednictwem niniejszej Platformy Zakupowej OPENNEXUS do dnia 29.12.2022r do godz. 10.00. Otwarcie ofert nastąpi 29.12.2022r. o godz. 10.10.

Uwaga:

  1. Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania bez podania przyczyny
  2. Kwestionariusz przesyłany drogą e-mail- po podpisaniu powinien być zeskanowany i dopiero w takiej formie przesłany.

Attachments

NAME EXTENSION SIZE (kB) PUBLISHING DATE SOURCE DOWNLOAD
Zapytanie ofertowe.PDF PDF 1115.36 2022-12-22 14:09:00 Proceeding
Formularz ofertowy.doc doc 70.5 2022-12-22 14:09:00 Criterion
Załącznik Nr 2.doc doc 285.5 2022-12-22 14:09:00 Criterion
Umowa.PDF PDF 1366.73 2022-12-22 14:09:00 Criterion
klauzula_RODO.doc doc 64 2022-12-22 14:09:00 Criterion

Announcements

2023-01-02 09:02 Ewa Halik Postępowanie zostało unieważnione. Uzasadnienie: Zamawiający unieważnia niniejsze postępowanie ze względu na brak złożenia ważnej oferty spełniającej warunki i kryteria zawarte w zapytaniu ofertowym.

Subject of the request

No. Name Description and attachments Quantity
/ Unit
Net price / Unit Vat Gross price / Unit Currency Delivery address Attach
file
1 Dostawę wyrobów metalowych, hydraulicznych, elektrycznych, budowlanych i narzędzi gospodarczych Dostawę wyrobów metalowych, hydraulicznych, elektrycznych, budowlanych i narzędzi gospodarczych na potrzeby Urzędu Miasta i Gminy w Nowej Słupi - należy wpisać wartość całej oferty 1 delivery - (0)
Currency rates NBP , EUR: 4.2979 PLN

Criteria and formal conditions

No. Name Criterium weight Description and attachments Your suggestion or comment Attach file
1 Price 100% Offer value 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Treść oferty - Zamawiający wymaga załączenia wypełnionego, podpisanego i zeskanowanego formularza treść oferty - załącznik nr 1 Attachment required

Formularz ofertowy.d [...].doc

(0)
3 Specyfikacja asortymentowa - Zmawiający wymaga załączenia wypełnionego, podpisanego i zeskanowanego formularza Specyfikacja asortymentowa - załącznik nr 2 Attachment required

Załącznik Nr 2.doc

(0)
4 Umowa - Zamawiający wymaga załączenia zaakceptowanego i zeskanowanego projektu umowy - załącznik nr 3 Attachment required

Umowa.PDF

(0)
5 Klauzula informacyjna RODO - Zmawiający wymaga załączenia podpisanej i zeskanowanej klauzuli informacyjnej RODO Attachment required

klauzula_RODO.doc

(0)
(0)

The number of page views: 306