Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 22-12-2022 14:09:00 |
Składania : | 02-01-2023 09:02:22 |
Otwarcia : | 29-12-2022 10:10:00 |
Tryb: | Zapytanie ofertowe |
Rodzaj: | Dostawy |
Znak sprawy: RGKOŚ.271.16.2022
ZAPYTANIE OFERTOWE
1. Zamawiający:
Gmina Nowa Słupia ul. Rynek 15, 26-006 Nowa Słupia
działając na podstawie Zarządzenia Nr
23/2021 Burmistrza Miasta i Gminy Nowa Słupia z dnia 04.02.2021r. w sprawie
wprowadzenia regulaminu udzielania przez Gminę Nowa Słupia zamówień publicznych
o wartości poniżej 130 000,00 zł/ netto w Urzędzie Miasta i Gminy Nowa
Słupia oraz Zarządzenia Nr 13/2022 z dnia
31.01.2022r., w sprawie zmiany Zarządzenia Nr 23/2021 Burmistrza Miasta
i Gminy Nowa Słupia z dnia 04.02.2021r. w sprawie wprowadzenia regulaminu
udzielania przez Gminę Nowa Słupia zamówień publicznych o wartości poniżej
130 000,00 zł/ netto w Urzędzie Miasta i Gminy Nowa Słupia zapraszam do
złożenia oferty na:
„Dostawę wyrobów metalowych,
hydraulicznych, elektrycznych,
budowlanych i narzędzi
gospodarczych”.
2. Szczegółowy opis
przedmiotu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest realizowana w miarę zgłaszanego zapotrzebowania dostawa wyrobów metalowych, hydraulicznych, elektrycznych, budowlanych i narzędzi gospodarczych w ilościach i asortymentach wskazanych w załączniku nr 2 – specyfikacji asortymentowej.
Szacunkowe ilości i rodzaj asortymentów podane w specyfikacji
asortymentowej – nie są wiążące dla Zamawiającego przy realizacji umowy, są
podstawą dla Wykonawcy do sporządzenia oferty. Zamawiający podczas trwania
umowy może dokonywać zamówienia na dodatkowe materiały nie ujęte w specyfikacji
asortymentowej. Zamawiający ma obowiązek dołączyć do towaru objętego gwarancją
dokumenty, karty gwarancyjne , a także atesty, świadectwa jakości – gdy
dostarczony towar je posiada przy zakupie. Wszystkie artykuły będące
przedmiotem zamówienia muszą być fabrycznie nowe,
w oryginalnych opakowaniach producenta.
Dostawy będą następować transportem
Zamawiającego. Rzeczywiste ilości będą wynikać z bieżącego zapotrzebowania
Zamawiającego. Zamawiający w ciągu trwania umowy może
dokonywać zamówienia na dodatkowe materiały, nie wymienione w specyfikacji
asortymentowej w zależności od potrzeb. Podane ceny jednostkowe nie mogą
ulec zmianie w trakcie trwania umowy. Przy zakupie materiałów nie objętych
specyfikacją asortymentową Wykonawca zastosuje wobec Zamawiającego upust w
wysokości nie mniejszej niż 5% ceny obowiązującej w dniu zakupu towaru wg
aktualnego cennika Wykonawcy.
- Wymagany okres
gwarancji zgodnie z zaleceniami producenta.
- Wymagany termin związania ofertą 30 dni
- Realizacja zamówienia następowała będzie sukcesywnie od dnia 02.01.2023 r. do dnia 31.12.2023 r.
3. Warunki udziału:
Wykonawca składając ofertę załącza do niej następujące
dokumenty:
- formularz ofertowy załącznik nr 1 do zapytania ofertowego,
- specyfikacja asortymentową załącznik nr 2 do zapytania
ofertowego,
- zaparafowany wzór umowy - załącznik nr 3 do zapytania
ofertowego,
-Wykonawca
zapewnia możliwość dokonywania zakupów materiałów w odległości do 15 km od siedziby Urzędu Miasta i Gminy w Nowej Słupi,
ul. Rynek 15, 26-006 Nowa Słupia
4. Przy wyborze oferty
zamawiający będzie się kierował kryterium / kryteriami:
Cena – 100%
5. Dodatkowe informacje:
5.1 Zamawiający zastrzega sobie prawo do: negocjacji z wybranym oferentem/oferentami w sytuacji np. gdy we wszystkich złożonych ofertach proponowana cena łączna brutto za dostawy przewyższa kwotę przeznaczoną przez Zamawiającego na realizację zadania.
5.2 Wyjaśnienia treści
ofert i poprawianie oczywistych omyłek.
W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawców uzupełnień (jeżeli nie naruszy to zasady konkurencyjności) i wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert. Może również zwracać się z prośbami o poprawienie oczywistych omyłek i błędów rachunkowych.
5.3 Sprawdzanie
wiarygodności ofert.
Zamawiający zastrzega sobie prawo do sprawdzania w toku badania i oceny oferty wiarygodności przedstawionych przez Wykonawców dokumentów, oświadczeń, wykazów, danych i informacji.
6. Ofertę należy złożyć: za pośrednictwem niniejszej Platformy Zakupowej OPENNEXUS do dnia 29.12.2022r do godz. 10.00. Otwarcie ofert nastąpi 29.12.2022r. o godz. 10.10.
Uwaga:
2023-01-02 09:02 | Ewa Halik | Postępowanie zostało unieważnione. Uzasadnienie: Zamawiający unieważnia niniejsze postępowanie ze względu na brak złożenia ważnej oferty spełniającej warunki i kryteria zawarte w zapytaniu ofertowym. |
Komunikaty