Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: DPiZP.2619.12.2022 Zakup i dostawa papieru kserograficznego i artykułów biurowych w roku 2023

Dział Zamówień Publicznych
Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa Oddział: Centrala
Termin:
Zamieszczenia : 20-12-2022 12:58:00
Składania : 04-01-2023 11:00:00
Otwarcia : 04-01-2023 12:00:00
Tryb: PL - Tryb Podstawowy (art. 275)
Rodzaj: Dostawy

Wymagania i specyfikacja


 DPiZP.2619.12.2022

Zakup i dostawa papieru kserograficznego i artykułów biurowych w roku 2023

 

1. Ogłoszenie o zamówieniu – opublikowane (BZP)

2. SWZ z załącznikami

3. Załącznik nr 8 - Zdjęcia wzorów teczek archiwizacyjnych (dotyczy części nr 1 zamówienia)

4. Materiał pomocniczy – wzory formularzy (word) – Załączniki nr: 1.1 – 7 do SWZ  

 

Jeżeli będą Państwo mieli pytania techniczne związane z procesem złożenia oferty na platformie zakupowej, prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl 


Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
BZP_ogłoszenie o zamówieniu_opublikowane_art biurowe_papier.pdf pdf 86.48 2022-12-20 12:58:00 Postępowanie
SWZ z załącznikami_art biurowe_papier_2023.pdf pdf 23708.33 2022-12-20 12:58:00 Postępowanie
Załącznik nr 8 do SWZ- wzory teczek.pdf pdf 301.83 2022-12-20 12:58:00 Postępowanie
mat_pomoc_wzory_formularzy_art biurowe_papier_2023.docx docx 255.25 2022-12-20 12:58:00 Postępowanie
ogłoszenie o zmianie - opublikowane w BZP.pdf pdf 45.73 2022-12-28 15:11:36 Publiczna wiadomość
1_Pismo_odp na pyt_P_2888_DPiZP.2619.12.2022.IH z dn. 28.12.2022.pdf pdf 806.17 2022-12-28 15:11:36 Publiczna wiadomość
mat_pomoc_zmieniony_wzór_FO_Zał nr 1.1 do SWZ_art. biur_2023.docx docx 117.43 2022-12-28 15:11:36 Publiczna wiadomość
Info z otwarcia ofert_DPiZP.2619.12.2022.pdf pdf 334.66 2023-01-05 15:11:06 Publiczna wiadomość
Info o wyborze oferty najkorzystniejszej_cz.1 i cz. 2.pdf pdf 596.35 2023-01-26 14:29:00 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2023-01-26 14:29 Dział Zamówień Publicznych DPiZP.2619.12.2022
Zakup i dostawa papieru kserograficznego i artykułów biurowych w roku 2023
Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty w części nr 1 i nr 2 zamówienia z dnia 26.01.2023 r.

Info o wyborze ofert [...].pdf

2023-01-05 15:11 Dział Zamówień Publicznych
Informacja z otwarcia ofert - pismo do Wykonawców z dnia 05.01.2023 r., znak: ZP.1.DPiZP.2619.12.2022.IH

Info z otwarcia ofer [...].pdf

2023-01-04 11:00 Komunikat Zamawiającego Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa z siedziba w Warszawie przy al. Jana Pawła II 70, działając na podstawie przepisu art. 222 ust. 4 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2022 r. poz. 1710 ze zm.), informuje, że w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego na „Zakup i dostawa papieru kserograficznego i artykułów biurowych w roku 2023” [numer referencyjny sprawy: DPiZP.2619.12.2022], zamierza przeznaczyć na sfinansowanie całego zamówienia kwotę 379 714,84 zł, w tym: w części nr 1 zamówienia [dostawa artykułów biurowych] kwotę 169 999,84 zł brutto, a w części nr 2 zamówienia [dostawa papieru kserograficznego] kwotę 209 715,00 zł brutto.
2022-12-28 15:11 Dział Zamówień Publicznych DPiZP.2619.12.2022
Zakup i dostawa papieru kserograficznego i artykułów biurowych w roku 2023
1. Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia o zamówieniu – opublikowane w BZP
2. Pismo do Wykonawców z dnia 28.12.2022 r., znak: P.2888.DPiZP.2619.12.2022.IH – odpowiedzi na pytania oraz zmiany SWZ, w tym zmiany terminów
3. Materiał pomocniczy – zmieniony wzór Formularza Ofertowego (word) – Załącznik nr 1.1 do SWZ (dot. części nr 1 zamówienia – artykuły biurowe)

ogłoszenie o zmianie [...].pdf

1_Pismo_odp na pyt_P [...].pdf

mat_pomoc_zmieniony_ [...].docx

Formularz

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Dokumenty jawne np. Oferta/wniosek wykonawcy - W tym miejscu załącz dokumenty wymagane przez Zamawiającego opatrzone podpisem elektronicznym. Wymogi dotyczące podpisu elektronicznego zostały szczegółowo wyjaśnione pod linkiem: bit.ly/podpis_elektroniczny (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
2 Dokumenty niejawne np. Tajemnica przedsiębiorstwa - W tym miejscu załącz opatrzone podpisem elektronicznym dokumenty stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2019 r. poz. 1010 i 1649). Zgodnie z art. 18 ust. 3 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo Zamówień Publicznych tajemnicą przedsiębiorstwa nie mogą być informacje, o których mowa w art. 222 ust.5 ustawy Pzp. (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 990