Bid bond

Bid bond in 2 minutes

Get a deposit without paperwork and walking away from your computer in 3 steps

click fill the details pay online

Check how to do it - Video

Proceeding: CUW.2610.65.2022 „Dostawa materiałów biurowych i środków czystości dla Szkoły Podstawowej nr 1 im. Mikołaja Kopernika w Ustrzykach Dolnych na rok 2023/2024”.

Deadlines:
Published : 20-12-2022 12:48:00
Placing offers : 09-01-2023 13:05:00
Offers opening : 09-01-2023 13:07:00
Procedure: Zapytanie ofertowe
Type: Supply

Requirements and specifications

Szanowni Państwo,


informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.

Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.


Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku: - niewystarczających środków na realizację zamówienia, - zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.



W przypadku pytań: 

- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" .  

- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00.

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl


Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. 

Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

Attachments

NAME EXTENSION SIZE (kB) PUBLISHING DATE SOURCE DOWNLOAD
Zalacznik_nr_1_formularz_ofertowy.docx docx 31.97 2022-12-20 12:48:00 Proceeding
Zalacznik_nr_2_OPZ.pdf pdf 137.06 2022-12-20 12:48:00 Proceeding
Zalacznik_nr_4_wzor umowy.pdf pdf 273.24 2022-12-20 12:48:00 Proceeding
Załącznik nr_3_część II_śr.czystości_Sp1.xls xls 52 2022-12-20 12:48:00 Proceeding
Zapytanie_ofertowe.pdf pdf 183.67 2022-12-20 12:48:00 Proceeding
Załącznik nr_3_część I_mat.biurowe_tonery i tusze_Sp1.xls xls 109.5 2022-12-20 13:19:34 Proceeding
Wynik postępowania z dnia 19.01.2023.pdf pdf 587.79 2023-01-19 14:47:47 Public message

Supplier's offers

Expand all
NAME EXTENSION SIZE (kB) DOWNLOAD
Formularz cenowy cz. I.BES.pdf pdf 748.21
Formularz cenowy cz. II.BES.pdf pdf 637.9
Formularz ofertowy.BES.pdf pdf 283.93
NAME EXTENSION SIZE (kB) DOWNLOAD
Zalacznik_nr_1_formularz_ofertowy.pdf pdf 575.45
Załącznik nr_3_część I_mat.biurowe_tonery i tusze_Sp1.pdf pdf 848.59
Załącznik nr_3_część II_śr.czystości_Sp1.pdf pdf 699.63

Announcements

2023-01-19 14:47 Marta Paszkowska Szanowni państwo,
w załączeniu przesyłam zawiadomienie.

Z poważaniem
Marta Paszkowska
Centrum Usług Wspólnych w Ustrzykach Dolnych.

Wynik postępowania z [...].pdf

Subject of the request

No. Name Description and attachments Quantity
/ Unit
Net price / Unit Vat Gross price / Unit Currency Delivery address Attach
file
1 Sukcesywna dostawa fabrycznie nowych materiałów biurowych i środków czystości dla Szkoły Podstawowej nr 1 w Ustrzykach Dolnych na rok 2023/2024 z podziałem na II części. Do oferty należy załączyć: 1) Formularz ofertowy stanowiący Załączniki nr 1, 2) Formularz cenowy stanowiący Załączniki nr 3, 1 delivery - (0)
Currency rates NBP , EUR: 4.2699 PLN

Criteria and formal conditions

No. Name Criterium weight Description and attachments Your suggestion or comment Attach file
1 Price 70% Offer value Attachment required 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
3 Termin realizacji - od dnia 1.02.2023 r. do dnia 31.01.2024 r. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
(0)
Unlock the form

The number of page views: 402