Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: CUW.2610.65.2022 „Dostawa materiałów biurowych i środków czystości dla Szkoły Podstawowej nr 1 im. Mikołaja Kopernika w Ustrzykach Dolnych na rok 2023/2024”.

Termin:
Zamieszczenia : 20-12-2022 12:48:00
Składania : 09-01-2023 13:05:00
Otwarcia : 09-01-2023 13:07:00
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Dostawy

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,


informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.

Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.


Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku: - niewystarczających środków na realizację zamówienia, - zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.



W przypadku pytań: 

- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" .  

- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00.

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl


Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. 

Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Zalacznik_nr_1_formularz_ofertowy.docx docx 31.97 2022-12-20 12:48:00 Postępowanie
Zalacznik_nr_2_OPZ.pdf pdf 137.06 2022-12-20 12:48:00 Postępowanie
Zalacznik_nr_4_wzor umowy.pdf pdf 273.24 2022-12-20 12:48:00 Postępowanie
Załącznik nr_3_część II_śr.czystości_Sp1.xls xls 52 2022-12-20 12:48:00 Postępowanie
Zapytanie_ofertowe.pdf pdf 183.67 2022-12-20 12:48:00 Postępowanie
Załącznik nr_3_część I_mat.biurowe_tonery i tusze_Sp1.xls xls 109.5 2022-12-20 13:19:34 Postępowanie
Wynik postępowania z dnia 19.01.2023.pdf pdf 587.79 2023-01-19 14:47:47 Publiczna wiadomość

Oferty wykonawców

Rozwiń wszystkie
NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) POBIERZ
Formularz cenowy cz. I.BES.pdf pdf 748.21
Formularz cenowy cz. II.BES.pdf pdf 637.9
Formularz ofertowy.BES.pdf pdf 283.93
NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) POBIERZ
Zalacznik_nr_1_formularz_ofertowy.pdf pdf 575.45
Załącznik nr_3_część I_mat.biurowe_tonery i tusze_Sp1.pdf pdf 848.59
Załącznik nr_3_część II_śr.czystości_Sp1.pdf pdf 699.63

Komunikaty

2023-01-19 14:47 Marta Paszkowska Szanowni państwo,
w załączeniu przesyłam zawiadomienie.

Z poważaniem
Marta Paszkowska
Centrum Usług Wspólnych w Ustrzykach Dolnych.

Wynik postępowania z [...].pdf

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Sukcesywna dostawa fabrycznie nowych materiałów biurowych i środków czystości dla Szkoły Podstawowej nr 1 w Ustrzykach Dolnych na rok 2023/2024 z podziałem na II części. Do oferty należy załączyć: 1) Formularz ofertowy stanowiący Załączniki nr 1, 2) Formularz cenowy stanowiący Załączniki nr 3, 1 dostawa - (0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.3323 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 70% Wartość oferty (Zamawiający wymaga załączenia pliku) 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
3 Termin realizacji - od dnia 1.02.2023 r. do dnia 31.01.2024 r. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 399