Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: 2022/BZP 00503495 Zakup wraz z dostawą środków czystości dla jednostek oświatowych w roku 2023

Termin:
Zamieszczenia : 19-12-2022 12:32:00
Składania : 28-12-2022 11:00:00
Otwarcia : 28-12-2022 11:05:00
Tryb: PL - Tryb Podstawowy (art. 275)
Rodzaj: Dostawy

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,  

w załącznikach do postępowania zamieszczono dokumentację związaną z postępowaniem. 

Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców. 

 

Pliki dołączane w formularzu należy opatrzyć:

- kwalifikowanym podpisem elektronicznym,

- podpisem zaufanym,

- lub elektronicznym podpisem osobistym

 

W związku z powyższym Formularz znajdujący się na niniejszej stronie służy złożeniu oferty wraz z załącznikami, natomiast przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do: 

  • Zadawania pytań Zamawiającemu,

  • Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty lub złożenia wyjaśnień,

  • Przesłania odwołania/inne. 

 

Zgodnie z art. 61. ust. 1. oraz art. 63 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 11 września 2019 r. komunikacja w niniejszym postępowaniu odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.

 

Jeżeli będą Państwo mieli pytania techniczne związane z procesem złożenia oferty na platformie zakupowej, prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl 


Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
SWZ-część_I.pdf pdf 296.07 2022-12-19 12:32:00 Postępowanie
SWZ-część_II.pdf pdf 601.49 2022-12-19 12:32:00 Postępowanie
SWZ-część_III.pdf pdf 116.05 2022-12-19 12:32:00 Postępowanie
SWZ-zalacznik_nr_1.docx docx 40.96 2022-12-19 12:32:00 Postępowanie
SWZ-zalacznik_nr_2.docx docx 28.6 2022-12-19 12:32:00 Postępowanie
SWZ-zalacznik_nr_3.docx docx 25.72 2022-12-19 12:32:00 Postępowanie
SWZ-zalacznik_nr_4.docx docx 28.12 2022-12-19 12:32:00 Postępowanie
SWZ-zalacznik_nr_5.docx docx 24.23 2022-12-19 12:32:00 Postępowanie
SWZ-zalacznik_nr_6.docx docx 21.51 2022-12-19 12:32:00 Postępowanie
SWZ-zalacznik_nr_7.docx docx 22.06 2022-12-19 12:32:00 Postępowanie
załącznik nr 8_Formularz rzeczowo-cenowy_cz_1_SAPO.xlsx xlsx 18.41 2022-12-19 12:32:00 Postępowanie
załącznik nr 9_Formularz rzeczowo-cenowy_cz_2_Szkoła _Podstawowa_nr_1.xlsx xlsx 18.16 2022-12-19 12:32:00 Postępowanie
Załącznik nr 10_Formularz rzeczowo-cenowy_cz_3_Szkoła _Podstawowa_nr_2.xlsx xlsx 20.33 2022-12-19 12:32:00 Postępowanie
Załącznik nr 11_Formularz rzeczowo-cenowy_cz_4_Szkoła _Podstawowa_w_Nowej_Wsi.xlsx xlsx 18.05 2022-12-19 12:32:00 Postępowanie
załącznik nr 12_Formularz rzeczowo-cenowy_cz_5_Szkoła _Podstawowa_w_Chojnie.xlsx xlsx 17.28 2022-12-19 12:32:00 Postępowanie
załącznik nr 13_Formularz rzeczowo-cenowy_cz_6_Szkoła _Podstawowa_nr_3.xlsx xlsx 18.89 2022-12-19 12:32:00 Postępowanie
załącznik nr 14_Formularz rzeczowo-cenowy_cz_7_Szkoła _Podstawowa_w_Biezdrowie.xlsx xlsx 20.48 2022-12-19 12:32:00 Postępowanie
załącznik nr 15_Formularz rzeczowo-cenowy_cz_8_Przedszkole_nr_1.xlsx xlsx 19.95 2022-12-19 12:32:00 Postępowanie
załącznik nr 16_Formularz rzeczowo-cenowy_cz_9_Przedszkole_nr_2.xlsx xlsx 19.27 2022-12-19 12:32:00 Postępowanie
informacja o uniewaznieniu postępowania.pdf pdf 257.38 2022-12-29 12:59:12 Publiczna wiadomość
Informacja o unieważnieniu postępowania.docx docx 30.61 2022-12-29 12:59:12 Publiczna wiadomość
informacja o uniewaznieniu postępowania.pdf pdf 257.38 2023-05-26 14:09:15 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2023-05-26 14:09 Mariola Zastróżna - Prostak Postępowanie zostało unieważnione. Uzasadnienie: Informacja o unieważnieniu postępowania

informacja o uniewaz [...].pdf

2022-12-29 12:59 Mariola Zastróżna - Prostak Informacja o unieważnieniu postępowania

informacja o uniewaz [...].pdf

Informacja o unieważ [...].docx

2022-12-28 11:00 Komunikat Zamawiającego Kwota jaką zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia to: 168 540,29, w części I zamówienia 4 298,39 zł, w części II zamówienia 12 083,95 zł, w części III zamówienia 17 328,20 zł, w części IV zamówienia 12 605,52 zł, w części V zamówienia 5 654,76 zł, w części VI zamówienia 32 464,17 zł, w części VII zamówienia 21 993,57 zł, w części VIII 33 808,30 zł w części IX zamówienia 28 303,43 zł

Formularz

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Dokumenty jawne np. Oferta/wniosek wykonawcy - W tym miejscu załącz dokumenty wymagane przez Zamawiającego opatrzone podpisem elektronicznym. Wymogi dotyczące podpisu elektronicznego zostały szczegółowo wyjaśnione pod linkiem: bit.ly/podpis_elektroniczny (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
2 Dokumenty niejawne np. Tajemnica przedsiębiorstwa - W tym miejscu załącz opatrzone podpisem elektronicznym dokumenty stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2019 r. poz. 1010 i 1649). Zgodnie z art. 18 ust. 3 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo Zamówień Publicznych tajemnicą przedsiębiorstwa nie mogą być informacje, o których mowa w art. 222 ust.5 ustawy Pzp. (0)
(0)

Liczba odsłon strony: 364