Bid bond

Bid bond in 2 minutes

Get a deposit without paperwork and walking away from your computer in 3 steps

click fill the details pay online

Check how to do it - Video

Proceeding: OC.5541.2.2022 "Zakup i sukcesywne dostawy artykułów biurowych i piśmiennych oraz materiałów eksploatacyjnych i środków czystości na potrzeby Urzędu Miasta i Gminy w Nowej Słupi na okres od dnia podpisania umowy do 31.12.2024 roku

Deadlines:
Published : 15-12-2022 14:10:00
Placing offers : 02-01-2023 14:18:44
Offers opening : 21-12-2022 12:30:00
Procedure:
Type: Supply

Requirements and specifications

W imieniu  Gminy Nowa Słupia  informujemy o postępowaniu wszystkich solidnych wykonawców do składania ofert na zadanie pn:

"Zakup i sukcesywne dostawy artykułów biurowych i piśmiennych oraz materiałów eksploatacyjnych i środków czystości na potrzeby Urzędu Miasta i Gminy w Nowej Słupi na okres od dnia podpisania umowy do 31.12.2024 roku"


UWAGA:     

Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania bez podania przyczyny.


1. Przedmiot zamówienia:

    Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią załączniki do postępowania: "Zapytanie ofertowe" i "Projekt umowy"


2. Wymagania dotyczące zamówienia:

-       Czas realizacji zamówienia: od podpisania umowy do dnia 31.12.2024 r.

-       Parametry techniczne: zgodne z polskimi normami

-       Termin płatności: 14 dni od dnia dostarczenia Zamawiającemu prawidłowo wystawionej faktury.  


3. Kryterium oceny ofert:- cena – najniższa cena 


4. Dodatkowe informacje

a) Zamawiający zastrzega sobie prawo do: negocjacji z wybranym oferentem/oferentami w sytuacji, gdy we wszystkich złożonych ofertach proponowana cena brutto przewyższa kwotę przeznaczoną przez Zamawiającego na realizację zamówienia. 

b) Wyjaśnienia treści ofert i poprawianie oczywistych omyłek: w  toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawców uzupełnień (jeżeli nie naruszy to konkurencyjności) i wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert. Może również zwracać się z prośbami
o poprawienie oczywistych omyłek i błędów rachunkowych.     


5. Termin złożenia oferty: 21.12.2022 r. do godz. 12.00

Ofertę należy złożyć wyłącznie za pośrednictwem platformy OPENNEXUS. 


6. Otwarcie ofert: 21.12.2022 r. do godz. 12.30  


Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu: 41/3178737 - insp. UMiG - Krzysztof Wójcik




Attachments

NAME EXTENSION SIZE (kB) PUBLISHING DATE SOURCE DOWNLOAD
zapytanie ofertowe.pdf pdf 115.73 2022-12-15 14:10:00 Proceeding
klauzula informacyjna.pdf pdf 188.23 2022-12-15 14:10:00 Proceeding
Załącznik A Wykaz materiałów.xlsx xlsx 16.89 2022-12-15 14:10:00 Proceeding
projekt umowy.pdf pdf 130.03 2022-12-15 14:10:00 Proceeding

Announcements

2023-01-02 14:18 Krzysztof Wójcik Postępowanie zostało unieważnione. Uzasadnienie: Zamawiający unieważnia postępowanie.
2023-01-02 14:17 Krzysztof Wójcik Zgodnie z treścią zapytania ofertowego Zamawiający informuje, że unieważnia postępowanie bez podania przyczyny.

Subject of the request

No. Name Description and attachments Quantity
/ Unit
Net price / Unit Vat Gross price / Unit Currency Delivery address Attach
file
1 Materiały i artykuły Należy wpisać łączną cenę wykazaną w załączniku A. Należy również dołączyć wypełniony i podpisany skan załącznika A 1 set Gmina Nowa Słupia
Rynek 15
26-006, Nowa Słupia
(0)
Currency rates NBP , EUR: 4.2979 PLN

Criteria and formal conditions

No. Name Criterium weight Description and attachments Your suggestion or comment Attach file
1 Price 100% Offer value 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - 14 dni od otrzymania prawidłowo wystawionej faktury. Proszę potwierdzić warunki wpisując "Potwierdzam" (0)
3 Projekt umowy - Proszę potwierdzić warunki umowy wpisując "Akceptuję" (0)
4 Klauzula informacyjna - Proszę potwierdzić zapoznanie się z klauzulą informacyjną wpisując "Zapoznałem się" i dołączyć podpisany skan klauzuli Attachment required (0)
(0)

The number of page views: 313