Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: ZP.271.24.2022.KB Staranne i kompleksowe sprzątanie pomieszczeń Urzędu Miasta Kostrzyn nad Odrą.

Termin:
Zamieszczenia : 15-12-2022 09:45:00
Składania : 23-12-2022 08:30:00
Otwarcia : 23-12-2022 08:45:00
Tryb: PL - Tryb Podstawowy (art. 275)
Rodzaj: Usługa

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,  

w załącznikach do postępowania zamieszczono dokumentację związaną z postępowaniem. 

Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców. 

 

Pliki dołączane w formularzu należy opatrzyć:

- kwalifikowanym podpisem elektronicznym,

- podpisem zaufanym,

- lub elektronicznym podpisem osobistym

 

W związku z powyższym Formularz znajdujący się na niniejszej stronie służy złożeniu oferty wraz z załącznikami, natomiast przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do: 

  • Zadawania pytań Zamawiającemu,

  • Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty lub złożenia wyjaśnień,

  • Przesłania odwołania/inne. 

 

Zgodnie z art. 61. ust. 1. oraz art. 63 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 11 września 2019 r. komunikacja w niniejszym postępowaniu odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.

 

Jeżeli będą Państwo mieli pytania techniczne związane z procesem złożenia oferty na platformie zakupowej, prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl 


Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
1. Ogłoszenie nr Ogłoszenie nr 2022BZP 0049706201 z dnia 2022-12-15.pdf pdf 134.83 2022-12-15 09:45:00 Postępowanie
2. Specyfikacja Warunków Zamówienia.doc doc 319 2022-12-15 09:45:00 Postępowanie
3. Załącznik nr 1 - 6, 7- 10 do SWZ - Formularz ofertowy.doc doc 163 2022-12-15 09:45:00 Postępowanie
4. Załącznik nr 2 do SWZ - Formularz cenowy.pdf pdf 207.79 2022-12-15 09:45:00 Postępowanie
4. Załącznik nr 2 do SWZ - Formularz cenowy.xls xls 42 2022-12-15 09:45:00 Postępowanie
5. Załacznik nr 11- Projektowane postanowienia umowy.pdf pdf 10054.02 2022-12-15 09:45:00 Postępowanie
5. Załącznik nr 11 - Projektowane postanowienia umowy.doc doc 145 2022-12-15 09:45:00 Postępowanie
5.1. Załącznik nr 1 do Projektowanych postanowień umowy - Wykaz powierzchni i pomieszczeń budynków Urzędu Miasta w Kostrzynie nad Odrą.doc doc 31.5 2022-12-15 09:45:00 Postępowanie
5.2. Załącznik nr 2 do Projektowanych postanowień umowy - Szczegółowy zakres prac objętych zamówieniem oraz ich częstotliwość.xls xls 43.5 2022-12-15 09:45:00 Postępowanie
5.3. Załącznik nr 3 do Projektowanych postanowień umowy - Opis zagrożeń występujących na stanowisku pracy.doc doc 26 2022-12-15 09:45:00 Postępowanie
6. Informacja z sesji otwarcia oferty.doc doc 43.5 2022-12-23 09:46:19 Publiczna wiadomość
6. Informacja z sesji otwarcia oferty.pdf pdf 147 2022-12-23 09:46:19 Publiczna wiadomość
7. Zawiadomie o wyborze oferty.pdf pdf 967.98 2023-01-17 13:38:29 Publiczna wiadomość
7. Zawiadomienie o wyborze oferty.doc doc 57.5 2023-01-17 13:38:29 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2023-01-17 13:38 Katarzyna Buczma Szanowni Państwo.
W załączniku Zawiadomienie o wyborze oferty.

7. Zawiadomie o wybo [...].pdf

7. Zawiadomienie o w [...].doc

2022-12-23 09:46 Katarzyna Buczma Szanowni Państwo
W załączniku Informacja z sesji otwarcia ofert.

6. Informacja z sesj [...].doc

6. Informacja z sesj [...].pdf

2022-12-23 08:30 Komunikat Zamawiającego Szanowni Państwo. Zgodnie z art. 222 ust. 4 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dn. 11 września 2019 r. Zamawiający informuje, iż zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia kwotę 280.000,00 zł brutto.

Formularz

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Dokumenty jawne np. Oferta/wniosek wykonawcy - W tym miejscu załącz dokumenty wymagane przez Zamawiającego opatrzone podpisem elektronicznym. Wymogi dotyczące podpisu elektronicznego zostały szczegółowo wyjaśnione pod linkiem: bit.ly/podpis_elektroniczny (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
2 Dokumenty niejawne np. Tajemnica przedsiębiorstwa - W tym miejscu załącz opatrzone podpisem elektronicznym dokumenty stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2019 r. poz. 1010 i 1649). Zgodnie z art. 18 ust. 3 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo Zamówień Publicznych tajemnicą przedsiębiorstwa nie mogą być informacje, o których mowa w art. 222 ust.5 ustawy Pzp. (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 460