Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: WIM 271.2.85.2022 Wykonanie inwentaryzacji i niezbędnych ekspertyz, uzyskanie wszelkich uzgodnień oraz opracowanie projektu koncepcyjnego adaptacji wraz ze zmianą sposobu użytkowania pomieszczeń zlokalizowanych na parterze i piwnicy budynku C przy ul. Grudziądzkiej 9-15 w Bydgoszczy.

Justyna Pabian
Urząd Miasta Bydgoszcz Oddział: Wydział Inwestycji Miasta
Termin:
Zamieszczenia : 14-12-2022 10:26:00
Składania : 26-01-2023 11:00:00
Otwarcia : -
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Usługa

Wymagania i specyfikacja

OGŁOSZENIE O ZAPYTANIU OFERTOWYM

nr WIM 271.2.85.2022 z dnia 14.12.2022 r.

(w przedmiocie zamówienia o wartości do kwoty 130.000 zł na podst. art.2 ust.1 pkt.1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych Dz.U.2022.1710 z późn. zm.)


1. Nazwa oraz adres Zamawiającego:

Miasto Bydgoszcz, ul. Jezuicka 1, 85-102 Bydgoszcz.


Wydział przeprowadzający postępowanie:

Wydział Inwestycji Miasta (WIM), ul. Grudziądzka 9-15, bud. B, 85-130 Bydgoszcz.


2. Opis przedmiotu zamówienia:


Przedmiotem zamówienia jest wykonanie inwentaryzacji i niezbędnych ekspertyz, uzyskanie wszelkich uzgodnień oraz opracowanie projektu koncepcyjnego adaptacji wraz ze zmianą sposobu użytkowania pomieszczeń zlokalizowanych na parterze i piwnicy budynku C przy ul. Grudziądzkiej 9-15 w Bydgoszczy na potrzeby własne Urzędu Miasta Bydgoszczy w ramach zadania pn.: „Modernizacja budynków Urzędu miasta i zakupy inwestycyjne”

Szczegółowy zakres zamówienia opisany jest w zał. nr 1-7.


3. Informacje dotyczące warunków formalnych (podmiotowych) jakie powinien spełniać wykonawca zamówienia jak wyżej:

1) Prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie określonym w zapytaniu ofertowym,


4. Załączniki do zapytania:

1) Opis przedmiotu zamówienia (zał. nr 1),

2) Wypisy z rejestru gruntów ew. nr 50/2, 85/1 obr. 0096 (zał. nr 2),

3) Wyrys z mapy ewidencyjnej (zał. nr 3),

4) Mapa zasadnicza do celów informacyjnych (zał. nr 4),   

5) Rzuty budynku (załączone poglądowo) (zał. nr 5),

6) Dokumentacja zdjęciowa (zał. nr 6),

7) Wzór umowy (zał. nr 7),

8) Wzór oferty (zał. nr 8).


5. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.

 

6. Kryterium oceny ofert, opis sposobu oceny ofert i warunki płatności:

6.1 Kryterium oceny ofert

Ustala się następujące kryteria wyboru oferty najkorzystniejszej: 100 % cena, przy czym oferowana cena za wykonanie zamówienia powinna uwzględniać formę wynagrodzenia ryczałtowego rozliczonego na podstawie oferty wykonawcy.


6.2 Sposób oceny ofert:

1) ocena ofert zostanie przeprowadzona w oparciu o przedstawione powyżej kryterium,

2) w toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert,

3) inicjatywa udzielenia wyjaśnień należy wyłącznie do instytucji Zamawiającego – wykonawca nie może w tych sprawach występować z własnej inicjatywy,

4) nie przewiduje się prowadzenia między Zamawiającym, a Wykonawcą negocjacji ceny dotyczących złożonej oferty,

5) ceny muszą być: podane i wyliczone w zaokrągleniu do dwóch miejsc po przecinku (zasada zaokrąglenia – poniżej 5 należy końcówkę pominąć, powyżej i równe 5 należy zaokrąglić w górę),

6) Zamawiający poprawia w tekście oferty:

- oczywiste omyłki pisarskie - to omyłki nie budzące wątpliwości, bezsporne – powstałe w sposób niezamierzony, przypadkowo, nieświadomie (automatycznie), a nadto takie, że każdy, nie znający sprawy równie łatwo zauważy je i równie łatwo wskaże ten sam sposób ich poprawienia;

- oczywiste omyłki rachunkowe, z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych dokonanych poprawek, niezwłocznie zawiadamiając o tym Wykonawcę, którego oferta została poprawiona.

6.3 Warunki płatności:

Zgodnie z warunkami zawartymi we wzorze umowy (zał. 7).


7. Termin wykonania zamówienia: - zgodnie z zapisami zawartymi we wzorze umowy (zał. 7).


8. Osoby uprawnione do kontaktów z wykonawcami (w zakresie wyjaśniania treści zapytania ofertowego, zakresu i przedmiotu zamówienia):

1) Inspektor WIM (koordynator) Maciej Zmorek   – tel. 52 58 59 245,

2) Kierownik Referatu Rafał Pyjos                       – tel. 52 58 59 144.


Korespondencja między Zamawiającym i Wykonawcą w zakresie wyjaśniania treści zapytania ofertowego, zakresu i przedmiotu zamówienia może dobywać się pisemnie lub drogą elektroniczną na adresy: maciej.zmorek@um.bydgoszcz.pl oraz rafal.pyjos@um.bydgoszcz.pl

(UWAGA: wiadomości e-mail wysyłać jednocześnie oba na wskazane adresy)


9. Termin składania odpowiedzi na zapytanie ofertowe upływa w dniu 12.01.2023r. o godz. 11.00.

Zamawiający przewiduje przeprowadzenie wizji lokalnej na terenie objętym zakresem zadania (bud. C ul. Grudziądzka 9-15 w Bydgoszczy) w dniu 03.01.2023 r. o godzinie 12:00.


10.  Składając ofertę wykonawca zobowiązany jest załączyć:

1) potwierdzenie prowadzenia działalności gospodarczej w zakresie określonym w zapytaniu ofertowym.

2) wypełniony wzór oferty (zał. 8).


Brak przekazania Zamawiającemu wymaganego i określonego w pkt. 10 załącznika spowoduje odrzucenie oferty.


11.  W przypadku, gdy w postępowaniu złożone zostaną dwie lub więcej ofert o takiej samej wartości, Zamawiający może wezwać wykonawców do złożenia ofert dodatkowych.


12.  „Zgodnie z art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego Zamawiający informuje, że nie będą rozpatrywane oferty:

1) wykonawcy wymienionego w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisanego na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy;

2) wykonawcy, którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu (Dz. U. z 2022r. poz. 593 i 655) jest osoba wymieniona w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisana na listę lub będąca takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022r., o ile została wpisana na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy;

3) wykonawcy, którego jednostką dominującą w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29 września 1994r. o rachunkowości (Dz. U. z 2021r. poz. 217, 2105 i 2106), jest podmiot wymieniony w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisany na listę lub będący taką jednostką dominującą od dnia 24 lutego 2022r., o ile został wpisany na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy.”


13. Wykluczenie Wykonawcy:

Zamawiający wykluczy Wykonawcę, który z przyczyn leżących po jego stronie, w znacznym stopniu lub zakresie nie wykonał lub nienależycie wykonał albo długotrwale nienależycie wykonywał istotne zobowiązanie wynikające z wcześniejszej umowy zawartej z Miastem Bydgoszcz w sprawie zamówienia publicznego lub umowy koncesji, co doprowadziło do wypowiedzenia lub odstąpienia od umowy, odszkodowania, wykonania zastępczego lub realizacji uprawnień z tytułu rękojmi za wady.


14.  Zamawiający zastrzega sobie możliwość unieważnienia postępowania.



Bydgoszcz, 14.12.2022 r.                     

                                                                                                                                              ZASTĘPCA DYREKTORA

                                                                                                                                          WYDZIAŁU INWESTYCJI MIASTA

                                                                                                                                          URZĘDU MIASTA BYDGOSZCZY

                                                                                                                                                  SEBASTIAN FIFIELSKI

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
(zał. nr 1) Opis przedmiotu zamówienia.pdf pdf 322.13 2022-12-14 10:26:00 Postępowanie
(zał. nr 2) Bud C - wypis z rejestru gruntów.pdf pdf 791.88 2022-12-14 10:26:00 Postępowanie
(zał. nr 3) Bud c - wyrys z mapy ewidencyjnej.pdf pdf 2100.45 2022-12-14 10:26:00 Postępowanie
(zał. nr 4) Bud C - mdci.pdf pdf 7230.23 2022-12-14 10:26:00 Postępowanie
(zał. nr 5) Bud C- rzut piwnicy i parteru.pdf pdf 219.55 2022-12-14 10:26:00 Postępowanie
(zał. nr 6) Bud C - Dokumentacja zdjęciowa.pdf pdf 31132 2022-12-14 10:26:00 Postępowanie
(zał. nr 7) Wzór umowy.pdf pdf 372.29 2022-12-14 10:26:00 Postępowanie
(zał. nr 8) Wzór oferty - do wypełnienia.pdf pdf 367.59 2022-12-14 10:26:00 Postępowanie
Odpowiedzi na pytania.pdf pdf 84.16 2022-12-29 14:54:08 Publiczna wiadomość
Odpowiedź nr 2.pdf pdf 53.12 2023-01-16 10:55:15 Publiczna wiadomość
Wynik.pdf pdf 32.98 2023-02-01 15:59:23 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2023-02-01 15:59 Justyna Pabian Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty

Wynik.pdf

2023-01-18 12:08 Justyna Pabian Wykonawca informuje, że zmienia termin zakończenia postępowania na dzień 26.01.2023 r.
2023-01-16 10:55 Justyna Pabian Odpowiedź Zamawiającego na pytania Wykonawcy.

Odpowiedź nr 2.pdf

2023-01-12 07:57 Justyna Pabian Wykonawca informuje o zmianie terminu zakończenia postępowania na dzień 19.01.2023 r.
2022-12-29 14:54 Justyna Pabian Odpowiedź Zamawiającego na pytania Wykonawców.

Odpowiedzi na pytani [...].pdf

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 wykonanie inwentaryzacji i niezbędnych ekspertyz, uzyskanie wszelkich uzgodnień oraz opracowanie projektu koncepcyjnego adaptacji wraz ze zmianą sposobu użytkowania pomieszczeń zlokalizowanych na parterze i piwnicy budynku C przy ul. Grudziądzkiej 9-15 Przedmiot zamówienia obejmuje zakres określony w ogłoszeniu o zapytaniu ofertowym wraz z załącznikami 1 kpl. - (0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.2975 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - Zgodnie z warunkami zawartymi we wzorze umowy (0)
3 Termin realizacji - Zgodnie z warunkami zawartymi we wzorze umowy (0)
4 Dodatkowe koszty - Wszelkie dodatkowe koszty, w tym koszty transportu, po stronie wykonawcy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 1066