Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 13-12-2022 16:40:00 |
Składania : | 16-12-2022 10:00:00 |
Otwarcia : | - |
Tryb: | Zapytanie ofertowe |
Rodzaj: | Dostawy |
Szanowni Państwo,
informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.
Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.
Urząd Miasta Piotrkowa Trybunalskiego poszukuje Wykonawcy na Zakup specjalistycznego oprogramowania w ramach projektu pn. „Cyfrowa Gmina” realizowanego w ramach Programu Operacyjny Polska Cyfrowa na lata 2014–2020, Oś V. Rozwój cyfrowy JST oraz wzmocnienie cyfrowej odporności na zagrożenia - REACT-EU, Działanie 5.1 Rozwój cyfrowy JST oraz wzmocnienie cyfrowej odporności na zagrożenia.
W razie dodatkowych pytań, proszę o kontakt.
Z poważaniem,
Jacek Lara
Kierownik Referatu Informatyki
Urząd Miasta Piotrkowa Trybunalskiego
Pasaż Karola Rudowskiego 10
97-300 Piotrków Trybunalski
tel. 44 7327723
TRYB
POSTĘPOWANIA
1) Postępowanie o
udzielenie zamówienia publicznego jest wyłączone z obowiązku stosowania
ustawy z dnia 11 września 2019
r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. 2021 poz. 1129 z późn. zm.) na podstawie art. 2
ust. 1 pkt 1).
2) Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego o wartości szacunkowej poniżej 50 000 zł netto prowadzone jest w oparciu o rozeznanie rynku zgodnie z rozdziałem 6.5.1 Wytycznych w zakresie kwalifikowalności wydatków w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Społecznego oraz Funduszu Spójności na łata 2014-2020 oraz na podstawie wewnętrznej Procedury P_15.
KODY CPV
48732000-8 Pakiety oprogramowania doi zabezpieczenia danych
48731000-1
Pakiety oprogramowania zabezpieczającego pliki
OPIS
PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
Opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączonym pliku "Załącznik nr 1 opis przedmiotu zamówienia.docx"
ZAKRES
OBOWIĄZKÓW WYKONAWCY
Wykonawca zobowiązany jest do realizacji zamówienia, wypełnienie
i podpisanie wymaganych dokumentów zgodnie z Regulaminem Konkursu Grantowego
Cyfrowa Gmina i zapisami umowy o powierzenie grantu oraz ich dostarczenie w
wersji elektronicznej do siedziby Zamawiającego.
W ramach zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do dostawy specjalistycznego oprogramowania opisanego w pliku "Załącznik nr 1 opis przedmiotu zamówienia.docx". Wykonawca zobowiązany jest do pokrycia wszystkich kosztów związanych z wykonaniem przedmiotu zamówienia.
ISTOTNE WARUNKI REALIZACJI ZAMÓWIENIA
1) termin wykonania: termin dostawy specjalistycznego oprogramowania - do 7 dni od dnia podpisania umowy 2) terminy i warunki płatności: w terminie do 7 dni od dnia dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury VAT. 3) Zamawiający w ramach zadania "Zakup specjalistycznego oprogramowania w ramach programu pn Cyfrowa Gmina" posiada środki w wysokości 7.000,00 zł brutto. Do oceny ofert będzie brana cena jednostkowa jednej licencji. Zamówienie obejmować będzie taką ilość licencji aby maksymalnie wykorzystać kwotę z zadania.
WYMAGANE DOKUMENTY DO ZŁOŻENIA WRAZ Z OFERTĄ
1) Oświadczenie Wykonawcy dotyczące przesłanek wykluczenia z postepowania składane na podstawie art. 7 ust 1 ustawy z dnia 13.04.2022 r. (Dz. U. z 2022 r. poz. 835) - plik "Załącznik nr 2 - oświadczenie - Ukraina.docx"
2) Klauzula informacyjna do zapytania - plik "Klauzula informacyjna do zapytania.docx"
OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWANIA OFERTY
Wykonawca może złożyć jedną ofertę. Ofertę pod rygorem nieważności składa się w formie pisemnej w języku polskim.
Do
oferty należy dołączyć komplet wymaganych dokumentów. Cena wynikająca z oferty winna obejmować wszelkie koszty
oraz być podana w kwotach netto zgodnie z polami formularza.
Nie dopuszcza się wariantowości oferty — oferta powinna zawierać wszystkie wskazane przez Zamawiającego elementy.
WYMAGANIA DOTYCZĄCE OFERTY
1) termin składania ofert: do dnia 16.12.2022 r. do godziny 10:00. 2) ofertę należy złożyć elektronicznie poprzez w platformę zakupową.
KRYTERIA OCENY OFERT
Cena - 100%; Sposób obliczenia najkorzystniejszej oferty: Najkorzystniejszą jest oferta o najwyższej liczbie punktów przy spełnieniu istotnych warunków realizacji zamówienia (maksymalna liczba punktów wynosi 10).
Kryterium cena będzie liczona w następujący sposób:
Gdzie:
Cmin – cena minimalna spośród zaproponowanych cen ofertowych,
Cwn – cena zaproponowana przez wykonawcę n
DODATKOWE INFORMACJE
1) Zapytanie ofertowe może zostać zmienione przed upływem terminu składania ofert przewidzianym w zapytaniu ofertowym. W takim przypadku do opublikowanego zapytania ofertowego zostanie dołączona informacja o jego zmianie, która zawierać będzie co najmniej: datę upublicznienia zmienianego zapytania ofertowego, jego numer a także opis dokonanych zmian. Beneficjent przedłuży termin składania ofert o czas niezbędny do wprowadzenia zmian w ofertach, jeżeli jest to konieczne z uwagi na zakres wprowadzonych zmian. 2) Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę. 3) Wykonawca może dokonać zmian lub wycofać złożoną ofertę przed upływem terminu wyznaczonego do składania ofert. 4) Oferty otrzymane po terminie składania ofert zostaną zwrócone. 5) Oferta niezgodna z zapytaniem ofertowym nie stanowi oferty ważnej. 6) Zamawiający zastrzega sobie prawo swobodnego wyboru oferty, odwołania postępowania lub jego zamknięcia bez wybrania którejkolwiek z ofert. 7) Zamawiający udostępnia wnioskodawcy zestawienie ofert złożonych w postępowaniu: - na wniosek wykonawcy, który złożył ofertę, - wg własnego uznania na stronie, na której zostało upublicznione zapytanie ofertowe. 8) Informację o wyniku postępowania (co najmniej nazwę (firmę) albo imię i nazwisko, siedzibę albo miejsce zamieszkania wybranego wykonawcy, a także cenę wybranej oferty) zamawiający upublicznia w taki sposób, w jakim zostało upublicznione zapytanie ofertowe (poprzez skierowanie do potencjalnych wykonawców / ogłoszenie na stronie internetowej). 9) Niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty, zamawiający zawiera umowę w sprawie zamówienia publicznego z wyłonionym wykonawcą (udziela zamówienia).
Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku:
- niewystarczających środków na realizację zamówienia, - zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.
W przypadku pytań:
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
2022-12-19 12:23 | Jacek Lara | Informacja z wyboru najkorzystniejszej oferty. |
Komunikaty