Bid bond

Bid bond in 2 minutes

Get a deposit without paperwork and walking away from your computer in 3 steps

click fill the details pay online

Check how to do it - Video

Proceeding: IR.2714.8.2022.MR Sporządzenie dokumentacji projektowo - kosztorysowej dotyczącej budowy zaplecza sportowego wraz z salą świetlicową na działce 483/1 w miejscowości Wabienice, gm. Bierutów

Deadlines:
Published : 07-12-2022 14:00:00
Placing offers : 14-12-2022 08:00:00
Offers opening : 14-12-2022 08:05:00
Procedure: Zapytanie ofertowe
Type: Service

Requirements and specifications

Szanowni Państwo,


informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.

Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.


Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku: - niewystarczających środków na realizację zamówienia, - zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.



W przypadku pytań: 

- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel. 537 956 501

- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00.

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl


Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. 

Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

Attachments

NAME EXTENSION SIZE (kB) PUBLISHING DATE SOURCE DOWNLOAD
OPZ - budynek zaplecza szatniowego wraz z salą świetlicową w miejscowości Wabienice, gm. Bierutów.pdf pdf 222.31 2022-12-07 14:00:00 Proceeding
Umowa (projekt) - zaplecze szatniowe wraz z salą świetlicową w miejscowości Wabienice, gm. Bierutów.pdf pdf 403.31 2022-12-07 14:00:00 Proceeding
zapytanie nr 1 - odpowiedź.pdf pdf 90.4 2022-12-13 11:03:59 Public message
20221214 - protokół z otwarcia ofert.pdf pdf 214.78 2022-12-14 10:56:27 Public message

Announcements

2022-12-14 10:56 Maciej Rębielak Dzień dobry,
W załączeniu przesyłam raport z otwarcia ofert dotyczących przedmiotowego zamówienia.

Pozdrawiam
Maciej Rębielak
Inspektor ds. infrastruktury i budownictwa
Urząd Miejski w Bierutowie
ul. Moniuszki 12
56-420 Bierutów

20221214 - protokół [...].pdf

2022-12-13 11:03 Maciej Rębielak Dzień dobry,
W załączeniu przesyłam odpowiedź na zapytanie.

Pozdrawiam
Maciej Rębielak
Urząd Miejski w Bierutowie

zapytanie nr 1 - odp [...].pdf

Subject of the request

No. Name Description and attachments Quantity
/ Unit
Net price / Unit Vat Gross price / Unit Currency Delivery address Attach
file
1 Sporządzenie dokumentacji projektowo - kosztorysowej dotyczącej budowy zaplecza sportowego wraz z salą świetlicową na działce 483/1 w miejscowości Wabienice, gm. Bierutów 1. Przedmiotem zamówienia jest opracowanie wstępnej koncepcji funkcjonalno-przestrzennej i zagospodarowania terenu oraz na jej podstawie opracowanie kompletnej, wielobranżowej dokumentacji projektowo – kosztorysowej dotyczącej budowy zaplecza sportowego wraz z salą świetlicową na działce 483/1 w miejscowości Wabienice, gm. Bierutów. Działka przeznaczona pod w/w inwestycję jest własnością Miasta i Gminy Bierutów. 1) Teren planowanej inwestycji objęty jest Miejscowym Planem Zagospodarowania Przestrzennego – Uchwała Nr XVI/106/2003 Rady Miejskiej w Bierutowie z dnia 18.12.2003 r. w sprawie uchwalenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego MPZP Wabienice. Zamawiający zaleca Wykonawcy przeprowadzenie wizji lokalnej i sprawdzenie warunków wykonania zamówienia. Wstępna koncepcja zagospodarowania części działki nr 483/1 obręb Wabienice winna określić możliwości realizacji i funkcjonowania w jej granicach planowanego do budowy przedmiotowego obiektu; 2) W ramach zamówienia należy wykonać indywidualny projekt zaplecza sportowego wraz z salą świetlicową wraz z infrastrukturą techniczną, wewnętrznymi oraz zewnętrznymi sieciami, oraz zagospodarowaniem terenu. Projekt musi przewidywać zastosowanie rozwiązań technicznych i materiałów zgodnych z wymogami w obiektach stanowiących przedmiot zamówienia. W projekcie należy zastosować technologie pozwalające na energooszczędność obiektu i niskie koszty utrzymania; 2. Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej budowy zaplecza sportowego wraz z salą świetlicową (w tym koncepcji): 1) zakres prac projektowych obejmować będzie: a) udział w spotkaniach roboczych służących wypracowaniu koncepcji spełniającej oczekiwania Zamawiającego, b) uzyskanie mapy do celów projektowych, c) opracowanie na mapie do celów projektowych wstępnej koncepcji zagospodarowania terenu w szczególności w zakresie rozwiązań technicznych, rozkładu pomieszczeń, oraz wizualizacją wszystkich elewacji budynku zaplecza sportowego wraz z salą świetlicową w terminie do dnia 24.02.2023 r. d) szacunkowy koszt realizacji inwestycji z podziałem na poszczególne grupy kosztów, 2) projekt budowlano – wykonawczy budynku zaplecza sportowego wraz z salą świetlicową składać się będzie z następujących części: a) architektura budynku, b) konstrukcja budynku, c) aranżacja i wyposażenie, d) instalacje elektryczne oraz instalacja odgromowa, e) instalacje sanitarne, f) sieci i przyłącza do budynku zaplecza sportowego wraz z salą świetlicową, g) uzyskanie wszystkich niezbędnych dla przedmiotowego założenia uzgodnień i opinii, a także odstępstw (jeśli będą wymagane), zezwoleń na wejście w teren, decyzji środowiskowej (jeśli będzie wymagana), pozytywnej opinii Dolnośląskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków we Wrocławiu, decyzji zezwalającej na przeprowadzenie badań archeologicznych (jeśli będzie wymagana), h) uzyskanie w imieniu Zamawiającego prawomocnej decyzji pozwolenia na budowę, i) opracowanie przedmiarów robót (kosztorysów ślepych) i kosztorysów inwestorskich, j) opracowanie specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót, k) pełnienie nadzoru autorskiego wielobranżowego nad inwestycją wykonywaną w oparciu o dokumentację wymienioną powyżej, min. 3 pobyty na placu budowy lub w siedzibie Zamawiającego. W ramach przedmiotu umowy Wykonawca będzie zobowiązany do prowadzenia nadzoru autorskiego, o którym mowa w art. 20 ustawy Prawo Budowlane w ilości min. 3 wizyt na budowie/radzie budowy każdego projektanta, przy czym w ilości 3 wizyt na budowie/radzie budowy nie wlicza się pobytów projektanta/projektantów wynikających z błędów projektowych lub nieścisłości w dokumentacji projektowej. l) konsultacje z Zamawiającym na każdym etapie projektowania dokumentacji dotyczące istotnych elementów mających wpływ na koszty, m) trzykrotna aktualizacja kosztorysu inwestorskiego – wykonana w ciągu 14 dni od dnia zgłoszenia takiej konieczności przez Zamawiającego, n) odpowiadanie na pytania dot. dokumentacji projektowej zadawane przez startujących w przetargu na roboty budowlane, w terminie wskazanym każdorazowo przez Zamawiającego, a umożliwiającym udzielenie odpowiedzi zgodnie z terminem wskazanym w Prawie zamówień publicznych, o) odpowiedzi na pytania oraz przygotowywanie dokumentów żądanych przez instytucję, gdy Zamawiający będzie składał wnioski o dofinansowanie i udzielał uzupełnień w ciągu 3 dni roboczych od dnia zgłoszenia, p) przekazywanie na żądanie Zamawiającego pisemnej informacji o stanie zaawansowania prac. 3. Przedmiotem zamówienia jest również przekazanie praw autorskich do w/w dokumentacji zamawiającemu oraz sprawowanie nadzoru autorskiego podczas postępowania przetargowego na roboty budowlane i podczas realizacji. 1) Dokumentacja projektowa w zakresie opisu proponowanych materiałów i urządzeń powinna być wykonana zgodnie z art. 99 ustawy z dnia 11 września 2019 Prawo zamówień publicznych. Przedmiotu zamówienia nie można opisywać w sposób, który mógłby utrudniać uczciwą konkurencję, w szczególności przez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę, jeżeli mogłoby to doprowadzić do uprzywilejowania lub wyeliminowania niektórych wykonawców lub produktów. Przedmiot zamówienia można opisać przez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę, jeżeli nie można opisać przedmiotu zamówienia w wystarczająco precyzyjny i zrozumiały sposób, a wskazaniu takiemu towarzyszą wyrazy "lub równoważny" oraz Wykonawca ma obowiązek wskazać kryteria stosowane w celu oceny równoważności. 2) Zamawiający sugeruje, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej terenu budowy i jego otoczenia, a także zdobył, na swoją własną odpowiedzialność i ryzyko, wszelkie dodatkowe informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty oraz zawarcia umowy i wykonania zamówienia. Koszty dokonania wizji lokalnej terenu budowy poniesie Wykonawca. 1 service - (0)
Currency rates NBP , EUR: 4.2685 PLN

Criteria and formal conditions

No. Name Criterium weight Description and attachments Your suggestion or comment Attach file
1 Price 100% Offer value 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - Przelew 14 dni od dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
3 Termin realizacji - 1. Termin wykonania i oddania Zamawiającemu przedmiotu umowy określonego w § 1 ustala się na: 1) do dnia 24.02.2023 r. – przekazanie Zamawiającemu koncepcji do zatwierdzenia, 2) do dnia 22.04.2023 r. – przekazanie do siedziby Zamawiającego kompletnej dokumentacji projektowo-kosztorysowej wraz z potwierdzeniem złożenia wniosku o pozwolenia na budowę do Starostwa Powiatowego w Oleśnicy; 3) do dnia 30.06.2023 r. – przekazanie Zamawiającemu ostatecznej (uprawomocnionej) decyzji pozwolenia na budowę. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
4 Dodatkowe koszty - Wszelkie dodatkowe koszty, w tym koszty transportu, po stronie wykonawcy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
(0)
Unlock the form

The number of page views: 534