Bid bond

Bid bond in 2 minutes

Get a deposit without paperwork and walking away from your computer in 3 steps

click fill the details pay online

Check how to do it - Video

Proceeding: O2.N4.361.9.2022 Naprawa i konserwacja sygnalizacji świetlnej, znaków aktywnych, oświetlenia ulicznego oraz elementów konstrukcyjnych systemu monitoringu na drogach Zarządu Dróg Wojewódzkich w Bydgoszczy od 01.01.2023 do 30.06.2023 z podziałem na 4 części

Rafał Pilśniak
Zarząd Dróg Wojewódzkich w Bydgoszczy Department: Wydział Zamówień Publicznych
Deadlines:
Published : 05-12-2022 14:39:00
Placing offers : 13-12-2022 08:45:00
Offers opening : 13-12-2022 09:00:00
Procedure: PL - Tryb Podstawowy (art. 275)
Type: Service

Requirements and specifications

Szanowni Państwo,  

w załącznikach do postępowania zamieszczono dokumentację związaną z postępowaniem. 

Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców. 

 

Pliki dołączane w formularzu należy opatrzyć:

- kwalifikowanym podpisem elektronicznym,

- podpisem zaufanym,

- lub elektronicznym podpisem osobistym

 

W związku z powyższym Formularz znajdujący się na niniejszej stronie służy złożeniu oferty wraz z załącznikami, natomiast przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do: 

  • Zadawania pytań Zamawiającemu,

  • Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty lub złożenia wyjaśnień,

  • Przesłania odwołania/inne. 

 

Zgodnie z art. 61. ust. 1. oraz art. 63 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 11 września 2019 r. komunikacja w niniejszym postępowaniu odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.

 

Jeżeli będą Państwo mieli pytania techniczne związane z procesem złożenia oferty na platformie zakupowej, prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl 


Attachments

NAME EXTENSION SIZE (kB) PUBLISHING DATE SOURCE DOWNLOAD
SWZ_sygnalizacja_swietlna_INO_TUCH_WAB_WLO.pdf pdf 448.62 2022-12-05 14:39:00 Proceeding
zalaczniki_do_SWZ_sygnalizacja_swietlna.doc doc 181.5 2022-12-05 14:39:00 Proceeding
Załacznik nr 3 Wzór umowy z OPZ 2023 02.12..pdf pdf 544.9 2022-12-05 14:39:00 Proceeding
Ogloszenie_o_zamowieniu.pdf pdf 243.27 2022-12-05 14:43:13 Proceeding
Informacja_z_otwarcia_ofert.pdf pdf 165.73 2022-12-13 09:54:21 Public message
Informacja_o_wyborze_oferty_platforma_cz_1.pdf pdf 195.54 2022-12-22 14:02:01 Public message
Informacja_o_wyborze_oferty_platforma_cz_2.pdf pdf 195.52 2022-12-22 14:02:37 Public message
Informacja_o_wyborze_oferty_platforma_cz_3.pdf pdf 195.3 2022-12-22 14:03:08 Public message
Informacja_o_wyborze_oferty_platforma_cz_4.pdf pdf 195.03 2022-12-22 14:03:47 Public message

Announcements

2023-01-16 11:47 Rafał Pilśniak Część zamówienia nr 1
Zawarto umowę nr O2.N4.361.9.1.2022 z dnia 30.12.2022 r. z Danielem Wołowiczem prowadzącym działalność gospodarczą pod firmą ELDAX Daniel Wołowicz z siedzibą w miejscowości Świecie, ul. Kociewska 26, 86-100 Świecie na kwotę 75 522,00 zł gross (czas przystąpienia do wykonania naprawy awaryjnej: 4 godziny).

Część zamówienia nr 2
Zawarto umowę nr O2.N4.361.9.2.2022 z dnia 30.12.2022 r. z Danielem Wołowiczem prowadzącym działalność gospodarczą pod firmą ELDAX Daniel Wołowicz z siedzibą w miejscowości Świecie, ul. Kociewska 26, 86-100 Świecie na kwotę 61 500,00 zł gross (czas przystąpienia do wykonania naprawy awaryjnej: 4 godziny).

Część zamówienia nr 3
Zawarto umowę nr O2.N4.361.9.3.2022 z dnia 30.12.2022 r. z Danielem Wołowiczem prowadzącym działalność gospodarczą pod firmą ELDAX Daniel Wołowicz z siedzibą w miejscowości Świecie, ul. Kociewska 26, 86-100 Świecie na kwotę 106 152,44 zł gross (czas przystąpienia do wykonania naprawy awaryjnej: 4 godziny).

Część zamówienia nr 4
Zawarto umowę nr O2.N4.361.9.4.2022 z dnia 30.12.2022 r. z Danielem Wołowiczem prowadzącym działalność gospodarczą pod firmą ELDAX Daniel Wołowicz z siedzibą w miejscowości Świecie, ul. Kociewska 26, 86-100 Świecie na kwotę 50 645,25 zł gross (czas przystąpienia do wykonania naprawy awaryjnej: 4 godziny).
2022-12-22 14:03 Rafał Pilśniak Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty - część zamówienia nr 4

Informacja_o_wyborze [...].pdf

2022-12-22 14:03 Rafał Pilśniak Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty - część zamówienia nr 3

Informacja_o_wyborze [...].pdf

2022-12-22 14:02 Rafał Pilśniak Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty - część zamówienia nr 2

Informacja_o_wyborze [...].pdf

2022-12-22 14:02 Rafał Pilśniak Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty - część zamówienia nr 1

Informacja_o_wyborze [...].pdf

2022-12-13 09:54 Rafał Pilśniak Informacja z otwarcia ofert

Informacja_z_otwarci [...].pdf

2022-12-13 08:45 Buyer message Kwota jaką zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia wynosi:
Część zamówienia nr 1 – 75 522,00 zł brutto;
Część zamówienia nr 2 – 61 500,00 zł brutto;
Część zamówienia nr 3 – 106 152,44 zł brutto;
Część zamówienia nr 4 – 50 645,25 zł brutto;

Offer form

No. Name Criterium weight Description and attachments Your suggestion or comment Attach file
1 Dokumenty jawne np. Oferta/wniosek wykonawcy - W tym miejscu załącz dokumenty wymagane przez Zamawiającego opatrzone podpisem elektronicznym. Wymogi dotyczące podpisu elektronicznego zostały szczegółowo wyjaśnione pod linkiem: bit.ly/podpis_elektroniczny Attachment required (0)
2 Dokumenty niejawne np. Tajemnica przedsiębiorstwa - W tym miejscu załącz opatrzone podpisem elektronicznym dokumenty stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2019 r. poz. 1010 i 1649). Zgodnie z art. 18 ust. 3 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo Zamówień Publicznych tajemnicą przedsiębiorstwa nie mogą być informacje, o których mowa w art. 222 ust.5 ustawy Pzp. (0)
(0)
Unlock the form

The number of page views: 570