informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.
Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.
Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku:
- niewystarczających środków na realizację zamówienia,
- zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.
- bez podania powodu.
Istotne informacje dla Wykonawcy:
1.Przedmiotem
zamówienia jest sukcesywna dostawa do siedziby Zamawiającego
tj.: Będzin 42-500, ul. Paryska 11, nowych opon, dętek do samochodów
ciężarowych, dostawczych , osobowych i maszyn budowlanychużytkowanych przez Zamawiającego,
2.Opona
powinna posiadać co najmniej dwunastomiesięczny okres gwarancji,
3.Parametry
opon muszą być zgodne z wymaganiami producenta pojazdu,
4.Zamawiający
wymaga dostarczenia opony zastępczej o takim samym rozmiarze, wzorze bieżnika i
parametrach technicznych co opona podlegająca procedurze roszczenia
gwarancyjnego.
5.Wykonawca
każdorazowo zobowiązany jest do realizacji zamówienia w ciągu trzech
dni roboczych od momentu złożenia zamówienia za pośrednictwem poczty elektronicznej lub
faxu.
6.Wykonawca
umożliwi odbiór opon przez Zamawiającego w przypadku fizycznego posiadania ich
na swoim stanie w dniu złożenia zamówienia. W związku z tym, siedzibalub lokalizacja magazynów Wykonawcy nie
powinna być oddalona więcej niż 50 km od siedziby Zamawiającego.
7.Wykonawcakażdorazowo zobowiązany jest do odbioru
zużytych opon i dętek, które wcześniej zostały przez niego dostarczone, zgodnie
z obowiązującymi przepisami prawa. Odbiór zużytych opon i dętek nastąpi na
podstawie kart przekazania odpadów w systemie BDO.
8.Wykonawca
zobowiązany jest do dostaw opon o tej samej rzeźbie bieżnika przy określonym
rozmiarze opony zgodnie z pierwszą dostawą.
9.Zamawiający
wymaga formy płatności i terminu zapłaty odpowiednio: przelew i 30 dni.
10.Szczegółowe
warunki realizacji dostaw określa Załącznik nr 2 będący wzorem umowy.
11. Zamawiający szacuje całkowitą wartość umowy na kwotę 45 000,00 zł netto za cały okres trwania umowy.
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego"
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
Attachments
NAME
EXTENSION
SIZE (kB)
PUBLISHING DATE
SOURCE
DOWNLOAD
Wzór umowy.pdf
pdf
673.41
2022-12-02 09:39:00
Criterion
Announcements
2022-12-05 09:16
Alicja Setecka
Dzień
dobry,
Zamawiający
powiadamia,
że
dokonał
zmiany
w
formularzu
ofertowym
w
pozycji
nr
2.
Your message will not be sent. Are you sure you want to quit?
Attachments
This site uses cookie files to provide best quality services. By continuing to use the site or clicking "accept", you agree to use them. Accepting cookies, you also accept files used in cooperation with our partner Google, which may transfer data, including potentially personal data, outside the European Union and the European Economic Area without an adequate level of personal data protection, in particular to the United States of America. (hereinafter: USA). Therefore, there is a possibility that unauthorized entities, including in particular the US government authorities, may gain access to this data. More information on the use of cookies and our partners can be found in our
privacy policy.
Announcements