Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: GZGKiM.3331-122/22.DZ Rozbudowa sieci wodociągowej w ramach zadania pn.: „Rozbudowa sieci wodociągowej w miejscowości Łukowo Dz. Nr 165/5 i 165/8”.

Jarosław Kapałczyński
Urząd Gminy Wągrowiec Oddział: GZGKIM
Termin:
Zamieszczenia : 30-11-2022 10:07:00
Składania : 12-12-2022 07:48:25
Otwarcia : 07-12-2022 10:05:00
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Robota budowlana

Wymagania i specyfikacja

GZGKiM.3331-122/22.DZ                                                    Wągrowiec, dnia 30 listopada 2022 r.

 

 

ZAPYTANIE OFERTOWE

 

ZAMAWIAJĄCY:

Gminny Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Wągrowcu

reprezentowany przez Jarosława Kapałczyńskiego- Dyrektora

ul. Janowiecka 98A

62-100 Wągrowiec

Tel. (+48) 67 262 14 62

e-mail: gzgkim@gzgkimwagrowiec.pl

adres strony internetowej zamawiającego: https://gzgkimwagrowiec.pl

 

ZAPRASZA WYKONAWCÓW DO ZŁOŻENIA OFERTA NA:

Rozbudowę sieci wodociągowej w ramach zadania

pn.: Rozbudowa sieci wodociągowej w miejscowości Łukowo Dz. Nr 165/5 i 165/8”.

 

1.       TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Zamówienie jest udzielane przez Zamawiającego sektorowego w celu prowadzenia działalności sektorowej określonej w art. 5 ust. 4 pkt 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2022 r. poz. 1710).

Z uwagi na wartość zamówienia nie przekraczającą progów unijnych, na podstawie art. 2 ust. 1 pkt 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych Zamawiający prowadzi postępowanie poza regulacjami określonymi w ustawie Pzp, w formie zapytania ofertowego, zgodnie z Zarządzeniem nr 2/2021 Dyrektora Gminnego Zakładu Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Wągrowcu
z dnia 21 stycznia 2021 r. w sprawie wprowadzenia Regulaminu udzielania zamówień publicznych w Gminnym Zakładzie Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Wągrowcu.

 

2.       OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

Kody CPV wg Wspólnego Słownika Zamówień

Dział:                                45000000-7     Roboty budowlane

KOD GŁÓWNY:               45200000-9     Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty
w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

KODY DODATKOWE:    452300000-8   Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie ternu

                                         45231000-5     Roboty budowalne w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych.

2.1. Przewidywany zakres rzeczowy robót budowlanych obejmuje rozbudowę sieci wodociągowej o łącznej długości 120 m w miejscowości w miejscowości Łukowo, dz. nr 165/2, 186/1
o średnicy 125 mm.

       Kategoria obiektu budowlanego – XXVI – Sieć wodociągowa.

2.2. Inwestor jest w posiadaniu decyzji lokalizacji inwestycji celu publicznego
nr IGP.6733.31.2021.PP2 z 17 lutego 2022 r. wydanej przez Wójta Gminy Wągrowiec.

2.3. Pismem nr AB.6743.497.2022 z 28.11.2022 r. Starosta Wągrowiecki nie wniósł sprzeciwu do zgłoszenia prac budowlanych z dnia 09.11.2022 r. polegających na budowie sieci wodociągowej z rur PE-RC SDR17 PN10 o długości 120 m na działkach nr ewidencyjny 186/1, 165/2 obręb ewidencyjny Łukowo (302807_2.0013) gmina Wągrowiec.  

2.4. Obszar inwestycji nie znajduje się na terenie zewidencjonowanych stanowisk archeologicznych.

2.5. Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia obsługi geodezyjnej oraz do odtworzenia nawierzchni po wykonanych robotach.

2.6. Szczegółowy zakres prac, które należy wykonać stanowi dokumentacja techniczna, która stanowi załącznik nr 3 do niniejszego zaproszenia.

2.7. Zasady wykonania robót budowlanych:

1.       Roboty budowlane należy wykonać zgodnie z: załączoną dokumentacją techniczną, wytycznymi określonymi w niniejszym zaproszeniu oraz zgodnie z wiedzą i sztuką budowlaną i przepisami BHP.

2.       Wykonawca po wykonaniu robót przygotuje i dostarczy dokumentację powykonawczą,

3.       Do wykonania zamówienia wykonawca zobowiązany jest użyć materiałów gwarantujących odpowiednią jakość, o parametrach technicznych i jakościowych odpowiadających właściwościom materiałów przyjętych i określonych w dokumentacji projektowej.

4.       Jeśli w dokumentacji projektowej, przedmiarze, użyte zostały nazwy handlowe materiałów
i urządzeń to należy je traktować, jako propozycje projektanta. Wykonawca może zastosować materiały i urządzenia równoważne o parametrach techniczno–użytkowych odpowiadających co najmniej parametrom materiałów i urządzeń zaproponowanych
w projektach.

5.       Wykonawca ma obowiązek posiadać w stosunku do użytych materiałów i urządzeń dokumenty potwierdzające pozwolenie na zastosowanie/wbudowanie (atesty, certyfikaty, aprobaty techniczne, świadectwa jakości).

6.       Wykonawca wykona i przygotuje oraz złoży dokumenty na wykonany przedmiot zamówienia, a zwłaszcza:

a.       instrukcje użytkowania zamontowanych urządzeń (w języku polskim),

b.       warunki gwarancji wszystkich zamontowanych urządzeń,

c.       dokumenty potwierdzające jakość podstawowych materiałów i urządzeń użytych do wykonania przedmiotu zamówienia, w tym m.in. atesty, certyfikaty, aprobaty techniczne, świadectwa jakości,

d.       protokoły płukania i dezynfekcji sieci wodociągowej,

e.       wyniki badań wody przeprowadzone przez akredytowane laboratorium (oznaczenie co najmniej takich parametrów jak: Escherichia coli (E.coli), bakterie grupy coli, ogólna liczba mikroorganizmów w temperaturze 22o C),

f.        mapę geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej przyłącza opatrzoną klauzulą urzędową stanowiącą potwierdzenie przyjęcia do państwowego zasobu geodezyjnego
i kartograficznego zbiorów danych lub dokumentów albo oświadczenie wykonawcy prac geodezyjnych o uzyskaniu pozytywnego wyniku weryfikacji,

g.       operat powykonawczy z podaniem długości zrealizowanych sieci oraz informację
o zgodności usytuowania obiektu budowlanego z projektem zagospodarowania terenu lub odstępstwach od tego projektu sporządzoną przez osobę posiadającą odpowiednie uprawnienia zawodowe w dziedzinie geodezji i kartografii,

h.       protokoły z próby szczelności rurociągów,

i.        inne dokumenty zgromadzone w trakcie wykonywania przedmiotu zamówienia,
a odnoszące się do jego realizacji, zwłaszcza rysunki ze zmianami naniesionymi
w trakcie realizacji zadania.

7.       Wykonawca zabezpieczy składowane tymczasowo na placu budowy materiały
 i urządzenia do czasu ich wbudowania.

8.       Materiały z rozbiórki należy zagospodarować zgodnie z przepisami odrębnymi. Wykonawca jest wytwórcą odpadów powstających w związku z realizacją zamówienia
w myśl art. 3 pkt 32 ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz.U. z 2022 r. poz. 699 ze zm.).

9.       Teren po pracach uporządkować.

10.   Wyroby budowlane użyte do wykonania robót muszą odpowiadać wymaganiom określonym w obowiązujących przepisach.

11.   O każdych pracach z którymi wiąże się przerwa w dostawie wody (np. wpięcie sieci do istniejącego rurociągu, montaż hydrantów itp.) Wykonawca jest zobowiązany  bezwzględnie poinformować Zamawiającego na min. 2 dni wcześniej w celu umożliwienia powiadomienia odbiorców usług o przerwie w dostawie wody.

2.8. Podwykonawstwo.

1.       Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom.

2.       Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia na roboty budowlane.

3.       Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom i podania przez Wykonawcę firm podwykonawców.

4.       Zamawiający żąda aby przed przystąpieniem do wykonania zamówienia, o ile są już znane, podał nazwy albo imiona i nazwiska oraz dane kontaktowe podwykonawców i osób
do kontaktu z nimi. Wykonawca zawiadomi Zamawiającego o wszystkich zmianach danych,
w trakcie realizacji zamówienia, a także przekaże informacje na temat nowych podwykonawców, którym w późniejszym okresie zamierza powierzyć realizację robót budowlanych lub usług.

5.       Powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom nie zwalnia wykonawcy
z odpowiedzialności za należyte wykonanie tego zamówienia.

2.9. Szczegóły techniczne dotyczące planowanego przedsięwzięcia zawarto w: Załączniku nr 3.

 

UWAGA!! Ponadto w kosztach należy uwzględnić wszystkie koszty związane z wykonaniem danej roboty budowlanej (np. roboty przygotowawcze, porządkowe), a w szczególności: koszty związane z oznakowaniem terenu prowadzonych robót, wszelkimi pracami pomocniczymi na placu budowy i na stanowiskach roboczych. Należy przewidzieć inne koszty konieczne do poniesienia celem prawidłowej i terminowej realizacji umowy, w tym między innymi: koszty składowania
i zagospodarowania materiałów pochodzących z prowadzonych robót, koszty doprowadzenia terenu do stanu poprzedniego, koszty przeprowadzenia wszelkich pomiarów i badań, koszty organizacji, zagospodarowania i likwidacji zaplecza budowy, koszty wykonania dokumentacji geodezyjnej powykonawczej, koszty energii elektrycznej i wody, uregulowanie opłat i kosztów dozoru budowy, koszty odbioru elementów przedmiotu zamówienia, koszty czasowego zajęcia gruntów nie należących do Zamawiającego oraz koszty, opłaty i odszkodowania z tym związane (jeśli wystąpią) a także koszty odszkodowań za szkody wyrządzone podczas prowadzenia robót budowlanych itp.

 

3.       OFERTY CZĘŚCIOWE, WARIANTOWE

3.1. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.

3.2. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych.

 

4.       WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU I REALIZACJI ZAMÓWIENIA, ISTOTNE POSTANOWIENIA PRZYSZŁEJ UMOWY:

4.1.W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy spełniający niżej określone warunki:

1) Wykonawca posiada uprawnienia do wykonania określonej działalności, niezbędną wiedzę
i doświadczenie,

2) Wykonawca dysponuje odpowiednim potencjałem technicznym i ekonomicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, w tym w szczególności dysponuje osobami odpowiedzialnymi za kierowanie robotami budowlanymi – zapewni nadzór nad robotami
w postaci: kierownika budowy posiadającego ważne uprawnienia budowlane do kierowania robotami w zakresie sieci instalacji i urządzeń sanitarnych cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych, zgodnie z art. 12 ust. 1 pkt 2, ustawy z dnia
7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz.U. z 2021 r, poz. 2351). W zakresie tym Zamawiający będzie uznawał uprawnienia równoważne wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów oraz kwalifikacje zawodowe nabyte w drodze odpowiedniej procedury
w odniesieniu do podmiotów będących obywatelami państw członkowskich Unii Europejskiej, Konfederacji Szwajcarskiej lub państw członkowskich Europejskiego Porozumienia
o Wolnym Handlu (EFTA) - stron umowy o Europejskim Obszarze Gospodarczym, którzy nabyli prawo do wykonywania określonych zawodów regulowanych lub określonych działalności, jeżeli te kwalifikacje zostały uznane na zasadach przewidzianych w ustawie
z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych
w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz.U. z 2021 r., poz. 1646).

4.2. Dokument potwierdzający uprawnienia kierownika budowy należy dołączyć do oferty.

4.3. Istotne postanowienia przyszłej umowy, w tym w szczególności: prawa i obowiązki Stron, warunki gwarancji, szczegóły dotyczące realizacji i wzajemnych rozliczeń, a także odpowiedzialność Stron zawiera załącznik nr 2 – projektowane postanowienia umowy.

 

5.       TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA: do dnia 21 grudnia 2022 r.

 

6.       WYNAGRODZENIE WYKONAWCY:

6.1. Wynagrodzenie wynikać będzie z ceny zaoferowanej przez Wykonawcę jako wynagrodzenie ryczałtowe.

6.2 Przedmiar robót dołączony do niniejszego zaproszenia jest wyłącznie dokumentem informacyjnym, z którego Wykonawca może skorzystać, ale nie ma takiego obowiązku.

6.3. Wykonawca ponosi ryzyko z tytułu oszacowania wszelkich kosztów związanych z realizacją przedmiotu umowy, a także oddziaływania innych czynników mających lub mogących mieć wpływ na koszty. Niedoszacowanie, pominięcie oraz brak rozpoznania zakresu przedmiotu umowy nie może być podstawą do żądania zmiany wynagrodzenia umownego.

6.4. Cena za dostawę przedmiotu zamówienia może być tylko jedna (nie dopuszcza się wariantowości cen) oraz nie może ulec zmianie przez okres ważności oferty (związania ofertą) oraz okres realizacji zlecenia. Oferta cenowa otrzymana przez Zamawiającego po terminie podanym powyżej nie będzie rozpatrywana. Termin związania z ofertą: 30 dni (od ostatecznego terminu składania ofert).

6.5. W razie konieczności wykonania robót dodatkowych lub zamiennych Wykonawca zawiadomi o tym niezwłocznie Zamawiającego.

 

7.       WARUNKI ROZLICZENIA:

Podstawą do zapłaty wynagrodzenia będzie prawidłowo wystawiona faktura. Podstawą wystawienia faktury będzie wykonanie roboty budowlanej zgodnie z zakresem wskazanym
w Opisie Przedmiotu Zamówienia potwierdzone końcowym protokołem odbioru robót.

Zapłata za wykonaną usługę nastąpi w terminie 30 dni od daty otrzymania faktury

 

 

 

8.       TERMIN I SPOSÓB ZŁOŻENIA OFERTY PRZEZ WYKONAWCĘ:

8.1. Ofertę (załącznik nr 1) wraz z wymaganymi dokumentami (uprawnienia kierownika budowy) należy złożyć za pośrednictwem platformy zakupowej OpenNexus do dnia 7 grudnia 2022 r. do godz. 10.00.

8.2. Po wypełnieniu Formularza składania oferty i dołączeniu wszystkich wymaganych załączników należy kliknąć przycisk „Przejdź do podsumowania”.

8.3. Za termin złożenia oferty przyjmuje się datę oraz godzinę jej przekazania w systemie (platformie) w drugim kroku składania oferty - poprzez kliknięcie przycisku “Złóż ofertę”
i wyświetlenie się komunikatu, że oferta została złożona.

8.4. Szczegółowa instrukcja dla Wykonawców dotycząca złożenia, zmiany i wycofania oferty znajduje się na stronie internetowej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje.

8.5. Sposób przygotowania oferty przez Wykonawcę:

1)      Ofertę należy złożyć w języku polskim; dokumenty sporządzone w języku obcym muszą zostać złożone wraz z tłumaczeniem na język polski.

2)      Ofertę należy złożyć w formie dokumentu elektronicznego lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.

3)      Podpisy kwalifikowane wykorzystywane przez wykonawców do podpisywania wszelkich plików muszą spełniać „Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady w sprawie identyfikacji elektronicznej i usług zaufania w odniesieniu do transakcji elektronicznych na rynku wewnętrznym (eIDAS) (UE) nr 910/2014 – od 1 lipca 2016 roku”.

4)      W przypadku wykorzystania formatu XadES zewnętrzny Zamawiający wymaga dołączenia odpowiedniej ilości plików tj. podpisywanych plików z danymi oraz plików podpisu
w formacie XadES.

5)      Wykonawca, za pośrednictwem platformazakupowa.pl może przed upływem terminu do składania ofert zmienić lub wycofać ofertę. Sposób dokonywania zmiany lub wycofania oferty znajduje się w instrukcji zamieszczonej na stronie internetowej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje.

6)      Każdy z wykonawców może złożyć tylko jedną ofertę. Złożenie większej liczby ofert lub oferty zawierającej propozycje wariantowe podlegać będzie odrzuceniu.

7)      Zgodnie z definicją dokumentu elektronicznego z art. 3 ust. 2 Ustawy o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne, opatrzenie pliku zawierającego skompresowane dane kwalifikowanym podpisem elektronicznym jest jednoznaczne
z podpisaniem oryginału dokumentu, z wyjątkiem kopii poświadczonych odpowiednio przez innego wykonawcę ubiegającego się wspólnie z nim o udzielenie zamówienia, przez podmiot, na którego zdolnościach lub sytuacji polega Wykonawca, albo przez Podwykonawcę.

8)      Maksymalny rozmiar jednego pliku przesyłanego za pośrednictwem dedykowanych formularzy do: złożenia, zmiany, wycofania oferty wynosi 150 MB natomiast przy komunikacji wielkość pliku to maksymalnie 500 MB.

9)      Oferty złożone w innej formie podlegają odrzuceniu.

 

9.       WYMAGANIA DOTYCZĄCE WADIUM:

Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.

 

10.   OPIS KRYTERIÓW WYBORU WYKONAWCY:

10.1. Przy wyborze oferty Zamawiający będzie kierował się kryteriami, wagami tych kryteriów oraz sposobem oceny ofert:

Kryterium nr 1 - Cena wykonania zamówienia - waga kryterium 60%

Oferta z najniższą ceną uzyska 60 punktów.

Sposób oceny ofert w kryterium cena:

 

Cena najniższa

--------------------- x 60% x 100 punktów = Punkty uzyskane przez ofertę badaną

Cena badana

 

Uzyskana z wyliczenia ilość punktów zostanie ustalona z dokładnością do dwóch miejsc
po przecinku z zachowaniem zasady zaokrągleń matematycznych.

 

Kryterium nr 2 - Okres gwarancji – waga kryterium 40%

Oferta z najdłuższym okresem gwarancji uzyska 40 punktów.

Sposób oceny ofert w kryterium okres gwarancji:

 

Okres gwarancji

badanej oferty

--------------------------------- x 40% x 100 punktów = Punkty uzyskane przez ofertę badaną Najdłuższy okres gwarancji

spośród złożonych ofert

 

Uzyskana z wyliczenia ilość punktów zostanie ustalona z dokładnością do dwóch miejsc
po przecinku z zachowaniem zasady zaokrągleń matematycznych.

 

Ważne regulacje – wymagania w zakresie kryterium nr 2:

a)       okres gwarancji musi być wyrażony w pełnych miesiącach,

b)      minimalny okres gwarancji wynosi 60 miesięcy,

c)       maksymalny okres gwarancji podlegający ocenie wynosi 96 miesięcy,

d)      okres gwarancji dotyczy również wszelkich zamontowanych i wbudowanych urządzeń,

e)       w przypadku braku podania przez Wykonawcę w ofercie terminu okresu gwarancji uznaje się, że Wykonawca zaoferował minimalny termin okresu gwarancji tj. 60 miesięcy i taki termin zostanie uwzględniony w umowie z Wykonawcą,

f)       jeżeli wykonawca zaproponuje termin gwarancji dłuższy niż 96 miesięcy, do oceny ofert w kryterium „okres gwarancji” zostanie przyjęty okres 96 miesięcy; z kolei
w umowie z Wykonawcą zostanie uwzględniony termin gwarancji wskazany w ofercie Wykonawcy,

g)      jeżeli Wykonawca zaproponuje termin gwarancji krótszy niż 60 miesięcy, oferta Wykonawcy zostanie odrzucona jako niezgodna z Zaproszeniem.

h)      w okresie gwarancji Wykonawca zapewni serwis i konserwację wszystkich zamontowanych urządzeń. Wykonawca nie może warunkować udzielenia gwarancji od wykonania przez Zamawiającego płatnych: konserwacji, przeglądów itp. Wykonawca zobowiązuje się je wykonać bezpłatnie w ramach udzielonej gwarancji

10.2. Za najkorzystniejszą zostanie wybrana oferta, która uzyskała najwyższą ocenę tj. ilość punktów wyliczoną w następujący sposób:

Łączna liczba punktów przyznana badanej ofercie = Ilość punktów przyznanych danej ofercie w kryterium ,,cena” + Ilość punktów przyznanych danej ofercie w kryterium ,,okres gwarancji”.

10.3.Jeżeli nie można wybrać najkorzystniejszej oferty z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert uzyska taką samą ocenę tj. tyle samo punktów w łącznej punktacji, Zamawiający wybierze ofertę spośród tych ofert, która otrzymała najwyższą ocenę w kryterium o najwyższej wadze
tj. w kryterium nr 1 "Cena".

10.4.Jeżeli oferty otrzymają taką samą ocenę w kryterium o najwyższej wadze, Zamawiający wybiera ofertę z najniższą ceną.

10.5.Jeżeli nie można dokonać wyboru oferty w sposób, o którym mowa w punkcie 4, Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego ofert dodatkowych zawierających nową cenę.

10.6. Wykonawcy, składając oferty dodatkowe, nie mogą oferować ceny wyższej niż zaoferowane w uprzednio złożonych przez nich ofertach.

10.7.Zamawiający wybiera ofertę najkorzystniejszą w terminie związania ofertą - określonym
w Zaproszeniu

 

11.   POZOSTAŁE INFORMACJE:

Kontaktowanie się z Zamawiającym:

a)       w przypadku pytań merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk w prawym dolnym rogu formularza "Wyślij wiadomość", lub pod nr tel. 67 262 14 62 (osoba do kontaktu: Jarosław Kapałczyński- dyrektor),

b)      w przypadku pytań związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00 tel. 22 101 02 02, e-mail: cwk@platformazakupowa.pl

 

12.   PODPISANIE UMOWY:

Z Wykonawcą, który złoży ofertę najkorzystniejszą Zamawiający podpisze umowę, zgodnie
z załącznikiem nr 2.

 

13.   ZMIANA TREŚCI ZAPROSZENIA:

Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany treści niniejszego zaproszenia do upływu terminu składania ofert. Jeżeli zmiany będą mogły mieć wpływ na treść składanych ofert, zamawiający przedłuży termin składania ofert. Dokonane zmiany przekazuje się niezwłocznie wszystkim oferentom, do których zostało wystosowane zaproszenie i jest ono dla nich wiążące.

 

14.   UNIEWAŻNIENIE POSTĘPOWANIA:

Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia niniejszego postępowania bez uzasadnienia,
a także do pozostawienia postępowania bez wyboru oferty, w szczególności gdy wartość najkorzystniejszej oferty przekroczy wysokość środków przeznaczonych na realizację zamówienia.

 

15.   OBOWIĄZEK INFORMACYJNY

Na podstawie art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679
z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku
z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz.U.UE.L. z 2016 r. Nr 119, s.1 ze zm.) - dalej: „RODO” informuję, że:

1)      Administratorem Państwa danych jest Gminny Zakład Gospodarki Komunalnej
i Mieszkaniowej w Wągrowcu, ul. Janowiecka 98A, 62-100 Wągrowiec,tel. 67 262 14 62,
e-mail: 
gzgkim@gzgkimwagrowiec.pl,  reprezentowany przez Dyrektora Gminnego Zakładu Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Wągrowcu.

2)      Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, z którym mogą się Państwo kontaktować we wszystkich sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych
za pośrednictwem adresu email: 
inspektor@cbi24.pl  lub pisemnie na adres Administratora.

3)      Państwa dane osobowe będą przetwarzane w celu realizacji niniejszego zamówienia jak również w celu realizacji praw oraz obowiązków wynikających z przepisów prawa
(art. 6 ust. 1 lit. c RODO).

4)      Państwa dane osobowe będą przetwarzane przez okres niezbędny do realizacji
ww. celu z uwzględnieniem okresów przechowywania określonych w przepisach szczególnych,  w tym przepisów archiwalnych. 

5)      Państwa dane nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany, w tym nie będą podlegać profilowaniu.

6)      Państwa dane osobowe nie będą przekazywane poza Europejski Obszar Gospodarczy (obejmujący Unię Europejską, Norwegię, Liechtenstein i Islandię).

7)      W związku z przetwarzaniem Państwa danych osobowych, przysługują Państwu następujące prawa:

a)  prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii;

b)  prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych;

c)   prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych;

d)   prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych 
(ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa), w sytuacji, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych (RODO).

8)      Podanie przez Państwa danych osobowych nie jest obowiązkowe, jednak nieprzekazanie danych skutkować będzie brakiem realizacji celu, o którym mowa w punkcie 3.

9)      Państwa dane mogą zostać przekazane podmiotom zewnętrznym na podstawie umowy powierzenia przetwarzania danych osobowych, a także podmiotom lub organom uprawnionym na podstawie przepisów prawa.

 

 

 

 

 

 

 

Załączniki:

1. Druk oferty;

2. Projektowane postanowienia umowy;

3. Dokumentacja techniczna w formie folderu skompresowanego (zip);

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
GZGKiM zaproszenie do złożenia oferty ŁUKOWO 165.pdf pdf 332.08 2022-11-30 10:07:00 Przedmiot zamówienia
GZGKiM załącznik nr 2 projekt umowy ŁUKOWO 165.pdf pdf 234.48 2022-11-30 10:07:00 Przedmiot zamówienia
GZGKiM załącznik nr 3 dokumntacja techniczna ŁUKOWO 165.7z 7z 22005.63 2022-11-30 10:07:00 Przedmiot zamówienia
GZGKiM załącznik nr 1 druk oferty ŁUKOWO 165.docx docx 24.09 2022-11-30 10:07:00 Kryterium
Informacja z otwarcia ofert - Postępowanie #697878.pdf pdf 179.36 2022-12-07 13:54:18 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2022-12-12 07:48 Jarosław Kapałczyński Postępowanie zostało unieważnione. Uzasadnienie: W związku z prowadzonym postępowaniem wpłynęła 1 oferta złożona przez Usługowy Zakład Instalacji Sanitarnych C.O. i Gaz
Przemysław Wojciechowski, Rąbczyn 107, 62-106 Rąbczyn na wartość brutto 34.900,00 zł. Kwota jaką zamawiający zamierzał przeznaczyć na realizację zamówienia wynosi 32.000,00 zł.
W związku z punktem 14 zaproszenia, w myśl którego to punktu "Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia niniejszego postępowania bez uzasadnienia, a także do pozostawienia postępowania bez wyboru oferty, w szczególności gdy wartość najkorzystniejszej oferty przekroczy wysokość środków przeznaczonych na realizację zamówienia" podjęto decyzję o unieważnieniu postepowania w związku z przekroczeniem kwoty przewidzianej na realizację zadania.
2022-12-07 13:54 Jarosław Kapałczyński Zamawiający w załączeniu udostępnia protokół z otwarcia ofert.

Informacja z otwarci [...].pdf

2022-12-07 10:00 Komunikat Zamawiającego Zamawiający informuje, że kwota przeznaczona na wykonanie zamówienia wynosi 32.000,00 zł brutto.

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Rozbudowa sieci wodociągowej w miejscowości Łukowo Dz. Nr 165/5 i 165/8 Oferuję wykonanie przedmiotu zamówienia w pełnym rzeczowym zakresie objętym w zaproszeniu do złożenia oferty.

GZGKiM zaproszenie d [...].pdf

GZGKiM załącznik nr [...].pdf

GZGKiM załącznik nr [...].7z

1 szt. - (0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.3009 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 60% Wartość oferty (Zamawiający wymaga załączenia pliku)

GZGKiM załącznik nr [...].docx

0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki udzielonej gwarancji 40% Minimalny okres gwarancji wynosi 60 miesięcy maksymalny okres gwarancji wynosi 96 miesięcy. Proszę wpisać liczbę miesięcy (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
3 Termin realizacji - Do 21 grudnia 2022 r. potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
4 Termin płatności - Przelew 30 dni od dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
5 Uprawnienia - Oświadczam, że dysponuję osobą posiadającą uprawnienia kierownika budowy. Proszę wpisać "Potwierdzam". Wymagane złożenie załącznika. (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
6 Podpis elektroniczny oferty - Ofertę należy złożyć w formie dokumentu elektronicznego lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym (0)
(0)

Liczba odsłon strony: 506