Bid bond

Bid bond in 2 minutes

Get a deposit without paperwork and walking away from your computer in 3 steps

click fill the details pay online

Check how to do it - Video

Proceeding: ZO/MJP/57/2022 Wykonanie przeglądu budowlanego budynków kompleksu Muzeum Józefa Piłsudskiego w Sulejówku.

Deadlines:
Published : 25-11-2022 14:51:00
Placing offers : 01-12-2022 14:00:00
Offers opening : -
Procedure: Zapytanie ofertowe
Type: Service

Requirements and specifications

Szanowni Państwo,


informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zapytania ofertowego, zgodnie z regulaminem wewnętrznym Muzeum Józefa Piłsudskiego w Sulejówku.

Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.


Opis przedmiotu zamówienia załącznik nr 1 do zapytania. 

Wzór wykazu usług zawiera załącznik nr 2 do zapytania.

Wzór umowy, którą Zamawiający zamierza zawrzeć z wybranym wykonawcą zawiera załącznik nr 3 do zapytania.

Istnieje możliwość przeprowadzenia wizji lokalnej. W celu umówienia się, należy skontaktować się z Zamawiającym w sposób opisany poniżej.

Warunki udziału w postępowaniu:

O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać wykonawcy, którzy w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonali co najmniej jeden przegląd budowlany zgodny z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 1333 z późn. zm.)

Ocena spełniania warunku nastąpi na podstawie złożonego wraz z ofertą wykazu usług wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty oraz podmiotów, na rzecz których zostały wykonane. Wzór wykazu określa załącznik nr 2 do zapytania. Oferta, złożona przez wykonawcę nie spełniającego warunków udziału, zostanie odrzucona.


Zamawiający dokona wyboru oferty zawierającej najniższą cenę.


Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia zapytania ofertowego w każdym momencie bez podawania przyczyn. Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania z powodu nie otrzymania środków na sfinansowania zamówienia. Wykonawcy uczestniczą w postępowaniu na własny koszt i ryzyko, nie przysługują im żadne roszczenia z tytułu unieważnienia przez Zamawiającego zapytania ofertowego. Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania z powodu nie otrzymania środków na sfinansowanie zamówienia.

Zamawiający zastrzega sobie prawo do wzywania do uzupełnień oraz wyjaśnień złożonej oferty.

Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany treści niniejszego zapytania.


W przypadku pytań: 

- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego".

- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00.

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl


Klauzula informacyjna dotycząca przetwarzania danych osobowych Wykonawcy:

1. Administratorem danych osobowych jest Muzeum Józefa Piłsudskiego w Sulejówku, Aleja Piłsudskiego 29, 05-070 Sulejówek.

2. Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, z którym mogę się kontaktować w sprawach przetwarzania moich danych osobowych za pośrednictwem poczty elektronicznej: rodo@muzeumpilsudski.pl.

3. Administrator będzie przetwarzał Państwa dane osobowe na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b) RODO, tj. przetwarzanie jest niezbędne w celu wykonania umowy, której stroną jest osoba, której dane dotyczą, lub do podjęcia działań na żądanie osoby, której dane dotyczą, przed zawarciem umowy.

4. Dane osobowe Wykonawcy będą przetwarzane w celu przeprowadzenia niniejszego zapytania ofertowego.

5. Dane osobowe mogą być udostępnione innym uprawnionym podmiotom, na podstawie przepisów prawa, a także podmiotom, z którymi administrator zawarł umowę w związku z realizacją usług na rzecz administratora (np. kancelarią prawną, dostawcą oprogramowania, zewnętrznym audytorem, zleceniobiorcą świadczącym usługę z zakresu ochrony danych osobowych). 

6. Administrator nie zamierza przekazywać Państwa danych osobowych do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowej.

7. Mają Państwo prawo uzyskać kopię swoich danych osobowych w siedzibie administratora.

8. Państwa dane osobowe będą przechowywane przez okres 10 lat od końca roku kalendarzowego, w którym umowa została wykonana, chyba że niezbędny będzie dłuższy okres przetwarzania np. z uwagi na dochodzenie roszczeń

9. Przysługuje Państwu prawo dostępu do treści swoich danych, ich sprostowania lub ograniczenia przetwarzania, a także prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, prawo do przeniesienia danych oraz prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego.

10. Podanie danych osobowych jest dobrowolne, jednakże niezbędne do zawarcia umowy. Konsekwencją niepodania danych osobowych będzie brak realizacji umowy.

11. Administrator nie podejmuje decyzji w sposób zautomatyzowany w oparciu o Państwa dane osobowe.

Attachments

NAME EXTENSION SIZE (kB) PUBLISHING DATE SOURCE DOWNLOAD
załącznik nr 1 do zapytania - opz.docx docx 28.18 2022-11-25 14:51:00 Proceeding
załącznik nr 2 do zapytania - wykaz usług.docx docx 23.92 2022-11-25 14:51:00 Proceeding
załącznik nr 3 do zapytania - wzór umowy.docx docx 71.45 2022-11-25 14:51:00 Proceeding

Announcements

2022-11-29 10:06 Eliza Gajowczyk Pytania i odpowiedzi:

Pytanie 1 :
Jaki jest zakres przeglądu?
Ogólnobudowlany
Instalacyjny
Elektryczny
Kominiarski
roczny czy pięcioletni?
Odpowiedź 1: Przegląd budowlany roczny.

Pytanie 2:
Jaki jest to przegląd roczny czy pięcioletni ?
Czy w skład przeglądu wchodzi kontrola instalacji:
- wentylacyjnych (dymowych, spalinowych, grawitacyjnych).,
- gazowych
- elektrycznych ?
Odpowiedź 2:
Przegląd budowlany roczny. W zakres przeglądu budowlanego wchodzi przegląd kominiarski oraz gazowy.

Pytanie 3:
Proszę o informacje czy budynki są wyposażone w instalację gazu i czy w zakres zamówienia wchodzi również badanie szczelności tej instalacji.
Odpowiedź 3:
Jeden z budynków - Willa Bzów wyposażony jest w instalacje gazową. Wymagany jest test szczelności.
2022-11-28 11:49 Eliza Gajowczyk Pytanie i odpowiedź:
Pytanie:
Proszę o informację czy Zamawiający oczekuje wykonanie przeglądów okresowych rocznych przez
1) osobę z uprawnieniami budowlany w specj. Konstrukcyjno-budowlanymi
czy
2) Zespół kontrolny złożony z :
osoba z uprawnieniami budowlany w specj. Konstrukcyjno-budowlanymi oraz
osoba z uprawnieniami budowlany w specj. Instalacyjnymi
Odpowiedź:
Zamawiający dopuszcza wykonanie przeglądów przez osobę z uprawnieniami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej.
Zamawiający dopuszcza wykonanie przeglądów przez zespół złożony z osób posiadających ujawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno-budowlanej oraz specjalnościach instalacyjnych.
Zamawiający oczekuje wykonanie usługi przez kompetentny personel, z wymaganymi przepisami prawa kwalifikacjami i uprawnieniami oraz stosowną praktyką.

Subject of the request

No. Name Description and attachments Quantity
/ Unit
Net price / Unit Vat Gross price / Unit Currency Delivery address Attach
file
1 Przegląd budynku - Budynek Główny Należy podać cenę za wykonanie usługi. 1 service - (0)
2 Przegląd budynku - Willa Bzów Należy podać cenę za wykonanie usługi. 1 service - (0)
Currency rates NBP

Criteria and formal conditions

No. Name Criterium weight Description and attachments Your suggestion or comment Attach file
1 Price 100% Offer value 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Termin związania ofertą - Uważamy się za związanych niniejszą ofertą przez okres 20 dni od upływu terminu składania ofert. Proszę potwierdzić wpisując "Potwierdzam". (0)
3 Oświadczenie - Oświadczamy, iż zapoznaliśmy się z opisem przedmiotu zamówienia i warunkami świadczenia usługi oraz wzorem umowy i nie wnosimy do nich zastrzeżeń. Proszę potwierdzić wpisując "Tak". (0)
4 Oświadczenie dotyczące wzoru umowy - Oświadczamy, iż zawrzemy umowę zgodną z wzorem załączonym do ogłoszenia w terminie wskazanym przez Zamawiającego. Proszę potwierdzić wpisując "Tak". (0)
5 Oświadczenie - Oświadczamy, iż zaoferowana cena uwzględnia wszystkie koszty wykonania zamówienia, w tym koszty dojazdu. Proszę potwierdzić wpisując "Tak". (0)
6 Osoba do kontaktu w sprawie realizacji umowy - Prosimy o podanie imienia i nazwiska oraz adresu e-mail. (0)
7 Numer telefonu oraz adres e - mail, pod którymi wykonawca będzie przyjmował zgłoszenia. - Prosimy o podanie adresu e-mail i numeru telefonu. (0)
8 Oświadczenie - Oświadczamy, iż spełniamy warunek udziału w postępowaniu. Na potwierdzenie załączamy wykaz usług sporządzony wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do zapytania. Attachment required (0)
9 Oświadczenie - Oświadczamy, iż usługę będą wykonywać osoby posiadające uprawnienia wymagane przepisami prawa. Proszę potwierdzić wpisując "Tak". (0)
(0)
Unlock the form

The number of page views: 505