Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: KML-33/2022 „Odtworzenie pasa drogowego po awariach sieci wodociągowej i kanalizacyjnej na terenie miasta Kielce oraz gmin Masłów, Zagnańsk, Nowiny”

Termin:
Zamieszczenia : 23-11-2022 11:00:00
Składania : 07-12-2022 08:00:00
Otwarcia : 07-12-2022 08:05:00
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Robota budowlana

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,

Zamawiający Spółka „Wodociągi Kieleckie” Sp. z o.o w Kielcach zaprasza do złożenia oferty w postępowaniu pn. „Odtworzenie pasa drogowego po awariach sieci wodociągowej i kanalizacyjnej na terenie miasta Kielce oraz gmin Masłów, Zagnańsk, Nowiny” prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego w oparciu o przepisy Regulaminu udzielania zamówień w Spółce „Wodociągi Kieleckie” Sp. z o.o. w Kielcach dla zamówień do których nie ma zastosowania ustawa Pzp . Postępowanie prowadzone jest zgodnie z § 53c Regulaminu.

Postępowanie o udzielenie zamówienia prowadzone jest w języku polskim i odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej za pośrednictwem platformazakupowa.pl Open Nexus dostępnej na stronie internetowej Spółki „Wodociągi Kieleckie” – www.wod-kiel.com.pl w zakładce „Przetargi” (instrukcja działania platformy zakupowej umieszczona jest na ww. stronie Zamawiającego).

Wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia, wezwania oraz informacje Zamawiający i Wykonawcy przekazują elektronicznie za pośrednictwem platformazakupowa.pl i zakładki „Wyślij wiadomość” dostępnej na stronie dotyczącej danego postępowania. W sytuacjach awaryjnych, Zamawiający może również komunikować się z Wykonawcami za pośrednictwem poczty elektronicznej: wodkiel@wod-kiel.com.pl.

Wszystkie ww. dokumenty zaleca się wydrukować, wypełnić i podpisać zgodnie z załączonymi do postępowania wzorami, a następnie ich skany złożyć do Zamawiającego za pośrednictwem platformazakupowa.pl w terminach określonych w SIWZ.

Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego o wyjaśnienie treści SIWZ za pośrednictwem platformazakupowa.pl. Zamawiający jest obowiązany niezwłocznie udzielić wyjaśnień, chyba że prośba o wyjaśnienie treści specyfikacji wpłynęła do Zamawiającego na mniej niż 4 dni robocze przed terminem składania ofert.

Zamawiający informuje, że instrukcje korzystania z platformy zakupowej dotyczące w szczególności logowania, pobrania dokumentacji, składania wniosków o wyjaśnienie treści SIWZ, składania ofert oraz innych czynności podejmowanych w niniejszym postępowaniu przy użyciu platformy znajdują się w zakładce „Instrukcje dla Wykonawców” na stronie internetowej pod adresem, https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje.

Wszystkie dokumenty, jakie będą składane w niniejszym postępowaniu należy wydrukować, wypełnić i podpisać zgodnie z załączonymi do postępowania wzorami, a następnie ich skany złożyć do Zamawiającego za pośrednictwem platformazakupowa.pl. Zeskanowane dokumenty należy załączyć w formacie PDF; maksymalna wielkość wszystkich załączonych plików – 1 GB; zalecana rozdzielczość skanowania – 150x150.

Wykonawca składa ofertę na platformazakupowa.pl oraz załącza do niej oświadczenia i dokumenty, o których jest mowa w rozdziale VI pkt 1-7 SIWZ w formie elektronicznej zgodnie z zapisami SIWZ.

Ofertę stanowi wypełniony i przesłany poprzez platformazakupowa.pl Formularz ofertowy wraz z wymaganymi załącznikami. Dokumenty dla których Zamawiający określił wzory, muszą być sporządzone zgodnie z tymi wzorami.

Podana cena brutto oferty winna obejmować wszystkie koszty związane z wykonaniem zamówienia; musi uwzględniać wszystkie czynniki ujęte w niniejszej Specyfikacji oraz czynniki nieprzewidziane, a konieczne do właściwego wykonania usługi.

Przed udzieleniem zamówienia Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta zostanie najwyżej oceniona do złożenia za pośrednictwem platformazakupowa.pl i zakładki „wiadomości” dokumentów, o których mowa w rozdziale VI ust. 9 SIWZ - wymagana forma dokumentów – skan podpisanego oryginalnego dokumentu.

Wykonawca składa jedną ofertę, w której musi być zaproponowana tylko jedna cena i nie może jej zmienić.

Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.

Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.

Szczegółowe zasady określające sposób rozliczeń oraz wysokość kar umownych zawarte zostały w Załączniku nr 8 do SIWZ – Wzór umowy.

Złożenie oferty przez Wykonawcę jest jednoznaczne z akceptacją warunków i wymagań określonych w SIWZ wraz z załącznikami.

Zamawiający Spółka „Wodociągi Kieleckie” Sp. z o.o. w Kielcach informuje, iż zapis dotyczący warunków ochrony danych osobowych jest zawarty w załącznikach do SIWZ Załączniku nr 8 § 16 i Załączniku nr 9 .

Regulamin udzielenia zamówień obowiązujący w Spółce „Wodociągi Kieleckie” Sp. z o. o. jest dostępny na stronie internetowej www.wod-kiel.com.pl w zakładce „Przetargi”. 

W sprawach merytorycznych, proszę o kontakt za pośrednictwem przycisku w prawym dolnym rogu formularza „Wyślij wiadomość” lub za pośrednictwem telefonu 41 365 31 00 wew. 224


Załączniki do postępowania:

1 Ogłoszenie

2. SIWZ

3.  Załącznik nr 1 – Formularz ofertowy

4.  Załącznik nr 1a – Formularz cen jednostkowych

5.  Załącznik nr 2 – Oświadczenie Wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu w postępowaniu 

6.  Załącznik nr 3 Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału

w postępowaniu

7.  Załącznik nr 4 Oświadczenie podmiotu trzeciego, na którego zasoby powołuje się

 Wykonawca

8.  Załącznik nr 4a      Zobowiązanie podmiotu trzeciego

9.  Załącznik nr 5 - Oświadczenie Wykonawcy o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej.

  10.  Załącznik nr 6 Wykaz robót

  11. Załącznik nr 7 Oświadczenie Wykonawcy o aktualności informacji

  12. Załącznik nr 8 Wzór umowy

13.  Załącznik nr 9 Klauzula informacyjna z art. 13 RODO

Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.


Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku: - niewystarczających środków na realizację zamówienia, - zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.



W przypadku pytań: 

- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel. 41 365 31 00 wew. 224 w godz. 07:00 do 14:00  

- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00.

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl


Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. 

Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Ogłoszenie.pdf pdf 3659.37 2022-11-23 11:00:00 Postępowanie
SIWZ.pdf pdf 14845.18 2022-11-23 11:00:00 Postępowanie
Załącznik nr 1.pdf pdf 901.3 2022-11-23 11:00:00 Postępowanie
Załącznik nr 1a.pdf pdf 775.32 2022-11-23 11:00:00 Postępowanie
Załacznik nr 2.pdf pdf 1402.17 2022-11-23 11:00:00 Postępowanie
Załącznik nr 3.pdf pdf 298.03 2022-11-23 11:00:00 Postępowanie
Załączenie nr 4.pdf pdf 1351.56 2022-11-23 11:00:00 Postępowanie
Załącznik nr 4a.pdf pdf 459.84 2022-11-23 11:00:00 Postępowanie
Załącznik nr 5.pdf pdf 329.82 2022-11-23 11:00:00 Postępowanie
Załącznik nr 6.pdf pdf 245.87 2022-11-23 11:00:00 Postępowanie
Załącznik nr 7.pdf pdf 1132.32 2022-11-23 11:00:00 Postępowanie
Załącznik nr 8.pdf pdf 7718.35 2022-11-23 11:00:00 Postępowanie
Załącznik nr 9.pdf pdf 819.61 2022-11-23 11:00:00 Postępowanie
Załącznik nr 1- Formularz ofertowy.doc doc 82 2022-11-23 11:00:00 Postępowanie
Załącznik nr 1a - Formularz cen jednostkowych.xlsx xlsx 15.83 2022-11-23 11:00:00 Postępowanie
Załącznik nr 2 - Oswiadczenie Wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu.docx docx 32.7 2022-11-23 11:00:00 Postępowanie
Załącznik nr 3 - Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu.docx docx 24.23 2022-11-23 11:00:00 Postępowanie
Załącznik nr 4- Oświadczenie podmiotu na którego zasoby powołuje się Wykonawca.docx docx 32.45 2022-11-23 11:00:00 Postępowanie
Załącznik nr 4a - Zobowiązania podmiotu trzeciego.doc doc 76 2022-11-23 11:00:00 Postępowanie
Treść zapytań wraz z odpowiedziami.pdf pdf 626.72 2022-12-02 10:01:04 Publiczna wiadomość
Informacja o zmianie treści zapisów SIWZ.pdf pdf 871.06 2022-12-02 10:02:25 Publiczna wiadomość
Informacja z otwarcia ofert.pdf pdf 318.86 2022-12-08 07:10:43 Publiczna wiadomość
Informacja o wyniku postępowania.pdf pdf 317.75 2022-12-14 12:58:29 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2022-12-14 12:58 Marzena Wójcik Informacja o wyniku postępowania.

Informacja o wyniku [...].pdf

2022-12-08 07:10 Marzena Wójcik Informacja z otwarcia ofert.

Informacja z otwarci [...].pdf

2022-12-02 10:02 Marzena Wójcik Informacja o zmianie treści zapisów SIWZ.

Informacja o zmianie [...].pdf

2022-12-02 10:01 Marzena Wójcik Treść zapytań wraz z odpowiedziami.

Treść zapytań wraz z [...].pdf

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Odtworzenie pasa drogowego po awariach sieci wodociągowej i kanalizacyjnej na terenie miasta Kielce oraz gmin Masłów, Zagnańsk, Nowiny Zgodnie z zapisami SIWZ wraz z załącznikami 1 robota budowlana - (0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.3190 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty (Zamawiający wymaga załączenia pliku) 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - Przelew 14 dni od dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
3 Termin realizacji - Przez okres od 01.01.2023 do dnia 31.12.2023r.. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
4 Dodatkowe koszty - Oferowana cena zawiera wszystkie koszty niezbędne dla prawidłowego i pełnego wykonania przedmiotu zamówienia. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 583