- Main page
- Proceeding ID 691228
Bid bond in 2 minutes
Get a deposit without paperwork and walking away from your computer in 3 steps
click fill the details pay online
Check how to do it - Video
Proceeding ID: 691228 :
SZACOWANIE WARTOŚCI ZAMÓWIENIA: Organizacja i przeprowadzenie kursu języka polskiego dla obywateli Ukrainy uczestników projektu: „Usługi społeczne na rzecz ograniczenia skutków kryzysu wywołanego konfliktem zbrojnym na terytorium Ukrainy – GMINA MIKOŁÓW” realizowanego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014-2020 (Europejski Fundusz Społeczny) dla osi priorytetowej: IX. Włączenie społeczne dla działania: 9.2. Dostępne i efektywne usługi społeczne i zdrowotne dla poddziałania: 9.2.10. Usługi społeczne na rzecz ograniczenia skutków kryzysu wywołanego konfliktem zbrojnym na terytorium Ukrainy – tryb nadzwyczajny wraz z zapewnieniem opieki nad dziećmi uczestników kursu na czas udziału rodziców/opiekunów w kursie.
Wystawiający
-
UżytkownikAnna Mendecka
-
Organization
-
Message to the buyer
Terminy
-
Published2022-11-22 09:26:00
-
Placing offers2022-11-24 23:59:00
-
Opening of offers2022-11-25 00:04:00
-
ProcedureSzacowanie wartości zamówienia
-
TypeService
Requirements and specifications
informujemy, że poniższe
postępowanie ma charakter szacowania wartości zamówienia.
Dlaczego warto odpowiedzieć na
szacowanie wartości zamówienia?
Informujemy, iż niniejsze
postępowanie nie stanowi zaproszenia do składania ofert w rozumieniu art. 66
Kodeksu cywilnego, nie
zobowiązuje Zamawiającego do zawarcia umowy, czy też udzielenia zamówienia. Szacowanie
wartości zamówienia stanowi jedynie część procedury udzielania zamówienia
publicznego.
W celu należytego przygotowania i przeprowadzenia procedury, zwracamy się do Państwa z prośbą o dokonanie niezobowiązującej i niewiążącej wyceny w terminie do dnia 24.11.2022 r.
Powyższe zostanie wykorzystane wyłącznie na potrzeby
ustalenia szacunkowej wartości zamówienia.
Państwa pomoc będzie dla nas bardzo ważna, ze względu
na konieczność zastosowania właściwego progu (rozeznanie rynku/ Baza
Konkurencyjności) oraz trybu postępowania.
Jednocześnie
Zamawiający zastrzega, że odpowiedź na niniejsze postępowanie o charakterze
szacowania ceny może skutkować:
·
zaproszeniem do złożenia oferty lub
·
zaproszeniem do negocjacji warunków
umownych lub
·
zawarciem umowy, której przedmiot
został określony w niniejszym szacowaniu wartości zamówienia
UWAGA: W
powyższym Zamawiający będzie kierował się wytycznymi kwalifikowalności wydatków
oraz budżetem projektu.
W przypadku pytań:
· technicznych lub merytorycznych, proszę o kontakt za pośrednictwem przycisku "Wyślij wiadomość do zamawiającego" - osoba do kontaktu: Anna Mendecka, tel. 32 3242668
·
związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum
Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus pod nr 22 101 02 02, czynnym od
poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 do 17:00.
Oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA W CELU USTALENIA WARTOŚCI SZACUNKOWEJ ZAMÓWIENIA
1. Opis przedmiotu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest Organizacja
i przeprowadzenie kursu języka polskiego dla obywateli Ukrainy uczestników
projektu: „Usługi społeczne na rzecz
ograniczenia skutków kryzysu wywołanego konfliktem zbrojnym na terytorium
Ukrainy – GMINA MIKOŁÓW” realizowanego
w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata
2014-2020 (Europejski Fundusz Społeczny) dla osi priorytetowej: IX. Włączenie
społeczne dla działania: 9.2. Dostępne i efektywne usługi społeczne i zdrowotne dla poddziałania:
9.2.10. Usługi społeczne na rzecz ograniczenia skutków kryzysu wywołanego
konfliktem zbrojnym na terytorium Ukrainy – tryb nadzwyczajny wraz z
zapewnieniem opieki nad dziećmi uczestników kursu na czas udziału
rodziców/opiekunów w kursie.
2.
Przedmiot zamówienia:
Organizacja i przeprowadzenie kursu języka
polskiego (dalej: „kurs”, „zajęcia”) mającego na celu uzyskanie umiejętności językowych w zakresie
znajomości języka polskiego:
· grupowy kurs dla grupy 10 – 15 osób szacunkowo dwa razy w tygodniu po dwie godziny zegarowe – godzina liczona jako 60 minut, łącznie szacunkowo 60 osób – 4 grupy (grupy mogą się różnić poziomem znajomości języka, zakres kursu winien być odpowiednio dostosowany do poziomu wiedzy);
· kurs winien trwać szacunkowo 66 godzin dla jednej grupy, łącznie – maksymalnie 266 godzin. Ilość godzin jest szacunkowa i faktyczna realizacja będzie wynikała z bieżących potrzeb Zamawiającego;
· kurs stacjonarny (nie on-line).
Zapewnienie
opieki nad dziećmi uczestników kursu na czas udziału rodziców/opiekunów w kursie
w przypadku zaistnienia takiej potrzeby:
· wykonawca winien zapewnić opiekę w
pomieszczeniu znajdującym się w tym samym budynku co kurs;
· opieka dla grupy maksymalnie 10 dzieci – maksymalnie
70 godzin;
· czas opieki dostosowany do harmonogramu kursu.
Zamawiający poinformuje Wykonawcę o potrzebie zapewnienia opieki na 7 dni przed planowanym terminem zajęć.
Płatność nastąpi tylko za zrealizowaną usługę.
3. Termin realizacji zamówienia:
· Od dnia podpisania umowy do 21.04.2023 r.
· Szczegółowy harmonogram kursu zostanie
ustalony przez Zamawiającego po podpisaniu umowy, w miarę możliwości z
uwzględnieniem wniosków Wykonawcy. Harmonogram na kolejny miesiąc winiec być ustalony z Zamawiającym do przedostatniego
roboczego dnia miesiąca.
4. Sposób
składania ofert/ zaproponowania ceny:
· Ceny należy podać w złotych
polskich z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
· Wartością oferty
jest suma maksymalnego wynagrodzenia za przeprowadzenie kursu języka polskiego
oraz
zapewnieniem opieki nad dziećmi
uczestników kursu.
· W formularzu
oferty należy:
1) wpisać jednostkową
cenę netto za jedną godzinę kursu języka polskiego oraz wskazać (w
rozwijanej liście) stawkę podatku od towarów i usług (VAT) właściwej
dla przedmiotu zamówienia, obowiązującej według stanu prawnego na dzień
składania ofert - co spowoduje, że nastąpi automatyczne
przeliczenie na wartość tej części oferty (przemnożenie podanej ceny netto z
maksymalną liczbą 266 godzin wraz z obliczeniem stawki VAT);
2) wpisać jednostkową
cenę netto za jedną godzinę opieki na dziećmi oraz wskazać (w rozwijanej liście) stawkę podatku od towarów i usług (VAT) właściwej
dla przedmiotu zamówienia, obowiązującej według stanu prawnego na dzień
składania ofert - co spowoduje, że nastąpi automatyczne przeliczenie na wartość tej części oferty
(przemnożenie podanej ceny netto z maksymalną liczbą 70 godzin wraz z
obliczeniem stawki VAT).
Podane
ceny powinny zawierać wszelkie należności wykonawcy wobec zamawiającego
związane z realizacją przedmiotu zamówienia
5. Warunki jakie musi spełnić wykonawca
W
celu realizacji kursu Zamawiający wymaga, aby wykonawca dysponował odpowiednią
ilością osób, odpowiedzialnych za realizację umowy (dalej: „trener”) – tj. co
najmniej jedną osobą na grupę, które:
· ukończyły studia magisterskie bądź
licencjackie z zakresu filologii polskiej lub obcej bądź w zakresie innych kierunków humanistycznych oraz posiadają kwalifikacje do
nauczania języka polskiego jako obcego.
W
powyższym zakresie wykonawca przedkłada Zamawiającemu odpowiednie dokumenty
na okoliczność potwierdzenia przed podpisaniem umowy.
· Wykonawca musi dysponować odpowiednią liczbą
osób, które będą realizowały opiekę nad dziećmi w czasie kursu – tj. co najmniej jeden opiekun na grupę.
· Zgodnie z ustawą z
dnia 13 maja 2016 roku o przeciwdziałaniu zagrożeniom przestępczością na tle seksualnym (tekst jednolity Dz.U. z 2020 r. poz. 152 ze zm.) Wykonawca, zamierzający
realizować usługi zobowiązany będzie przed podpisaniem umowy dostarczyć do zamawiającego dane osobowe osób, które będą bezpośrednio wykonywały zamówienie,
celem weryfikacji czy osoby te nie widnieją w Rejestrze Sprawców Przestępstw na
tle Seksualnym – dotyczy osób pracujących z dziećmi.
6. Do obowiązków Wykonawcy należy (warunki szczegółowe):
a). Przeprowadzenie
testu określającego poziom wiedzy przed podziałem uczestników na grupy.
b). Zapewnienie
sal (co najmniej dwie sale w jednym budynku, w tym jedna przeznaczona na kurs,
a druga na opiekę nad dziećmi) na terenie gminy Mikołów w odległości takiej,
aby można było pieszo dojść do miejsca realizacji wsparcia, w ciągu 15 minut,
licząc od siedziby Zamawiającego (43-190 Mikołów, ul. Kolejowa 2). Odległość
taka podyktowana jest zapewnieniem jak najmniej uciążliwego dotarcia
uczestników kursu na zajęcia, a w szczególności troską o najmłodszych, którym zapewniana będzie opieka. Jednocześnie Wykonawca
zapewnia dostęp do toalety i bieżącej wody.
c). Prowadzenie
dziennika z kursu zawierającego informacje takie jak: data, ilość godzin zajęć
oraz listę obecności, które Wykonawca będzie zobowiązany przedstawić na żądanie
Zamawiającego.
d). Wystawienie
zaświadczenia o udziale danej osoby w kursie na żądanie Zamawiającego.
e). Zapewnienie
niezbędnych przedmiotów do zorganizowania opieki (np. kredki, kartki inne
akcesoria do zabaw) i zorganizowania czasu dzieciom.
f). Zapewnienie zastępstwa w przypadkach, kiedy
wybrany trener nie będzie mógł z przyczyn obiektywnych poprowadzić zajęć.
Wykonawca zapewnia, że osoby zastępujące będą spełniać co najmniej te same
wymagania, co pierwotnie wskazana osoba.
g). Niezwłoczne informowanie Zamawiającego o
zmianach terminów realizacji zajęć ujętych w harmonogramie pracy oraz ewentualnej zmianie osoby prowadzącej zajęcia.
h). Przedkładania
rachunku/faktury po miesięcznej realizacji usług, na podstawie ilości godzin
zajęć, poza kwietniem 2023 r., kiedy Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia
faktury do dnia 24.04.2023 r. wraz z wymaganą dokumentacją.
i). Opatrywanie wszelkich dokumentów
obowiązującymi logotypami w projektach realizowanych
w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata
2014-2020.
j). Udostępnienie wszystkich dokumentów związanych
z realizacją umowy Zamawiającemu oraz innym uprawnionym podmiotom w celu
kontroli, w zakresie prawidłowej realizacji projektu, a także w przypadku kontroli dokonywanej
przez instytucje współfinansujące projekt.
k). Na żądanie Zamawiającego dostarczenie lub udostępnienie dokumentów oraz udzielenie wyjaśnień i informacji w terminie określonym przez kontrolującego. Kontroli mogą podlegać następujące dokumenty: dokumentacja działalności usługowej w zakresie świadczonych usług dla zamawiającego oraz jakość świadczonych przez Wykonawcę usług i jego personel w każdym czasie (tj. również w dni wolne od pracy).
l). Prowadzenie wsparcia zgodnie z obowiązującymi zasadami bezpieczeństwa i obostrzeniami związanymi ze stanem zagrożenia epidemicznego/epidemii.
m). Zachowanie w tajemnicy wszelkich informacji i
danych uzyskanych w trakcie realizacji zamówienia.
n). Bieżące weryfikowanie czy w gronie odbiorców
zadania znajdują się osoby o szczególnych potrzebach. Zleceniobiorca jest
zobowiązany do spełnienia minimalnych wymagań zapewniających dostępność do
udziału w realizowanym przez siebie wsparciu osobom ze szczególnymi potrzebami, zgodnie z art. 6 ustawy z dnia 19 lipca 2019 r. o
zapewnianiu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami.
7. Dodatkowe
informacje:
Zamawiający zapewnia po uzgodnieniu z wykonawcą zakup niezbędnych materiałów do prowadzenia zajęć w ramach kursu (np. podręczniki) oraz drobny poczęstunek (np. kawa, herbata, woda, ciastka). W przypadku dzieci Zamawiający zapewni napoje i poczęstunek dostosowany do wieku dzieci.
Attachments
Announcements Send a message to buyer
Subject of the request Importuj dane z XLS
The message hasn"t been sent
Your message will not be sent. Are you sure you want to quit?
Attachments
