Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 09-11-2022 15:34:00 |
Składania : | 24-11-2022 10:00:00 |
Otwarcia : | 24-11-2022 10:30:00 |
Tryb: | PL - Tryb Podstawowy (art. 275) |
Rodzaj: | Robota budowlana |
Szanowni Państwo,
w załącznikach do postępowania zamieszczono dokumentację związaną z postępowaniem.
Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców.
Pliki dołączane w formularzu należy opatrzyć:
- kwalifikowanym podpisem elektronicznym,
- podpisem zaufanym,
- lub elektronicznym podpisem osobistym.
W związku z powyższym Formularz znajdujący się na niniejszej stronie służy złożeniu oferty wraz z załącznikami, natomiast przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do:
Zadawania pytań Zamawiającemu,
Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty lub złożenia wyjaśnień,
Przesłania odwołania/inne.
Zgodnie z art. 61. ust. 1. oraz art. 63 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 11 września 2019 r. komunikacja w niniejszym postępowaniu odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.
Jeżeli będą Państwo mieli pytania techniczne związane z procesem złożenia oferty na platformie zakupowej, prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
2022-12-16 08:52 | Jakub Gasik |
Nasz
znak:
RGGZ.271.61.2022
Szaflary,
dnia
16.12.2022
r. Nr przetargu: 38/2022 Sprostowanie Zawiadomienia o wyborze oferty najkorzystniejszej Dotyczy: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. prawo zamówień publicznych (t.j. Dz.U. z 2021 r. poz. 1129 z późn. zm.) zwanej dalej „Ustawą Pzp”, na: „Modernizacja dróg gminnych na terenie Gminy Szaflary w miejscowościach: Szaflary, Skrzypne, Maruszyna, Bańska Niżna, Bańska Wyżna i Zaskale”, dotyczy: Części I, II, III, IV, V, VI, VII, VIII, IX, X. Zamawiający informuje, że w zawiadomieniu o wyborze oferty najkorzystniejszej w postępowaniu jak wyżej z dnia 15.12.2022r., omyłkowo dla części VIII wpisał nazwę z części VII. Prawidłowa nazwa zadania dla części VIII to: Część VIII - Modernizacja drogi gminnej nr 364764K – ul. Kantorówka w miejscowości Bańska Niżna na dł. ok. 1340 mb; |
2022-12-15 11:12 | Jakub Gasik |
Nasz
znak:
RGGZ.271.61.2022
Szaflary,
dnia
15.12.2022
r. Nr przetargu: 38/2022 Zawiadomienie o wyborze oferty najkorzystniejszej Dotyczy: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. prawo zamówień publicznych (t.j. Dz.U. z 2021 r. poz. 1129 z późn. zm.) zwanej dalej „Ustawą Pzp”, na: „Modernizacja dróg gminnych na terenie Gminy Szaflary w miejscowościach: Szaflary, Skrzypne, Maruszyna, Bańska Niżna, Bańska Wyżna i Zaskale”, dotyczy: Części I, II, III, IV, V, VI, VII, VIII, IX, X. (Szczegóły w załączonym dokumencie) |
2022-11-24 14:02 | Jakub Gasik |
Znak
sprawy:
RGGZ.271.61.2022
Szaflary,
dnia
24.11.2022r. Nr przetargu: 38/2022 INFORMACJA Z OTWARCIA OFERT zamówienia publicznego pn.: „Modernizacja dróg gminnych na terenie Gminy Szaflary w miejscowościach: Szaflary, Skrzypne, Maruszyna, Bańska Niżna, Bańska Wyżna i Zaskale” W dniu 24.11.2022 r. o godz. 10:30 w Urzędzie Gminy w Szaflarach, odbyło się otwarcie ofert złożonych w przedmiotowym postępowaniu. Bezpośrednio przed otwarciem ofert Zamawiający udostępnił na stornie internetowej prowadzonego postepowania https://platformazakupowa.pl/pn/szaflary informację o kwocie, jaką zamierza przeznaczyć na finansowanie zamówienia, tj.: Kwota przeznaczona na sfinansowanie zamówienia łącznie: 10 340 000,00 (brutto) z czego: Część I - Modernizacja drogi gminnej nr 364775K - ul. Jana Pawła II w miejscowości Maruszyna na długości ok. 980 mb; 1 000 000,00 (brutto) Część II - Modernizacja drogi gminnej nr 364773K - ul. Za Żor w miejscowości Maruszyna na dł. ok. 1330 mb; 900 000,00 zł (brutto) Część III - Modernizacja drogi gminnej nr 364769K – os. Bałtyzory w miejscowości Maruszyna na dł. ok. 200 mb; 120 000,00 zł (brutto) Część IV - Modernizacja drogi gminnej nr 364762K położonej na os. Pitoniówka w miejscowości Bańska Wyżna na dł. ok. 1500 mb; 1 200 000,00 zł (brutto) Część V - Modernizacja drogi gminnej nr 364778K - ul. Wierchowa w miejscowości Skrzypne na dł. ok. 3130 mb wraz z budową odcinka odwodnienia; 4 000 000,00 zł (brutto) Część VI - Modernizacja drogi gminnej nr 364779K – ul. Kościelna w miejscowości Skrzypne na dł. ok. 1408 mb; 1 020 000,00 zł (brutto) Część VII - Modernizacja drogi gminnej nr 364809K – ul. Świętego Wojciecha w Zaskalu na dł. ok. 473 mb; 400 000,00 zł (brutto) Część VIII - Modernizacja drogi gminnej nr 364764K – ul. Kantorówka w miejscowości Bańska Niżna na dł. ok. 1340 mb; 1 200 000,00 zł (brutto) Część IX - Modernizacja drogi gminnej nr 364832K - ul. Cieplice w miejscowości Bańska Niżna na dł. ok. 406 mb; 400 000,00 zł (brutto) Część X - Modernizacja drogi gminnej nr 364782K – ul. Kościelna w miejscowości Szaflary na dł. ok. 110 mb. 100 000,00 zł (brutto) Łącznie wpłynęły 6 oferty: • liczba z deszyfrowanych i otwartych ofert: 6 Szczegółowe informacje znajdują się w załączeniu. |
2022-11-24 10:00 | Komunikat Zamawiającego |
Znak
sprawy:
RGGZ.271.61.2022
Szaflary,
dnia
09.11.2022
r. Nr przetargu: 38/2022 INFORMACJA O WYSOKOŚCI ŚRODKÓW Informacja na temat wysokości środków jakie zamierza przeznaczyć Gmina Szaflary na sfinansowanie zamówienia publicznego pn. „Modernizacja dróg gminnych na terenie Gminy Szaflary w miejscowościach: Szaflary, Skrzypne, Maruszyna, Bańska Niżna, Bańska Wyżna i Zaskale” Sesja otwarcia ofert: 24.11.2022 r. godz. 10:30 Kwota przeznaczona na sfinansowanie zamówienia: 10 340 000,00 (brutto) z czego: Część I - Modernizacja drogi gminnej nr 364775K - ul. Jana Pawła II w miejscowości Maruszyna na długości ok. 980 mb; 1 000 000,00 (brutto) Część II - Modernizacja drogi gminnej nr 364773K - ul. Za Żor w miejscowości Maruszyna na dł. ok. 1330 mb; 900 000,00 zł (brutto) Część III - Modernizacja drogi gminnej nr 364769K – os. Bałtyzory w miejscowości Maruszyna na dł. ok. 200 mb; 120 000,00 zł (brutto) Część IV - Modernizacja drogi gminnej nr 364762K położonej na os. Pitoniówka w miejscowości Bańska Wyżna na dł. ok. 1500 mb; 1 200 000,00 zł (brutto) Część V - Modernizacja drogi gminnej nr 364778K - ul. Wierchowa w miejscowości Skrzypne na dł. ok. 3130 mb wraz z budową odcinka odwodnienia; 4 000 000,00 zł (brutto) Część VI - Modernizacja drogi gminnej nr 364779K – ul. Kościelna w miejscowości Skrzypne na dł. ok. 1408 mb; 1 020 000,00 zł (brutto) Część VII - Modernizacja drogi gminnej nr 364809K – ul. Świętego Wojciecha w Zaskalu na dł. ok. 473 mb; 400 000,00 zł (brutto) Część VIII - Modernizacja drogi gminnej nr 364764K – ul. Kantorówka w miejscowości Bańska Niżna na dł. ok. 1340 mb; 1 200 000,00 zł (brutto) Część IX - Modernizacja drogi gminnej nr 364832K - ul. Cieplice w miejscowości Bańska Niżna na dł. ok. 406 mb; 400 000,00 zł (brutto) Część X - Modernizacja drogi gminnej nr 364782K – ul. Kościelna w miejscowości Szaflary na dł. ok. 110 mb. 100 000,00 zł (brutto) |
2022-11-21 16:40 | Jakub Gasik |
Znak
sprawy
RGGZ.271.61.2022
Szaflary
dnia
21.11.2022
r. Nr przetargu 38/2022 https://platformazakupowa.pl/pn/szaflary (strona internetowa prowadzonego postępowania) Wyjaśnienia treści SWZ Dotyczy: „Modernizacja dróg gminnych na terenie Gminy Szaflary w miejscowościach: Szaflary, Skrzypne, Maruszyna, Bańska Niżna, Bańska Wyżna i Zaskale” I. WYJAŚNIENIA TREŚCI SWZ Działając na podstawie art. 135 ust. 2 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2022 r. poz. 1710 z późn. zm.); zwana dalej: ustawą Pzp, Zamawiający przekazuje poniżej treść zapytań, które wpłynęły do Zamawiającego wraz z wyjaśnieniami: Pytania w zakresie SWZ: 1. Dotyczy §1 ust. 6 i 7 projektu umowy: Prosimy o udzielenie odpowiedzi na pytanie czy dokumentacja udostępniona przez Zamawiającego opisująca przedmiot umowy, wskazana w projekcie umowy, w szczególności w niniejszym ust. 6 i 7 - jest kompletna, nie zawiera błędów i posiada wszelkie niezbędne dane do prawidłowej realizacji zadania? Czy opis przedmiotu zamówienia został opracowany zgodnie z art. 99 ust.1 PZP? Odp.: Opis przedmiotu zamówienia został opisany zgodnie z art. 99 ust.1 PZP oraz dokumentacja jest kompletna i posiada wszelkie niezbędne dane do prawidłowej realizacji zadania. 2. Dotyczy §2 ust.8 projektu umowy: Prosimy o szczegółową informację jakich testów, próbek, badań itp. wymagać będzie Inspektor nadzoru inwestorskiego – celem oszacowania kosztów z tych związanych przed złożeniem oferty. Odp.: Zamawiający informuje że jeżeli zajdzie taka potrzeba Inspektor Nadzoru będzie wymagał powszechnie stosowanych testów, próbek, badań itp., dla tego rodzaju robót budowlanych. 3. Dotyczy §4 ust. 1 projektu umowy: Prosimy o udzielenie odpowiedzi na pytanie czy opis przedmiotu zamówienia został opracowany zgodnie z art. 99 ust.1 PZP? Odp.: Zgodnie z odpowiedzią nr 1 4. Dotyczy §4 ust.2 pkt.9) projektu umowy: Prosimy o szczegółową informację dotyczącą tego - jakie zobowiązania wobec osób trzecich Zamawiający ma na myśli? Odp.: Wszelkie powstałe w trakcie wykonywania Umowy z winy Wykonawcy. 5. Dotyczy §4 ust.2 pkt.16) projektu umowy: Prosimy o usunięcie niniejszego pkt. Do prawidłowej i należytej realizacji Przedmiotu Umowy nie jest konieczne aby Kierownik budowy codziennie przebywał na terenie budowy. Odp.: Zamawiający nie wyraża zgody na usunięcie pkt. 16 z §4 ust.2. 6. Dot. §5 projektu umowy: Wnosimy o wykreślenie wyrażenia „bez konieczności ponoszenia przez Zamawiającego dodatkowych kosztów” - jako niezgodnego z art. art. 99 ust.1 PZP. Wykonawca nie może oświadczyć, że Zamawiający nie poniesie dodatkowych kosztów, gdyż oferta Wykonawcy została opracowana w oparciu o opis przedmiotu zamówienia, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych i dokumentację projektową opracowaną przez Zamawiającego, tym samym Wykonawca nie odpowiada za błędy, braki oraz wady ww. dokumentacji i wynikające z tego ewentualne roboty dodatkowe. W przypadku braku zgody na wykreślenie wnosimy o wyjaśnienie, czy dokumentacja projektowa, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych nie zawierają błędów, braków i wad skutkujących brakiem możliwości rozpoznania przez Wykonawcę wystąpienia robót dodatkowych? Czy dokumentacja jest kompletna i pozwala oszacować wszystkie konieczne do wykonania roboty budowlane bez ryzyka wystąpienia robót dodatkowych? Odp.: Zamawiający wyraża zgodę na wykreślenie z § 5 Umowy wyrażenia „bez konieczności ponoszenia przez Zamawiającego dodatkowych kosztów”. 7. Dotyczy §7 ust.3 projektu umowy: Prosimy o wyjaśnienie wątpliwości wykonawcy i udzielenie odpowiedzi na pytanie: jakie mienie Zamawiający ma na myśli formułując ten obowiązek wykonawcy? Odp.: Zamawiający ma na myśli, takie mienie jak: materiały z rozbiórki które będą przeznaczone do ponownego wbudowania, materiał budowlany składowany na terenie budowy. 8. Dotyczy §7 ust.6 projektu umowy: Wnosimy o wykreślenie w całości zapisów niniejszego ustępu. Wykonawca nie jest uprawniony i nie może wykonywać obowiązków, których wykonanie leży po stronie Zamawiającego, w szczególności w sytuacji w której obowiązek ten nałożony jest na Zamawiającego przez ustawodawcę. Odp.: Zamawiający nie wyraża zgody na usunięcie zapisu §7 ust.6. Wykonawca zobowiązany jest do wykonywania wskazanych obowiązków, o ile wystąpią, w imieniu Zamawiającego/Inwestora na podstawie udzielonego upoważnienia. 9. Dotyczy §12 ust.1 pkt.2) projektu umowy: Prosimy o wykreślenie sformułowania: „jeżeli nie wystąpią okoliczności opisane w §18 ust.2”. Zgodnie z obowiązującym orzecznictwem – w przypadku wystąpienia usterek, odbiór powinien zostać dokonany, a w protokole odbioru wyznacza się termin na usunięcie wad. Odp.: Zamawiający wyraża zgodę na wykreślenie sformułowania „jeżeli nie wystąpią okoliczności opisane w §18 ust.2”. Zamawiający dodaje w § 18 ust. 2 zd. 1 przed wyrażeniem „odbioru końcowego”, wyrażenie „odbioru częściowego”. 10. Dotyczy §14 projektu umowy: Wnosimy o zmianę zapisów tak aby termin realizacji przedmiotu umowy liczony był od dnia protokolarnego przekazania kompletnego terenu budowy a nie od dnia podpisania umowy. Odp.: Zamawiający nie zgadza się na zmianę zapisów dotyczących rozpoczęcia terminu wykonania przedmiotu umowy. 11. Dotyczy §15 projektu umowy: Wnosimy o określenie w jaki sposób w jakich częstotliwościach dokonywane będą odbiory częściowe. Zamawiający w projektowanych postanowieniach umowy odniósł się jedynie do odbiorów robót zanikających, ulegających zakryciu i odbioru końcowego. Pomijając etap realizacji przedmiotu umowy i jego częściowego odbioru zg. z którym wykonawca może fakturować wynagrodzenie do puli 85%. Odp.: Odbiory częściowe będą dokonywane po zgłoszeniu gotowości wykonawcy do odbioru częściowego i akceptacji Inspektora Nadzoru oraz Zamawiającego z częstotliwością zależną od zakończenia danego etapu robót. 12. Dotyczy §18 ust.2 pkt.1) projektu umowy: Prosimy o wykreślenie sformułowania, iż w przypadku wystąpienia usterek odstępuje się od odbioru. Zgodnie z przyjętą praktyką, standardami oraz orzecznictwem – w przypadku wystąpienia usterek, odbiór powinien zostać dokonany, a w protokole odbioru wyznacza się termin na usunięcie wad. Tak np. SA w Warszawie, w wyroku z dnia 03.08.2017 r. sygn. akt I ACa 689/16: „W sytuacji, gdy wykonawca zgłosił zakończenie robót budowlanych i brak jest wad istotnych, zamawiający jest zobowiązany do ich odbioru. W protokole z tej czynności, stanowiącym pokwitowanie spełnienia świadczenia i podstawę dokonania rozliczeń stron, niezbędne jest zawarcie ustaleń co do jakości wykonanych robót, w tym ewentualnego wykazu wszystkich ujawnionych wad z terminami ich usunięcia lub oświadczeniem inwestora o wyborze innego uprawnienia przysługującego mu z tytułu odpowiedzialności wykonawcy za wady ujawnione przy odbiorze. Odmowa odbioru będzie uzasadniona jedynie w przypadku, gdy stwierdzone wady będą na tyle istotne, że obiekt nie będzie się nadawał do użytkowania”. Odp.: Zamawiający dokonuje zmiany § 18 ust. 2 pkt 1) i otrzymuje on treść „ 1) w przypadku usterek – odstępuje się od odbioru i wyznacza Wykonawcy dodatkowy termin na usunięcie usterek. W razie nieusunięcia usterek w wyznaczonym terminie, Zamawiający ma prawo powierzyć wykonanine poprawek innemu podmiotowi na koszt i ryzyko Wykonawcy. 13. Dot. §19 ust.3 projektu umowy: Co w przypadku, gdy Zamawiający zaniżył przedmiary (bez względu na tego przyczynę) i w wyniku obmiaru wartość robót przekroczy kwotę wskazaną w ust.3 ? Czy Wykonawca ma zaprzestać wykonania umowy czy oczekiwać na podpisanie Aneksu? Odp.: Jeżeli będzie to uzasadnione, zostanie zawarty odpowiedni aneks. 14. Dot. §19 ust.4 projektu umowy: W związku z realizacją zadania przez okres powyżej 6 miesięcy, wnosimy o ustalenie systemu waloryzacji zgodnie. z ustawą z dnia 07.10.2022 r. o zmianie niektórych ustaw w celu uproszczenia procedur administracyjnych dla obywateli i przedsiębiorców (tzw. „specustawa waloryzacyjna”); brak waloryzacji, może stanowić także naruszenie Ustawy prawo zamówień publicznych. Odp.: Zamawiający nie wyraża zgody. Zamawiający informuje, iż ustawa Pzp w brzmieniu obowiązującym w dniu wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego nie przewiduje waloryzacji dla umów powyżej 6 miesięcy. 15. Dotyczy §25 ust.4 projektu umowy: prosimy o zmianę zapisów poprzez zmniejszenie stawki kary z dotychczasowego 0,02% wynagrodzenia brutto na: kwotę: 200 pln. Proponowana przez Zamawiającego wysokość kary jest niewspółmierna do rodzaju i charakteru zawinienia Wykonawcy, czym narusza art. 16 pkt 3 PZP. Stosowanie kar umownych, a w tym ustalanie ich wysokości powinno mieć charakter prewencyjny, a nie uciążliwy dla Wykonawcy i mogący skutkować ponoszeniem przez niego rażących strat. Odp.: Zamawiający nie wyraża zgody na zmianę zapisów oraz informuje iż postępowanie zostało przygotowane i przeprowadzone w sposób opisany w art. 16 pkt 3 PZP. 16. Dot. przedmiaru robót - Cz. I Maruszyna – poz. 5 i 6 – brak pozycji dot. rozbiórek krawężników i obrzeży, prosimy o uzupełnienie lub potwierdzenie, iż Zamawiający posiada te materiały. Odp.: Wykonawca winien w wycenie poz. 5 i 6 uwzględnić wszystkie niezbędne prace do prawidłowego wykonania zadania w tym rozbiórkę krawężników i obrzeży oraz montaż nowych elementów i z odzysku. 17. Dot. przedmiaru robót - Cz. I Maruszyna – poz. 14 – prosimy o podanie długości odwodnienia liniowego. Odp.: długość ok. 5,5mb. 18. Czyja własność stanowi destrukt z frezowania? Odp.: Zgodnie z zapisami par. 1 pkt.3 umowy: „Materiały z rozbiórki należy zakwalifikować jako gruz lub materiał nadający się do powtórnego użytku, w uzgodnieniu z Inspektorem Nadzoru. Gruz zostanie wywieziony przez Wykonawcę z placu budowy do miejsca zutylizowania, a materiały nadające się do powtórnego użytku Wykonawca wywiezie z placu budowy w miejsce wskazane przez Inwestora.” Oraz III SWZ: Zamawiający zastrzega możliwość ponownego wykorzys |
2022-11-18 11:49 | Jakub Gasik |
Znak
sprawy
RGGZ.271.61.2022
Szaflary
dnia
18.11.2022r. Nr przetargu 38/2022 https://platformazakupowa.pl/pn/szaflary (strona internetowa prowadzonego postępowania) Zmiany treści SWZ Dotyczy: „Modernizacja dróg gminnych na terenie Gminy Szaflary w miejscowościach: Szaflary, Skrzypne, Maruszyna, Bańska Niżna, Bańska Wyżna i Zaskale” Działając w oparciu o art. 286 ust. 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. prawo zamówień publicznych (t.j. Dz.U. z 2022 r. poz. 1170 z późn. zm.), zwanej w dalszej treści „Ustawą Pzp”, Zamawiający informuje, że zmianie uległy następujące zapisy SWZ: Zmiana nr 1 (zmiana samodzielnie dokonana przez Zamawiającego): XVII. Unieważnienie postępowania , zmienia się zapis: Zamawiający dopuszcza możliwość unieważnienia postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 255 i 256 ustawy Pzp. zastępuje się następującym: Zamawiający dopuszcza możliwość unieważnienia postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 255 i 256 oraz 310 ustawy Pzp. Zmiana nr 2 (zmiana samodzielnie dokonana przez Zamawiającego): Do działu XXXIV. Projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego, które zostaną wprowadzone do umowy w sprawie zamówienia publicznego – Zmiany umowy, dodaje się punkt 2 i 3 o treści: 2. Wszelkie zmiany umowy dotyczące wynagrodzenia będą dokonywane na podstawie kosztorysów robót dodatkowych lub zamiennych potwierdzonych przez Inspektora Nadzoru i zatwierdzonych przez Zamawiającego. 3. Wszelkie zmiany Umowy wymagają zawarcia aneksu w formie pisemnej pod rygorem nieważności. Jednocześnie Zamawiający informuje, że termin składania i otwarcia ofert nie ulega zmianie. |
2022-11-17 11:14 | Jakub Gasik |
Znak
sprawy
RGGZ.271.61.2022
Szaflary
dnia
17.11.2022
r. Nr przetargu 38/2022 https://platformazakupowa.pl/pn/szaflary (strona internetowa prowadzonego postępowania) Wyjaśnienia treści SWZ Dotyczy: „Modernizacja dróg gminnych na terenie Gminy Szaflary w miejscowościach: Szaflary, Skrzypne, Maruszyna, Bańska Niżna, Bańska Wyżna i Zaskale” I. WYJAŚNIENIA TREŚCI SWZ Działając na podstawie art. 135 ust. 2 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2022 r. poz. 1710 z późn. zm.); zwana dalej: ustawą Pzp, Zamawiający przekazuje poniżej treść zapytań, które wpłynęły do Zamawiającego wraz z wyjaśnieniami: Pytania w zakresie SWZ: Pytanie nr 1. Zwracam się z prośbą o odpowiedź na poniższe pytania 1. Dotyczy wzór umowy par. 19 pkt. 5. Prosimy o zmianę sumy faktur częściowych na 95%. Limit 85% powoduje wzrost kosztów finansowych Wykonawcy co ma wpływ na wyższą wartość oferty. Odpowiedź nr 1. Zamawiający nie wyraża zgody na zwiększenie wartości faktur częściowych do 95%. Wartość faktur częściowych nie może przekroczyć 85%. Zamawiający informuje, że termin składania ofert, nie ulegnie zmianie. Termin składania ofert: 24.11.2022r. do godziny 10:00 |
2022-11-14 11:32 | Jakub Gasik |
Ogłoszenie
nr
2022/BZP
00436518/01
z
dnia
2022-11-14 Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia „Modernizacja dróg gminnych na terenie Gminy Szaflary w miejscowościach: Szaflary, Skrzypne, Maruszyna, Bańska Niżna, Bańska Wyżna i Zaskale” SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY 1.1.) Nazwa zamawiającego: Gmina Szaflary 1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 491892713 1.4.) Adres zamawiającego: 1.4.1.) Ulica: Zakopiańska 18 1.4.2.) Miejscowość: Szaflary 1.4.3.) Kod pocztowy: 34-424 1.4.4.) Województwo: małopolskie 1.4.5.) Kraj: Polska 1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL219 - Nowotarski 1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@szaflary.pl 1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.szaflary.pl 1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego 1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE 2.1.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00436518/01 2.2.) Data ogłoszenia: 2022-11-14 11:17 SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA 3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2022/BZP 00432562/01 3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01 3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia: SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW 3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 5.6. Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu Przed zmianą: Oświadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp Oświadczenie wykonawcy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2020 r. poz. 1076 i 1086), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo oświadczenie o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej. Oświadczenie składają wszyscy Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, dotyczy także spółki cywilnej, gdzie oświadczenie składa każdy ze wspólników odrębnie, zgodnie z Załącznikiem nr 6 do SWZ Po zmianie: 1. Wykonawca dołącza do oferty oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz wstępne oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu w zakresie wskazanym w SWZ – Załącznik nr 2 do SWZ. Oświadczenia te stanowią wstępny dowód potwierdzający brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu, na dzień składania ofert. 2. Oświadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp Oświadczenie składane na wezwanie zamawiającego- oświadczenie wykonawcy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2020 r. poz. 1076 i 1086), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo oświadczenie o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej. Oświadczenie składają wszyscy Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, dotyczy także spółki cywilnej, gdzie oświadczenie składa każdy ze wspólników odrębnie, zgodnie z Załącznikiem nr 6 do SWZ. 3. Do oferty wykonawca zobowiązany jest dołączyć aktualne na dzień składania ofert oświadczenie dotyczące art. 7 ust. 1 ustawy z 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego, potwierdzające brak przesłanek wykluczenia z postępowania. Oświadczenie składane jest pod rygorem nieważności w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym, lub podpisem osobistym - Załącznik nr 2a do SWZ. |
Komunikaty