Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: RGGZ.271.61.2022 „Modernizacja dróg gminnych na terenie Gminy Szaflary w miejscowościach: Szaflary, Skrzypne, Maruszyna, Bańska Niżna, Bańska Wyżna i Zaskale”

Jakub Gasik
Gmina Szaflary
Termin:
Zamieszczenia : 09-11-2022 15:34:00
Składania : 24-11-2022 10:00:00
Otwarcia : 24-11-2022 10:30:00
Tryb: PL - Tryb Podstawowy (art. 275)
Rodzaj: Robota budowlana

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,  

w załącznikach do postępowania zamieszczono dokumentację związaną z postępowaniem. 

Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców. 

 

Pliki dołączane w formularzu należy opatrzyć:

- kwalifikowanym podpisem elektronicznym,

- podpisem zaufanym,

- lub elektronicznym podpisem osobistym

 

W związku z powyższym Formularz znajdujący się na niniejszej stronie służy złożeniu oferty wraz z załącznikami, natomiast przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do: 

  • Zadawania pytań Zamawiającemu,

  • Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty lub złożenia wyjaśnień,

  • Przesłania odwołania/inne. 

 

Zgodnie z art. 61. ust. 1. oraz art. 63 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 11 września 2019 r. komunikacja w niniejszym postępowaniu odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.

 

Jeżeli będą Państwo mieli pytania techniczne związane z procesem złożenia oferty na platformie zakupowej, prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl 


Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
SWZ z podziałem na części - Modernizacja dróg gminnych.docx docx 459.2 2022-11-09 15:34:00 Postępowanie
Załączniki do SWZ.zip zip 15566.59 2022-11-09 15:34:00 Postępowanie
ogłoszenie-skan.pdf pdf 3303.92 2022-11-09 15:34:00 Postępowanie
SWZ-1 STR.pdf pdf 172.85 2022-11-09 15:34:00 Postępowanie
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia - scan.pdf pdf 454.51 2022-11-14 11:32:03 Publiczna wiadomość
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia.pdf pdf 38.63 2022-11-14 11:32:03 Publiczna wiadomość
Pytania i odpowiedzi.pdf pdf 183.08 2022-11-17 11:14:19 Publiczna wiadomość
Pytania i odpowiedzi.docx docx 394.41 2022-11-17 11:14:19 Publiczna wiadomość
Zmiana SWZ - nr 1.pdf pdf 215.72 2022-11-18 11:49:48 Publiczna wiadomość
Zmiana SWZ - nr 1.docx docx 396.85 2022-11-18 11:49:48 Publiczna wiadomość
Pytania i odpowiedzi nr 2.docx docx 401.21 2022-11-21 16:40:13 Publiczna wiadomość
Pytania i odpowiedzi nr 2.pdf pdf 1569.02 2022-11-21 16:40:13 Publiczna wiadomość
Informacja z otwarcia ofert.pdf pdf 170.63 2022-11-24 14:02:54 Publiczna wiadomość
Zawiadomienie o wyorze oferty.pdf pdf 2230.67 2022-12-15 11:12:32 Publiczna wiadomość
Zawiadomienie o wyborze oferty.docx docx 408.14 2022-12-15 11:12:32 Publiczna wiadomość
SPROSTOWANIE - Zawiadomienie o wyborze.pdf pdf 151.57 2022-12-16 08:52:48 Publiczna wiadomość
SPROSTOWANIE - Zawiadomienie o wyborze oferty.docx docx 394.04 2022-12-16 08:52:48 Publiczna wiadomość
Informacja o przeznaczonej kwocie.pdf pdf 287.31 2022-11-24 10:00:00 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2022-12-16 08:52 Jakub Gasik Nasz znak: RGGZ.271.61.2022 Szaflary, dnia 16.12.2022 r.
Nr przetargu: 38/2022


Sprostowanie
Zawiadomienia o wyborze oferty najkorzystniejszej

Dotyczy: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. prawo zamówień publicznych (t.j. Dz.U. z 2021 r. poz. 1129 z późn. zm.) zwanej dalej „Ustawą Pzp”, na: „Modernizacja dróg gminnych na terenie Gminy Szaflary w miejscowościach: Szaflary, Skrzypne, Maruszyna, Bańska Niżna, Bańska Wyżna i Zaskale”, dotyczy: Części I, II, III, IV, V, VI, VII, VIII, IX, X.


Zamawiający informuje, że w zawiadomieniu o wyborze oferty najkorzystniejszej w postępowaniu jak wyżej z dnia 15.12.2022r., omyłkowo dla części VIII wpisał nazwę z części VII.

Prawidłowa nazwa zadania dla części VIII to:

Część VIII - Modernizacja drogi gminnej nr 364764K – ul. Kantorówka w miejscowości Bańska Niżna na dł. ok. 1340 mb;

SPROSTOWANIE - Zawia [...].pdf

SPROSTOWANIE - Zawia [...].docx

2022-12-15 11:12 Jakub Gasik Nasz znak: RGGZ.271.61.2022 Szaflary, dnia 15.12.2022 r.
Nr przetargu: 38/2022


Zawiadomienie
o wyborze oferty najkorzystniejszej

Dotyczy: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. prawo zamówień publicznych (t.j. Dz.U. z 2021 r. poz. 1129 z późn. zm.) zwanej dalej „Ustawą Pzp”, na: „Modernizacja dróg gminnych na terenie Gminy Szaflary w miejscowościach: Szaflary, Skrzypne, Maruszyna, Bańska Niżna, Bańska Wyżna i Zaskale”, dotyczy: Części I, II, III, IV, V, VI, VII, VIII, IX, X.

(Szczegóły w załączonym dokumencie)

Zawiadomienie o wyor [...].pdf

Zawiadomienie o wybo [...].docx

2022-11-24 14:02 Jakub Gasik Znak sprawy: RGGZ.271.61.2022 Szaflary, dnia 24.11.2022r.
Nr przetargu: 38/2022

INFORMACJA Z OTWARCIA OFERT

zamówienia publicznego pn.: „Modernizacja dróg gminnych na terenie Gminy Szaflary w miejscowościach: Szaflary, Skrzypne, Maruszyna, Bańska Niżna, Bańska Wyżna i Zaskale”


W dniu 24.11.2022 r. o godz. 10:30 w Urzędzie Gminy w Szaflarach, odbyło się otwarcie ofert złożonych w przedmiotowym postępowaniu.

Bezpośrednio przed otwarciem ofert Zamawiający udostępnił na stornie internetowej prowadzonego postepowania https://platformazakupowa.pl/pn/szaflary informację o kwocie, jaką zamierza przeznaczyć na finansowanie zamówienia, tj.:

Kwota przeznaczona na sfinansowanie zamówienia łącznie: 10 340 000,00 (brutto) z czego:

Część I - Modernizacja drogi gminnej nr 364775K - ul. Jana Pawła II w miejscowości Maruszyna na długości ok. 980 mb;
1 000 000,00 (brutto)
Część II - Modernizacja drogi gminnej nr 364773K - ul. Za Żor w miejscowości Maruszyna na dł. ok. 1330 mb;
900 000,00 zł (brutto)
Część III - Modernizacja drogi gminnej nr 364769K – os. Bałtyzory w miejscowości Maruszyna na dł. ok. 200 mb;
120 000,00 zł (brutto)
Część IV - Modernizacja drogi gminnej nr 364762K położonej na os. Pitoniówka w miejscowości Bańska Wyżna na dł. ok. 1500 mb;
1 200 000,00 zł (brutto)
Część V - Modernizacja drogi gminnej nr 364778K - ul. Wierchowa w miejscowości Skrzypne na dł. ok. 3130 mb wraz z budową odcinka odwodnienia;
4 000 000,00 zł (brutto)
Część VI - Modernizacja drogi gminnej nr 364779K – ul. Kościelna w miejscowości Skrzypne na dł. ok. 1408 mb;
1 020 000,00 zł (brutto)
Część VII - Modernizacja drogi gminnej nr 364809K – ul. Świętego Wojciecha w Zaskalu na dł. ok. 473 mb;
400 000,00 zł (brutto)
Część VIII - Modernizacja drogi gminnej nr 364764K – ul. Kantorówka w miejscowości Bańska Niżna na dł. ok. 1340 mb;
1 200 000,00 zł (brutto)
Część IX - Modernizacja drogi gminnej nr 364832K - ul. Cieplice w miejscowości Bańska Niżna na dł. ok. 406 mb;
400 000,00 zł (brutto)
Część X - Modernizacja drogi gminnej nr 364782K – ul. Kościelna w miejscowości Szaflary na dł. ok. 110 mb.
100 000,00 zł (brutto)

Łącznie wpłynęły 6 oferty:
• liczba z deszyfrowanych i otwartych ofert: 6

Szczegółowe informacje znajdują się w załączeniu.

Informacja z otwarci [...].pdf

2022-11-24 10:00 Komunikat Zamawiającego Znak sprawy: RGGZ.271.61.2022 Szaflary, dnia 09.11.2022 r.
Nr przetargu: 38/2022

INFORMACJA O WYSOKOŚCI ŚRODKÓW

Informacja na temat wysokości środków jakie zamierza przeznaczyć Gmina Szaflary na sfinansowanie zamówienia publicznego pn.

„Modernizacja dróg gminnych na terenie Gminy Szaflary w miejscowościach: Szaflary, Skrzypne, Maruszyna, Bańska Niżna, Bańska Wyżna i Zaskale”
Sesja otwarcia ofert: 24.11.2022 r. godz. 10:30

Kwota przeznaczona na sfinansowanie zamówienia: 10 340 000,00 (brutto) z czego:

Część I - Modernizacja drogi gminnej nr 364775K - ul. Jana Pawła II w miejscowości Maruszyna na długości ok. 980 mb;
1 000 000,00 (brutto)
Część II - Modernizacja drogi gminnej nr 364773K - ul. Za Żor w miejscowości Maruszyna na dł. ok. 1330 mb;
900 000,00 zł (brutto)
Część III - Modernizacja drogi gminnej nr 364769K – os. Bałtyzory w miejscowości Maruszyna na dł. ok. 200 mb;
120 000,00 zł (brutto)
Część IV - Modernizacja drogi gminnej nr 364762K położonej na os. Pitoniówka w miejscowości Bańska Wyżna na dł. ok. 1500 mb;
1 200 000,00 zł (brutto)
Część V - Modernizacja drogi gminnej nr 364778K - ul. Wierchowa w miejscowości Skrzypne na dł. ok. 3130 mb wraz z budową odcinka odwodnienia;
4 000 000,00 zł (brutto)
Część VI - Modernizacja drogi gminnej nr 364779K – ul. Kościelna w miejscowości Skrzypne na dł. ok. 1408 mb;
1 020 000,00 zł (brutto)
Część VII - Modernizacja drogi gminnej nr 364809K – ul. Świętego Wojciecha w Zaskalu na dł. ok. 473 mb;
400 000,00 zł (brutto)
Część VIII - Modernizacja drogi gminnej nr 364764K – ul. Kantorówka w miejscowości Bańska Niżna na dł. ok. 1340 mb;
1 200 000,00 zł (brutto)
Część IX - Modernizacja drogi gminnej nr 364832K - ul. Cieplice w miejscowości Bańska Niżna na dł. ok. 406 mb;
400 000,00 zł (brutto)
Część X - Modernizacja drogi gminnej nr 364782K – ul. Kościelna w miejscowości Szaflary na dł. ok. 110 mb.
100 000,00 zł (brutto)

Informacja o przezna [...].pdf

2022-11-21 16:40 Jakub Gasik Znak sprawy RGGZ.271.61.2022 Szaflary dnia 21.11.2022 r.
Nr przetargu 38/2022

https://platformazakupowa.pl/pn/szaflary
(strona internetowa prowadzonego postępowania)

Wyjaśnienia treści SWZ

Dotyczy: „Modernizacja dróg gminnych na terenie Gminy Szaflary w miejscowościach: Szaflary, Skrzypne, Maruszyna, Bańska Niżna, Bańska Wyżna i Zaskale”

I. WYJAŚNIENIA TREŚCI SWZ
Działając na podstawie art. 135 ust. 2 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2022 r. poz. 1710 z późn. zm.); zwana dalej: ustawą Pzp, Zamawiający przekazuje poniżej treść zapytań, które wpłynęły do Zamawiającego wraz z wyjaśnieniami:

Pytania w zakresie SWZ:
1. Dotyczy §1 ust. 6 i 7 projektu umowy: Prosimy o udzielenie odpowiedzi na pytanie czy dokumentacja udostępniona przez Zamawiającego opisująca przedmiot umowy, wskazana w projekcie umowy, w szczególności w niniejszym ust. 6 i 7 - jest kompletna, nie zawiera błędów i posiada wszelkie niezbędne dane do prawidłowej realizacji zadania? Czy opis przedmiotu zamówienia został opracowany zgodnie z art. 99 ust.1 PZP?
Odp.:
Opis przedmiotu zamówienia został opisany zgodnie z art. 99 ust.1 PZP oraz dokumentacja jest kompletna i posiada wszelkie niezbędne dane do prawidłowej realizacji zadania.

2. Dotyczy §2 ust.8 projektu umowy: Prosimy o szczegółową informację jakich testów, próbek, badań itp. wymagać będzie Inspektor nadzoru inwestorskiego – celem oszacowania kosztów z tych związanych przed złożeniem oferty.
Odp.: Zamawiający informuje że jeżeli zajdzie taka potrzeba Inspektor Nadzoru będzie wymagał powszechnie stosowanych testów, próbek, badań itp., dla tego rodzaju robót budowlanych.

3. Dotyczy §4 ust. 1 projektu umowy: Prosimy o udzielenie odpowiedzi na pytanie czy opis przedmiotu zamówienia został opracowany zgodnie z art. 99 ust.1 PZP?
Odp.:
Zgodnie z odpowiedzią nr 1

4. Dotyczy §4 ust.2 pkt.9) projektu umowy: Prosimy o szczegółową informację dotyczącą tego - jakie zobowiązania wobec osób trzecich Zamawiający ma na myśli?
Odp.:
Wszelkie powstałe w trakcie wykonywania Umowy z winy Wykonawcy.

5. Dotyczy §4 ust.2 pkt.16) projektu umowy: Prosimy o usunięcie niniejszego pkt. Do prawidłowej i należytej realizacji Przedmiotu Umowy nie jest konieczne aby Kierownik budowy codziennie przebywał na terenie budowy.
Odp.:
Zamawiający nie wyraża zgody na usunięcie pkt. 16 z §4 ust.2.

6. Dot. §5 projektu umowy: Wnosimy o wykreślenie wyrażenia „bez konieczności ponoszenia przez Zamawiającego dodatkowych kosztów” - jako niezgodnego z art. art. 99 ust.1 PZP. Wykonawca nie może oświadczyć, że Zamawiający nie poniesie dodatkowych kosztów, gdyż oferta Wykonawcy została opracowana w oparciu o opis przedmiotu zamówienia, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych i dokumentację projektową opracowaną przez Zamawiającego, tym samym Wykonawca nie odpowiada za błędy, braki oraz wady ww. dokumentacji i wynikające z tego ewentualne roboty dodatkowe. W przypadku braku zgody na wykreślenie wnosimy o wyjaśnienie, czy dokumentacja projektowa, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych nie zawierają błędów, braków i wad skutkujących brakiem możliwości rozpoznania przez Wykonawcę wystąpienia robót dodatkowych? Czy dokumentacja jest kompletna i pozwala oszacować wszystkie konieczne do wykonania roboty budowlane bez ryzyka wystąpienia robót dodatkowych?
Odp.:
Zamawiający wyraża zgodę na wykreślenie z § 5 Umowy wyrażenia „bez konieczności ponoszenia przez Zamawiającego dodatkowych kosztów”.

7. Dotyczy §7 ust.3 projektu umowy: Prosimy o wyjaśnienie wątpliwości wykonawcy i udzielenie odpowiedzi na pytanie: jakie mienie Zamawiający ma na myśli formułując ten obowiązek wykonawcy?
Odp.:
Zamawiający ma na myśli, takie mienie jak: materiały z rozbiórki które będą przeznaczone do ponownego wbudowania, materiał budowlany składowany na terenie budowy.

8. Dotyczy §7 ust.6 projektu umowy: Wnosimy o wykreślenie w całości zapisów niniejszego ustępu. Wykonawca nie jest uprawniony i nie może wykonywać obowiązków, których wykonanie leży po stronie Zamawiającego, w szczególności w sytuacji w której obowiązek ten nałożony jest na Zamawiającego przez ustawodawcę.
Odp.:
Zamawiający nie wyraża zgody na usunięcie zapisu §7 ust.6. Wykonawca zobowiązany jest do wykonywania wskazanych obowiązków, o ile wystąpią, w imieniu Zamawiającego/Inwestora na podstawie udzielonego upoważnienia.

9. Dotyczy §12 ust.1 pkt.2) projektu umowy: Prosimy o wykreślenie sformułowania: „jeżeli nie wystąpią okoliczności opisane w §18 ust.2”. Zgodnie z obowiązującym orzecznictwem – w przypadku wystąpienia usterek, odbiór powinien zostać dokonany, a w protokole odbioru wyznacza się termin na usunięcie wad.
Odp.:
Zamawiający wyraża zgodę na wykreślenie sformułowania „jeżeli nie wystąpią okoliczności opisane w §18 ust.2”. Zamawiający dodaje w § 18 ust. 2 zd. 1 przed wyrażeniem „odbioru końcowego”, wyrażenie „odbioru częściowego”.

10. Dotyczy §14 projektu umowy: Wnosimy o zmianę zapisów tak aby termin realizacji przedmiotu umowy liczony był od dnia protokolarnego przekazania kompletnego terenu budowy a nie od dnia podpisania umowy.
Odp.:
Zamawiający nie zgadza się na zmianę zapisów dotyczących rozpoczęcia terminu wykonania przedmiotu umowy.

11. Dotyczy §15 projektu umowy: Wnosimy o określenie w jaki sposób w jakich częstotliwościach dokonywane będą odbiory częściowe. Zamawiający w projektowanych postanowieniach umowy odniósł się jedynie do odbiorów robót zanikających, ulegających zakryciu i odbioru końcowego. Pomijając etap realizacji przedmiotu umowy i jego częściowego odbioru zg. z którym wykonawca może fakturować wynagrodzenie do puli 85%.
Odp.:
Odbiory częściowe będą dokonywane po zgłoszeniu gotowości wykonawcy do odbioru częściowego i akceptacji Inspektora Nadzoru oraz Zamawiającego z częstotliwością zależną od zakończenia danego etapu robót.
12. Dotyczy §18 ust.2 pkt.1) projektu umowy: Prosimy o wykreślenie sformułowania, iż w przypadku wystąpienia usterek odstępuje się od odbioru. Zgodnie z przyjętą praktyką, standardami oraz orzecznictwem – w przypadku wystąpienia usterek, odbiór powinien zostać dokonany, a w protokole odbioru wyznacza się termin na usunięcie wad. Tak np. SA w Warszawie, w wyroku z dnia 03.08.2017 r. sygn. akt I ACa 689/16: „W sytuacji, gdy wykonawca zgłosił zakończenie robót budowlanych i brak jest wad istotnych, zamawiający jest zobowiązany do ich odbioru. W protokole z tej czynności, stanowiącym pokwitowanie spełnienia świadczenia i podstawę dokonania rozliczeń stron, niezbędne jest zawarcie ustaleń co do jakości wykonanych robót, w tym ewentualnego wykazu wszystkich ujawnionych wad z terminami ich usunięcia lub oświadczeniem inwestora o wyborze innego uprawnienia przysługującego mu z tytułu odpowiedzialności wykonawcy za wady ujawnione przy odbiorze. Odmowa odbioru będzie uzasadniona jedynie w przypadku, gdy stwierdzone wady będą na tyle istotne, że obiekt nie będzie się nadawał do użytkowania”.
Odp.:
Zamawiający dokonuje zmiany § 18 ust. 2 pkt 1) i otrzymuje on treść „ 1) w przypadku usterek – odstępuje się od odbioru i wyznacza Wykonawcy dodatkowy termin na usunięcie usterek. W razie nieusunięcia usterek w wyznaczonym terminie, Zamawiający ma prawo powierzyć wykonanine poprawek innemu podmiotowi na koszt i ryzyko Wykonawcy.

13. Dot. §19 ust.3 projektu umowy: Co w przypadku, gdy Zamawiający zaniżył przedmiary (bez względu na tego przyczynę) i w wyniku obmiaru wartość robót przekroczy kwotę wskazaną w ust.3 ? Czy Wykonawca ma zaprzestać wykonania umowy czy oczekiwać na podpisanie Aneksu?
Odp.:
Jeżeli będzie to uzasadnione, zostanie zawarty odpowiedni aneks.

14. Dot. §19 ust.4 projektu umowy: W związku z realizacją zadania przez okres powyżej 6 miesięcy, wnosimy o ustalenie systemu waloryzacji zgodnie. z ustawą z dnia 07.10.2022 r. o zmianie niektórych ustaw w celu uproszczenia procedur administracyjnych dla obywateli i przedsiębiorców (tzw. „specustawa waloryzacyjna”); brak waloryzacji, może stanowić także naruszenie Ustawy prawo zamówień publicznych.
Odp.:
Zamawiający nie wyraża zgody. Zamawiający informuje, iż ustawa Pzp w brzmieniu obowiązującym w dniu wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego nie przewiduje waloryzacji dla umów powyżej 6 miesięcy.

15. Dotyczy §25 ust.4 projektu umowy: prosimy o zmianę zapisów poprzez zmniejszenie stawki kary z dotychczasowego 0,02% wynagrodzenia brutto na: kwotę: 200 pln. Proponowana przez Zamawiającego wysokość kary jest niewspółmierna do rodzaju i charakteru zawinienia Wykonawcy, czym narusza art. 16 pkt 3 PZP. Stosowanie kar umownych, a w tym ustalanie ich wysokości powinno mieć charakter prewencyjny, a nie uciążliwy dla Wykonawcy i mogący skutkować ponoszeniem przez niego rażących strat.
Odp.:
Zamawiający nie wyraża zgody na zmianę zapisów oraz informuje iż postępowanie zostało przygotowane i przeprowadzone w sposób opisany w art. 16 pkt 3 PZP.

16. Dot. przedmiaru robót - Cz. I Maruszyna – poz. 5 i 6 – brak pozycji dot. rozbiórek krawężników i obrzeży, prosimy o uzupełnienie lub potwierdzenie, iż Zamawiający posiada te materiały.
Odp.: Wykonawca winien w wycenie poz. 5 i 6 uwzględnić wszystkie niezbędne prace do prawidłowego wykonania zadania w tym rozbiórkę krawężników i obrzeży oraz montaż nowych elementów i z odzysku.

17. Dot. przedmiaru robót - Cz. I Maruszyna – poz. 14 – prosimy o podanie długości odwodnienia liniowego.
Odp.: długość ok. 5,5mb.

18. Czyja własność stanowi destrukt z frezowania?
Odp.:
Zgodnie z zapisami par. 1 pkt.3 umowy:
„Materiały z rozbiórki należy zakwalifikować jako gruz lub materiał nadający się do powtórnego użytku, w uzgodnieniu z Inspektorem Nadzoru. Gruz zostanie wywieziony przez Wykonawcę z placu budowy do miejsca zutylizowania, a materiały nadające się do powtórnego użytku Wykonawca wywiezie z placu budowy w miejsce wskazane przez Inwestora.” Oraz III SWZ: Zamawiający zastrzega możliwość ponownego wykorzys

Pytania i odpowiedzi [...].docx

Pytania i odpowiedzi [...].pdf

2022-11-18 11:49 Jakub Gasik Znak sprawy RGGZ.271.61.2022 Szaflary dnia 18.11.2022r.
Nr przetargu 38/2022

https://platformazakupowa.pl/pn/szaflary
(strona internetowa prowadzonego postępowania)

Zmiany treści SWZ
Dotyczy: „Modernizacja dróg gminnych na terenie Gminy Szaflary w miejscowościach: Szaflary,
Skrzypne, Maruszyna, Bańska Niżna, Bańska Wyżna i Zaskale”
Działając w oparciu o art. 286 ust. 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. prawo zamówień publicznych (t.j. Dz.U. z 2022 r. poz. 1170 z późn. zm.), zwanej w dalszej treści „Ustawą Pzp”, Zamawiający informuje, że zmianie uległy następujące zapisy SWZ:


Zmiana nr 1 (zmiana samodzielnie dokonana przez Zamawiającego):

XVII. Unieważnienie postępowania , zmienia się zapis:
Zamawiający dopuszcza możliwość unieważnienia postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 255
i 256 ustawy Pzp.

zastępuje się następującym:

Zamawiający dopuszcza możliwość unieważnienia postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 255
i 256 oraz 310 ustawy Pzp.



Zmiana nr 2 (zmiana samodzielnie dokonana przez Zamawiającego):
Do działu XXXIV. Projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego, które zostaną wprowadzone do umowy w sprawie zamówienia publicznego – Zmiany umowy, dodaje się punkt 2 i 3
o treści:


2. Wszelkie zmiany umowy dotyczące wynagrodzenia będą dokonywane na podstawie kosztorysów robót dodatkowych lub zamiennych potwierdzonych przez Inspektora Nadzoru i zatwierdzonych przez Zamawiającego.

3. Wszelkie zmiany Umowy wymagają zawarcia aneksu w formie pisemnej pod rygorem
nieważności.


Jednocześnie Zamawiający informuje, że termin składania i otwarcia ofert nie ulega zmianie.




Zmiana SWZ - nr 1.pd [...].pdf

Zmiana SWZ - nr 1.do [...].docx

2022-11-17 11:14 Jakub Gasik Znak sprawy RGGZ.271.61.2022 Szaflary dnia 17.11.2022 r.
Nr przetargu 38/2022

https://platformazakupowa.pl/pn/szaflary
(strona internetowa prowadzonego postępowania)

Wyjaśnienia treści SWZ

Dotyczy: „Modernizacja dróg gminnych na terenie Gminy Szaflary w miejscowościach: Szaflary, Skrzypne, Maruszyna, Bańska Niżna, Bańska Wyżna i Zaskale”

I. WYJAŚNIENIA TREŚCI SWZ
Działając na podstawie art. 135 ust. 2 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2022 r. poz. 1710 z późn. zm.); zwana dalej: ustawą Pzp, Zamawiający przekazuje poniżej treść zapytań, które wpłynęły do Zamawiającego wraz z wyjaśnieniami:

Pytania w zakresie SWZ:
Pytanie nr 1.
Zwracam się z prośbą o odpowiedź na poniższe pytania 1. Dotyczy wzór umowy par. 19 pkt. 5.
Prosimy o zmianę sumy faktur częściowych na 95%. Limit 85% powoduje wzrost kosztów finansowych Wykonawcy co ma wpływ na wyższą wartość oferty.
Odpowiedź nr 1.
Zamawiający nie wyraża zgody na zwiększenie wartości faktur częściowych do 95%. Wartość faktur częściowych nie może przekroczyć 85%.
Zamawiający informuje, że termin składania ofert, nie ulegnie zmianie.
Termin składania ofert: 24.11.2022r. do godziny 10:00

Pytania i odpowiedzi [...].pdf

Pytania i odpowiedzi [...].docx

2022-11-14 11:32 Jakub Gasik Ogłoszenie nr 2022/BZP 00436518/01 z dnia 2022-11-14

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
„Modernizacja dróg gminnych na terenie Gminy Szaflary w miejscowościach: Szaflary, Skrzypne, Maruszyna, Bańska Niżna, Bańska Wyżna i Zaskale”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: Gmina Szaflary
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 491892713
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: Zakopiańska 18
1.4.2.) Miejscowość: Szaflary
1.4.3.) Kod pocztowy: 34-424
1.4.4.) Województwo: małopolskie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL219 - Nowotarski
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@szaflary.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.szaflary.pl
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00436518/01
2.2.) Data ogłoszenia: 2022-11-14 11:17

SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2022/BZP 00432562/01
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.6. Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu

Przed zmianą:
Oświadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp
Oświadczenie wykonawcy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego
2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2020 r. poz. 1076 i 1086), z innym wykonawcą, który złożył odrębną
ofertę, ofertę częściową lub wniosek
o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo oświadczenie o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z
dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do
udziału w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej. Oświadczenie
składają wszyscy Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, dotyczy także spółki cywilnej, gdzie
oświadczenie składa każdy ze wspólników odrębnie, zgodnie z Załącznikiem nr 6 do SWZ

Po zmianie:
1. Wykonawca dołącza do oferty oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz wstępne oświadczenia o spełnianiu
warunków udziału w postępowaniu w zakresie wskazanym w SWZ – Załącznik nr 2 do SWZ. Oświadczenia te stanowią
wstępny dowód potwierdzający brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu, na dzień
składania ofert.
2. Oświadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp
Oświadczenie składane na wezwanie zamawiającego- oświadczenie wykonawcy, o braku przynależności do tej samej grupy
kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2020 r. poz. 1076 i 1086), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek
o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo oświadczenie o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z
dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do
udziału w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej. Oświadczenie
składają wszyscy Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, dotyczy także spółki cywilnej, gdzie
oświadczenie składa każdy ze wspólników odrębnie, zgodnie z Załącznikiem nr 6 do SWZ.
3. Do oferty wykonawca zobowiązany jest dołączyć aktualne na dzień składania ofert oświadczenie dotyczące art. 7 ust. 1
ustawy z 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz
służących ochronie bezpieczeństwa narodowego, potwierdzające brak przesłanek wykluczenia z postępowania.
Oświadczenie składane jest pod rygorem nieważności w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej
podpisem zaufanym, lub podpisem osobistym - Załącznik nr 2a do SWZ.

Ogłoszenie o zmianie [...].pdf

Ogłoszenie o zmianie [...].pdf

Formularz

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Dokumenty jawne np. Oferta/wniosek wykonawcy - W tym miejscu załącz dokumenty wymagane przez Zamawiającego opatrzone podpisem elektronicznym. Wymogi dotyczące podpisu elektronicznego zostały szczegółowo wyjaśnione pod linkiem: bit.ly/podpis_elektroniczny (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
2 Dokumenty niejawne np. Tajemnica przedsiębiorstwa - W tym miejscu załącz opatrzone podpisem elektronicznym dokumenty stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2019 r. poz. 1010 i 1649). Zgodnie z art. 18 ust. 3 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo Zamówień Publicznych tajemnicą przedsiębiorstwa nie mogą być informacje, o których mowa w art. 222 ust.5 ustawy Pzp. (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 885