Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: WIM 271.2.94.2022 Wykonanie koncepcji programowo-przestrzennej dla inwestycji pn. Budowa budynku sportowo-treningowego dla potrzeb kajakarstwa i wioślarstwa przy Szkole Podstawowej nr 47 ul. Adama Czartoryskiego 18 w Bydgoszczy wraz z ustaleniem szacunkowych kosztów prac projektowych i robót budowlanych.

Justyna Pabian
Urząd Miasta Bydgoszcz Oddział: Wydział Inwestycji Miasta
Termin:
Zamieszczenia : 09-11-2022 13:15:00
Składania : 18-11-2022 09:00:00
Otwarcia : -
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Usługa

Wymagania i specyfikacja

OGŁOSZENIE O ZAPYTANIU OFERTOWYM

nr WIM 271.2.94.2022 z dnia 09.11.2022r.

(w przedmiocie zamówienia o wartości do kwoty 130.000 zł na podst. art.2 ust.1 pkt.1

ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych Dz.U.2021.1129 z późn. zm.)



1. Nazwa oraz adres Zamawiającego:

Miasto Bydgoszcz, ul. Jezuicka 1, 85-102 Bydgoszcz    


Wydział przeprowadzający postępowanie:

Wydział Inwestycji Miasta (WIM), ul. Grudziądzka 9-15, bud. B, 85-130 Bydgoszcz


Zadanie Miasta: Projekty i koncepcje pod przyszłe inwestycje: Budowa budynku sportowo-treningowego dla potrzeb kajakarstwa i wioślarstwa przy Szkole Podstawowej nr 47 ul. Adama Czartoryskiego 18 (dz. nr ew. 57/1 obr. 0097).


2. Opis przedmiotu zamówienia:

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie koncepcji programowo - przestrzennej dla inwestycji pn. Budowa budynku sportowo-treningowego dla potrzeb kajakarstwa i wioślarstwa przy Szkole Podstawowej nr 47 ul. Adama Czartoryskiego 18 (dz. nr ew. 57/1 obr. 0097) wraz z ustaleniem szacunkowych kosztów prac projektowych i robót budowlanych.

Szczegółowy przedmiot zamówienia znajduje się w załączniku nr 1 pod nazwą Opis przedmiotu zamówienia.


3. Informacje dotyczące warunków formalnych (podmiotowych) jakie powinien spełniać wykonawca zamówienia jak wyżej:

1) prowadzenie działalności w zakresie usług projektowych,

2) dysponowanie osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, w tym posiadającymi wymagane uprawnienia do wykonywania usług projektowych, dla których prawo budowlane wymaga uprawnień budowlanych bez ograniczeń do projektowania w specjalnościach: architektonicznej, konstrukcyjno-budowlanej, instalacyjnej,

3) posiadanie doświadczenia: 1 wykonane w ciągu ostatnich 3 lat zamówienie na koncepcję programowo – przestrzenną lub program funkcjonalno-użytkowy lub dokumentację projektową, odpowiadające swoim rodzajem i wartością przedmiotowi zamówienia – z zakresu projektowania obiektów sportowych.


4. Załączniki do zapytania:

1) Opis przedmiotu zamówienia;

2) mapa zasadnicza;

3) wypis z rejestru gruntów;

4) wykaz wykonanych usług (do wypełnienia przez oferenta);

5) wzór umowy, na podstawie której zostanie zawarta umowa;

6) informacja dotycząca przetwarzania danych osobowych;

7) zdjęcia terenu.


5. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.

 

6. Kryterium oceny ofert, opis sposobu oceny ofert i warunki płatności:

6.1 Kryterium oceny ofert

Ustala się następujące kryteria wyboru oferty najkorzystniejszej: 100 % cena, przy czym oferowana cena za wykonanie zamówienia powinna uwzględniać formę wynagrodzenia ryczałtowego rozliczonego na podstawie oferty wykonawcy fakturą/rachunkiem końcowym po zakończeniu  i bezusterkowym odbiorze przedmiotu umowy.

6.2 Sposób oceny ofert:

1) ocena ofert zostanie przeprowadzona w oparciu o przedstawione powyżej kryterium,

2) w toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert,

3) inicjatywa udzielenia wyjaśnień należy wyłącznie do instytucji zamawiającego – wykonawca nie może w tych sprawach występować z własnej inicjatywy,

4) nie przewiduje się prowadzenia między Zamawiającym, a wykonawcą negocjacji ceny dotyczących złożonej oferty,

5) ceny muszą być: podane i wyliczone w zaokrągleniu do dwóch miejsc po przecinku (zasada zaokrąglenia – poniżej 5 należy końcówkę pominąć, powyżej i równe 5 należy zaokrąglić w górę),

6) Zamawiający poprawia w tekście oferty:

- oczywiste omyłki pisarskie - to omyłki nie budzące wątpliwości, bezsporne – powstałe w sposób niezamierzony, przypadkowo, nieświadomie (automatycznie), a nadto takie, że każdy, nie znający sprawy równie łatwo zauważy je i równie łatwo wskaże ten sam sposób ich poprawienia;

- oczywiste omyłki rachunkowe, z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych dokonanych poprawek,

niezwłocznie zawiadamiając o tym wykonawcę, którego oferta została poprawiona.

6.3 Warunki płatności:

1) podstawę do wystawienia przez Wykonawcę faktury/rachunku stanowić będzie podpisany przez Zamawiającego protokół odbioru,

2) termin płatności - 14 dni od daty udokumentowanego wykonania przedmiotu umowy i dostarczenia faktury/rachunku do siedziby Wydziału Inwestycji Miasta.


7. Termin wykonania zamówienia: 6 miesięcy od daty zawarcia umowy.


8. Osoby uprawnione do kontaktów z wykonawcami (w zakresie wyjaśniania treści zapytania ofertowego, zakresu i przedmiotu zamówienia):

Bernadeta Bała,  Inspektor  WIM (inspektor nadzoru br. konstrukcyjno-budowlana) – tel. (52) 58 58 149,

Anna Ambroziak - Nadolska, Inspektor WIM ( inspektor nadzoru br. sanitarna) – tel. (52) 58 59 251,

Marcin Janas, Inspektor WIM ( inspektor nadzoru br. elektryczna i teletechniczna) – tel. (52) 58 58 698,

Kamila Sobiś, Inspektor WIM (koordynator dokumentacji) – tel. (52) 58 59 229.


Korespondencja między Zamawiającym i Wykonawcą w zakresie wyjaśniania treści zapytania ofertowego, zakresu i przedmiotu zamówienia może dobywać się pisemnie lub drogą elektroniczną na adres: kamila.sobis@um.bydgoszcz.pl .


9. Termin składania odpowiedzi na zapytanie ofertowe upływa w dniu 18.11.2022 o godz. 9.00.


10. Składając ofertę wykonawca zobowiązany jest załączyć:

10.1. potwierdzenie posiadanego doświadczenia (wypełniony załącznik nr 4) – wykaz wykonanych w ostatnich 3 latach zamówień (minimum 1 zamówienie) opisanych w pkt. 3.3,

10.2. dowód/dowody należytego wykonania zamówienia/ń wykazanego/ych

w załączniku nr 4 (referencje/poświadczenia podmiotu, na rzecz którego takie zamówienie/a zostało/y wykonane).

Brak przekazania Zamawiającemu wymaganych i określonych w pkt. 10 ppkt.: 1-2 załączników spowoduje odrzucenie oferty


11. W przypadku, gdy w postępowaniu złożone zostaną dwie lub więcej ofert o takiej samej cenie Zamawiający może wezwać wykonawców do złożenia ofert dodatkowych.


12. „Zgodnie z art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego Zamawiający informuje, że nie będą rozpatrywane oferty:

1) wykonawcy wymienionego w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisanego na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy;

2) wykonawcy, którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu (Dz. U. z 2022r. poz. 593 i 655) jest osoba wymieniona w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisana na listę lub będąca takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022r., o ile została wpisana na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy;

3) wykonawcy, którego jednostką dominującą w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29 września 1994r. o rachunkowości (Dz. U. z 2021r. poz. 217, 2105 i 2106), jest podmiot wymieniony w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisany na listę lub będący taką jednostką dominującą od dnia 24 lutego 2022r., o ile został wpisany na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy.”


13. Zamawiający zastrzega sobie możliwość unieważnienia postępowania.


                                                                                                                              DYREKTOR/ ZASTĘPCA DYREKTORA
                                                                                                                                  WYDZIAŁU INWESTYCJI MIASTA

                                                                                                                                   URZĘDU MIASTA  BYDGOSZCZY

                                                                                                                                         SEBASTIAN FIFIELSKI

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
zał. 1,2,4,5,6 Czartoryskiego.pdf pdf 1011.37 2022-11-09 13:15:00 Postępowanie
zał. 3 Czartoryskiego.pdf pdf 527.08 2022-11-09 13:15:00 Postępowanie
Zał. 7Czartoryskiego.pdf pdf 424.19 2022-11-09 13:15:00 Postępowanie
Odpowiedź.pdf pdf 42.21 2022-11-10 14:57:14 Publiczna wiadomość
Odpowioedź nr 2.pdf pdf 36.35 2022-11-15 15:06:13 Publiczna wiadomość
ZAŁĄCZNIK 4.docx docx 13.36 2022-11-15 15:06:13 Publiczna wiadomość
Odpowiedź nr 3.pdf pdf 41.52 2022-11-17 08:05:16 Publiczna wiadomość
Wynik.pdf pdf 32.5 2022-11-24 11:17:54 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2022-11-24 11:17 Justyna Pabian Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty

Wynik.pdf

2022-11-17 08:05 Justyna Pabian Odpowiedź Zamawiającego na pytanie Wykonawcy.

Odpowiedź nr 3.pdf

2022-11-15 15:06 Justyna Pabian Odpowiedź Zamawiającego na pytanie Wykonawcy.

Odpowioedź nr 2.pdf

ZAŁĄCZNIK 4.docx

2022-11-10 14:57 Justyna Pabian Odpowiedź Zamawiającego na pytanie Wykonawcy.

Odpowiedź.pdf

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Wykonanie koncepcji programowo-przestrzennej dla inwestycji pn. "Budowa budynku sportowo-treningowego dla potrzeb kajakarstwa i wioślarstwa przy SP nr 47 ul. A. Czartoryskiego 18 w Bydgoszczy wraz z ustaleniem szacunkowych kosztów prac projektowych Przedmiot zamówienia obejmuje zakres określony w ogłoszeniu o zapytaniu ofertowym wraz z załącznikami 1 kpl. - (0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.2633 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - Przelew 14 dni zgodnie z warunkami określonymi we wzorze umowy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
3 Termin realizacji - 6 miesięcy od daty zawarcia umowy, zgodnie z warunkami określonymi we wzorze umowy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
4 Dodatkowe koszty - Wszelkie dodatkowe koszty, w tym koszty transportu, po stronie wykonawcy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 672