Bid bond

Bid bond in 2 minutes

Get a deposit without paperwork and walking away from your computer in 3 steps

click fill the details pay online

Check how to do it - Video

Proceeding: DL.4251.22.2022.KP Świadczenie usług DDDD dla Wspólnot Mieszkaniowych w Jastrzębiu-Zdroju

Katarzyna Pietryja
Urząd Miasta Jastrzębie-Zdrój Department: Miejski Zarząd Nieruchomości
Deadlines:
Published : 08-11-2022 14:24:00
Placing offers : 17-11-2022 09:00:00
Offers opening : 17-11-2022 09:05:00
Procedure: Zapytanie ofertowe
Type: Service

Requirements and specifications

1. Miejski Zarząd Nieruchomości w Jastrzębiu-Zdroju, działając w imieniu Wspólnot Mieszkaniowych zaprasza do złożenia oferty na zadanie pn.: Świadczenie usług DDDD dla Wspólnot Mieszkaniowych w Jastrzębiu-Zdroju”.


2. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA:

2.1. Przedmiotem zamówienia jest: przeprowadzanie dezynfekcji, dezynsekcji, deratyzacji, dezodoryzacji oraz usuwania gniazd os i szerszeni w budynkach Wspólnot Mieszkaniowych w okresie od 01.01.2023 r. do 31.12.2023 r.:

2.2. Opis przedmiotu zamówienia:

Wykonanie przedmiotu zamówienia polegać będzie na przeprowadzeniu zleconej dezynfekcji (po wyciekach fekaliów itp.), dezynfekcji i dezodoryzacji (po zmarłych), dezynsekcji (bez względu na rodzaj insektów) lokali mieszkalnych,
a także w pomieszczeniach wspólnego użytku w budynkach (korytarze, korytarze piwniczne, klatki schodowe, przewody wentylacyjne, suszarnie, pralnie, rowerownie itp., a także pomieszczenia techniczne tj. węzeł c.o., pomieszczenie głównego wodomierza itp.). Ponadto przedmiotem zamówienia objęta jest również deratyzacja gryzoni oraz usuwanie gniazd os i szerszeni z budynków mieszkalnych oraz terenów zarządzanych przez MZN.

2.3. Zakres wykonywanych czynności objętych umową w lokalach mieszkalnych i na terenach administrowanych przez MZN w prognozowanych ilościach (nie jest to deklarowana ilość):

2.3.1. Dezynfekcja lokali:

a) dezynfekcja+dezodoryzacja – denat do 48 godzin – 1 szt.

b) dezynfekcja+dezodoryzacja – denat powyżej 48 godzin (rozpoczyna się proces rozkładu ciała) – 1 szt.

c) dezynfekcja+deodoryzacja – denat powyżej 7 dni (duży rozkład ciała) – 1 szt.

d) dezynfekcja+dezodoryzacja lokalu mieszkalnego – 1 szt.

2.3.2. Dezynfekcja piwnic, korytarzy, klatek – 1,00 m2

2.3.3. Dezynsekcja:

a) powierzchnia piwnic, korytarzy, klatek schodowych, strychów oraz inne pomieszczenia administracyjne (bez względu na rodzaj insektów) do 100 m2 116,03 m2

b) powierzchnia piwnic, korytarzy, klatek schodowych, strychów oraz inne pomieszczenia administracyjne (bez względu na rodzaj insektów) powyżej 100 m2 4.798,27 m2

c) przewody wentylacyjne powyżej 100 mb – 200,00 mb

2.3.4. Deratyzacja – 1709,85 m2

2.3.5. Usuwanie gniazd os i szerszeni z budynków mieszkalnych i terenów przyległych6 szt.

2.4. Szczegółowe warunki realizacji przedmiotu zamówienia określa wzór umowy, który stanowi integralny Załącznik nr 2 do niniejszego Zaproszenia do złożenia oferty.

2.5. W przypadku stwierdzenia konieczności wykonania prac nie ujętych we wzorze umowy a niezbędnych do realizacji zadania jako całości – należy je uwzględnić w ofercie lub wnieść uwagi przed złożeniem oferty.


3. WYMAGANIA WOBEC WYKONAWCY:

3.1. Posiadanie świadectwa ukończenia kursów z zakresu dezynfekcji, dezynsekcji i deratyzacji dla osób które będą wykonywać zamówienie – minimum 1 osoba;

3.2. Wykonawca przed zawarciem umowy zobowiązany będzie do przedstawienia kserokopii polisy OC wobec osób trzecich w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia, zawartej na okres realizowania usługi, o wartości polisy nie mniejszej niż 50.000,00 zł, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej wobec osób trzecich w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia. Ze względu na specyfikę zawierania umów ubezpieczeniowych, obejmujących okresy nie dłuższe niż jeden rok, dopuszczalne jest, po podpisaniu umowy, sukcesywne przedstawianie dowodów opłacenia polisy, bądź zawarcia nowej umowy na ubezpieczenie, przy czym nie później niż na 4 dni przed upływem terminu do którego polisa była zawarta bądź na 4 dni przed datą opłacenia składki, pod warunkiem naliczenia kar umownych za nieterminowe dopełnienie powyższego obowiązku na zasadach określonych w projekcie umowy, która stanowi Załącznik nr 2 do Zaproszenia, a ponadto Zamawiającemu przysługuje w takiej sytuacji prawo rozwiązania umowy z winy Wykonawcy.


4. TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA:

4.1. Zlecenia będą przekazywane sukcesywnie – wg potrzeb w okresie od dnia 01.01.2023 r. do dnia 31.12.2023 r.

4.2. Termin wykonania każdorazowo zlecanych prac/usług zostanie uzgodniony z Wykonawcą i określony przez pracownika Zamawiającego w zleceniu.

Attachments

NAME EXTENSION SIZE (kB) PUBLISHING DATE SOURCE DOWNLOAD
1. Zaproszenie.pdf pdf 228.41 2022-11-08 14:24:00 Proceeding
2. Umowa PPDO (Zał. nr 3).pdf pdf 101.14 2022-11-08 14:24:00 Proceeding
3. KARTA OCENY (Zał. nr 4).pdf pdf 89.52 2022-11-08 14:24:00 Proceeding
6. Zestawienie ofert.pdf pdf 60.87 2022-11-17 13:27:25 Public message
8. Ogłoszenie wyników.pdf pdf 27.72 2022-11-23 10:58:13 Public message

Announcements

2022-11-23 10:58 Katarzyna Pietryja Dzień dobry,
w załączeniu ogłoszenie wyników postępowania.
Z poważaniem,
Katarzyna Pietryja

8. Ogłoszenie wynikó [...].pdf

2022-11-17 13:27 Katarzyna Pietryja Dzień dobry,
w załączeniu zestawienie ofert cenowych.

Z poważaniem,
Katarzyna Pietryja

6. Zestawienie ofert [...].pdf

Subject of the request

No. Name Description and attachments Quantity
/ Unit
Net price / Unit Vat Gross price / Unit Currency Delivery address Attach
file
1 proszę nie wpisywać ceny - oferty zostaną ocenione na podstawie cen wskazanych w Formularzu Ofertowym 1 pc. - (0)
Currency rates NBP , EUR: 4.2635 PLN

Criteria and formal conditions

No. Name Criterium weight Description and attachments Your suggestion or comment Attach file
1 Price 100% Offer value 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Formularz ofertowy - Załącznik nr 1 do Zaproszenia. Attachment required (0)
3 Świadectwo ukończenia kursów z zakresu dezynfekcji, dezynsekcji i deratyzacji - Należy dołączyć kserokopię świadectwa ukończenia kursów z zakresu dezynfekcji, dezynsekcji i deratyzacji dla osób, które będą wykonywać zamówienie (min. 1 osoba). Attachment required (0)
4 Karta Oceny podmiotu przetwarzającego - Załącznik nr 4 do Zaproszenia. Attachment required (0)
(0)
Unlock the form

The number of page views: 309