Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 08-11-2022 14:24:00 |
Składania : | 17-11-2022 09:00:00 |
Otwarcia : | 17-11-2022 09:05:00 |
Tryb: | Zapytanie ofertowe |
Rodzaj: | Usługa |
1. Miejski Zarząd Nieruchomości w Jastrzębiu-Zdroju, działając w imieniu Wspólnot Mieszkaniowych zaprasza do złożenia oferty na zadanie pn.: „Świadczenie usług DDDD dla Wspólnot Mieszkaniowych w Jastrzębiu-Zdroju”.
2. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA:
2.1. Przedmiotem zamówienia jest: przeprowadzanie dezynfekcji, dezynsekcji, deratyzacji, dezodoryzacji oraz usuwania gniazd os i szerszeni w budynkach Wspólnot Mieszkaniowych w okresie od 01.01.2023 r. do 31.12.2023 r.:
2.2. Opis przedmiotu zamówienia:
Wykonanie
przedmiotu zamówienia polegać będzie na przeprowadzeniu zleconej
dezynfekcji (po wyciekach fekaliów itp.), dezynfekcji i
dezodoryzacji
(po
zmarłych), dezynsekcji (bez względu na rodzaj insektów) lokali
mieszkalnych,
a także w pomieszczeniach wspólnego użytku
w
budynkach (korytarze,
korytarze piwniczne, klatki schodowe, przewody
wentylacyjne, suszarnie,
pralnie, rowerownie itp., a także pomieszczenia techniczne tj. węzeł
c.o., pomieszczenie głównego wodomierza itp.). Ponadto
przedmiotem zamówienia objęta jest również deratyzacja gryzoni
oraz usuwanie gniazd os i szerszeni z budynków mieszkalnych
oraz terenów zarządzanych
przez MZN.
2.3. Zakres wykonywanych czynności objętych umową w lokalach mieszkalnych i na terenach administrowanych przez MZN w prognozowanych ilościach (nie jest to deklarowana ilość):
2.3.1. Dezynfekcja lokali:
a) dezynfekcja+dezodoryzacja – denat do 48 godzin – 1 szt.
b) dezynfekcja+dezodoryzacja – denat powyżej 48 godzin (rozpoczyna się proces rozkładu ciała) – 1 szt.
c) dezynfekcja+deodoryzacja – denat powyżej 7 dni (duży rozkład ciała) – 1 szt.
d) dezynfekcja+dezodoryzacja lokalu mieszkalnego – 1 szt.
2.3.2. Dezynfekcja piwnic, korytarzy, klatek – 1,00 m2
2.3.3. Dezynsekcja:
a) powierzchnia piwnic, korytarzy, klatek schodowych, strychów oraz inne pomieszczenia administracyjne (bez względu na rodzaj insektów) do 100 m2 – 116,03 m2
b) powierzchnia piwnic, korytarzy, klatek schodowych, strychów oraz inne pomieszczenia administracyjne (bez względu na rodzaj insektów) powyżej 100 m2 – 4.798,27 m2
c) przewody wentylacyjne powyżej 100 mb – 200,00 mb
2.3.4. Deratyzacja – 1709,85 m2
2.3.5. Usuwanie gniazd os i szerszeni z budynków mieszkalnych i terenów przyległych – 6 szt.
2.4. Szczegółowe warunki realizacji przedmiotu zamówienia określa wzór umowy, który stanowi integralny Załącznik nr 2 do niniejszego Zaproszenia do złożenia oferty.
2.5. W przypadku stwierdzenia konieczności wykonania prac nie ujętych we wzorze umowy a niezbędnych do realizacji zadania jako całości – należy je uwzględnić w ofercie lub wnieść uwagi przed złożeniem oferty.
3. WYMAGANIA WOBEC WYKONAWCY:
3.1. Posiadanie świadectwa ukończenia kursów z zakresu dezynfekcji, dezynsekcji i deratyzacji dla osób które będą wykonywać zamówienie – minimum 1 osoba;
3.2. Wykonawca przed zawarciem umowy zobowiązany będzie do przedstawienia kserokopii polisy OC wobec osób trzecich w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia, zawartej na okres realizowania usługi, o wartości polisy nie mniejszej niż 50.000,00 zł, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej wobec osób trzecich w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia. Ze względu na specyfikę zawierania umów ubezpieczeniowych, obejmujących okresy nie dłuższe niż jeden rok, dopuszczalne jest, po podpisaniu umowy, sukcesywne przedstawianie dowodów opłacenia polisy, bądź zawarcia nowej umowy na ubezpieczenie, przy czym nie później niż na 4 dni przed upływem terminu do którego polisa była zawarta bądź na 4 dni przed datą opłacenia składki, pod warunkiem naliczenia kar umownych za nieterminowe dopełnienie powyższego obowiązku na zasadach określonych w projekcie umowy, która stanowi Załącznik nr 2 do Zaproszenia, a ponadto Zamawiającemu przysługuje w takiej sytuacji prawo rozwiązania umowy z winy Wykonawcy.
4. TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA:
4.1. Zlecenia będą przekazywane sukcesywnie – wg potrzeb w okresie od dnia 01.01.2023 r. do dnia 31.12.2023 r.
4.2. Termin wykonania każdorazowo zlecanych prac/usług zostanie uzgodniony z Wykonawcą i określony przez pracownika Zamawiającego w zleceniu.
2022-11-23 10:58 | Katarzyna Pietryja |
Dzień
dobry,
w załączeniu ogłoszenie wyników postępowania. Z poważaniem, Katarzyna Pietryja |
2022-11-17 13:27 | Katarzyna Pietryja |
Dzień
dobry,
w załączeniu zestawienie ofert cenowych. Z poważaniem, Katarzyna Pietryja |
Komunikaty