Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: O2.N4.361.8.2022 Interwencyjne usuwanie martwych zwierząt z dróg wojewódzkich będących w administracji Zarządu Dróg Wojewódzkich w Bydgoszczy w latach 2023 - 2024 z podziałem na 6 części

Rafał Pilśniak
Zarząd Dróg Wojewódzkich w Bydgoszczy Oddział: Wydział Zamówień Publicznych
Termin:
Zamieszczenia : 09-11-2022 10:15:00
Składania : 17-11-2022 08:45:00
Otwarcia : 17-11-2022 09:00:00
Tryb: PL - Tryb Podstawowy (art. 275)
Rodzaj: Usługa

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,  

w załącznikach do postępowania zamieszczono dokumentację związaną z postępowaniem. 

Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców. 

 

Pliki dołączane w formularzu należy opatrzyć:

- kwalifikowanym podpisem elektronicznym,

- podpisem zaufanym,

- lub elektronicznym podpisem osobistym

 

W związku z powyższym Formularz znajdujący się na niniejszej stronie służy złożeniu oferty wraz z załącznikami, natomiast przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do: 

  • Zadawania pytań Zamawiającemu,

  • Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty lub złożenia wyjaśnień,

  • Przesłania odwołania/inne. 

 

Zgodnie z art. 61. ust. 1. oraz art. 63 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 11 września 2019 r. komunikacja w niniejszym postępowaniu odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.

 

Jeżeli będą Państwo mieli pytania techniczne związane z procesem złożenia oferty na platformie zakupowej, prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl 


Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
zal_4a_KO_Inowroclaw.xlsx xlsx 13.7 2022-11-09 10:15:00 Postępowanie
zal_4b_KO_Torun.xlsx xlsx 13.71 2022-11-09 10:15:00 Postępowanie
zal_4c_KO_Tuchola.xlsx xlsx 13.7 2022-11-09 10:15:00 Postępowanie
zal_4d_KO_Wabrzezno.xlsx xlsx 13.82 2022-11-09 10:15:00 Postępowanie
zal_4e_KO_Wloclawek.xlsx xlsx 13.72 2022-11-09 10:15:00 Postępowanie
zal_4f_KO_Zoledowo.xlsx xlsx 13.73 2022-11-09 10:15:00 Postępowanie
zalaczniki_do_SWZ_utylizacja_padliny_poprawki_RP.doc doc 144.5 2022-11-09 10:15:00 Postępowanie
SWZ_utylizacja_padliny_WSZYSTKIE_RDW_www.pdf pdf 451.33 2022-11-09 10:15:00 Postępowanie
zal_3_Wzor_umowy_02.11.docx docx 38.38 2022-11-09 10:15:00 Postępowanie
Informacja_z_otwarcia_ofert.pdf pdf 211.72 2022-11-17 13:25:10 Publiczna wiadomość
Informacja_o_wyborze_oferty_platforma_cz_1.pdf pdf 206.91 2022-12-15 10:27:17 Publiczna wiadomość
Informacja_o_wyborze_oferty_platforma_cz_2.pdf pdf 207.17 2022-12-15 10:42:12 Publiczna wiadomość
Informacja_o_wyborze_oferty_platforma_cz_3.pdf pdf 209.73 2022-12-15 10:53:02 Publiczna wiadomość
Informacja_o_wyborze_oferty_platforma_cz_4.pdf pdf 201.24 2022-12-15 11:02:28 Publiczna wiadomość
Informacja_o_wyborze_oferty_platforma_cz_5.pdf pdf 207.44 2022-12-15 11:09:03 Publiczna wiadomość
Informacja_o_wyborze_oferty_platforma_cz_6.pdf pdf 207.43 2022-12-15 11:22:58 Publiczna wiadomość
0_ogloszenie_o_wyniku_postepowania.pdf pdf 158.15 2023-01-03 11:25:21 Publiczna wiadomość
ogloszenie_o_zamowieniu.pdf pdf 249.29 2023-01-03 11:25:21 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2023-01-03 11:25 Rafał Pilśniak Informacja o wyniku postępowania - część zamówienia nr 1
Zawarto umowę nr O2.N4.361.8.1.2022 z dnia 22.12.2022 r. z ECOROAD Sp. z o. o. Sp. k. z siedzibą w miejscowości Sikorowo
Sikorowo 31, 88-101 Inowrocław na kwotę 143 948,00 zł brutto oraz czas realizacji zgłoszenia wynoszący 3 godziny.


Informacja o wyniku postępowania - część zamówienia nr 2
Zawarto umowę nr O2.N4.361.8.2.2022 z dnia 22.12.2022 r. z ECOROAD Sp. z o. o. Sp. k. z siedzibą w miejscowości Sikorowo
Sikorowo 31, 88-101 Inowrocław na kwotę 220 587,96 zł brutto oraz czas realizacji zgłoszenia wynoszący 3 godziny.


Informacja o wyniku postępowania - część zamówienia nr 3
Zawarto umowę nr O2.N4.361.8.3.2022 z dnia 22.12.2022 r. z Krzysztofem Staneckim prowadzącym działalność gospodarczą pod firmą Krzysztof Stanecki Igopol z siedzibą w miejscowości Paterek ul. Leśna 2, Paterek, 89-100 Nakło nad Notecią na kwotę 216 630,00 zł brutto oraz czas realizacji zgłoszenia wynoszący 3 godziny.


Informacja o wyniku postępowania - część zamówienia nr 4
Zawarto umowę nr O2.N4.361.8.4.2022 z dnia 22.12.2022 r. z Piotrem Konopą prowadzącym działalność gospodarczą pod nazwą Firma Handlowo-Usługowa "MIL-KON" Piotr Konopa z siedzibą w miejscowości Drzycim, ul. Szkolna 3b, 86-140 Drzycim na kwotę 167 061,80 zł brutto oraz czas realizacji zgłoszenia wynoszący 3 godziny.


Informacja o wyniku postępowania - część zamówienia nr 5
Zawarto umowę nr O2.N4.361.8.5.2022 z dnia 22.12.2022 r. z ECOROAD Sp. z o. o. Sp. k. z siedzibą w miejscowości Sikorowo
Sikorowo 31, 88-101 Inowrocław na kwotę 167 895,00 zł brutto oraz czas realizacji zgłoszenia wynoszący 3 godziny.


Informacja o wyniku postępowania - część zamówienia nr 6
Zawarto umowę nr O2.N4.361.8.6.2022 z dnia 22.12.2022 r. z Piotrem Konopą prowadzącym działalność gospodarczą pod nazwą Firma Handlowo-Usługowa "MIL-KON" Piotr Konopa z siedzibą w miejscowości Drzycim, ul. Szkolna 3b, 86-140 Drzycim na kwotę 99 972,00 zł brutto oraz czas realizacji zgłoszenia wynoszący 3 godziny.

0_ogloszenie_o_wynik [...].pdf

ogloszenie_o_zamowie [...].pdf

2022-12-15 11:22 Rafał Pilśniak Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty - część zamówienia nr 6

Informacja_o_wyborze [...].pdf

2022-12-15 11:09 Rafał Pilśniak Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty - część zamówienia nr 5

Informacja_o_wyborze [...].pdf

2022-12-15 11:02 Rafał Pilśniak Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty - część zamówienia nr 4

Informacja_o_wyborze [...].pdf

2022-12-15 10:53 Rafał Pilśniak Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty - część zamówienia nr 3

Informacja_o_wyborze [...].pdf

2022-12-15 10:42 Rafał Pilśniak Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty - część zamówienia nr 2

Informacja_o_wyborze [...].pdf

2022-12-15 10:27 Rafał Pilśniak Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty - część zamówienia nr 1

Informacja_o_wyborze [...].pdf

2022-11-17 13:25 Rafał Pilśniak Informacja z otwarcia ofert

Informacja_z_otwarci [...].pdf

2022-11-17 08:45 Komunikat Zamawiającego Kwota jaką zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia wynosi:
Część zamówienia nr 1 – 143 948,00 zł brutto;
Część zamówienia nr 2 – 220 587,96 zł brutto;
Część zamówienia nr 3 – 216 630,00 zł brutto;
Część zamówienia nr 4 – 167 061,80 zł brutto;
Część zamówienia nr 5 – 167 895,00 zł brutto;
Część zamówienia nr 6 – 99 972,00 zł brutto;

Formularz

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Dokumenty jawne np. Oferta/wniosek wykonawcy - W tym miejscu załącz dokumenty wymagane przez Zamawiającego opatrzone podpisem elektronicznym. Wymogi dotyczące podpisu elektronicznego zostały szczegółowo wyjaśnione pod linkiem: bit.ly/podpis_elektroniczny (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
2 Dokumenty niejawne np. Tajemnica przedsiębiorstwa - W tym miejscu załącz opatrzone podpisem elektronicznym dokumenty stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2019 r. poz. 1010 i 1649). Zgodnie z art. 18 ust. 3 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo Zamówień Publicznych tajemnicą przedsiębiorstwa nie mogą być informacje, o których mowa w art. 222 ust.5 ustawy Pzp. (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 827