Bid bond

Bid bond in 2 minutes

Get a deposit without paperwork and walking away from your computer in 3 steps

click fill the details pay online

Check how to do it - Video

Proceeding: Zakup wraz z dostawą wyrobów medycznych do zabiegów usunięcia zaćmy oraz chirurgii dróg łzowych dla NZOZ Łużyckie Centrum Medyczne w Lubaniu sp. z o.o.

Deadlines:
Published : 08-11-2022 10:59:00
Placing offers : 21-11-2022 09:00:00
Offers opening : 21-11-2022 09:05:00
Procedure: Szacowanie wartości zamówienia
Type: Supply

Requirements and specifications

Zamawiający informuje, że termin składania ofert w zakresie szacowania wartości zamówienia został wydłużony do dnia 21.11.2022 r.

Dodatkowo  Zamawiający zamieści odpowiedzi na zadane pytania przez Wykonawców oraz zamieści zmodyfikowany Załącznik_Nr_1_do_Szacowania_wartości_zamówienia_Okulistyka.


Szanowni Państwo,  

informujemy, że poniższe postępowanie ma charakter szacowania wartości zamówienia.  

 

NZOZ Łużyckie Centrum Medyczne w Lubaniu sp. z o.o., ul. Zawidowska 4, 59-800 Lubań, zwraca się z prośbą o przedstawienie oferty cenowej, która będzie służyć do oszacowania wartości zamówienia w planowanym postępowaniu, którego przedmiotem będzie zakup wraz z dostawą wyrobów medycznych do zabiegów usunięcia zaćmy oraz chirurgii dróg łzowych.

 

Zwracamy się z uprzejmą prośbą o niewypełnianie poniższego szablonu, a w celu złożenia oferty na szacowanie wartości zamówienia prosimy o zwrotne przesłanie wypełnionego Załącznika nr 1 do Szacowania wartości zamówienia - w zakresie pakietów, na które Wykonawca będzie składał ofertę.


Informujemy, iż niniejsze postępowanie nie stanowi zaproszenia do składania ofert w rozumieniu art. 66 Kodeksu cywilnego, nie zobowiązuje Zamawiającego do zawarcia umowy, czy też udzielenia zamówienia i nie stanowi części procedury udzielania zamówienia publicznego realizowanego na podstawie ustawy Prawo zamówień publicznych. 


W przypadku pytań:

technicznych lub merytorycznych, proszę o kontakt za pośrednictwem przycisku "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel +48 75 72 53 298

związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus pod nr 22 101 02 02, czynnym od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 do 17:00.   

 

Oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.  Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

Attachments

NAME EXTENSION SIZE (kB) PUBLISHING DATE SOURCE DOWNLOAD
Załącznik_Nr_1_do_Szacowania_wartości_zamówienia_Okulistyka.xls xls 191.5 2022-11-08 10:59:00 Proceeding
Pytania i wyjaśnienia_Nr_1.pdf pdf 126.6 2022-11-17 14:51:36 Public message
Pytania i wyjaśnienia_Nr_2.pdf pdf 109.85 2022-11-17 14:51:36 Public message
Załącznik_Nr_1_do_Szacowania_wartości_zamówienia_Okulistyka_po zmianach z dnia 17.11.2022.xls xls 150 2022-11-17 14:51:36 Public message
Pytania i wyjaśnienia_Nr_3.pdf pdf 115.09 2022-11-18 12:39:34 Public message

Announcements

2022-11-18 12:39 Joanna Kuświk Zamawiający publikuje treść zapytania wraz z odpowiedzią z dnia 18.11.2022r.

Pytania i wyjaśnieni [...].pdf

2022-11-17 14:51 Joanna Kuświk Zamawiający publikuje treść zapytań wraz z odpowiedziami oraz modyfikację Załącznika nr 1 do Szacowania wartości zamówienia.

Pytania i wyjaśnieni [...].pdf

Pytania i wyjaśnieni [...].pdf

Załącznik_Nr_1_do_Sz [...].xls

Subject of the request

No. Name Description and attachments Quantity
/ Unit
Net price / Unit Vat Gross price / Unit Currency Delivery address Attach
file
1 - 1 pc. - (0)
Currency rates NBP , EUR: 4.2685 PLN

Criteria and formal conditions

No. Name Criterium weight Description and attachments Your suggestion or comment Attach file
1 Price - Offer value 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Termin realizacji - Oczekiwany termin realizacji 7 dni. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" lub zaproponować możliwie najszybszy termin realizacji (0)
3 Wstępny opis przedmiotu zamówienia - Jeżeli w załączonym wstępnym opisie przedmiotu zamówienia zamawiający nie ujął wszystkich istotnych czynników kosztotwórczych, proszę o stosowny komentarz (0)
4 Gwarancja - Oczekiwany okres gwarancji 24 miesiące. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" lub zaproponować alternatywne warunki gwarancyjne (0)
(0)
Unlock the form

The number of page views: 802