Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: 23/2022 Dostawa pakietu wyposażenia oraz doposażenia pakietów wyposażenia ucznia OPW Technikum Nr 2 w Zespole Szkół Zawodowych Nr 2 im. 5 Pułku Ułanów Zasławskich w Ostrołęce

Izabela Sikora
Miasto Ostrołęka Oddział: Zespół Szkół Zawodowych Nr 2 im. 5 Pułku Ułanów Zasławskich
Termin:
Zamieszczenia : 07-11-2022 18:42:00
Składania : 09-11-2022 14:00:00
Otwarcia : -
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Dostawy

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,

 

informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.

Zapraszamy do złożenia ofert na Dostawę pakietu wyposażenia ucznia Oddziałów Przygotowania Wojskowego oraz doposażenia pakietu wyposażenia ucznia Oddziału Przygotowania Wojskowego w postaci kurtki ucznia poprzez poniższy formularz elektroniczny

 

Wymagania dla przedmiotów umundurowania i wyekwipowania objętych zamówieniem: 

1.  Przedmiotem zamówienia jest dostawa pakietu wyposażenia oraz kurtki dla ucznia Oddziałów Przygotowania Wojskowego Technikum Nr 2 w Zespole Szkół Zawodowych Nr 2 im. 5 Pułku Ułanów Zasławskich w Ostrołęce, w ramach realizacji programu szkolenia w OPW. 

2. W związku z realizacją zamówienia wykonawca zobowiązuję się dostarczyć pakiet wyposażenia oraz doposażenie zgodnie z zadaniami:

1)  Zadanie 1 – Pakiet wyposażenia ucznia OPW  - zgodnie z Załącznikiem Nr 1 do niniejszego zapytania.

   2) Zadanie 2 – Doposażenie pakietów wyposażenia OPW – kurtka ucznia klasy Oddziału Przygotowania Wojskowego  - zgodnie z Załącznikiem Nr 2 do niniejszego zapytania.

3.  Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia wyprodukowany na podstawie:

a) wymagań technicznych dotyczących ubioru mundurowego dla uczniów realizujących projekt resortu Obrony Narodowej, stanowiących Załącznik Nr 3 do niniejszego zapytania

b) ) wymagań technicznych dotyczących kurtki dla uczniów realizujących projekt resortu Obrony Narodowej, stanowiących Załącznik Nr 4 do niniejszego zapytania

4. Wyszczególnione w opisie asortymentu wyposażenie oraz w wymaganiach technicznych ubiór mundurowy są jedynymi wzorami dopuszczalnymi przy odbiorze. Każde odchylenie od w/w. dokumentacji spowoduje nieprzyjęcie towaru. 

5. Spełnienie wymagań zawartych w zał. 3, zał. 4, musi być udokumentowane stosownymi certyfikatami potwierdzającymi jakość wszystkich zastosowanych materiałów i komponentów. Dostawca zobowiązuje się dostarczyć, do dnia 10.11.2022r. do godziny 9.00 na adres odbiorcy, próbki materiałów użytych do produkcji dostarczanego zamówienia oraz egzemplarz pokazowy dostarczanych gotowych produktów.

6.  Na dostarczone przedmioty, dostawca udzieli 24 miesięcznej gwarancji liczonej od daty podpisania przez odbiorcę „Protokołu przyjęcia-przekazania”.  

7.  Wszystkie przedmioty zamówienia muszą pochodzić z produkcji 2022 roku i być fabrycznie nowe. Termin " nowe" oznacza, że wszystkie elementy z których wyprodukowano przedmiot zamówienia nie były wcześniej używane.

8. Specyfikacje ilościowo - rozmiarowe na dostawy przedmiotów umundurowania  zostaną przekazane dostawcy w dniu podpisania umowy.

9.  Dostawca zobowiązuje się dostarczyć przedmiot zamówienia transportem zgodnie  z obowiązującymi w tym zakresie normami i przepisami. Dostawa nastąpi na koszt i ryzyko dostawcy.  Odbiór jakościowy zostanie dokonany w siedzibie zamawiającego przez zamawiającego.

10.  Termin realizacji zamówienia: od dnia podpisania umowy ( załącznik Nr 5)  do 30 listopada 2022 r.   

11.Zamawiający nie dopuszcza dzielenia zamówienia. Zamówienie musi być zrealizowane w całości 

( Zadanie 1 i Zadanie 2 przedmiotu zamówienia)​

 

Dane do faktury:

Nabywca:

Miasto Ostrołęka

Plac Generała Józefa Bema 1

07-400 Ostrołęka

NIP: 758 214 20 02

Odbiorca:

Zespół Szkół Zawodowych Nr 2 im. 5 Pułku Ułanów Zasławskich w Ostrołęce

ul. Czwartaków 4

07-401 Ostrołęka

 

Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku przekroczenia szacowanych środków.


W przypadku pytań: 

- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego

- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00.

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl

Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. 

Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.


Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Informacja RODO.odt odt 23.02 2022-11-07 18:42:00 Kryterium
Wymagania techniczne dotyczące ubioru mundurowego.pdf pdf 1611.24 2022-11-07 18:42:00 Kryterium
Wymagania techniczne dotyczące kurtki .pdf pdf 1189.75 2022-11-07 18:42:00 Kryterium
ZADANIE NR 1 - Przedmiot zamówienia .xls xls 10.5 2022-11-07 18:42:00 Kryterium
ZADANIE NR 2 - Przedmiot zamówienia.xls xls 6.5 2022-11-07 18:42:00 Kryterium
Wzór umowy .odt odt 23.63 2022-11-07 18:42:00 Kryterium

Komunikaty

2022-12-12 10:17 Izabela Sikora Zamawiający informuje, że w przedmiotowym postępowaniu wybrana została oferta Wykonawcy: Przedsiębiorstwo produkcyjno handlowe i usługowe EKO-CHOT Maciej Skudzawski, 05-123 Chotomów, ul. Wspólna 24. Cena oferty: 122569,11 zł netto. Jest to oferta spełniająca wymagane przez Zamawiającego warunki formalne.

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Pakiet wyposażenia ucznia OPW Przedmiot zamówienia sprecyzowany w Przedmiot zamówienia- Zadanie 1, stanowiącym załącznik nr 1 do zapytania 1 dostawa - (0)
2 Doposażenie pakietów wyposażenia ucznia OPW - kurtka ucznia Przedmiot zamówienia sprecyzowany w Przedmiot zamówienia- Zadanie 2, stanowiącym załącznik nr 2 do zapytania 1 dostawa - (0)
Kursy walut NBP

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - Przelew 30 dni od dostarczenia prawidłowo wystawionych faktur ( dla zadania 1 i zadania 2). Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
3 Termin realizacji - Do 30 listopada 2022r. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
4 Dodatkowe koszty - Wszelkie dodatkowe koszty, w tym koszty transportu, po stronie wykonawcy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
5 Informacja RODO - Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję"

Informacja RODO.odt

(0)
6 Załącznik Nr 1 - Przedmiot zamówienia - Zadanie1 (Zamawiający wymaga załączenia pliku)

ZADANIE NR 1 - Przed [...].xls

(0)
7 Załącznik Nr 2 - Przedmiot zamówienia - Zadanie 2 (Zamawiający wymaga załączenia pliku)

ZADANIE NR 2 - Przed [...].xls

(0)
8 Załącznik Nr 3 - Wymagania techniczne dotyczące ubioru mundurowego

Wymagania techniczne [...].pdf

(0)
9 Załącznik Nr 4 - Wymagania techniczne dotyczące kurtki

Wymagania techniczne [...].pdf

(0)
10 Załącznik Nr 5 - Wzór umowy

Wzór umowy .odt

(0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 434